Gaming Headsets

Element Hojo Over Ear Gaming Headset με σύνδεση 2x3.5mm

Η σειρά HOJO της ELEMENT έχει δώσει έμφαση στην άνεση και στην εργονομία των ακουστικών. Ενσωματώνει τα πιο προηγμένα χαρακτηριστικά για τους παίκτες για να ακολουθήσουν πλήρως το παιχνίδι. Ηχεία...

Η σειρά HOJO της ELEMENT έχει δώσει έμφαση στην άνεση και στην εργονομία των ακουστικών. Ενσωματώνει τα πιο προηγμένα χαρακτηριστικά για τους παίκτες για να ακολουθήσουν πλήρως το παιχνίδι. Ηχεία υψηλής πιστότητας παράγουν ποιοτικό ήχο και δημιουργούν ένα μοναδικό ακουστικό περιβάλλον χάρη στην άνετη και μαλακή επένδυση. Το μικρόφωνο ενσωματώνει την...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 5 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Η σειρά HOJO της ELEMENT έχει δώσει έμφαση στην άνεση και στην εργονομία των ακουστικών. Ενσωματώνει τα πιο προηγμένα χαρακτηριστικά για τους παίκτες για να ακολουθήσουν πλήρως το παιχνίδι. Ηχεία υψηλής πιστότητας παράγουν ποιοτικό ήχο και δημιουργούν ένα μοναδικό ακουστικό περιβάλλον χάρη στην άνετη και μαλακή επένδυση. Το μικρόφωνο ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για την καταστολή του θορύβου και παρέχει άριστη επικοινωνία δίνοντας μέγιστο ρεαλισμό στα παιχνίδια.

Χαρακτηριστικά

  • Συχνότητα: 20-20000Hz.
  • Ευαισθησία: -62dB +/-3dB.
  • Μήκος καλωδίου: 2,2 m.
  • Τύπος σύνδεσης: 2 x 3.5 mm jack.
  • Μικρόφωνο: Ναι
  • Διάμετρος ακουστηκών: 50mm.
  • Εγγύηση: 2 χρόνια.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Over Ear
Δυνατότητες & Λειτουργίες
Noise Canceling MIC
Μήκος Καλωδίου
2,2 m
Συνδεσιμότητα
2x3.5 mm
Αντίσταση Ακουστικών
32 ohm
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (58)

Αξιολογήσεις

  1. 17
  2. 22
  3. 12
  4. 6
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Απομόνωση θορύβου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Μπάσο
  • Ποιότητα Μικροφώνου
  • Άνεση
  • TechSmurfy
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ξερω τι λετε παιδια. Ξερω οτι τετοια ακουστικα 20e για μουσικη και ταινια εχουν πατησει κατω Razer Tiamat, Plantronics RIG 400 και τα ταλαιπωρημενα μου Turtle Beach HPA2. Σε ενταση, σε μπασο, σε απομονωση, σε μακρος και στιβαρότητα καλωδιου. Οκ ειναι λιγο βαρια και λογω και του καλωδιου καμια φορα δε στεκονται τελεια στο κεφαλι, αλλα σιγα.

    Ειναι κριμα να δινει καποιος 150e και να παιρνει ποιοτητα ηχου υποδεεστερη σε βασικα πραγματα απο ακουστικα τετοιας τιμης. Τα χω 3 χρονια και συνεχιζουν. Εχω στη λιστα μου να δοκιμασω HyperX, Pioneer, Asus Strix, Ravvcore kai Sennheiser, αλλα εχω αρχισει να απογοητευομαι. Αν κι η επομενη μου αγορα δεν ευδοκιμησει, θα τα πουλησω ολα και θα ξαναπαρω τα Hojo.

    To 4αρι μόνο για το μικρόφωνο που είναι σχεδόν ανύπαρκτο.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xiotis.G
    2
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η αλήθεια ειναι οτι μετα απο 6χρονια τωρα χαλασαν και εινα φουλ αβολα μετα απο μιση ωρα gaming δεν τα προτινω

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Psychotron
    2
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχετε δει πώς γίνονται τα αυτιά τών παλαιστών? Που πρήζονται και γίνονται σαν του Ντάμπο? Ε λοιπόν έτσι θα σου γίνουν και τα δικά σου με επιπλέον μπόνους ότι θα σε πονάνε φρικτά και θα σου πρηστούνε σαν μελιτζάνες...

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • teochnologist
    3
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Θεωρώ την βαθμολογία 4 αστεριών παραπλανητική για τον υποψήφιο αγοραστή. Με ελάχιστα παραπάνω χρήματα, υπάρχουν προϊόντα πολύ ανώτερα σε όλους τους τομείς.

