Ανδρικά Αρώματα

Khadlaj Gaith Eau de Parfum 100ml

Φύλο: Γυναίκα

Σημαντικές πληροφορίες:

  • Η συσκευασία του προϊόντος μπορεί να διαφέρει ως προς τον σχεδιασμό της.
  • Τύπος: EDP (Eau de Parfum)
  • Χωρητικότητα: 100 ml

Φύλο: Γυναίκα

Σημαντικές πληροφορίες:

  • Η συσκευασία του προϊόντος μπορεί να διαφέρει ως προς τον σχεδιασμό της.
  • Τύπος: EDP (Eau de Parfum)
  • Χωρητικότητα: 100 ml
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
16 12
Παράδοση Τρί, 07 Ιουλ - Πέμ, 09 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Skotsezos 4,8 (109)
Ελλάδα
5 τεμάχια
Δες Αρώματα στη σελίδα του Skotsezos

Περιγραφή

Περιγραφή

Φύλο: Γυναίκα

Σημαντικές πληροφορίες:

  • Η συσκευασία του προϊόντος μπορεί να διαφέρει ως προς τον σχεδιασμό της.
  • Τύπος: EDP (Eau de Parfum)
  • Χωρητικότητα: 100 ml

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Eau de Parfum
Κατάλληλο για:
Φθινόπωρο / Χειμώνα

Ποσότητα

Όγκος
100 ml

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αραβικό
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (6)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 3
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Διάρκεια αρώματος
  • Συσκευασία
  • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Mr North Niche
    3
    15 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Αξιολόγηση ως άρωμα και φυσικά ως προϊόν όπως είναι συνυπολογιζοντας και κόστος κτήσης.... Όσο 3 σουβλάκια. Όσο 5 καφέδες.

    Λένε ότι είναι κλώνος του dior sauvage elixir.. Δεν ξέρω δεν το έχω μυρίσει το elixir..

    Νότες κορυφής : ginger, πιπέρι, κόκκοι ροζ πιπεριού
    Μεσαίες νότες :θυμίαμα, Λεβάντα και κυπαρίσσι
    Νότες βάσης :Πατσουλί, λαβδανο και βανίλια

    Άνοιγμα με έντονο το ginger και τα πιπεριά.. Έντονα και αντιληπτά.. Στο εικοσάλεπτο ηρεμεί βγαίνει στο προσκήνιο πολύ smooth η λεβαντα με τα πιπεριά να συνυπάρχουν . Στην ώρα βγαίνει σιγά σιγά το πατσουλι και η βανίλια κρυμμένη μπλέκει αρμονικά. Η βανίλια αρχίζει να παίζει σοβαρό τόπι μετά το δίωρο όπου από εκεί και πέρα είναι το βασικό κομμάτι..

    Σε γενικές γραμμές έχουμε ένα sparkling πιπεράτο,;αρκετά αρωματικο ελαφρώς earthy με γλυκύτητα .. Έχει και μια εσάνς '' μοντέρνας '' old-schooλιας.. Gentlemenιζει αρκετά..
    Δεν έβγαλε έντονα αλκοόλ δεν βγάζει συνθετιλα άγαρμπα..

    Σημείωση : Όταν το δοκίμασα πρώτη φορά μου έβγαλε κάτι αρκετά πιο dark και earthy. Το δεύτερη φορά είναι όπως το περιγράφω. Οπότε μην αρκεστείτε στην πρώτη επαφή με το άρωμα. Για κάποιο ανεξήγητο λόγο συμβαίνει αυτό το παράδοξο.
    ...............................................
    Μπουκάλι ανάγλυφο τίμιο μασίφ με βαρύ καπάκι.
    atomizer φτωχό.

    Διάρκεια :5-6 ώρες στο δέρμα . Στα ρούχα μένει μέχρι το ρούχο να πλυθεί.
    Προβολή : Για το πρώτο τρίωρο γεμίζει χώρο.. Εσείς δεν θα το μυριζετε αλλά όλοι οι υπόλοιποι θα το μυρίζουν (5-6 ψεκασματα και ένα δύο στα ρούχα).. Μπήκα σε κλειστό χώρο μετά από τρεις ώρες με την πεποίθηση ότι δεν μυρίζει. Γέμισα το χώρο :D
    Φύλο :Αντρικο
    Ηλικιακο :40+
    Εποχές : Φθινόπωρο και χειμώνα ιδανικά ️, και άνοιξη ☔️
    Συνθήκες : Θα το έβλεπα περισσότερο με καλό προσεγμένο ρουχισμό, είναι σοβαρό και ντελικάτο .. Δεν είναι για καφέ στο Γκάζι με Nike και φούτερ. Είναι για γραφείο με την προϋποθέση ότι θα ψεκαστειτε με ρέγουλα..
    Αρωματική ουρά - έχει έχει..

