Ψάχνοντας να βρω τον καλοκαιρινό μου σύμμαχο για τον καύσωνα του ελληνικού καλοκαιριού και τα 40αρια που θα έρθουν κατέληξα στην αγορά του Τορίνο 21. Ήμουν μεταξύ αυτού και του Aqcua di parma buongiorno. Αλλά πήγα με Torino 21 λόγω διάρκειας.
Είναι δροσερό, καθαρό και αναζωογονητικό, χωρίς να γίνεται κουραστικό ή βαρύ. Στο άνοιγμα είναι έντονο πράσινο και εσπεριδοειδες με μέντα, λεμόνι και μια δροσερή βοτανική αίσθηση που κατευθείαν βγάζει μια φρεσκαδα και στην πορεία γίνεται λιγο πιο απαλό και ισορροπημένο με μια αίσθηση καθαριότητας που βγάζει μια αίσθηση ότι είσαι φρεσκοπλημενος. Ιδανικό δηλαδή για τον καύσωνα
Σε σχέση με το Acqua di Parma Buongiorno, γιατί τα δοκίμασα πολύ και τα δύο αρκετά και έχω πλήρη εικονα, το Torino 21 μου φαίνεται πιο ζωντανό και πιο δροσερό, με μεγαλύτερη έμφαση στη μέντα και την πράσινη φρεσκάδα ενώ το Buongiorno είναι πιο κλασικό και κομψό, λίγο κομψοτέχνημα κάπως κλασσατο, πιο παραδοσιακό με μεγαλύτερη έμφαση στα κιτρα, ενω το Torino 21 είναι λίγο πιο μοντέρνο και παιχνιδιάρικο
Εν κατακλείδι αν σας αρέσει αυτό το προφίλ οποίο κ να επιλέξετε θα σας αρέσει και θα το ευχαριστηθείτε.
Εξαιρετικά αναζωογονητικά αρώματα φρεσκάδας απλα