    Ελληνικό video review : https://www.youtube.com/watch?v=9kZu42bupkQ

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MikeyGR_GR
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αυτο που δεν μ αρεσε ειναι μονο το οτι μετα απο καμια ωρα η δυο ωρες αμα εχεις λιγο μεγαλα αυτια αρχιζουν και πονανε εγω αναγκαζομαι να βαλω τα razer kraken μεν στα razer δν χωραει καν το αυτη μ αλλα τολαχιστον δεν ποναει ΕΛΕΜΕΝΤ κανε αυτα τα ακουστικα σε v2 με ποιο μεγαλα τα μαξιλαρακια γτ απο οταν το εκανε η razer στα kraken v2 χωραν τα αυτια μ μν σ πω κολυμπαν εκει βεβαια εγω θα συνεχισω στα element μν νομιζετε

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eddie.nd
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυνατό ήχο, ωραία μπάσα .

    Μετα απο 1 ωρα χρήσης σε πονάνε τα αυτιά σου διοτι σε πιέζει στα πλάγια.

    Το μικρόφωνο πολύ κακο οταν π.χ παιζεις κάποιο παιχνίδι και μιλάς με φιλους ακούνε και αυτοι τους ήχους σου.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stavros8
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω 3 μηνες καιτον τριτο κοβεται ο ηχος απο την δεξια μερια.Καλα για την τιμη αλλα χαλασαν πολυ γρηγορα.

    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ChrisKawa
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ακουστικά τα χρησιμοποιώ 2,5 χρόνια απροβλημάτιστα με μέσο ορό χρήσης 2 ώρες την ημέρα. Το τελευταίο διάστημα άρχισαν να ξεφλουδίζονται τα μαξιλαράκια όποτε πάω για αλλαγή μάλλον σε κάτι ποιο ακριβό και ελαφρύ - άνετο. Έχουν τέλειο ήχο, πολύ καλή προσαρμογή στο αυτί. Τις πρώτες ώρες 1-2 ώρες χρήσης αισθάνεσαι σαν να φοράς πολύ ακριβότερα ακουστικά.

    Τα αρνητικά τους είναι πως μετά από 3 ώρες περίπου αρχίζουν και σε κουράζουν αρκετά. Επίσης το μικρόφωνο τους είναι πολύ κοντά στα ακουστικά με αποτέλεσμα μέσα στο game ακουγεσαι σαν να παιζεις με ηχεια…:(

    Για ενα normal gaming χρηστη αξιζουν τα χρήματά τους !

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TiMoS.TrA
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά απο 2 χρόνια χρήσης
    + καλός ήχος
    + καλό μπάσο
    + καλή τιμή

    - ότι χειρότερο το μικρόφωνο.. χρησιμοποιώ το mic της cam
    - μετά από κάποια ώρα χρήσης σου πονάνε τα αυτιά.. Λόγο βάρους; Επειδή σφίγγουν; Δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς
    - Μετά από 2 χρόνια άριστης χρήσης η δερματίνη πάνω στα μαξιλαράκια άρχισε να φθείρεται κ να βγαίνουν μαύρα κομματάκια.. Εκεί διαπίστωσα πως ότι πληρώνεις θα πάρεις κ την ανάλογη ποιότητα υλικού

    Θα αλλάξω ακουστικά μόνο όταν χαλάσουν τελείως τα HOJO

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • εχουν καθαρο ηχο , ωραιο μπασο , εφαρμοζουν στο κεφαλι ( γλυστραει λιγο αμα εχεις μικρο κεφαλι ) , κοκκινα φωτακια led , μεγαλο καλωδιο , ειναι αρκετα βαρια

    το μονο κακο ειναι οτι το εσωτερικο απο τα μαξιλαρακια ακουμπαει στο αυτι σου και δεν ειναι τοσο ωραια αισθηση (δεν ειναι ενοχλητικο)

