Πρωτεΐνες

Dymatize ISO 100 Hydrolyzed Clear Πρωτεΐνη Ορού Γάλακτος Χωρίς Γλουτένη με Γεύση Wild Berry Lollipop 900gr

Ψάχνετε για ένα προϊόν που είναι εξίσου απαιτητικό με τους στόχους σας για ένα δυνατό και γραμμωμένο σώμα; Με την νέα ISO 100 Hydrolyzed Clear της Dymatize αποκτάτε μια μοναδική προηγμένη σύνθεση...

Ψάχνετε για ένα προϊόν που είναι εξίσου απαιτητικό με τους στόχους σας για ένα δυνατό και γραμμωμένο σώμα; Με την νέα ISO 100 Hydrolyzed Clear της Dymatize αποκτάτε μια μοναδική προηγμένη σύνθεση πρωτεϊνών υψηλής ποιότητας σε συνδυασμό με την απολαυστική εμπειρία αναψυκτικού για μία έντονη αίσθηση φρεσκάδας.

Η ISO 100 Hydrolyzed Clear της Dymatize συνδυάζει...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν είναι προσωρινά μη διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 19 ημέρες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Ψάχνετε για ένα προϊόν που είναι εξίσου απαιτητικό με τους στόχους σας για ένα δυνατό και γραμμωμένο σώμα; Με την νέα ISO 100 Hydrolyzed Clear της Dymatize αποκτάτε μια μοναδική προηγμένη σύνθεση πρωτεϊνών υψηλής ποιότητας σε συνδυασμό με την απολαυστική εμπειρία αναψυκτικού για μία έντονη αίσθηση φρεσκάδας.

Η ISO 100 Hydrolyzed Clear της Dymatize συνδυάζει υψηλής ποιότητας απομονωμένη και υδρολυμένη πρωτεΐνη ορού γάλακτος στην υψηλότερη ποιοτικά φόρμουλα της σειρά της. Η απομονωμένη πρωτεΐνη ορού γάλακτος διασπάται σε μικρότερες αλυσίδες αμινοξέων με υδρόλυση και είναι ιδιαίτερα εύπεπτη. Χωρίς ζάχαρη και λιπαρά, μια μερίδα περιέχει λιγότερες από 90 θερμίδες.

H ISO 100 Hydrolyzed Clear της Dymatize είναι η ιδανική επιλογή πριν και μετά από εντατικές προπονήσεις ενδυνάμωσης.

Βασικά χαρακτηριστικά της ISO 100 Hydrolyzed Clear της Dymatize:
  • 20g απομονωμένης πρωτεΐνης ορού γάλακτος (ανά μερίδα 25g).
  • Κάθε μερίδα περιέχει 4g Bcaa και 4.8g Eaas.
  • Χωρίς ζάχαρη και λιπαρά και λιγότερες από 90 θερμίδες ανά μερίδα.
  • Κατάλληλο για χορτοφάγους, Χωρίς γλουτένη.

Δοσολογία: Αναμείξτε 1 μερίδα (20γρ) σε 250 - 500μλ νερό και καταναλώστε 1-2 μερίδες την ημέρα. Απολαύστε την μετά την προπόνηση ή οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε ένα ρόφημα υψηλής ποιότητας, με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Πηγή Πρωτεΐνης
Whey
Γεύση
Wild Berry
Στόχος
Γράμμωση
Τύπος Επεξεργασίας
Isolate, Hydrolysed
Μορφή
Σκόνη Πρωτεΐνης

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Διατροφικές Προτιμήσεις
Χωρίς Γλουτένη, Vegetarian

Ποσότητα

Συνολικό Βάρος
900 gr

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (38)

Αξιολογήσεις

  1. 17
  2. 6
  3. 1
  4. 6
  5. 8
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα
  • Διαλυτότητα
  • Γεύση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Katrina_Panagop

