Η κάμερα του είναι λίγο, πολύ όπως των κινητών Α52,Α53 κτλ
Η μπαταρία του, έχοντας ενεργοποιημενη την εξοικονόμηση ενέργειας με αφήνει υπερευχαριστημενη, στην κυριολεξία μου βγάζει 1,5 μέρα άνετα.
τα ηχεία του σε σχέση με το pixel 7 πού είχα υστερούν αρκετά, αλλά δεν θεωρώ ότι αποτελεί κριτήριο για να αποτρέψει κάποιον να το αγοράσει το κινητό.
Είναι ένα κινητό που έχει δημιουργηθεί για την χρηστικότητα σου όσον αφορά το μέγεθος του.
Ο λόγος που αξίζει να το αγοράσει κάποιος το κινητό είναι κατά 99% λόγω της δυνατότητας του να κλείνει και να γίνεται ένα μικρό γλυκό πραγματάκι.
Έχει πολύ καλό επεξεργαστή, οπότε είναι ένα γρήγορο κινητό.
Απλά αν θέλει κάποιος ένα κινητό το οποίο να βγάζει φωτογραφίες όπως το s24 ultra κτλ
Νομίζω θα απογοητευτεί από τον φωτογραφικό φακό αυτού του κινητόυ.
Τώρα όσον αφορά την χρηστικότητα της μικρής οθόνης, μπορείς να ανοίγεις εφαρμογές από την μικρή οθόνη και μηνύματα κτλ. Αλλά κατά κύριο λόγο αξίζει να βλέπεις ειδοποιήσεις και τίποτα παραπάνω. Πχ τα βιντεακια στο YouTube δεν τα εμφανίζει καλα (τα κοβει), η πλοήγηση σε οποιονδήποτε browser είναι εφικτή αλλά κουράζει πολύ. Όταν πάω να ανοίξω ένα αρχείο σε ένα email με "αναγκαζει" να ανοίγω το κινητό για να δω το αρχείο, διότι δεν μπορεί να εμφανιστεί στην μικρή οθόνη, κάτι το οποίο δεν είναι πολύ ωραίο, διότι χάνει όλην την λογική του το κινητό να έχει αυτήν την οθόνη.
Τα αντίστοιχα κινητά άλλων εταιρειών όπως πχ της Motorola από όσο γνωρίζω σου επιτρέπουν να κάνεις τα πάντα στην μικρή οθόνη, όπως θα έκανες σε ένα οποιοδήποτε κινητό. Οπότε νομίζω ότι είναι πιο καλή η επιλογή για κάποιον άνθρωπο που θέλει να χρησιμοποιεί την μικρή οθόνη σε έναν μεγάλο βαθμό.
Αξίζει τα λεφτά του καθαρά για το μέγεθος του, την μπαταρία του και τον επεξεργαστή του. Όσον αφορά τις φωτογραφίες Υπάρχουν πολλά κινητά άλλων εταιρειών που υπερτερούν