Τη φοράω δυο χρόνια (τόσο κράτησαν τα 50mL) οπότε θα γράψω τις εξής εντυπώσεις:
Ένα πολύ καλοκαιρινό και ανάλαφρο άρωμα. Στην κορυφή έχει εξαιρετικές νότες εσπεριδοειδών (κίτρων, νεραντζιών κλπ). Τα αιθέρια έλαια που περιέχει είναι της υψίστης ποιότητας, εξ ου και το όνομα neroli. Στα πιο πρακτικά, ως ελαφρύ άρωμα, το συνηθίζεις εύκολα και νομίζεις πως δεν έχει μεγάλη διάρκεια. Ίσως γι αυτόν να τείνεις να βάζεις λίγο παραπάνω κάθε φορά και να ξοδεύεις ένα τόσο ακριβό άρωμα. Ωστόσο, από σχόλια φίλων και γνωστών, το άρωμα κρατάει καλά, είναι διακριτικό όσο περνά ο χρόνος και εξαιρετικά ιδιαίτερο. Λόγω της ιδιαιτερότητας του μια δοκιμή χρειάζεται οπωσδήποτε ώστε να διαπιστώσεις αν κάθεται καλά στην επιδερμίδα σου και αν συνδυάζεται καλά με τη φυσική σου μυρωδιά. Είναι unisex και πραγματικά μπορεί να σταθεί τόσο σε άντρες όσο και σε γυναίκες.
Στα αρνητικά θα έβαζα, κάτι που ισχύει σε όλα τα αρώματα της Tom ford, πως δεν αρέσει σε όλους καθώς είναι ιδιαίτερο το γούστο που ικανοποιεί. Αυτό, βέβαια, δεν το αφήνω να επηρεάσει τη βαθμολογία μου καθώς εγώ με το που το δοκίμασα το αγάπησα.
Αναφορικά με το value for money, θα πω πως ότι πληρώνεις παίρνεις. Συμφωνώ πως είναι λίγο τσιμπημένο αλλα εγώ προσωπικά θα το ξαναπάρω τόσο για το ποιοτικό όσο και για το αισθητικό του αποτέλεσμα. Αν το βρεις και σε τιμή χαμηλότερη των 140€/50mL τα αξίζει πολύ!