    κατα τα αλλα αξιζουν τα λεφτα τους σιγουρα , δεν βρισκεις τετοιας ποιοτητας ακουστικα με φωτακια μικροφονο και καλο μπασο , τα προτεινω.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα ακουστικα, εχουν πολυ ωραια, και δυνατη κατασκευη. Τα ledακια τους ειναι φοβερα, και ειναι ο,τι πρεπει για gaming.
    Τα εχω εδω κι εναν χρονο και δεν εχουν παθει τιποτα, εχουν πολυ δυνατα μπασα, και καλη αναληση ηχου.Τα συνηστω απολυτως, θα μεινετε πολυ ικανοποιημενοι, και για 20€ ειναι εξεραιτικα.
    Μετα απο πολυ ωρα χρησης (περιπου 2 ωρες), ισως να πωνανε λιγο οι ακρες των αυτιων, αλλα κατα τα αλλα ειναι πολυ βολικα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα συγκεκριμενα ακουστικα τα ειχα παρει πριν 2 χρονια που εκαναν 40 ευρω,εχουν πολυ δυνατο μπασο και γενικα ο ηχος ειναι αρκετα καλος,το μικροφωνο οντως ειναι πολυ χαμηλο ομως αυτο αλλαζει πολυ απλα στις ρυθμισεις .Να τονισω οτι μετα απο πολλες ωρες πονανε αρκετα τα αυτια οποτε δεν το προτεινω για καποιον που κλεινει 8ωρα πχ
    Εν κατακλειδι πιστευω πως τωρα στην τιμη που εχουν πεσει ειναι μια πολυ καλη budget επιλογη ομως καταλαβαινω γτ δεν θα αρεσαν σε καποιον.σιγουρα παντως δεν αξιζουν 1 κ 2 αστερια που βαζουν καποιοι

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα εχω 6 μηνες και δεν μου εχει παρουσιάσει κανενα προβλημα. Αξιζει τα λεφτα του σιγουρα και εχει πολυ καλο μικρωφονο

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Θέλω να σας προειδοποιήσω ότι τα έχω μια βδομάδα και έχω να πω πώς είμαι πολύ ικανοποιημένος αν αφεραίσεις ότι είναι λιγώ βαριά και σε πονάει το κεφάλει μετά από κανά 4 ωρα αλλά το ξεχνάς απά την απίστευτη εμπυρεία τους.Ναι αξίζουν να τα πάρεις

    • Απομόνωση θορύβου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το έχω αρκετούς μήνες.
    Πολύ καλός ήχος για τα λεφτά τους, κουράζουν λίγο στην πολύωρη χρήση αλλά αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω και δεν ανέχομαι είναι ο θόρυβος που ακούει ο συνομιλητής σου από το μικρόφωνο. Αναφέρομαι σε ένα συνεχόμενο βουητό που προέρχεται από την ενίσχυση που πρέπει να κάνεις στο επίπεδο της ευαισθησίας. Και πρέπει να ανεβάσεις το επίπεδο αν θες να ακούγεται η φωνή σου. Πραγματικά πολύ κακό μικρόφωνο και έχω κάνει πολλές προσπάθειες να το φέρω σε υποφερτά επίπεδα. Το HD-3500G είναι χίλιες φορές καλύτερο και κάνει μόνο 10€.
    Έχει πάρει τη θέση του στο ντουλάπι και χρησιμοποιείται μόνο ως σκέτο σετ ακουστικών όταν χρειαστεί.
    Μην το πάρετε αν σας ενδιαφέρει το μικρόφωνο. Τουλάχιστον δεν πέταξα πολλά λεφτά.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετά από ένα χρόνο μπορώ να πω ότι τα ακουστικά είναι VFM με εξαιρετικό ήχο,μπάσο και απομόνωση των εξωτερικών ήχων. Το μικρόφωνο είναι καλούτσικο αλλά δεν το χρησιμοποιώ και πολύ. Τέλος τα ακουστικά μου βγήκαν "τσακάλια" και αξίζουν τα λεφτά τους και με το παραπάνω.

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Στα συν μετά από 2-3 μήνες εντατικής χρήσης και δεδομένης της τιμής τους: εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, εξαιρετική άνεση, πολύ ανθεκτικό καλώδιο, δυνατός ήχος και απομόνωση θορύβου.
    Στα μείον: πραγματικά κακό μικρόφωνο και το μπάσο μέτριο. Συνολικά ο ήχος είναι στο μέτριο.

    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Baggelis_Nick
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι άριστα!!! Τα έχω εδώ και πόσο καίρο και είναι πολύ καλά! Ο ήχος τους, το μπάσο τους και η ποιότητα κατασκευής είναι άριστη για τα λεφτά τους! Σχετικά με το mic δεν έχω άποψη αλλά είναι ικανοποιητικό από όσο μου έχουν πει οι φίλοι μου,μιας και με αυτούς μιλάω στο skype. Το μεγάλητερο μου παράπονο είναι οτι δεν είναι άνετα στο κεφάλη... ειδικά τις πρώτες μέρες τα αισθάνεσαι πολύ βαριά, αλλά αυτά τα συνιθίζεις μετά από λίγο καιρό. Ακόμα μερικοί μπορούν να βρουν το κενό που έχει για να μπει το αυτί λίγο μεγάλο, πρόβλημα που εγώ δεν αντιμετόπισα. Αντέχουν ακόμα ενώ άλλα ακουστικά μετά από τόσο χρήση θα είχαν χαλάσει, που είναι αρκετά εντυποσιακό. Ακόμα το καλόδιο είναι χοντρό και δεν υπάρχει περίπτοση να χαλάσει. για μένα είναι 9/10 και είμαι πολύ ικανοποιημένος από ακουστικά των 20 euro

