Sneakers

Club C 85 Sneakers Λευκά Κωδικός: AR0456

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Τα Reebok Club C 85 είναι τα απόλυτα διαχρονικά tennis-inspired sneakers. Το minimalistic design τους και το 80s style τα κάνει ιδανικά για όλες τις ώρες της ημέρας. Συνδυάζονται με streetwear outfit και dress look.

  • Άνετη εφαρμογή
  • Δέσιμο με κορδόνια
  • Δερμάτινο επάνω μέρος, με perforated λεπτομέρειες
  • Κεντημένο Reebok logo στο πλάι
Δες όλη την περιγραφή
Εύκολη επιστροφή

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Εφαρμογή από 22 αξιολογήσεις

Στενό Κανονικό Φαρδύ

Οδηγός μεγεθών Reebok
50,00 €
45 00
-10%
λήγει σε 1 μήνα
Παράδοση Πέμ, 25 Ιουν - Δευ, 29 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από SneakerCage 4,9 (4)
Ελλάδα
Δες Παπούτσια στη σελίδα του SneakerCage

Αξιολογήσεις (48)

Αξιολογήσεις

  1. 37
  2. 7
  3. 4
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Εφαρμογή
  • Αντοχή
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Βάρος
  • PSORAKIS_Giorgos
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    για όσους διαβάζουν τα σχόλια να πάρουν 1 νούμερο κάτω από ότι βάζουν σε αθλητικό.....δεν είδα και κανένα να το γράψει ότι έχουν μεγάλη φόρμα.

    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • InterritusGeo
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν τα έχω φορέσει πολύ αλλά σαν παπούτσια, όσες φορές τα έχω περπατήσει, είναι στυλάτα και πολύ άνετα, σαν τα stan smith μοιάζουν αρκετά. Όσον αφορά το νούμερο να πάρετε ένα νούμερο μικρότερο αν πχ στα stan smith φοράτε 43 εδώ θα πάτε 42.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nasos9915
    3
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    λοιπον το παπουτσι είναι μετριο για μενα στα ~60ε που τα πήρα νμζ υπάρχουν καλύτερα. για μια χαλαρη βόλτα για καφέ/ποτακι 2-3 ώρες είναι μια χαρά αλλά αν θες παραπάμω πχ για όλη μέρα κουράζεται το πόδι αρκετά. ειδικά για ταξίδια που ε΄χεις πολύ περπάτημα εννοειται δε προτείνεται. ειναι κάπως σκληρά κ βαριά κ σολα δν είναι τόσο αναπαυτική!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Mpilanaki
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ομορφο παπούτσι και άνετο. Ομως σε βρεγμένο γλιστράει αρκετά, εφόσον η επιφάνεια είναι ολισθηρή. Σε νορμάλ πεζοδρόμια δεν συνάντησα πρόβλημα, αλλά σε συγκεκριμένο ολισθηρό σημείο, γλιστράει επικίνδυνα. Αντίθετα, άλλο μοντέλο της Reebok (work n cushion) δεν γλιστρoύσε καθόλου.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Fregos
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα καλύτερα παπούτσια με διαφορά! Τα φοράω 2 χρόνια, τα έχω λιώσει στο περπάτημα και δεν έχουν πάθει τίποτα. Η πιο καλή επένδυση που έχω κάνει. Φθηνά παππούτσια και πολύ ποιοτικά. Χρειάζεται μισό-ένα νούμερο μικρότερο από αυτό που φοράς κανονικά. Παπούτσια όπως τα Stan Smith και τα airforce ειναι πολύ overrated και ακριβά χωρίς λόγο σε σχέση με αυτό το παπούτσι .

