Κινητά Τηλέφωνα

Powertech Milly Flip V2 Dual SIM Κινητό με Μεγάλα Κουμπιά Μαύρο

Το κινητό Milly Flip V2 είναι ένα εξαιρετικά εύχρηστο τηλέφωνο με μεγάλη, ευανάγνωστη οθόνη 2,4" και μεγάλα πλήκτρα με ελληνικούς χαρακτήρες, για εύκολη πληκτρολόγηση. Διαθέτει κάμερα, φακό και...

Το κινητό Milly Flip V2 είναι ένα εξαιρετικά εύχρηστο τηλέφωνο με μεγάλη, ευανάγνωστη οθόνη 2,4" και μεγάλα πλήκτρα με ελληνικούς χαρακτήρες, για εύκολη πληκτρολόγηση. Διαθέτει κάμερα, φακό και λειτουργία ραδιοφώνου.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
31 67
Παράδοση Πέμ, 25 Ιουν - Δευ, 29 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Stechi 4,9 (49)
Ελλάδα
5+ τεμάχια
Δες Κινητή Τηλεφωνία στη σελίδα του Stechi
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Το κινητό Milly Flip V2 είναι ένα εξαιρετικά εύχρηστο τηλέφωνο με μεγάλη, ευανάγνωστη οθόνη 2,4" και μεγάλα πλήκτρα με ελληνικούς χαρακτήρες, για εύκολη πληκτρολόγηση. Διαθέτει κάμερα, φακό και λειτουργία ραδιοφώνου.

  • Με πληκτρολόγιο και μενού στα ελληνικά, η χρήση και η πλοήγηση στις λειτουργίες της συσκευής γίνεται ευκολότερη.
  • Η μπαταρία διατηρεί πάνω από το 80% της χωρητικότητας της ακόμη και μετά από 500 πλήρεις κύκλους φόρτισης.
  • Δυνατότητα ρύθμισης ορίου φόρτισης στο 80%, για βελτιωμένη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
  • Η μπαταρία 1000mAh παρέχει μεγάλη διάρκεια αυτονομίας, εξασφαλίζοντας ότι δεν θα μείνετε από μπαταρία στη διάρκεια της ημέρας.
  • Με πλήκτρο έκτακτης ανάγκης για άμεσες SOS κλήσεις σε επείγουσες καταστάσεις.

Περιεχόμενα συσκευασίας

  • Κινητό τηλέφωνο
  • Φορτιστής
  • Μπαταρία
  • Εγχειρίδιο χρήσης (Ελληνικά)

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
Feature Phone, Για Ηλικιωμένους
Λειτουργικό Σύστημα
Κατασκευαστή
SIM
Dual
Έτος Κυκλοφορίας
2024
Χρώμα
Μαύρο
Βάρος
92 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Card Slot
Όχι

Οθόνη

Μέγεθος
2,4 "
Χειρισμός
Φυσικό Πληκτρολόγιο

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Μονή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Κανονικός 0.3MP
Flash Πίσω Κάμερας
Όχι

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
2G
Συνδεσιμότητα
Bluetooth, USB-C
NFC
Όχι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
1000 mAh
Αποσπώμενη
Ναι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Δακτυλικό Αποτύπωμα
Μη Διαθέσιμο

Διαστάσεις

Μήκος
105,43 mm
Πλάτος
52,5 mm
Πάχος
18,6 mm

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
Όχι
AI Παραγωγή Κειμένου
Όχι
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
Όχι
AI Αναζήτηση Εικόνας
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (215)

Αξιολογήσεις

  1. 139
  2. 41
  3. 14
  4. 10
  5. 11
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κλήσης
  • Μπαταρία
  • Ταχύτητα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μουσική
  • Ανάλυση οθόνης
  • Φωτογραφίες
  • Καταγραφή Video

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Kiki_Stanidou
5
12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Είναι το κινητό που χρειάζεται κάθε ηλικιωμένος που δεν "το έχει" με τα smart κινητά. Δυνατοί ήχοι , μεγάλα ευανάγνωστα γράμματα , λειτουργία sos πολύ σημαντική! Το πήρα για 2 80χρονους και είναι πολύ ευχαριστημένοι και οι 2!

Σου φάνηκε χρήσιμη;

karajim83
2
9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Ο ήχος κλήσης ανασταίνει νεκρούς . Το ακουστικό του από την άλλη είναι πολύ χαμηλό. Σε άτομα μεγάλη ηλικίας δυσκολεύονται να σε ακούσουν. Από μένα είναι όχι σαν γενική εικόνα.

  • Ταχύτητα
  • Μπαταρία
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ποιότητα κλήσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Απάντηση αντιπροσώπου:

Αγαπητέ καταναλωτή, σας ευχαριστούμε για την προτίμηση και εμπιστοσύνη στα προϊόντα μας. Τα προϊόντα διαθέτουν εγγύηση οπότε παρακαλούμε πολύ επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα Τεχνική υποστήριξης πελατών Help Line στο email: [email protected] ή με μήνυμα στο viber 6956037673 (μόνο για μηνύματα) ώστε να δώσουμε άμεσα λύση στο ζήτημα σας. Θα χαρούμε πραγματικά να σας εξυπηρετήσουμε το συντομότερο!