    Αν σας αρέσουν τα ολίγον earthy έντονα πιπεράτα γλυκά αντρικα αρωματα θα σας καλύψει τέλεια... Η τιμή του το κάνει εξαιρετική επιλογή αν κάνετε κέφι το συγκεκριμένο αρωματικο προφίλ. Το πρώτο μέρος πριν εμφανιστεί η βανίλια είναι απολαυστικό.. Μετά λίγο γίνεται βαρετουλη αλλά overall υπέρ τίμιο.. Εντάξει στην τιμή αυτή μην περιμένετε ποιότητα Amouage και parfumes de Marly... Ο khadlaj καλό μαστορι..
    ............................................................
    Αν βρήκατε χρήσιμη την κριτική κάντε ένα μερακλιδικο .ℱᵒᒻᒻᵒ꒳

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    clone of Dior savuge elixis worth the money

    • Διάρκεια αρώματος
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Αξιολόγηση ως άρωμα και φυσικά ως προϊόν όπως είναι συνυπολογιζοντας και κόστος κτήσης.... Όσο 3 σουβλάκια. Όσο 5 καφέδες.

    Λένε ότι είναι κλώνος του dior sauvage elixir.. Δεν ξέρω δεν το έχω μυρίσει το elixir..

    Νότες κορυφής : ginger, πιπέρι, κόκκοι ροζ πιπεριού
    Μεσαίες νότες :θυμίαμα, Λεβάντα και κυπαρίσσι
    Νότες βάσης :Πατσουλί, λαβδανο και βανίλια

    Άνοιγμα με έντονο το ginger και τα πιπεριά.. Έντονα και αντιληπτά.. Στο εικοσάλεπτο ηρεμεί βγαίνει στο προσκήνιο πολύ smooth η λεβαντα με τα πιπεριά να συνυπάρχουν . Στην ώρα βγαίνει σιγά σιγά το πατσουλι και η βανίλια κρυμμένη μπλέκει αρμονικά. Η βανίλια αρχίζει να παίζει σοβαρό τόπι μετά το δίωρο όπου από εκεί και πέρα είναι το βασικό κομμάτι..

    Σε γενικές γραμμές έχουμε ένα sparkling πιπεράτο,;αρκετά αρωματικο ελαφρώς earthy με γλυκύτητα .. Έχει και μια εσάνς '' μοντέρνας '' old-schooλιας.. Gentlemenιζει αρκετά..
    Δεν έβγαλε έντονα αλκοόλ δεν βγάζει συνθετιλα άγαρμπα..

    Σημείωση : Όταν το δοκίμασα πρώτη φορά μου έβγαλε κάτι αρκετά πιο dark και earthy. Το δεύτερη φορά είναι όπως το περιγράφω. Οπότε μην αρκεστείτε στην πρώτη επαφή με το άρωμα. Για κάποιο ανεξήγητο λόγο συμβαίνει αυτό το παράδοξο.
    ...............................................
    Μπουκάλι ανάγλυφο τίμιο μασίφ με βαρύ καπάκι.
    atomizer φτωχό.

    Διάρκεια :5-6 ώρες στο δέρμα . Στα ρούχα μένει μέχρι το ρούχο να πλυθεί.
    Προβολή : Για το πρώτο τρίωρο γεμίζει χώρο.. Εσείς δεν θα το μυριζετε αλλά όλοι οι υπόλοιποι θα το μυρίζουν (5-6 ψεκασματα και ένα δύο στα ρούχα).. Μπήκα σε κλειστό χώρο μετά από τρεις ώρες με την πεποίθηση ότι δεν μυρίζει. Γέμισα το χώρο :D
    Φύλο :Αντρικο
    Ηλικιακο :40+
    Εποχές : Φθινόπωρο και χειμώνα ιδανικά ️, και άνοιξη ☔️
    Συνθήκες : Θα το έβλεπα περισσότερο με καλό προσεγμένο ρουχισμό, είναι σοβαρό και ντελικάτο .. Δεν είναι για καφέ στο Γκάζι με Nike και φούτερ. Είναι για γραφείο με την προϋποθέση ότι θα ψεκαστειτε με ρέγουλα..
    Αρωματική ουρά - έχει έχει..

