Ειναι ευκολο στη συναρμολογηση, εχει ροδακια που το καθιστουν ευελικτο στις μετακινησεις, εχει 7 θεσεις υψους που ειναι πολυ βολικο, εχει ανακλιση για τυχον παλινδρομηση, διαθετει κουνουπιερα, ειναι ποιοτικη κατασκευη γενικα, εκτος απο το στρωματακι που ειναι για πεταμα! Οι εσωτερικες διαστασεις (του στρωματος δηλαδη) ειναι 50×80. Αφαιρω 2 αστερια! Το ενα για το στρωματακι (προμηθευτηκαμε αλλο απο greco strom) και το 2ο και σημαντικοτερο γιατι τα ποδια του εχουν σχημα σε Α γραμμη κατι το οποιο δε βοηθαει να κολλησει τελειως το πανω μερος στο κρεβατι και ετσι θεωρω πως θα εχω λιγο αγχος οταν θα το εχω ανοιχτο για να βαζω και να βγαζω το μωρακι πιο ευκολα! Παρολα αυτα εχει ιμαντες οπου δενεις το λικνο με το κρεβατι οποτε πιστευω και να γυρισει το μωρακι δε θα καταφερει να βρει χωρο αναμεσα σε κρεβατι και λικνο και να πεσει κατω! Ειναι κατι που το θεωρω σημαντικο και δυστυχως πριν το αγορασω δε το διαβασα σε καμια αλλη αξιολογηση! Παρολα αυτα πιστευω θα με βολεψει!