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHrysovalantis_Papadopoulo4750
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πέρα από το κομμάτι της εμφάνισης και της διαχρονικότητας, το συγκεκριμένο έχει ωραίο πάτημα δίχως να κουράζει έπειτα από πολλές ώρες. Κάτοχος του 3 χρόνια και μετά από πολύ φόρεμα μπορώ να πω ότι το μόνο που έχει πάθει είναι να "σπάσει" λίγο το δέρμα στο άνω μέρος του παπουτσιού. Κατά τα άλλα συνεχίζει να παραμένει τρομερά ξεκούραστο δίχως να έχει παρουσιάσει ιδιαίτερο λιώσιμο στη σόλα. Το αγόρασα στα 90 ευρώ και δεν τα λυπήθηκα καθόλου, σήμερα με τιμή στα 60 θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • victor DML
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα τρομερο παπούτσι που έχει μεγαλωσει γενιές και γενιές.Κάποτε η reebok ήταν νο1 αλλά στις μέρες μας έχει πέσει κάτω από brands όπως Nike και άλλα.Προσωπικά λατρευω το vintage σχεδιασμό τους που διατηρούν όλα αυτά τα χρόνια.Καθαρίζουν εύκολα με ένα υγρό μαντηλάκι και για κάποιο λόγο είναι καλύτερα ακόμα και από ένα αθλητικό σε ορθοστασία,3 χρόνια τώρα αυτά φοράω στη δουλειά.Μια λύση κοντά στα 60€ πολύ καλή αν κάποιος δεν θέλει να πάει στο πολυφορεμένο και mainstream Stan smith.Όσο για το Air Force 1 θα δώσεις 50€ παραπάνω και θα το πάρεις από εξωτερικό γιατί πλέον στην Ελλάδα δεν τα βρίσκεις.Για όποιον το πάρει,μισό νουμερακι κάτω προτείνω η ακριβώς το νούμερο του γιατί είναι λίγο βάρκα.

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • θα παραγγείλω τώρα το 4ρτο ζευγάρι είναι πολύ άνετο και γερά παπουτσια αξίζουν τα λεφτά τους

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φανταστικό παπούτσι. Το φοράω καθημερινά. Το προτείνω ανεπιφύλακτα!

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ne.poli kala eine.eine poli.anthektika kai
    Polis kalis poiotitas.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τ καλύτερα παπούτσια που έχω φορέσει! Είναι πολύ άνετα και τα έχω πάρει δύο φορές τα ίδια!!

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλήτερο πραγματικά!!Τα προτήνω!

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • για όσους διαβάζουν τα σχόλια να πάρουν 1 νούμερο κάτω από ότι βάζουν σε αθλητικό.....δεν είδα και κανένα να το γράψει ότι έχουν μεγάλη φόρμα.

    2
  • Δεν τα έχω φορέσει πολύ αλλά σαν παπούτσια, όσες φορές τα έχω περπατήσει, είναι στυλάτα και πολύ άνετα, σαν τα stan smith μοιάζουν αρκετά. Όσον αφορά το νούμερο να πάρετε ένα νούμερο μικρότερο αν πχ στα stan smith φοράτε 43 εδώ θα πάτε 42.

    3
  • λοιπον το παπουτσι είναι μετριο για μενα στα ~60ε που τα πήρα νμζ υπάρχουν καλύτερα. για μια χαλαρη βόλτα για καφέ/ποτακι 2-3 ώρες είναι μια χαρά αλλά αν θες παραπάμω πχ για όλη μέρα κουράζεται το πόδι αρκετά. ειδικά για ταξίδια που ε΄χεις πολύ περπάτημα εννοειται δε προτείνεται. ειναι κάπως σκληρά κ βαριά κ σολα δν είναι τόσο αναπαυτική!

    6
  • Ομορφο παπούτσι και άνετο. Ομως σε βρεγμένο γλιστράει αρκετά, εφόσον η επιφάνεια είναι ολισθηρή. Σε νορμάλ πεζοδρόμια δεν συνάντησα πρόβλημα, αλλά σε συγκεκριμένο ολισθηρό σημείο, γλιστράει επικίνδυνα. Αντίθετα, άλλο μοντέλο της Reebok (work n cushion) δεν γλιστρoύσε καθόλου.

    3
  • Τα καλύτερα παπούτσια με διαφορά! Τα φοράω 2 χρόνια, τα έχω λιώσει στο περπάτημα και δεν έχουν πάθει τίποτα. Η πιο καλή επένδυση που έχω κάνει. Φθηνά παππούτσια και πολύ ποιοτικά. Χρειάζεται μισό-ένα νούμερο μικρότερο από αυτό που φοράς κανονικά. Παπούτσια όπως τα Stan Smith και τα airforce ειναι πολύ overrated και ακριβά χωρίς λόγο σε σχέση με αυτό το παπούτσι .