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yiannis77
    1
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    - το μικρόφωνο δεν λειτουργεί (ακούγεται πολύ χαμηλά έως καθόλου)
    +πολύ ξεκούραστα ακόμα κι από ακριβότερα ακουστικά (RAZER)

    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mavrpech
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω 3 μηνες παιδια και δουλευουν σχεδον τελεια..με μετρια χρηση gaming καθημερινα..για τα λεφτα τους ειναι πολυ καλα..

    • Ποιότητα ήχου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολυ καλα ακουστικα με πολυ καλο ηχο για τα λεφτα τους απλως μετα απο πολυ ωρα χρησης πιανονται τα αυτια σου

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andreasgeorgalakis14
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλα ακουστικα για την τιμη τους το μονο κακο ειναι οτι δεν βολευει για πολυωρο gaming και επειδη δεν το γραφει δουλευει και στο ps4 αλλα αμα θελετε να δουλευει το μικροφωνο πρεπει να αγορασετε εναν adaptor

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick_G57
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αξιζουν τα λεφτα τους ειναι παραπολυ καλα σχετικα δυνατο μπασο λιγο βαρια αλλα ξεκουραστα τα εχω εδω και 5-6 μηνες και ειμαι αρκετα ικανοπηοιμενος τα συνιστω ανεπιφυλακτα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολυ καλά headphones με καλοδειο και για tablet & pc. Το μικροφονο ομως δεν δουλευει σε ταμπλετ. Πολυ καλό basso και οταν το βαζεις στο τερμα ακουγετε μεχρι το αλλο δοματιο....ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΑ !!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sakists
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ καλα ακουστικά δεν εχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα τα εχω 5 μηνες,Ειναι καθαρά για gaming να το τονίσουμε αυτο.
    Τωρα όποιος ειναι audiophile ας παει στα grado RS1e , για 20 ευρω που τα πήρα ειναι σούπερ.
    απο οτι βλεπω στα σχολια δεν ειναι για ανθρώπους με τεράστια αυτιά, με κανονικά όπως τα δικά μου ειναι οτι πρέπει.
    Οποίος νομίζει οτι ειναι ο jumbo το ελεφαντακι μακρια.χουμορ χουμορ.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ικανοποιητικες επιδοσεις για gaming και ταινιες. Αν το θελετε μονο για μουσικη μην το προτιμησετε, <<καλο>> μεν αλλα οχι ικανοποιητικο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Nichlos
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό Μπάσο δυνατός ήχος και πολύ όμορφος σχεδιασμός τα έχω ένα χρόνο και τα χρησιμοποιώ καθημερινά στο τέρμα δεν έχουν πάθει τίποτα πολύ καλά για την τιμή τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν ξερω τι λετε παιδια. Ξερω οτι τετοια ακουστικα 20e για μουσικη και ταινια εχουν πατησει κατω Razer Tiamat, Plantronics RIG 400 και τα ταλαιπωρημενα μου Turtle Beach HPA2. Σε ενταση, σε μπασο, σε απομονωση, σε μακρος και στιβαρότητα καλωδιου. Οκ ειναι λιγο βαρια και λογω και του καλωδιου καμια φορα δε στεκονται τελεια στο κεφαλι, αλλα σιγα.

    Ειναι κριμα να δινει καποιος 150e και να παιρνει ποιοτητα ηχου υποδεεστερη σε βασικα πραγματα απο ακουστικα τετοιας τιμης. Τα χω 3 χρονια και συνεχιζουν. Εχω στη λιστα μου να δοκιμασω HyperX, Pioneer, Asus Strix, Ravvcore kai Sennheiser, αλλα εχω αρχισει να απογοητευομαι. Αν κι η επομενη μου αγορα δεν ευδοκιμησει, θα τα πουλησω ολα και θα ξαναπαρω τα Hojo.

    To 4αρι μόνο για το μικρόφωνο που είναι σχεδόν ανύπαρκτο.

    1
  • Η αλήθεια ειναι οτι μετα απο 6χρονια τωρα χαλασαν και εινα φουλ αβολα μετα απο μιση ωρα gaming δεν τα προτινω

    0
  • Έχετε δει πώς γίνονται τα αυτιά τών παλαιστών? Που πρήζονται και γίνονται σαν του Ντάμπο? Ε λοιπόν έτσι θα σου γίνουν και τα δικά σου με επιπλέον μπόνους ότι θα σε πονάνε φρικτά και θα σου πρηστούνε σαν μελιτζάνες...