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
  • Από άλλες χώρες

  • KON_NOS_KOTSOGIANNIDIS
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σταμάτησε να λειτουργεί την δεύτερη μέρα η οθόνη. Έδειχνε μόνο λευκό χρώμα. Καλό είναι αυτοί που τα πουλάνε,να ελέγχουν τί πουλάνε, από τα σχόλια μας για να μην ταλαιπωρούνται οι πελάτες τους χωρίς λόγο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • angel02prince
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σταμάτησε να λειτουργεί η οθόνη την δεύτερη μέρα και έγινε τελείως άσπρη. Γενικά καλό ήταν αλλά μάλλον κυκλοφορεί κάποια ελαττωματική παρτιδα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μαιρη Μαιρουλα
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν μπορουσα να βαλω βαθμο θα εβαζα μηδεν αστερακια! Το έχω δυο εβδομαδες και δεν ανοιγει καν το τηλεφωνο!Χειρότερη αγορά δεν έχω ξανακανει, δεν περιμενα με τοσα χρηματα να βρω κατι σουπερ αλλα ελεγα θα κρατησει 1 χρονο οχι μονο 2 εβδομαδες!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis Kak
    2
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγορά για ανανέωση από παλαιότερο Powertech με το οποίο η μητέρα μου ήταν υπερ-ευχαριστημένη.

    Προβλήματα που αντιμετώπισε και δεν της άρεσαν:
    - Μόνιμη ένδειξη μηνύματος "εισάγετε sim". Προσπάθησα να το απενεργοποιήσω και δεν μπορούσα. Έβαλα και νέα sim με την ελπίδα να μπορώ να την απενεργοποιήσω και δεν γινόταν.
    - Απουσία εξωτερικής οθόνης για ώρα ή όνομα καλούντος.
    - Έλλειψη 3 πλήκτρων συντομεύσεων κλήσεων (χρησιμοποίησα το sos αλλά την μπέρδευε).
    - Απουσία βάσης φόρτισης (το προηγούμενο είχε μία πάρα πολύ βολική βάση φόρτισης). Τώρα παιδεύεται να συνδέσει το καλώδιο.
    - Τραγικούς ήχους κλήσης και μεγάλη ταλαιπωρία για να βάλεις νέους. Στo Nokia 3210 πιο εύκολα έβαζες ringtone.

    Τελικά μου ζήτησε να της ξαναδώσω το παλιό. Τουλάχιστον χρησιμοποίησα την μπαταρία από το καινούργιο στο παλιό που ήταν ακριβώς η ίδια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimangel7

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το κινητό φαίνεται μια χαρά. Το ήθελα για μεγάλο άνθρωπο. Έχει τεράστια ευανάγνωστα κουμπιά. Είναι πανάλαφρο. Ανοίγοντας το καπάκι απαντάς σε εισερχόμενη κλήση. Ορίζονται πολλά κουμπιά ως συντομεύσεις για εύκολη χρήση από άτομα μη εξοικειωμένα με την τεχνολογία. Για κάποιες βασικές λειτουργίες απευθείας στην αρχική οθόνη δηλαδή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chatzipetros

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά κινητό για απλή χρήση από ηλικιωμένο που είναι συνηθισμένος σε clam κινητό με κουμπιά. Οι ήχοι κλήσεις είναι λίγο χάλια, κι αν και λέει ότι μπορείς να προσθέσεις έξτρα στις οδηγίες χρήσης, δεν τα λέει καλά και δεν βρήκα κάτι online.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pan4pas
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σήμερα το άνοιξα. Ήρθε πάρα πολύ γρήγορα, μετά από 2 ημέρες. Δυνατός ήχος, ελαφρύ, αν και η ποιότητα του πλαστικού όχι ότι καλύτερο. Τα μενού όχι πολύ εύκολο εκτός αν αποθηκεύσεις 2-3 αριθμούς για να παίρνει κάποιος αυτόματα χωρίς να ψάχνει ή να πληκτρολογεί. Θα δείξει... Νομίζω, ένα τίμιο κινητό για τα χρήματά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lina_Andritsaki
    2
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι καλό για μεγάλους ανθρώπους γενικά. Σημαντικό πρόβλημα ότι δεν μπορείς να αλλάξεις το χρώμα της οθόνης και είναι γαλάζιο με λευκά γράμματα για την ώρα και την ημερομηνία, με αποτέλεσμα η γιαγιά μου να μην μπορεί να διακρίνει καλά. Αν έδινε την επιλογή ενός πιο σκούρου φόντου, όπως το προηγούμενο κινητό της, θα έκανε αντίθεση και θα μπορούσε να τα διαβάσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KONSTANTINA_TSINARI
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα για τη γιαγιά μου και είναι πολύ χαρούμενη. Η οθόνη ειναι μεγάλη,τα κουμπιά επίσης μεγάλα και όταν πατήσεις κάποιο νούμερο ακούγεται δυνατά ο αριθμός. Ο ήχος κλήσης ειναι πολύ δυνατός επίσης και προς το παρόν ειναι αρκετά ανθεκτικό όσες φορές έχει πέσει. Μακάρι να υπήρχε και σε λευκό.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aleka_Thanou
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στους 11 μήνες χάλασε το ακουστικό. Με ελάχιστη χρήση και χωρίς ατυχήματα. Απλά σταμάτησε να δουλεύει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Tsavidi
    1
    6 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγορασαμε το Φεβρουάριο και τη προηγούμενη εβδομάδα, έσβησε τελείως η οθόνη. Δεν λειτουργεί καθόλου και πέρασαν μόνο 6 μήνες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elen_Sym
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι το δεύτερο που αγόρασα για ηλικιωμένο. το πρώτο κράτησε 10 μήνες ώσπου χάλασε η οθόνη αλλά έκανε κλήση κανονικά. δεν μπήκα στην διαδικασία εγγύησης και παρήγγειλα άλλο. το δεύτερο σε 1 μήνα χάλασε το ηχείο και τότε χρησιμοποίησα την εγγύηση. μου έστειλαν καινούργιο. ελπίζω να κρατήσει 1 χρόνο. για τα 33 ε που το πήρα θεωρείται καλούτσικο για την δουλειά που το θέλω