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: -

    Ήθελα να αποφύγω να ξανά πάρω impact whey πρωτεΐνη γιατί μου έπεφτε λιγο «βαρυα» και μπουχτίστικη από την γαλατιλα , και είπα να δοκιμάσω αυτη την καθαρή
    πρωτεΐνη με γεύση τσάι λεμονι . Εχει γεύση αντιβίωσης , έχει μια περίεργη γλύκα που δεν αντέχετε για πολλές γουλιές. Το κακό επίσης είναι ότι αναμυγνυεται σε 500ml και όχι σε 250-300ml όπως οι άλλες οπότε δεν μπόρεσα καν να πω « νταξ θα κάνω ύπομονη και θα το τελειώσω» γιατί ήταν μεγάλη ποσότητα. Αν προσπαθείς να αποφύγεις τις impact δεν θα σου συνιστούσα αυτή την μάρκα clear .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • apostolismaris

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν κάθεται καθόλου βαριά στο στομάχι, δεν είναι σαν τις whey που θυμίζουν σοκολατούχο γάλα, είναι κάτι διαφορετικό, την πίνω και στο τρέξιμο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • txlzzou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Πράσινο Μήλο

    η γεύση πράσινο μήλο δεν είναι κακη,διαλύεται τελείως αλλά αφριζει για αυτό καλό είναι να ετοιμαστεί λίγο πριν την κατανάλωσή μετά από λίγο ο αφρός κάθεται κ το ρόφημα είναι μια χαρά.

    • Διαλυτότητα
    • Γεύση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Outlvr88
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Πράσινο Μήλο

    Η πρωτεΐνη πίνετε κανονικά, τουλάχιστον το πράσινο μήλο που πήρα. Το κακό αυτής της πρωτεΐνης είναι ότι αφρίζει πολύ, αλλά αν περιμένετε 5 λεπτά, ο αφρός κάθεται κάπως.
    Σαν γεύση είναι κάτι μεταξύ αμινοξέων (bcaa) και whey.
    Σε σχέση με τις κανονικές whey δεν νιώθεις τη γαλατίλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • catherineskar
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Peach Ice Tea

    Πίνεται πολύ δύσκολα, έχει πολύ κακή επίγευση, κακή διαλυτότητα, αφρίζει, δεν παραπέμπει ούτε λίγο σε ice tea του εμπορίου έχει πολύ περίεργη γεύση, δεν κατάφερα να την καταναλώσω, στα 3/4 την πέταξα γιατί είχε καταντήσει αγγαρεία η στιγμή που έπρεπε να την πάρω. Αυτά τα όμορφα, δε τη συστήνω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Despoina Varypati
    1
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Peach Ice Tea

    Έκανα το λάθος να την πάρω για δοκιμή σκέφτηκα πως αν είναι σε γεύση όπως τα αμινοξέα σε αντίστοιχη γεύση τότε μια χαρά θα είναι ότι πρέπει για καλοκαίρι,που δεν πίνεται εύκολα η συνηθισμένη πρωτεΐνη. Όμως εχει άθλια επιγευση δεν πίνεται με τίποτα.

    • Διαλυτότητα
    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KonhaR
    2
    8 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Peach Ice Tea

    Έχοντας δοκιμάσει αρκετές γεύσεις της dymatize iso 100 (με αγαπημένες τις fudge brownie και gourmet chocolate) είπα να πάρω και αυτήν εδώ για την αλλαγή ανά μερικές ημέρες να έχω να αλλάζω...Όσον αφορά την γεύση φέρνει αρκετά σε Lipton ice tea ροδάκινο, όμως αρκετά πιο γλυκιά και πολύ πιο αραιωμένη με αποτέλεσμα να μην μπορείς να την έχεις ως βασική πρωτεΐνη. Η διαλυτότητά του είναι καλή όπως όλα τα προϊόντα της dymatize αλλά μετά από 8-9 ανακινησεις αφριζει όλο το νερό και πρέπει να το αφήσεις 2 λεπτά να κάτσει ο αφρός για να μπορέσεις να το ανακατέψεις ξανά.