    3
  • Θεωρώ την βαθμολογία 4 αστεριών παραπλανητική για τον υποψήφιο αγοραστή. Με ελάχιστα παραπάνω χρήματα, υπάρχουν προϊόντα πολύ ανώτερα σε όλους τους τομείς.

    Ελληνικό video review : https://www.youtube.com/watch?v=9kZu42bupkQ

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (4)

Ερωτήσεις

28 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η σειρά HOJO της ELEMENT έχει δώσει έμφαση στην άνεση και στην εργονομία των ακουστικών. Ενσωματώνει τα πιο προηγμένα χαρακτηριστικά για τους παίκτες για να ακολουθήσουν πλήρως το παιχνίδι. Ηχεία υψηλής πιστότητας παράγουν ποιοτικό ήχο και δημιουργούν ένα μοναδικό ακουστικό περιβάλλον χάρη στην άνετη και μαλακή επένδυση. Το μικρόφωνο ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για την καταστολή του θορύβου και παρέχει άριστη επικοινωνία δίνοντας μέγιστο ρεαλισμό στα παιχνίδια.

Χαρακτηριστικά

  • Συχνότητα: 20-20000Hz.
  • Ευαισθησία: -62dB +/-3dB.
  • Μήκος καλωδίου: 2,2 m.
  • Τύπος σύνδεσης: 2 x 3.5 mm jack.
  • Μικρόφωνο: Ναι
  • Διάμετρος ακουστηκών: 50mm.
  • Εγγύηση: 2 χρόνια.

Κατασκευαστής

Τύπος
Over Ear
Δυνατότητες & Λειτουργίες
Noise Canceling MIC
Μήκος Καλωδίου
2,2 m
Συνδεσιμότητα
2x3.5 mm
Αντίσταση Ακουστικών
32 ohm
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (58)

  1. 17
  2. 22
  3. 12
  4. 6
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Απομόνωση θορύβου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Μπάσο
  • Ποιότητα Μικροφώνου
  • Άνεση
  • TechSmurfy
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ξερω τι λετε παιδια. Ξερω οτι τετοια ακουστικα 20e για μουσικη και ταινια εχουν πατησει κατω Razer Tiamat, Plantronics RIG 400 και τα ταλαιπωρημενα μου Turtle Beach HPA2. Σε ενταση, σε μπασο, σε απομονωση, σε μακρος και στιβαρότητα καλωδιου. Οκ ειναι λιγο βαρια και λογω και του καλωδιου καμια φορα δε στεκονται τελεια στο κεφαλι, αλλα σιγα.

    Ειναι κριμα να δινει καποιος 150e και να παιρνει ποιοτητα ηχου υποδεεστερη σε βασικα πραγματα απο ακουστικα τετοιας τιμης. Τα χω 3 χρονια και συνεχιζουν. Εχω στη λιστα μου να δοκιμασω HyperX, Pioneer, Asus Strix, Ravvcore kai Sennheiser, αλλα εχω αρχισει να απογοητευομαι. Αν κι η επομενη μου αγορα δεν ευδοκιμησει, θα τα πουλησω ολα και θα ξαναπαρω τα Hojo.

    To 4αρι μόνο για το μικρόφωνο που είναι σχεδόν ανύπαρκτο.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xiotis.G
    2
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η αλήθεια ειναι οτι μετα απο 6χρονια τωρα χαλασαν και εινα φουλ αβολα μετα απο μιση ωρα gaming δεν τα προτινω

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Psychotron
    2
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχετε δει πώς γίνονται τα αυτιά τών παλαιστών? Που πρήζονται και γίνονται σαν του Ντάμπο? Ε λοιπόν έτσι θα σου γίνουν και τα δικά σου με επιπλέον μπόνους ότι θα σε πονάνε φρικτά και θα σου πρηστούνε σαν μελιτζάνες...

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • teochnologist
    3
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Θεωρώ την βαθμολογία 4 αστεριών παραπλανητική για τον υποψήφιο αγοραστή. Με ελάχιστα παραπάνω χρήματα, υπάρχουν προϊόντα πολύ ανώτερα σε όλους τους τομείς.

    Ελληνικό video review : https://www.youtube.com/watch?v=9kZu42bupkQ

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MikeyGR_GR
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αυτο που δεν μ αρεσε ειναι μονο το οτι μετα απο καμια ωρα η δυο ωρες αμα εχεις λιγο μεγαλα αυτια αρχιζουν και πονανε εγω αναγκαζομαι να βαλω τα razer kraken μεν στα razer δν χωραει καν το αυτη μ αλλα τολαχιστον δεν ποναει ΕΛΕΜΕΝΤ κανε αυτα τα ακουστικα σε v2 με ποιο μεγαλα τα μαξιλαρακια γτ απο οταν το εκανε η razer στα kraken v2 χωραν τα αυτια μ μν σ πω κολυμπαν εκει βεβαια εγω θα συνεχισω στα element μν νομιζετε

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eddie.nd
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυνατό ήχο, ωραία μπάσα .