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TZOTZIGIA
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι καλό για άτομα μεγάλης ηλικίας. Έχουν πολύ δυνατό ήχο κλήσης, μεγάλα πλήκτρα και καλό δυνατό ακουστικό. Το μόνο μείον είναι ότι δεν έχει καθόλου χωρητικότητα ούτε για μια φωτογραφια χαμηλής αναλυσης οπότε τζάμπα η κάμερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ananda791
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για την μαμά είναι μια χαρά... Διαθέτει (alarm) δυνατότητα ειδοποίησης προεπιλεγμένων αριθμών με το πάτημα ενός κουμπιού!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MARY__MARY
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ό,τι πρέπει για έναν ηλικιωμένο που δεν θέλει τίποτα περισσότερο από το να παίρνει τηλέφωνο και να απαντάει όταν τον παίρνουν! Απλό και εύκολο στην χρήση του και με μεγάλα κουμπιά!
    Επίσης, δεν μπορώ να διαβάζω να λένε ότι έπεσε και έσπασε! Δλδ αν πέσει κάτω τι θα κάνει; Ένα απλό κινητό, με όλα τα μέρη του από πλαστικό, είναι με 30€!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΕΠΙΣΠΕΥΣΗ
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    για τα λεφτά του είναι μία χαρά. το πήραμε για το παιδί, όταν βγαίνει έξω στην αυλή για να μπορούμε να επικοινωνούμε. την δουλειά του την κάνει.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • efoustana
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι value for money κινητό,ιδανικό για ηλικιωμένους
    εγώ το πήρα στους γονείς μου,και το έχουν βολευτεί πολύ.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Machairas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει μεγάλα γράμματα/αριθμούς
    Δυνατό ήχο
    Και λίγα κουμπιά.
    Επίσης ο φορτιστής είναι type c οπότε μπαίνει εύκολα το καλώδιο.
    Για τους παραπάνω λόγους επέλεξα το κινητό για ηλικιωμένο άτομο, το οποίο έμεινε ευχαριστημένο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Anagnostopoulos65
    3
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το ακουστικο του ειναι πολυ αδυνατο και ακουγεται χαμηλα εστω και εαν το εχεις ανοιξει τερμα............

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τόλης__
    3
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ μεγάλα γράμματα που δεν αλλάζουν μέγεθος, όταν καλεις σου λέει τους αριθμούς δυνατά και καθαρά, λίγες ρυθμίσεις γενικά.