    • Διαλυτότητα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Πράσινο Μήλο

    Βραια γευση στο πρασινο μηλο! Δροσερο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Πράσινο Μήλο

    πολύ καλή!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν διαλύεται τόσο εύκολα. Ειδικά για clear

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η επίσημη ιστοσελίδα της Dymatize δεν δείχνει κανένα τέτοιο προιόν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Πράσινο Μήλο

    Αρκετά καλή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ χαλια γευση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ γλυκια γευση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Peach Ice Tea

    Εύκολη διαλυτότητα. Συνθετική γεύση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Πράσινο Μήλο

    disgusting flavor! also foams. get the standard flavors.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Διαλυτότητα
    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Peach Ice Tea

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Πράσινο Μήλο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Peach Ice Tea

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Peach Ice Tea

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Πράσινο Μήλο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Peach Ice Tea

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: -

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Πράσινο Μήλο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Peach Ice Tea

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Peach Ice Tea

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: -

    • Αποτελεσματικότητα
    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Διαλυτότητα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: -

  • Ήθελα να αποφύγω να ξανά πάρω impact whey πρωτεΐνη γιατί μου έπεφτε λιγο «βαρυα» και μπουχτίστικη από την γαλατιλα , και είπα να δοκιμάσω αυτη την καθαρή
    πρωτεΐνη με γεύση τσάι λεμονι . Εχει γεύση αντιβίωσης , έχει μια περίεργη γλύκα που δεν αντέχετε για πολλές γουλιές. Το κακό επίσης είναι ότι αναμυγνυεται σε 500ml και όχι σε 250-300ml όπως οι άλλες οπότε δεν μπόρεσα καν να πω « νταξ θα κάνω ύπομονη και θα το τελειώσω» γιατί ήταν μεγάλη ποσότητα. Αν προσπαθείς να αποφύγεις τις impact δεν θα σου συνιστούσα αυτή την μάρκα clear .

    0
  • Δεν κάθεται καθόλου βαριά στο στομάχι, δεν είναι σαν τις whey που θυμίζουν σοκολατούχο γάλα, είναι κάτι διαφορετικό, την πίνω και στο τρέξιμο.

    0
  • η γεύση πράσινο μήλο δεν είναι κακη,διαλύεται τελείως αλλά αφριζει για αυτό καλό είναι να ετοιμαστεί λίγο πριν την κατανάλωσή μετά από λίγο ο αφρός κάθεται κ το ρόφημα είναι μια χαρά.

    0
  • Η πρωτεΐνη πίνετε κανονικά, τουλάχιστον το πράσινο μήλο που πήρα. Το κακό αυτής της πρωτεΐνης είναι ότι αφρίζει πολύ, αλλά αν περιμένετε 5 λεπτά, ο αφρός κάθεται κάπως.
    Σαν γεύση είναι κάτι μεταξύ αμινοξέων (bcaa) και whey.
    Σε σχέση με τις κανονικές whey δεν νιώθεις τη γαλατίλα.

    1
  • Πίνεται πολύ δύσκολα, έχει πολύ κακή επίγευση, κακή διαλυτότητα, αφρίζει, δεν παραπέμπει ούτε λίγο σε ice tea του εμπορίου έχει πολύ περίεργη γεύση, δεν κατάφερα να την καταναλώσω, στα 3/4 την πέταξα γιατί είχε καταντήσει αγγαρεία η στιγμή που έπρεπε να την πάρω. Αυτά τα όμορφα, δε τη συστήνω!

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

86 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ψάχνετε για ένα προϊόν που είναι εξίσου απαιτητικό με τους στόχους σας για ένα δυνατό και γραμμωμένο σώμα; Με την νέα ISO 100 Hydrolyzed Clear της Dymatize αποκτάτε μια μοναδική προηγμένη σύνθεση πρωτεϊνών υψηλής ποιότητας σε συνδυασμό με την απολαυστική εμπειρία αναψυκτικού για μία έντονη αίσθηση φρεσκάδας.

