Ξεκινάω με 'προειδοποίηση' για το 1ο ξεδίπλωμα της συσκευής όταν θα ανοίξετε την συσκευασία. Ευτυχώς που το διάβασα σε αξιολόγηση άλλης μαρκας γιατί πάνω στην βιασύνη μπορεί να το παραβλέψει κάποιος και να έχει σοβαρό ατύχημα με τέτοια μαραθετια.
Θέλει προσοχή λοιπόν όταν πάτε να κόψετε το tie-wrap που κρατάει διπλωμένους τους βραχίονες γιατί όταν είναι διπλωμένοι τα ελατήρια από μέσα έχουν ήδη συγκρατημένη πίεση και θέλει 2 άτομα για να ξεδιπλώσουν με ασφάλεια. Δηλαδή ένας να κρατάει διπλωμένο τον κάθε βραχίωνα και άλλος να κόψει το tie-wrap.
Προχωρώντας από την παρένθεση πιο πάνω, γενικά πολύ στιβαρό για την τιμή του. Ακόμα και τα πλαστικά του είναι πολύ ποιοτικά. Αν και τα αποσπώμενα πλαστικά θελουν λίγο προσοχή στο βγάλε-βάλε γιατί σπάνε εύκολα τα κλιψακια τους.
Περιέχονται πολλαπλοί υποδοχείς για σύνδεση με γραφείο(στο πλάι, σε τρύπα στην επιφάνεια γραφείου, κλπ).
Μια σημείωση για όσους θελουν να κάνουν "περίεργες" εγκαταστάσεις στο γραφείο τους:
H 2η προέκταση-κλαδί του κάθε βραχίονα λυγίζει μόνο με την δύναμη της βαρύτητας-βάρος της οθόνης, πράγμα που σημαίνει ότι αν για κάποιο λόγο θέλετε να εγκαταστήσετε κάθετα τη βάση τότε θα πρέπει να κάνετε πατέντα για να κρατάτε την 2η προέκταση λυγισμένη, π.χ. με tie-wrap.