    Για έναν ηλικιωμένο που δε θέλει πολλά είναι ότι πρέπει.
    Για νέους που θέλουν να κάνουνε digital detox ή κάτι τέτοιο δε βολεύει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • leo_lou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό. Για την ηλικιωμένη μητέρα μου.
    Δυνατός ήχος.
    Καθαρή φωνή.
    Μεγάλα γράμματα πληκτρολογίου
    Κρατάει η μπαταρία τουλάχιστον 3 μέρες μπορεί και πιο πολύ ανάλογα την χρήση.
    Να δω πόσο θα κρατήσει στον χρόνο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anna-argos
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όλα μια χαρά, το μόνο ενοχλητικό είναι το μπλε λαμπάκι που αναβοσβήνει συνέχεια όταν έχεις μήνυμα που δεν έχεις διαβάσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GeorgeBc
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μεγάλα κουμπια κι εύχρηστο στο χτύπημα αριθμών. Παρόλαυτα το κείμενο στην οθόνη έχει αντίστοιχα μεγάλους χαρακτήρες και διπλώνει, οπότε πολλές φορές το μπέρδεμα από το οποίο μας γλιτώνουν τα κουμπιά, το προκαλέι η οθόνη, μιας κι ο αριθμός ή η λέξη από μήνυμα χρειάζεται 2-3 σειρές στην οθόνη για να γραφτεί. Θετικό πως η μπαταρία με μικρή χρήση άντεξε περίπου 1 βδομάδα μετά την πρώτη φόρτιση, δηλ αν δεν πολυχρησιμοποιείται από τον ηλικιωμένο για τον οποιό προορίζεται, δεν χρειάζεται να σκοτίζει το μυαλό του με τη φόρτιση. Στα αρνητικά το κουμπωμα του καλυμματος της μπαταρίας και η χωροταξία εντός, κάποια στιγμή κουνήθηκε η sim, χωρίς να έχει κουνηθεί η μπαταρία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexandra georgakopoulou
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι πρεπει για εναν ανθρωπο που θελει τα απολυτως απαραιτητα απο ενα κινητο.Το αγορασα για τον πατερα μου και εχει μεινει πολυ ευχαριστημενος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stioufon
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πηρα για τη γιαγια μου που ειναι 85 ετων. Μεγαλα γραμματα και ευκολο στη χρηση. Καταλληλο για ατομα μεγαλης ηλικιας

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elizapavlou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ τιμιο για τα χρηματα του,εχει και δυο μνημες κατω απο τα πληκτρα απαντησης που εξυπηρετουν εναν μεγαλο σε ηλικια ανθρωπο να πατησει Μ1-Μ2 και να καλεσει γρηγορα σε μια μια αναγκη χωρις να χρειαζεται να βλεπει τον καταλογο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Macintosh
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τον παππού είναι ιδανικό με μεγάλα πλήκτρα και οθόνη. Τα navigation κουμπιά να ήταν μεγαλύτερα και θα ήταν τέλειο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Miltiadis K.
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κινητό κατάλληλο για άτομα πιο μεγάλης ηλικίας. Το πήρα για την μητέρα μου και είναι πολύ ευχαριστημένη. Εύκολο στη χρήση και η μπαταρία κρατάει αρκετά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yiannatos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μία συσκευή για άτομα μεγάλης ηλικίας με μεγάλα πλήκτρα και δυνατό ήχο. Η αντιπροσωπεία εξαιρετικά αποτελεσματική και φιλική για την επίλυση κάθε προβλήματος. Προέβη σε αλλαγή μπαταρίας μετά από σχετικό τεχνικό έλεγχο εντός εγγύησης, με αποστολή κούριερ χωρίς καμία επιβάρυνση. Όμως, σχεδόν 3,5 μήνες μετά το service και την αλλαγή η νέα μπαταρία δεν βγάζει ούτε ημέρα χωρίς φόρτιση....

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • Σταμάτησε να λειτουργεί την δεύτερη μέρα η οθόνη. Έδειχνε μόνο λευκό χρώμα. Καλό είναι αυτοί που τα πουλάνε,να ελέγχουν τί πουλάνε, από τα σχόλια μας για να μην ταλαιπωρούνται οι πελάτες τους χωρίς λόγο.

    2
  • Σταμάτησε να λειτουργεί η οθόνη την δεύτερη μέρα και έγινε τελείως άσπρη. Γενικά καλό ήταν αλλά μάλλον κυκλοφορεί κάποια ελαττωματική παρτιδα

    1
  • Αν μπορουσα να βαλω βαθμο θα εβαζα μηδεν αστερακια! Το έχω δυο εβδομαδες και δεν ανοιγει καν το τηλεφωνο!Χειρότερη αγορά δεν έχω ξανακανει, δεν περιμενα με τοσα χρηματα να βρω κατι σουπερ αλλα ελεγα θα κρατησει 1 χρονο οχι μονο 2 εβδομαδες!!!

    2
  • Αγορά για ανανέωση από παλαιότερο Powertech με το οποίο η μητέρα μου ήταν υπερ-ευχαριστημένη.

    Προβλήματα που αντιμετώπισε και δεν της άρεσαν:
    - Μόνιμη ένδειξη μηνύματος "εισάγετε sim". Προσπάθησα να το απενεργοποιήσω και δεν μπορούσα. Έβαλα και νέα sim με την ελπίδα να μπορώ να την απενεργοποιήσω και δεν γινόταν.
    - Απουσία εξωτερικής οθόνης για ώρα ή όνομα καλούντος.
    - Έλλειψη 3 πλήκτρων συντομεύσεων κλήσεων (χρησιμοποίησα το sos αλλά την μπέρδευε).
    - Απουσία βάσης φόρτισης (το προηγούμενο είχε μία πάρα πολύ βολική βάση φόρτισης). Τώρα παιδεύεται να συνδέσει το καλώδιο.
    - Τραγικούς ήχους κλήσης και μεγάλη ταλαιπωρία για να βάλεις νέους. Στo Nokia 3210 πιο εύκολα έβαζες ringtone.

    Τελικά μου ζήτησε να της ξαναδώσω το παλιό. Τουλάχιστον χρησιμοποίησα την μπαταρία από το καινούργιο στο παλιό που ήταν ακριβώς η ίδια.