    9
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Τα Reebok Club C 85 είναι τα απόλυτα διαχρονικά tennis-inspired sneakers. Το minimalistic design τους και το 80s style τα κάνει ιδανικά για όλες τις ώρες της ημέρας. Συνδυάζονται με streetwear outfit και dress look.

  • Άνετη εφαρμογή
  • Δέσιμο με κορδόνια
  • Δερμάτινο επάνω μέρος, με perforated λεπτομέρειες
  • Κεντημένο Reebok logo στο πλάι
  • Reebok logo στη γλώσσα, στο πίσω μέρος και στη σόλα
  • Άνετος εσωτερικός πάτος
  • Ενδιάμεση σόλα EVA για άνεση και σταθερότητα στο περπάτημα 
  • Εξωτερική rubber σόλα

Brand

Κωδικός Προϊόντος
AR0456
Φύλο
Unisex
Χρώμα
Λευκό
Τύπος
Χαμηλά
Δέσιμο
Κορδόνια
Εφαρμογή
-
Τεχνολογία Ενδιάμεσης Σόλας
EVA
Εσωτερικός πάτος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (48)

  1. 37
  2. 7
  3. 4
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Εφαρμογή
  • Αντοχή
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Βάρος
  • PSORAKIS_Giorgos
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    για όσους διαβάζουν τα σχόλια να πάρουν 1 νούμερο κάτω από ότι βάζουν σε αθλητικό.....δεν είδα και κανένα να το γράψει ότι έχουν μεγάλη φόρμα.

    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • InterritusGeo
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν τα έχω φορέσει πολύ αλλά σαν παπούτσια, όσες φορές τα έχω περπατήσει, είναι στυλάτα και πολύ άνετα, σαν τα stan smith μοιάζουν αρκετά. Όσον αφορά το νούμερο να πάρετε ένα νούμερο μικρότερο αν πχ στα stan smith φοράτε 43 εδώ θα πάτε 42.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nasos9915
    3
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    λοιπον το παπουτσι είναι μετριο για μενα στα ~60ε που τα πήρα νμζ υπάρχουν καλύτερα. για μια χαλαρη βόλτα για καφέ/ποτακι 2-3 ώρες είναι μια χαρά αλλά αν θες παραπάμω πχ για όλη μέρα κουράζεται το πόδι αρκετά. ειδικά για ταξίδια που ε΄χεις πολύ περπάτημα εννοειται δε προτείνεται. ειναι κάπως σκληρά κ βαριά κ σολα δν είναι τόσο αναπαυτική!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Mpilanaki
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ομορφο παπούτσι και άνετο. Ομως σε βρεγμένο γλιστράει αρκετά, εφόσον η επιφάνεια είναι ολισθηρή. Σε νορμάλ πεζοδρόμια δεν συνάντησα πρόβλημα, αλλά σε συγκεκριμένο ολισθηρό σημείο, γλιστράει επικίνδυνα. Αντίθετα, άλλο μοντέλο της Reebok (work n cushion) δεν γλιστρoύσε καθόλου.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Fregos
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα καλύτερα παπούτσια με διαφορά! Τα φοράω 2 χρόνια, τα έχω λιώσει στο περπάτημα και δεν έχουν πάθει τίποτα. Η πιο καλή επένδυση που έχω κάνει. Φθηνά παππούτσια και πολύ ποιοτικά. Χρειάζεται μισό-ένα νούμερο μικρότερο από αυτό που φοράς κανονικά. Παπούτσια όπως τα Stan Smith και τα airforce ειναι πολύ overrated και ακριβά χωρίς λόγο σε σχέση με αυτό το παπούτσι .

