Έχω το κινητό 3 μήνες πλέον και εχω σχηματίσει άποψη. Δεν εχω ούτε μισό παράπονο!
Θετικα:
- Η μπαταρία κρατάει παρά πολύ, αν δεν ασχοληθώ μαζί του μέσα στη μερα, θα το φορτίσω με 70% το βράδυ. Με μετρια χρήση, θα φτασει στο 35% το βράδυ.
- Καταπληκτική οθόνη. Η σύγκριση εγινε με το Samsung a55. Τα είδα δίπλα δίπλα πριν διαλέξω. Απορώ πραγματικά. Το Samsung δεν ειχε φωτεινότητα. Εδω μιλάμε για πολυ ζωντανή οθόνη.
-Το λειτουργικό ειναι απροβληματιστο. Δεν εχει σαβούρα και ολα δουλεύουν. Ισως οι εφαρμογές της motorola να ειναι λιγο περιττές γιατί ομαδοποιουν καποιες ρυθμίσεις και στην ουσια τις εχεις διπλές (και στις ρυθμίσεις δηλαδη και στηνν εφαρμογή της motorola), αλλα δεν ειναι πρόβλημα. Απλα δεν χρησιμοποιείς την εφαρμογή.
-Δεν εχει κολλήσει ούτε μια φορά! Δεν ειμαι και ο σουπερ power user, αλλά ειλικρινά ολα στο λειτουργικό ειναι καλογυαλισμενα, δουλεύουν οπως θα επρεπε και κάνουν αυτό που πρέπει: να ξεχνάς οτι μπορεί ενα κινητό να έχει αργη απόδοση! Ολα ανοίγουν και κλείνουν άμεσα, ακόμα και με 10 εφαρμογές στο background. Επίσης, ποτέ δεν μου ανέβασε θερμοκρασία.
-Κλήσεις , σήμα κλπ δουλεύουν στο 100%. Δυστυχώς φτάσαμε να συζηταμε τα αυτονόητα μετά από τοσα χρονια.
-Δακτυλικο αποτύπωμα και face id πάνε σφαίρα, στα πλαίσια της ευκολίας χρήσης που προσφέρει το κινητό.
- Τιμή. Για αυτά που παίρνεις, δεν νομίζω να βρεις άλλο vfm. Στις ίδιες τιμές παίζουν οι γνωστές κινέζικες μάρκες που θα σου προκαλεσουν πονοκέφαλο με το πειραγμενο android , τις διαφημίσεις ακόμα και στις ρυθμίσεις και τα bugs που κανείς δεν νοιάζεται να διορθώσει.
Προβληματισμοί (μεγάλα αρνητικά δεν βρήκα):
- ποιότητα φωτογραφίας και βίντεο: Δεν ειναι χαμηλή η ποιότητα, ειναι απλως μέτρια για έτος 2025. Μια χαρά θα βγάλεις τις φωτογραφίες σου και ολα θα ειναι όμορφα, αλλά αν η βασική σου προτεραιότητα ειναι η καλή κάμερα, μην πάρεις αυτο το κινητό.
- Ηχείο καλο, όχι τόσο σούπερ όσο διαφημίζεται.
- Ο μικρός χρόνος που η motorola δινει updates για τα επόμενα android. Με βάση τον προγραμματισμό, η συσκευή θα παίρνει αναβαθμιση λειτουργικού για 3 χρονια (αντι 5 της Samsung) και αναβαθμίσεις ασφαλείας για 5 χρόνια). Αυτο σημαίνει οτι αν κρατήσεις το κινητό για 5 χρόνια, τα τελευταία 2 θα εισαι μεν ασφαλής, αλλά δεν θα έχεις την τελευταία έκδοση android με ολα τα καλούδια που θα έχει τότε. Για όποιον λοιπόν ενδιαφέρεται για σούπερ εμπειρία, μην πάρει αυτο το κινητό. Για εναν οχι power user ή για κάποιον που αλλαζει συσκευή καθε 2 χρόνια, ας προχωρήσει άφοβα.
Προσωπική σύγκριση με Samsung: Για πολλά χρόνια έπαιρνα τις low budget συσκευές της Samsung. Για απλή χρήση που κανω θεωρούσα οτι ήταν η καλύτερη επιλογή, καθώς δεν αλλάζω συχνά κινητό. Σε όλα είχα τα ιδια προβλήματα: Ποτέ δεν δούλευε το δακτυλικό αποτυπωμα και το face id. Ούτε με προσευχές. Επίσης, μετά απο 1,5 χρόνο τα κινητά "βαραιναν" και αργούσαν, ακόμα και μετά απο factory reset. Τέλος, έβλεπα κατι μικροσαχλαμαρες, όπως το να μην μπορείς να δημιουργήσεις δεύτερο προφίλ για δωσεις το κινητό σε αλλον πχ στο παιδί σου ή σε ένα φίλο μέχρι να φτιαχετεί το δικό του. Ειπα να δοκιμάσω τη motorola και δεν το πιστεύω τι βλακεία έκανα τόσα χρόνια. Ολα δουλεύουν, ολα είναι εκεί, χωρις σαβούρα, χωρις προβληματισμό, χωρις να αργεί ουτε δευτερόλεπτο, χωρίς να εχεις δωσει ένα σκασμό λεφτά. Δεν ξέρω πώς δουλεύει ενα medium range της Samsung, εκει μπορεί να είναι όλα άψογα οπότε παω πάσο. Αλλά εδω συγκρίνουμε κινητά των 200 ευρω και η διαφορά ειναι χαώδης. Πήρα motorola και στην οικογένεια και όλα πάνε περίφημα.
Μοναδικός προβληματισμός είναι η διάρκεια ζωής. Αν δεν ξυπνήσω μια μέρα μεσα στα επόμενα 3 χρονια και το κινητό να εχει παραδώσει πνεύμα, τότε ειναι μια επιτυχημένη αγορά. Αλλά απο την άλλη, και τα Samsung που δεν χαλούσανε, απλά σέρνονταν. Μακάρι η motorola να (επαν)ήλθε για να μείνει.
Edit: Το κινητό το είχα πάρει 200 ευρώ και τώρα είδα ότι πλέον το βρίσκεις με 300+. Οπότε αυτά περί vfm, αγνοείστε τα.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!