    Μετα απο 1 ωρα χρήσης σε πονάνε τα αυτιά σου διοτι σε πιέζει στα πλάγια.

    Το μικρόφωνο πολύ κακο οταν π.χ παιζεις κάποιο παιχνίδι και μιλάς με φιλους ακούνε και αυτοι τους ήχους σου.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stavros8
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω 3 μηνες καιτον τριτο κοβεται ο ηχος απο την δεξια μερια.Καλα για την τιμη αλλα χαλασαν πολυ γρηγορα.

    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ChrisKawa
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ακουστικά τα χρησιμοποιώ 2,5 χρόνια απροβλημάτιστα με μέσο ορό χρήσης 2 ώρες την ημέρα. Το τελευταίο διάστημα άρχισαν να ξεφλουδίζονται τα μαξιλαράκια όποτε πάω για αλλαγή μάλλον σε κάτι ποιο ακριβό και ελαφρύ - άνετο. Έχουν τέλειο ήχο, πολύ καλή προσαρμογή στο αυτί. Τις πρώτες ώρες 1-2 ώρες χρήσης αισθάνεσαι σαν να φοράς πολύ ακριβότερα ακουστικά.

    Τα αρνητικά τους είναι πως μετά από 3 ώρες περίπου αρχίζουν και σε κουράζουν αρκετά. Επίσης το μικρόφωνο τους είναι πολύ κοντά στα ακουστικά με αποτέλεσμα μέσα στο game ακουγεσαι σαν να παιζεις με ηχεια…:(

    Για ενα normal gaming χρηστη αξιζουν τα χρήματά τους !

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TiMoS.TrA
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά απο 2 χρόνια χρήσης
    + καλός ήχος
    + καλό μπάσο
    + καλή τιμή

    - ότι χειρότερο το μικρόφωνο.. χρησιμοποιώ το mic της cam
    - μετά από κάποια ώρα χρήσης σου πονάνε τα αυτιά.. Λόγο βάρους; Επειδή σφίγγουν; Δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς
    - Μετά από 2 χρόνια άριστης χρήσης η δερματίνη πάνω στα μαξιλαράκια άρχισε να φθείρεται κ να βγαίνουν μαύρα κομματάκια.. Εκεί διαπίστωσα πως ότι πληρώνεις θα πάρεις κ την ανάλογη ποιότητα υλικού

    Θα αλλάξω ακουστικά μόνο όταν χαλάσουν τελείως τα HOJO

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • εχουν καθαρο ηχο , ωραιο μπασο , εφαρμοζουν στο κεφαλι ( γλυστραει λιγο αμα εχεις μικρο κεφαλι ) , κοκκινα φωτακια led , μεγαλο καλωδιο , ειναι αρκετα βαρια

    το μονο κακο ειναι οτι το εσωτερικο απο τα μαξιλαρακια ακουμπαει στο αυτι σου και δεν ειναι τοσο ωραια αισθηση (δεν ειναι ενοχλητικο)

    κατα τα αλλα αξιζουν τα λεφτα τους σιγουρα , δεν βρισκεις τετοιας ποιοτητας ακουστικα με φωτακια μικροφονο και καλο μπασο , τα προτεινω.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα ακουστικα, εχουν πολυ ωραια, και δυνατη κατασκευη. Τα ledακια τους ειναι φοβερα, και ειναι ο,τι πρεπει για gaming.
    Τα εχω εδω κι εναν χρονο και δεν εχουν παθει τιποτα, εχουν πολυ δυνατα μπασα, και καλη αναληση ηχου.Τα συνηστω απολυτως, θα μεινετε πολυ ικανοποιημενοι, και για 20€ ειναι εξεραιτικα.
    Μετα απο πολυ ωρα χρησης (περιπου 2 ωρες), ισως να πωνανε λιγο οι ακρες των αυτιων, αλλα κατα τα αλλα ειναι πολυ βολικα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα συγκεκριμενα ακουστικα τα ειχα παρει πριν 2 χρονια που εκαναν 40 ευρω,εχουν πολυ δυνατο μπασο και γενικα ο ηχος ειναι αρκετα καλος,το μικροφωνο οντως ειναι πολυ χαμηλο ομως αυτο αλλαζει πολυ απλα στις ρυθμισεις .Να τονισω οτι μετα απο πολλες ωρες πονανε αρκετα τα αυτια οποτε δεν το προτεινω για καποιον που κλεινει 8ωρα πχ
    Εν κατακλειδι πιστευω πως τωρα στην τιμη που εχουν πεσει ειναι μια πολυ καλη budget επιλογη ομως καταλαβαινω γτ δεν θα αρεσαν σε καποιον.σιγουρα παντως δεν αξιζουν 1 κ 2 αστερια που βαζουν καποιοι

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα εχω 6 μηνες και δεν μου εχει παρουσιάσει κανενα προβλημα. Αξιζει τα λεφτα του σιγουρα και εχει πολυ καλο μικρωφονο

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Θέλω να σας προειδοποιήσω ότι τα έχω μια βδομάδα και έχω να πω πώς είμαι πολύ ικανοποιημένος αν αφεραίσεις ότι είναι λιγώ βαριά και σε πονάει το κεφάλει μετά από κανά 4 ωρα αλλά το ξεχνάς απά την απίστευτη εμπυρεία τους.Ναι αξίζουν να τα πάρεις

    • Απομόνωση θορύβου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το έχω αρκετούς μήνες.
    Πολύ καλός ήχος για τα λεφτά τους, κουράζουν λίγο στην πολύωρη χρήση αλλά αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω και δεν ανέχομαι είναι ο θόρυβος που ακούει ο συνομιλητής σου από το μικρόφωνο. Αναφέρομαι σε ένα συνεχόμενο βουητό που προέρχεται από την ενίσχυση που πρέπει να κάνεις στο επίπεδο της ευαισθησίας. Και πρέπει να ανεβάσεις το επίπεδο αν θες να ακούγεται η φωνή σου. Πραγματικά πολύ κακό μικρόφωνο και έχω κάνει πολλές προσπάθειες να το φέρω σε υποφερτά επίπεδα. Το HD-3500G είναι χίλιες φορές καλύτερο και κάνει μόνο 10€.
    Έχει πάρει τη θέση του στο ντουλάπι και χρησιμοποιείται μόνο ως σκέτο σετ ακουστικών όταν χρειαστεί.
    Μην το πάρετε αν σας ενδιαφέρει το μικρόφωνο. Τουλάχιστον δεν πέταξα πολλά λεφτά.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετά από ένα χρόνο μπορώ να πω ότι τα ακουστικά είναι VFM με εξαιρετικό ήχο,μπάσο και απομόνωση των εξωτερικών ήχων. Το μικρόφωνο είναι καλούτσικο αλλά δεν το χρησιμοποιώ και πολύ. Τέλος τα ακουστικά μου βγήκαν "τσακάλια" και αξίζουν τα λεφτά τους και με το παραπάνω.

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Στα συν μετά από 2-3 μήνες εντατικής χρήσης και δεδομένης της τιμής τους: εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, εξαιρετική άνεση, πολύ ανθεκτικό καλώδιο, δυνατός ήχος και απομόνωση θορύβου.
    Στα μείον: πραγματικά κακό μικρόφωνο και το μπάσο μέτριο. Συνολικά ο ήχος είναι στο μέτριο.

    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Baggelis_Nick
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι άριστα!!! Τα έχω εδώ και πόσο καίρο και είναι πολύ καλά! Ο ήχος τους, το μπάσο τους και η ποιότητα κατασκευής είναι άριστη για τα λεφτά τους! Σχετικά με το mic δεν έχω άποψη αλλά είναι ικανοποιητικό από όσο μου έχουν πει οι φίλοι μου,μιας και με αυτούς μιλάω στο skype. Το μεγάλητερο μου παράπονο είναι οτι δεν είναι άνετα στο κεφάλη... ειδικά τις πρώτες μέρες τα αισθάνεσαι πολύ βαριά, αλλά αυτά τα συνιθίζεις μετά από λίγο καιρό. Ακόμα μερικοί μπορούν να βρουν το κενό που έχει για να μπει το αυτί λίγο μεγάλο, πρόβλημα που εγώ δεν αντιμετόπισα. Αντέχουν ακόμα ενώ άλλα ακουστικά μετά από τόσο χρήση θα είχαν χαλάσει, που είναι αρκετά εντυποσιακό. Ακόμα το καλόδιο είναι χοντρό και δεν υπάρχει περίπτοση να χαλάσει. για μένα είναι 9/10 και είμαι πολύ ικανοποιημένος από ακουστικά των 20 euro

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yiannis77
    1
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    - το μικρόφωνο δεν λειτουργεί (ακούγεται πολύ χαμηλά έως καθόλου)
    +πολύ ξεκούραστα ακόμα κι από ακριβότερα ακουστικά (RAZER)

    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mavrpech
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω 3 μηνες παιδια και δουλευουν σχεδον τελεια..με μετρια χρηση gaming καθημερινα..για τα λεφτα τους ειναι πολυ καλα..

    • Ποιότητα ήχου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολυ καλα ακουστικα με πολυ καλο ηχο για τα λεφτα τους απλως μετα απο πολυ ωρα χρησης πιανονται τα αυτια σου

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andreasgeorgalakis14
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλα ακουστικα για την τιμη τους το μονο κακο ειναι οτι δεν βολευει για πολυωρο gaming και επειδη δεν το γραφει δουλευει και στο ps4 αλλα αμα θελετε να δουλευει το μικροφωνο πρεπει να αγορασετε εναν adaptor

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick_G57
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αξιζουν τα λεφτα τους ειναι παραπολυ καλα σχετικα δυνατο μπασο λιγο βαρια αλλα ξεκουραστα τα εχω εδω και 5-6 μηνες και ειμαι αρκετα ικανοπηοιμενος τα συνιστω ανεπιφυλακτα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολυ καλά headphones με καλοδειο και για tablet & pc. Το μικροφονο ομως δεν δουλευει σε ταμπλετ. Πολυ καλό basso και οταν το βαζεις στο τερμα ακουγετε μεχρι το αλλο δοματιο....ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΑ !!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sakists
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ καλα ακουστικά δεν εχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα τα εχω 5 μηνες,Ειναι καθαρά για gaming να το τονίσουμε αυτο.
    Τωρα όποιος ειναι audiophile ας παει στα grado RS1e , για 20 ευρω που τα πήρα ειναι σούπερ.
    απο οτι βλεπω στα σχολια δεν ειναι για ανθρώπους με τεράστια αυτιά, με κανονικά όπως τα δικά μου ειναι οτι πρέπει.
    Οποίος νομίζει οτι ειναι ο jumbo το ελεφαντακι μακρια.χουμορ χουμορ.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ικανοποιητικες επιδοσεις για gaming και ταινιες. Αν το θελετε μονο για μουσικη μην το προτιμησετε, <<καλο>> μεν αλλα οχι ικανοποιητικο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Nichlos
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό Μπάσο δυνατός ήχος και πολύ όμορφος σχεδιασμός τα έχω ένα χρόνο και τα χρησιμοποιώ καθημερινά στο τέρμα δεν έχουν πάθει τίποτα πολύ καλά για την τιμή τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν ξερω τι λετε παιδια. Ξερω οτι τετοια ακουστικα 20e για μουσικη και ταινια εχουν πατησει κατω Razer Tiamat, Plantronics RIG 400 και τα ταλαιπωρημενα μου Turtle Beach HPA2. Σε ενταση, σε μπασο, σε απομονωση, σε μακρος και στιβαρότητα καλωδιου. Οκ ειναι λιγο βαρια και λογω και του καλωδιου καμια φορα δε στεκονται τελεια στο κεφαλι, αλλα σιγα.

    Ειναι κριμα να δινει καποιος 150e και να παιρνει ποιοτητα ηχου υποδεεστερη σε βασικα πραγματα απο ακουστικα τετοιας τιμης. Τα χω 3 χρονια και συνεχιζουν. Εχω στη λιστα μου να δοκιμασω HyperX, Pioneer, Asus Strix, Ravvcore kai Sennheiser, αλλα εχω αρχισει να απογοητευομαι. Αν κι η επομενη μου αγορα δεν ευδοκιμησει, θα τα πουλησω ολα και θα ξαναπαρω τα Hojo.

    To 4αρι μόνο για το μικρόφωνο που είναι σχεδόν ανύπαρκτο.

    1
  • Η αλήθεια ειναι οτι μετα απο 6χρονια τωρα χαλασαν και εινα φουλ αβολα μετα απο μιση ωρα gaming δεν τα προτινω

    0
  • Έχετε δει πώς γίνονται τα αυτιά τών παλαιστών? Που πρήζονται και γίνονται σαν του Ντάμπο? Ε λοιπόν έτσι θα σου γίνουν και τα δικά σου με επιπλέον μπόνους ότι θα σε πονάνε φρικτά και θα σου πρηστούνε σαν μελιτζάνες...

    3
  • Θεωρώ την βαθμολογία 4 αστεριών παραπλανητική για τον υποψήφιο αγοραστή. Με ελάχιστα παραπάνω χρήματα, υπάρχουν προϊόντα πολύ ανώτερα σε όλους τους τομείς.

    Ελληνικό video review : https://www.youtube.com/watch?v=9kZu42bupkQ

    3
  • Δες τα όλα