    Αν σας αρέσουν τα ολίγον earthy έντονα πιπεράτα γλυκά αντρικα αρωματα θα σας καλύψει τέλεια... Η τιμή του το κάνει εξαιρετική επιλογή αν κάνετε κέφι το συγκεκριμένο αρωματικο προφίλ. Το πρώτο μέρος πριν εμφανιστεί η βανίλια είναι απολαυστικό.. Μετά λίγο γίνεται βαρετουλη αλλά overall υπέρ τίμιο.. Εντάξει στην τιμή αυτή μην περιμένετε ποιότητα Amouage και parfumes de Marly... Ο khadlaj καλό μαστορι..
    ............................................................
    Αν βρήκατε χρήσιμη την κριτική κάντε ένα μερακλιδικο .ℱᵒᒻᒻᵒ꒳

    15
  • clone of Dior savuge elixis worth the money

    1
  • 0
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

17 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Φύλο: Γυναίκα

Σημαντικές πληροφορίες:

  • Η συσκευασία του προϊόντος μπορεί να διαφέρει ως προς τον σχεδιασμό της.
  • Τύπος: EDP (Eau de Parfum)
  • Χωρητικότητα: 100 ml

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Eau de Parfum
Κατάλληλο για:
Φθινόπωρο / Χειμώνα

Ποσότητα

Όγκος
100 ml

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αραβικό
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (6)

  1. 2
  2. 3
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Διάρκεια αρώματος
  • Συσκευασία
  • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Mr North Niche
    3
    15 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Αξιολόγηση ως άρωμα και φυσικά ως προϊόν όπως είναι συνυπολογιζοντας και κόστος κτήσης.... Όσο 3 σουβλάκια. Όσο 5 καφέδες.

    Λένε ότι είναι κλώνος του dior sauvage elixir.. Δεν ξέρω δεν το έχω μυρίσει το elixir..

    Νότες κορυφής : ginger, πιπέρι, κόκκοι ροζ πιπεριού
    Μεσαίες νότες :θυμίαμα, Λεβάντα και κυπαρίσσι
    Νότες βάσης :Πατσουλί, λαβδανο και βανίλια

    Άνοιγμα με έντονο το ginger και τα πιπεριά.. Έντονα και αντιληπτά.. Στο εικοσάλεπτο ηρεμεί βγαίνει στο προσκήνιο πολύ smooth η λεβαντα με τα πιπεριά να συνυπάρχουν . Στην ώρα βγαίνει σιγά σιγά το πατσουλι και η βανίλια κρυμμένη μπλέκει αρμονικά. Η βανίλια αρχίζει να παίζει σοβαρό τόπι μετά το δίωρο όπου από εκεί και πέρα είναι το βασικό κομμάτι..

    Σε γενικές γραμμές έχουμε ένα sparkling πιπεράτο,;αρκετά αρωματικο ελαφρώς earthy με γλυκύτητα .. Έχει και μια εσάνς '' μοντέρνας '' old-schooλιας.. Gentlemenιζει αρκετά..
    Δεν έβγαλε έντονα αλκοόλ δεν βγάζει συνθετιλα άγαρμπα..

    Σημείωση : Όταν το δοκίμασα πρώτη φορά μου έβγαλε κάτι αρκετά πιο dark και earthy. Το δεύτερη φορά είναι όπως το περιγράφω. Οπότε μην αρκεστείτε στην πρώτη επαφή με το άρωμα. Για κάποιο ανεξήγητο λόγο συμβαίνει αυτό το παράδοξο.
    ...............................................
    Μπουκάλι ανάγλυφο τίμιο μασίφ με βαρύ καπάκι.
    atomizer φτωχό.

    Διάρκεια :5-6 ώρες στο δέρμα . Στα ρούχα μένει μέχρι το ρούχο να πλυθεί.
    Προβολή : Για το πρώτο τρίωρο γεμίζει χώρο.. Εσείς δεν θα το μυριζετε αλλά όλοι οι υπόλοιποι θα το μυρίζουν (5-6 ψεκασματα και ένα δύο στα ρούχα).. Μπήκα σε κλειστό χώρο μετά από τρεις ώρες με την πεποίθηση ότι δεν μυρίζει. Γέμισα το χώρο :D
    Φύλο :Αντρικο
    Ηλικιακο :40+
    Εποχές : Φθινόπωρο και χειμώνα ιδανικά ️, και άνοιξη ☔️
    Συνθήκες : Θα το έβλεπα περισσότερο με καλό προσεγμένο ρουχισμό, είναι σοβαρό και ντελικάτο .. Δεν είναι για καφέ στο Γκάζι με Nike και φούτερ. Είναι για γραφείο με την προϋποθέση ότι θα ψεκαστειτε με ρέγουλα..
    Αρωματική ουρά - έχει έχει..

    Αν σας αρέσουν τα ολίγον earthy έντονα πιπεράτα γλυκά αντρικα αρωματα θα σας καλύψει τέλεια... Η τιμή του το κάνει εξαιρετική επιλογή αν κάνετε κέφι το συγκεκριμένο αρωματικο προφίλ. Το πρώτο μέρος πριν εμφανιστεί η βανίλια είναι απολαυστικό.. Μετά λίγο γίνεται βαρετουλη αλλά overall υπέρ τίμιο.. Εντάξει στην τιμή αυτή μην περιμένετε ποιότητα Amouage και parfumes de Marly... Ο khadlaj καλό μαστορι..
    ............................................................
    Αν βρήκατε χρήσιμη την κριτική κάντε ένα μερακλιδικο .ℱᵒᒻᒻᵒ꒳

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    clone of Dior savuge elixis worth the money

    • Διάρκεια αρώματος
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Αξιολόγηση ως άρωμα και φυσικά ως προϊόν όπως είναι συνυπολογιζοντας και κόστος κτήσης.... Όσο 3 σουβλάκια. Όσο 5 καφέδες.

    Λένε ότι είναι κλώνος του dior sauvage elixir.. Δεν ξέρω δεν το έχω μυρίσει το elixir..

    Νότες κορυφής : ginger, πιπέρι, κόκκοι ροζ πιπεριού
    Μεσαίες νότες :θυμίαμα, Λεβάντα και κυπαρίσσι
    Νότες βάσης :Πατσουλί, λαβδανο και βανίλια

    Άνοιγμα με έντονο το ginger και τα πιπεριά.. Έντονα και αντιληπτά.. Στο εικοσάλεπτο ηρεμεί βγαίνει στο προσκήνιο πολύ smooth η λεβαντα με τα πιπεριά να συνυπάρχουν . Στην ώρα βγαίνει σιγά σιγά το πατσουλι και η βανίλια κρυμμένη μπλέκει αρμονικά. Η βανίλια αρχίζει να παίζει σοβαρό τόπι μετά το δίωρο όπου από εκεί και πέρα είναι το βασικό κομμάτι..

    Σε γενικές γραμμές έχουμε ένα sparkling πιπεράτο,;αρκετά αρωματικο ελαφρώς earthy με γλυκύτητα .. Έχει και μια εσάνς '' μοντέρνας '' old-schooλιας.. Gentlemenιζει αρκετά..
    Δεν έβγαλε έντονα αλκοόλ δεν βγάζει συνθετιλα άγαρμπα..

    Σημείωση : Όταν το δοκίμασα πρώτη φορά μου έβγαλε κάτι αρκετά πιο dark και earthy. Το δεύτερη φορά είναι όπως το περιγράφω. Οπότε μην αρκεστείτε στην πρώτη επαφή με το άρωμα. Για κάποιο ανεξήγητο λόγο συμβαίνει αυτό το παράδοξο.
    ...............................................
    Μπουκάλι ανάγλυφο τίμιο μασίφ με βαρύ καπάκι.
    atomizer φτωχό.

    Διάρκεια :5-6 ώρες στο δέρμα . Στα ρούχα μένει μέχρι το ρούχο να πλυθεί.
    Προβολή : Για το πρώτο τρίωρο γεμίζει χώρο.. Εσείς δεν θα το μυριζετε αλλά όλοι οι υπόλοιποι θα το μυρίζουν (5-6 ψεκασματα και ένα δύο στα ρούχα).. Μπήκα σε κλειστό χώρο μετά από τρεις ώρες με την πεποίθηση ότι δεν μυρίζει. Γέμισα το χώρο :D
    Φύλο :Αντρικο
    Ηλικιακο :40+
    Εποχές : Φθινόπωρο και χειμώνα ιδανικά ️, και άνοιξη ☔️
    Συνθήκες : Θα το έβλεπα περισσότερο με καλό προσεγμένο ρουχισμό, είναι σοβαρό και ντελικάτο .. Δεν είναι για καφέ στο Γκάζι με Nike και φούτερ. Είναι για γραφείο με την προϋποθέση ότι θα ψεκαστειτε με ρέγουλα..
    Αρωματική ουρά - έχει έχει..

    Αν σας αρέσουν τα ολίγον earthy έντονα πιπεράτα γλυκά αντρικα αρωματα θα σας καλύψει τέλεια... Η τιμή του το κάνει εξαιρετική επιλογή αν κάνετε κέφι το συγκεκριμένο αρωματικο προφίλ. Το πρώτο μέρος πριν εμφανιστεί η βανίλια είναι απολαυστικό.. Μετά λίγο γίνεται βαρετουλη αλλά overall υπέρ τίμιο.. Εντάξει στην τιμή αυτή μην περιμένετε ποιότητα Amouage και parfumes de Marly... Ο khadlaj καλό μαστορι..
    ............................................................
    Αν βρήκατε χρήσιμη την κριτική κάντε ένα μερακλιδικο .ℱᵒᒻᒻᵒ꒳

    15
  • clone of Dior savuge elixis worth the money

    1
  • 0
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
16,12 €
5,00 €   μεταφορικά