Το τρίτο κατά σειρά άρωμα που αξιολογώ από τον οίκο..
Άνοιγμα με έντονο το καρδαμο και αρκετά το πιπέρι.. Στο εικοσάλεπτο μπαίνει η λεβαντα με φορά και μαζί με το σανταλοξυλο ηγούνται. Τα πιπεριά συνυπάρχουν αλλά στο παρασκήνιο πλέον. Στο βάθος γωνία κάπου και η βανίλια..Η βανίλια γίνεται το βασικό βιολί μετά το τρίωρο. Μέχρι τότε συνυπάρχει με τα άλλα στοιχεία.
Οπότε έχουμε κάτι πιπεράτο, αρωματικο και γλυκό (μετά το τρίωρο) με μια τσαπνινια πούδρας.. Καθαριότητα, κομψότητα με λίγο σεξ απιλ
Ωραία δουλειά. Στο fragrantica κάποιοι μιλάνε για άρωμα streight forward βανίλια.. Δεν είναι.. Τουλάχιστον για την δική μου '' μύτη ''
..........................................................................
Διάρκεια : Δεν έχει την πυρινικη διάρκεια του embassndor και Intense αλλά 7-8 ώρες θα το μυρίζεται σίγουρα
Προβολή :2-3 ώρες
Αρωματική ουρά : Αφήνει
Φύλο : Η Gisada το έβγαλε ως unisex.. Είναι unisex αλλά γέρνει προς το αντρικο
Εποχές : Άνοιξη, Φθινόπωρο και καλοκαιρινες βραδιές
Συνθήκες : Είναι αρκετά πολυχρηστικο άρωμα. Θα το έβλεπα σχεδόν παντού.
Ωραία δουλειά από Gisada. Με το που το δοκίμασα έψαχνα να βρω τι μου θυμίζει.. Le Male.. Και παρατήρησα ότι και στο fragrantica κάποιοι βρίσκουν κοινά στοιχεία.. Όχι τετράστερο λοιπόν γιατί έχει σαφής αναφορές σε Le Male Jpg. Αυτό δεν είναι κακό φυσικά. Γιατί είναι υπέροχο αρωματικο προφίλ. Αλλά από Gisada ήθελα λίγο μεγαλύτερη φαντασία. ( έχει και ταβανατη τιμουλα..)
Αν το La male σας αρέσει θα σας αρέσει και αυτό..
Όλα τα παραπάνω για το δικό μου δέρμα και μύτη αποκλειστικά. Συνετό να το δοκιμάσετε. Testers θα βρείτε εύκολα.
.......................................................................
Αν βρήκατε χρήσιμη την κριτική κάντε ένα μερακλιδικο follow.Έρχονται νέες ενδιαφέρουσες αξιολόγησεις .. ℱᵒᒻᒻᵒ꒳