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (12)

Ερωτήσεις

3037 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
ardi21

Συγγνωμη δεν γινεται να απενεργοποιησεις την λειτουργια κατα την οποια οταν πληκτρολογεις νουμερα για να καλεσεις εναν αριθμο σου τα λεει απο το ηχειο? Εχω παει να αλλαξω τα προφιλ αλλα δεν κραταει τις ρυθμισεις.

Vasilis Kak

Αλλάζει. Απλώς έχει την ιδιαιτερότητα ότι αφού κάνεις την αλλαγή, μετά πρέπει να κάνεις και καταχώρηση. Είναι σαν τα τηλέφωνα πριν 30 χρόνια. Ίδια φιλοσοφία.

cdimadis

έχει εισερχόμενες, εξερχόμενες και αναπάντητες κλήσεις σε ένα μενού? τα περισσότερα τις έχουν χωριστά.

Δες όλες τις ερωτήσεις (12)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
Feature Phone, Για Ηλικιωμένους
Λειτουργικό Σύστημα
Κατασκευαστή
SIM
Dual
Έτος Κυκλοφορίας
2024
Χρώμα
Μαύρο
Βάρος
92 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Card Slot
Όχι

Οθόνη

Μέγεθος
2,4 "
Χειρισμός
Φυσικό Πληκτρολόγιο

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Μονή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Κανονικός 0.3MP
Flash Πίσω Κάμερας
Όχι

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
2G
Συνδεσιμότητα
Bluetooth, USB-C
NFC
Όχι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
1000 mAh
Αποσπώμενη
Ναι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Δακτυλικό Αποτύπωμα
Μη Διαθέσιμο

Διαστάσεις

Μήκος
105,43 mm
Πλάτος
52,5 mm
Πάχος
18,6 mm

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
Όχι
AI Παραγωγή Κειμένου
Όχι
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
Όχι
AI Αναζήτηση Εικόνας
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

Το κινητό Milly Flip V2 είναι ένα εξαιρετικά εύχρηστο τηλέφωνο με μεγάλη, ευανάγνωστη οθόνη 2,4" και μεγάλα πλήκτρα με ελληνικούς χαρακτήρες, για εύκολη πληκτρολόγηση. Διαθέτει κάμερα, φακό και λειτουργία ραδιοφώνου.

  • Με πληκτρολόγιο και μενού στα ελληνικά, η χρήση και η πλοήγηση στις λειτουργίες της συσκευής γίνεται ευκολότερη.
  • Η μπαταρία διατηρεί πάνω από το 80% της χωρητικότητας της ακόμη και μετά από 500 πλήρεις κύκλους φόρτισης.
  • Δυνατότητα ρύθμισης ορίου φόρτισης στο 80%, για βελτιωμένη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
  • Η μπαταρία 1000mAh παρέχει μεγάλη διάρκεια αυτονομίας, εξασφαλίζοντας ότι δεν θα μείνετε από μπαταρία στη διάρκεια της ημέρας.
  • Με πλήκτρο έκτακτης ανάγκης για άμεσες SOS κλήσεις σε επείγουσες καταστάσεις.

Περιεχόμενα συσκευασίας

  • Κινητό τηλέφωνο
  • Φορτιστής
  • Μπαταρία
  • Εγχειρίδιο χρήσης (Ελληνικά)

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (215)

  1. 139
  2. 41
  3. 14
  4. 10
  5. 11
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κλήσης
  • Μπαταρία
  • Ταχύτητα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μουσική
  • Ανάλυση οθόνης
  • Φωτογραφίες
  • Καταγραφή Video

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Kiki_Stanidou
5
12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Είναι το κινητό που χρειάζεται κάθε ηλικιωμένος που δεν "το έχει" με τα smart κινητά. Δυνατοί ήχοι , μεγάλα ευανάγνωστα γράμματα , λειτουργία sos πολύ σημαντική! Το πήρα για 2 80χρονους και είναι πολύ ευχαριστημένοι και οι 2!

Σου φάνηκε χρήσιμη;

karajim83
2
9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Ο ήχος κλήσης ανασταίνει νεκρούς . Το ακουστικό του από την άλλη είναι πολύ χαμηλό. Σε άτομα μεγάλη ηλικίας δυσκολεύονται να σε ακούσουν. Από μένα είναι όχι σαν γενική εικόνα.

  • Ταχύτητα
  • Μπαταρία
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ποιότητα κλήσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Απάντηση αντιπροσώπου:

Αγαπητέ καταναλωτή, σας ευχαριστούμε για την προτίμηση και εμπιστοσύνη στα προϊόντα μας. Τα προϊόντα διαθέτουν εγγύηση οπότε παρακαλούμε πολύ επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα Τεχνική υποστήριξης πελατών Help Line στο email: [email protected] ή με μήνυμα στο viber 6956037673 (μόνο για μηνύματα) ώστε να δώσουμε άμεσα λύση στο ζήτημα σας. Θα χαρούμε πραγματικά να σας εξυπηρετήσουμε το συντομότερο!