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHrysovalantis_Papadopoulo4750
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πέρα από το κομμάτι της εμφάνισης και της διαχρονικότητας, το συγκεκριμένο έχει ωραίο πάτημα δίχως να κουράζει έπειτα από πολλές ώρες. Κάτοχος του 3 χρόνια και μετά από πολύ φόρεμα μπορώ να πω ότι το μόνο που έχει πάθει είναι να "σπάσει" λίγο το δέρμα στο άνω μέρος του παπουτσιού. Κατά τα άλλα συνεχίζει να παραμένει τρομερά ξεκούραστο δίχως να έχει παρουσιάσει ιδιαίτερο λιώσιμο στη σόλα. Το αγόρασα στα 90 ευρώ και δεν τα λυπήθηκα καθόλου, σήμερα με τιμή στα 60 θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • victor DML
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα τρομερο παπούτσι που έχει μεγαλωσει γενιές και γενιές.Κάποτε η reebok ήταν νο1 αλλά στις μέρες μας έχει πέσει κάτω από brands όπως Nike και άλλα.Προσωπικά λατρευω το vintage σχεδιασμό τους που διατηρούν όλα αυτά τα χρόνια.Καθαρίζουν εύκολα με ένα υγρό μαντηλάκι και για κάποιο λόγο είναι καλύτερα ακόμα και από ένα αθλητικό σε ορθοστασία,3 χρόνια τώρα αυτά φοράω στη δουλειά.Μια λύση κοντά στα 60€ πολύ καλή αν κάποιος δεν θέλει να πάει στο πολυφορεμένο και mainstream Stan smith.Όσο για το Air Force 1 θα δώσεις 50€ παραπάνω και θα το πάρεις από εξωτερικό γιατί πλέον στην Ελλάδα δεν τα βρίσκεις.Για όποιον το πάρει,μισό νουμερακι κάτω προτείνω η ακριβώς το νούμερο του γιατί είναι λίγο βάρκα.

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • θα παραγγείλω τώρα το 4ρτο ζευγάρι είναι πολύ άνετο και γερά παπουτσια αξίζουν τα λεφτά τους

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φανταστικό παπούτσι. Το φοράω καθημερινά. Το προτείνω ανεπιφύλακτα!

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ne.poli kala eine.eine poli.anthektika kai
    Polis kalis poiotitas.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τ καλύτερα παπούτσια που έχω φορέσει! Είναι πολύ άνετα και τα έχω πάρει δύο φορές τα ίδια!!

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλήτερο πραγματικά!!Τα προτήνω!

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • για όσους διαβάζουν τα σχόλια να πάρουν 1 νούμερο κάτω από ότι βάζουν σε αθλητικό.....δεν είδα και κανένα να το γράψει ότι έχουν μεγάλη φόρμα.

    2
  • Δεν τα έχω φορέσει πολύ αλλά σαν παπούτσια, όσες φορές τα έχω περπατήσει, είναι στυλάτα και πολύ άνετα, σαν τα stan smith μοιάζουν αρκετά. Όσον αφορά το νούμερο να πάρετε ένα νούμερο μικρότερο αν πχ στα stan smith φοράτε 43 εδώ θα πάτε 42.

    3
  • λοιπον το παπουτσι είναι μετριο για μενα στα ~60ε που τα πήρα νμζ υπάρχουν καλύτερα. για μια χαλαρη βόλτα για καφέ/ποτακι 2-3 ώρες είναι μια χαρά αλλά αν θες παραπάμω πχ για όλη μέρα κουράζεται το πόδι αρκετά. ειδικά για ταξίδια που ε΄χεις πολύ περπάτημα εννοειται δε προτείνεται. ειναι κάπως σκληρά κ βαριά κ σολα δν είναι τόσο αναπαυτική!

    6
  • Ομορφο παπούτσι και άνετο. Ομως σε βρεγμένο γλιστράει αρκετά, εφόσον η επιφάνεια είναι ολισθηρή. Σε νορμάλ πεζοδρόμια δεν συνάντησα πρόβλημα, αλλά σε συγκεκριμένο ολισθηρό σημείο, γλιστράει επικίνδυνα. Αντίθετα, άλλο μοντέλο της Reebok (work n cushion) δεν γλιστρoύσε καθόλου.

    3
  • Τα καλύτερα παπούτσια με διαφορά! Τα φοράω 2 χρόνια, τα έχω λιώσει στο περπάτημα και δεν έχουν πάθει τίποτα. Η πιο καλή επένδυση που έχω κάνει. Φθηνά παππούτσια και πολύ ποιοτικά. Χρειάζεται μισό-ένα νούμερο μικρότερο από αυτό που φοράς κανονικά. Παπούτσια όπως τα Stan Smith και τα airforce ειναι πολύ overrated και ακριβά χωρίς λόγο σε σχέση με αυτό το παπούτσι .

    9
  • Δες τα όλα
45,00 €
Δωρεάν σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά