Ένα πραγματικό flagship killer. Το έχω περίπου μια εβδομάδα και έχω καταλήξει στα εξής:
+ Εξαιρετική κυρτή οθόνη με ωραία ανάλυση και χρώματα. Στα συν του η πολύ καλή φωτεινότητα που έχει.
+ Πολύ καλές λήψεις με την κάμερα σε περιβάλλον μέρας και νύχτας. Τα φίλτρα portrait της Harcourt αρκετά ωραία.
+ Αρκετές AI λειτουργίες με το Magic OS 8 και χωρίς περιττές εφαρμογές εγκατεστημένες out of the box.
+ Αρκετά δυνατό στερεοφωνικό σύστημα ηχείων και βολική η λειτουργία για ένα ακόμα βήμα ώστε να πάει στο 200% η ένταση. Χαλάει αρκετά ωστόσο η ποιότητα.
- Δυστυχώς δεν έχει ΟΥΤΕ φορτιστή στην συσκευασία (μόνο καλώδιο), ΟΥΤΕ κάποια θήκη σιλικόνης. Καταλαβαίνω πως όλο και λιγότεροι περιλαμβάνουν πλέον τέτοια αξεσουάρ στο κουτί αλλά το μεγάλο foul εδώ της Honor είναι ότι δεν υπάρχει ο φορτιστής SuperCharge 100w πουθενά για αγορά στην Ελλάδα. Να θες δηλαδή να της δώσεις τα λεφτά σου και να μην μπορείς. Γι αυτό και 4/5 αστέρια, όχι γιατί δεν μας δίνει τον φορτιστή αλλά δεν μας δίνει καν την δυνατότητα να τον αγοράσουμε ξεχωριστά.
+ Γενικά έχει ότι θα ζητήσει το 90% των χρηστών στην καθημερινότητα τους και θεωρώ πως αποτελεί μια αρκετά VFM επιλογή για όποιον θέλει ένα δυνατό κινητό με κάποιες υποχωρήσεις (πχ πλαστική κατασκευή στη πλάτη, χαμηλή αδιαβροχοποίηση κλπ) ώστε να πέσει και η τιμή κάτω του ψυχολογικού ορίου των 600€.
Στην πορεία εάν παρατηρήσω κάτι ακόμα θα επανέλθω.