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
  • Από άλλες χώρες

  • KON_NOS_KOTSOGIANNIDIS
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σταμάτησε να λειτουργεί την δεύτερη μέρα η οθόνη. Έδειχνε μόνο λευκό χρώμα. Καλό είναι αυτοί που τα πουλάνε,να ελέγχουν τί πουλάνε, από τα σχόλια μας για να μην ταλαιπωρούνται οι πελάτες τους χωρίς λόγο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • angel02prince
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σταμάτησε να λειτουργεί η οθόνη την δεύτερη μέρα και έγινε τελείως άσπρη. Γενικά καλό ήταν αλλά μάλλον κυκλοφορεί κάποια ελαττωματική παρτιδα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μαιρη Μαιρουλα
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν μπορουσα να βαλω βαθμο θα εβαζα μηδεν αστερακια! Το έχω δυο εβδομαδες και δεν ανοιγει καν το τηλεφωνο!Χειρότερη αγορά δεν έχω ξανακανει, δεν περιμενα με τοσα χρηματα να βρω κατι σουπερ αλλα ελεγα θα κρατησει 1 χρονο οχι μονο 2 εβδομαδες!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis Kak
    2
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγορά για ανανέωση από παλαιότερο Powertech με το οποίο η μητέρα μου ήταν υπερ-ευχαριστημένη.

    Προβλήματα που αντιμετώπισε και δεν της άρεσαν:
    - Μόνιμη ένδειξη μηνύματος "εισάγετε sim". Προσπάθησα να το απενεργοποιήσω και δεν μπορούσα. Έβαλα και νέα sim με την ελπίδα να μπορώ να την απενεργοποιήσω και δεν γινόταν.
    - Απουσία εξωτερικής οθόνης για ώρα ή όνομα καλούντος.
    - Έλλειψη 3 πλήκτρων συντομεύσεων κλήσεων (χρησιμοποίησα το sos αλλά την μπέρδευε).
    - Απουσία βάσης φόρτισης (το προηγούμενο είχε μία πάρα πολύ βολική βάση φόρτισης). Τώρα παιδεύεται να συνδέσει το καλώδιο.
    - Τραγικούς ήχους κλήσης και μεγάλη ταλαιπωρία για να βάλεις νέους. Στo Nokia 3210 πιο εύκολα έβαζες ringtone.

    Τελικά μου ζήτησε να της ξαναδώσω το παλιό. Τουλάχιστον χρησιμοποίησα την μπαταρία από το καινούργιο στο παλιό που ήταν ακριβώς η ίδια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimangel7

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το κινητό φαίνεται μια χαρά. Το ήθελα για μεγάλο άνθρωπο. Έχει τεράστια ευανάγνωστα κουμπιά. Είναι πανάλαφρο. Ανοίγοντας το καπάκι απαντάς σε εισερχόμενη κλήση. Ορίζονται πολλά κουμπιά ως συντομεύσεις για εύκολη χρήση από άτομα μη εξοικειωμένα με την τεχνολογία. Για κάποιες βασικές λειτουργίες απευθείας στην αρχική οθόνη δηλαδή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chatzipetros

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά κινητό για απλή χρήση από ηλικιωμένο που είναι συνηθισμένος σε clam κινητό με κουμπιά. Οι ήχοι κλήσεις είναι λίγο χάλια, κι αν και λέει ότι μπορείς να προσθέσεις έξτρα στις οδηγίες χρήσης, δεν τα λέει καλά και δεν βρήκα κάτι online.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pan4pas
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σήμερα το άνοιξα. Ήρθε πάρα πολύ γρήγορα, μετά από 2 ημέρες. Δυνατός ήχος, ελαφρύ, αν και η ποιότητα του πλαστικού όχι ότι καλύτερο. Τα μενού όχι πολύ εύκολο εκτός αν αποθηκεύσεις 2-3 αριθμούς για να παίρνει κάποιος αυτόματα χωρίς να ψάχνει ή να πληκτρολογεί. Θα δείξει... Νομίζω, ένα τίμιο κινητό για τα χρήματά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lina_Andritsaki
    2
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι καλό για μεγάλους ανθρώπους γενικά. Σημαντικό πρόβλημα ότι δεν μπορείς να αλλάξεις το χρώμα της οθόνης και είναι γαλάζιο με λευκά γράμματα για την ώρα και την ημερομηνία, με αποτέλεσμα η γιαγιά μου να μην μπορεί να διακρίνει καλά. Αν έδινε την επιλογή ενός πιο σκούρου φόντου, όπως το προηγούμενο κινητό της, θα έκανε αντίθεση και θα μπορούσε να τα διαβάσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KONSTANTINA_TSINARI
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα για τη γιαγιά μου και είναι πολύ χαρούμενη. Η οθόνη ειναι μεγάλη,τα κουμπιά επίσης μεγάλα και όταν πατήσεις κάποιο νούμερο ακούγεται δυνατά ο αριθμός. Ο ήχος κλήσης ειναι πολύ δυνατός επίσης και προς το παρόν ειναι αρκετά ανθεκτικό όσες φορές έχει πέσει. Μακάρι να υπήρχε και σε λευκό.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aleka_Thanou
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στους 11 μήνες χάλασε το ακουστικό. Με ελάχιστη χρήση και χωρίς ατυχήματα. Απλά σταμάτησε να δουλεύει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Tsavidi
    1
    6 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγορασαμε το Φεβρουάριο και τη προηγούμενη εβδομάδα, έσβησε τελείως η οθόνη. Δεν λειτουργεί καθόλου και πέρασαν μόνο 6 μήνες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elen_Sym
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι το δεύτερο που αγόρασα για ηλικιωμένο. το πρώτο κράτησε 10 μήνες ώσπου χάλασε η οθόνη αλλά έκανε κλήση κανονικά. δεν μπήκα στην διαδικασία εγγύησης και παρήγγειλα άλλο. το δεύτερο σε 1 μήνα χάλασε το ηχείο και τότε χρησιμοποίησα την εγγύηση. μου έστειλαν καινούργιο. ελπίζω να κρατήσει 1 χρόνο. για τα 33 ε που το πήρα θεωρείται καλούτσικο για την δουλειά που το θέλω

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TZOTZIGIA
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι καλό για άτομα μεγάλης ηλικίας. Έχουν πολύ δυνατό ήχο κλήσης, μεγάλα πλήκτρα και καλό δυνατό ακουστικό. Το μόνο μείον είναι ότι δεν έχει καθόλου χωρητικότητα ούτε για μια φωτογραφια χαμηλής αναλυσης οπότε τζάμπα η κάμερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ananda791
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για την μαμά είναι μια χαρά... Διαθέτει (alarm) δυνατότητα ειδοποίησης προεπιλεγμένων αριθμών με το πάτημα ενός κουμπιού!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MARY__MARY
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ό,τι πρέπει για έναν ηλικιωμένο που δεν θέλει τίποτα περισσότερο από το να παίρνει τηλέφωνο και να απαντάει όταν τον παίρνουν! Απλό και εύκολο στην χρήση του και με μεγάλα κουμπιά!
    Επίσης, δεν μπορώ να διαβάζω να λένε ότι έπεσε και έσπασε! Δλδ αν πέσει κάτω τι θα κάνει; Ένα απλό κινητό, με όλα τα μέρη του από πλαστικό, είναι με 30€!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΕΠΙΣΠΕΥΣΗ
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    για τα λεφτά του είναι μία χαρά. το πήραμε για το παιδί, όταν βγαίνει έξω στην αυλή για να μπορούμε να επικοινωνούμε. την δουλειά του την κάνει.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • efoustana
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι value for money κινητό,ιδανικό για ηλικιωμένους
    εγώ το πήρα στους γονείς μου,και το έχουν βολευτεί πολύ.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Machairas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει μεγάλα γράμματα/αριθμούς
    Δυνατό ήχο
    Και λίγα κουμπιά.
    Επίσης ο φορτιστής είναι type c οπότε μπαίνει εύκολα το καλώδιο.
    Για τους παραπάνω λόγους επέλεξα το κινητό για ηλικιωμένο άτομο, το οποίο έμεινε ευχαριστημένο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Anagnostopoulos65
    3
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το ακουστικο του ειναι πολυ αδυνατο και ακουγεται χαμηλα εστω και εαν το εχεις ανοιξει τερμα............

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τόλης__
    3
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ μεγάλα γράμματα που δεν αλλάζουν μέγεθος, όταν καλεις σου λέει τους αριθμούς δυνατά και καθαρά, λίγες ρυθμίσεις γενικά.

    Για έναν ηλικιωμένο που δε θέλει πολλά είναι ότι πρέπει.
    Για νέους που θέλουν να κάνουνε digital detox ή κάτι τέτοιο δε βολεύει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • leo_lou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό. Για την ηλικιωμένη μητέρα μου.
    Δυνατός ήχος.
    Καθαρή φωνή.
    Μεγάλα γράμματα πληκτρολογίου
    Κρατάει η μπαταρία τουλάχιστον 3 μέρες μπορεί και πιο πολύ ανάλογα την χρήση.
    Να δω πόσο θα κρατήσει στον χρόνο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anna-argos
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όλα μια χαρά, το μόνο ενοχλητικό είναι το μπλε λαμπάκι που αναβοσβήνει συνέχεια όταν έχεις μήνυμα που δεν έχεις διαβάσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GeorgeBc
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μεγάλα κουμπια κι εύχρηστο στο χτύπημα αριθμών. Παρόλαυτα το κείμενο στην οθόνη έχει αντίστοιχα μεγάλους χαρακτήρες και διπλώνει, οπότε πολλές φορές το μπέρδεμα από το οποίο μας γλιτώνουν τα κουμπιά, το προκαλέι η οθόνη, μιας κι ο αριθμός ή η λέξη από μήνυμα χρειάζεται 2-3 σειρές στην οθόνη για να γραφτεί. Θετικό πως η μπαταρία με μικρή χρήση άντεξε περίπου 1 βδομάδα μετά την πρώτη φόρτιση, δηλ αν δεν πολυχρησιμοποιείται από τον ηλικιωμένο για τον οποιό προορίζεται, δεν χρειάζεται να σκοτίζει το μυαλό του με τη φόρτιση. Στα αρνητικά το κουμπωμα του καλυμματος της μπαταρίας και η χωροταξία εντός, κάποια στιγμή κουνήθηκε η sim, χωρίς να έχει κουνηθεί η μπαταρία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexandra georgakopoulou
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι πρεπει για εναν ανθρωπο που θελει τα απολυτως απαραιτητα απο ενα κινητο.Το αγορασα για τον πατερα μου και εχει μεινει πολυ ευχαριστημενος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stioufon
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πηρα για τη γιαγια μου που ειναι 85 ετων. Μεγαλα γραμματα και ευκολο στη χρηση. Καταλληλο για ατομα μεγαλης ηλικιας

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elizapavlou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ τιμιο για τα χρηματα του,εχει και δυο μνημες κατω απο τα πληκτρα απαντησης που εξυπηρετουν εναν μεγαλο σε ηλικια ανθρωπο να πατησει Μ1-Μ2 και να καλεσει γρηγορα σε μια μια αναγκη χωρις να χρειαζεται να βλεπει τον καταλογο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Macintosh
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τον παππού είναι ιδανικό με μεγάλα πλήκτρα και οθόνη. Τα navigation κουμπιά να ήταν μεγαλύτερα και θα ήταν τέλειο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Miltiadis K.
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κινητό κατάλληλο για άτομα πιο μεγάλης ηλικίας. Το πήρα για την μητέρα μου και είναι πολύ ευχαριστημένη. Εύκολο στη χρήση και η μπαταρία κρατάει αρκετά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yiannatos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μία συσκευή για άτομα μεγάλης ηλικίας με μεγάλα πλήκτρα και δυνατό ήχο. Η αντιπροσωπεία εξαιρετικά αποτελεσματική και φιλική για την επίλυση κάθε προβλήματος. Προέβη σε αλλαγή μπαταρίας μετά από σχετικό τεχνικό έλεγχο εντός εγγύησης, με αποστολή κούριερ χωρίς καμία επιβάρυνση. Όμως, σχεδόν 3,5 μήνες μετά το service και την αλλαγή η νέα μπαταρία δεν βγάζει ούτε ημέρα χωρίς φόρτιση....

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • Σταμάτησε να λειτουργεί την δεύτερη μέρα η οθόνη. Έδειχνε μόνο λευκό χρώμα. Καλό είναι αυτοί που τα πουλάνε,να ελέγχουν τί πουλάνε, από τα σχόλια μας για να μην ταλαιπωρούνται οι πελάτες τους χωρίς λόγο.

    2
  • Σταμάτησε να λειτουργεί η οθόνη την δεύτερη μέρα και έγινε τελείως άσπρη. Γενικά καλό ήταν αλλά μάλλον κυκλοφορεί κάποια ελαττωματική παρτιδα

    1
  • Αν μπορουσα να βαλω βαθμο θα εβαζα μηδεν αστερακια! Το έχω δυο εβδομαδες και δεν ανοιγει καν το τηλεφωνο!Χειρότερη αγορά δεν έχω ξανακανει, δεν περιμενα με τοσα χρηματα να βρω κατι σουπερ αλλα ελεγα θα κρατησει 1 χρονο οχι μονο 2 εβδομαδες!!!

    2
  • Αγορά για ανανέωση από παλαιότερο Powertech με το οποίο η μητέρα μου ήταν υπερ-ευχαριστημένη.

    Προβλήματα που αντιμετώπισε και δεν της άρεσαν:
    - Μόνιμη ένδειξη μηνύματος "εισάγετε sim". Προσπάθησα να το απενεργοποιήσω και δεν μπορούσα. Έβαλα και νέα sim με την ελπίδα να μπορώ να την απενεργοποιήσω και δεν γινόταν.
    - Απουσία εξωτερικής οθόνης για ώρα ή όνομα καλούντος.
    - Έλλειψη 3 πλήκτρων συντομεύσεων κλήσεων (χρησιμοποίησα το sos αλλά την μπέρδευε).
    - Απουσία βάσης φόρτισης (το προηγούμενο είχε μία πάρα πολύ βολική βάση φόρτισης). Τώρα παιδεύεται να συνδέσει το καλώδιο.
    - Τραγικούς ήχους κλήσης και μεγάλη ταλαιπωρία για να βάλεις νέους. Στo Nokia 3210 πιο εύκολα έβαζες ringtone.

    Τελικά μου ζήτησε να της ξαναδώσω το παλιό. Τουλάχιστον χρησιμοποίησα την μπαταρία από το καινούργιο στο παλιό που ήταν ακριβώς η ίδια.

    4
  • Δες τα όλα
31,67 €
5,00 €   μεταφορικά