Η ISO 100 Hydrolyzed Clear της Dymatize συνδυάζει υψηλής ποιότητας απομονωμένη και υδρολυμένη πρωτεΐνη ορού γάλακτος στην υψηλότερη ποιοτικά φόρμουλα της σειρά της. Η απομονωμένη πρωτεΐνη ορού γάλακτος διασπάται σε μικρότερες αλυσίδες αμινοξέων με υδρόλυση και είναι ιδιαίτερα εύπεπτη. Χωρίς ζάχαρη και λιπαρά, μια μερίδα περιέχει λιγότερες από 90 θερμίδες.

H ISO 100 Hydrolyzed Clear της Dymatize είναι η ιδανική επιλογή πριν και μετά από εντατικές προπονήσεις ενδυνάμωσης.

Βασικά χαρακτηριστικά της ISO 100 Hydrolyzed Clear της Dymatize:
  • 20g απομονωμένης πρωτεΐνης ορού γάλακτος (ανά μερίδα 25g).
  • Κάθε μερίδα περιέχει 4g Bcaa και 4.8g Eaas.
  • Χωρίς ζάχαρη και λιπαρά και λιγότερες από 90 θερμίδες ανά μερίδα.
  • Κατάλληλο για χορτοφάγους, Χωρίς γλουτένη.

Δοσολογία: Αναμείξτε 1 μερίδα (20γρ) σε 250 - 500μλ νερό και καταναλώστε 1-2 μερίδες την ημέρα. Απολαύστε την μετά την προπόνηση ή οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε ένα ρόφημα υψηλής ποιότητας, με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες.

Κατασκευαστής

Γενικά

Πηγή Πρωτεΐνης
Whey
Γεύση
Wild Berry
Στόχος
Γράμμωση
Τύπος Επεξεργασίας
Isolate, Hydrolysed
Μορφή
Σκόνη Πρωτεΐνης

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Διατροφικές Προτιμήσεις
Χωρίς Γλουτένη, Vegetarian

Ποσότητα

Συνολικό Βάρος
900 gr

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (38)

  1. 17
  2. 6
  3. 1
  4. 6
  5. 8
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα
  • Διαλυτότητα
  • Γεύση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Katrina_Panagop

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: -

    Ήθελα να αποφύγω να ξανά πάρω impact whey πρωτεΐνη γιατί μου έπεφτε λιγο «βαρυα» και μπουχτίστικη από την γαλατιλα , και είπα να δοκιμάσω αυτη την καθαρή
    πρωτεΐνη με γεύση τσάι λεμονι . Εχει γεύση αντιβίωσης , έχει μια περίεργη γλύκα που δεν αντέχετε για πολλές γουλιές. Το κακό επίσης είναι ότι αναμυγνυεται σε 500ml και όχι σε 250-300ml όπως οι άλλες οπότε δεν μπόρεσα καν να πω « νταξ θα κάνω ύπομονη και θα το τελειώσω» γιατί ήταν μεγάλη ποσότητα. Αν προσπαθείς να αποφύγεις τις impact δεν θα σου συνιστούσα αυτή την μάρκα clear .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • apostolismaris

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν κάθεται καθόλου βαριά στο στομάχι, δεν είναι σαν τις whey που θυμίζουν σοκολατούχο γάλα, είναι κάτι διαφορετικό, την πίνω και στο τρέξιμο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • txlzzou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Πράσινο Μήλο

    η γεύση πράσινο μήλο δεν είναι κακη,διαλύεται τελείως αλλά αφριζει για αυτό καλό είναι να ετοιμαστεί λίγο πριν την κατανάλωσή μετά από λίγο ο αφρός κάθεται κ το ρόφημα είναι μια χαρά.

    • Διαλυτότητα
    • Γεύση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Outlvr88
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Πράσινο Μήλο

    Η πρωτεΐνη πίνετε κανονικά, τουλάχιστον το πράσινο μήλο που πήρα. Το κακό αυτής της πρωτεΐνης είναι ότι αφρίζει πολύ, αλλά αν περιμένετε 5 λεπτά, ο αφρός κάθεται κάπως.
    Σαν γεύση είναι κάτι μεταξύ αμινοξέων (bcaa) και whey.
    Σε σχέση με τις κανονικές whey δεν νιώθεις τη γαλατίλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • catherineskar
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Peach Ice Tea

    Πίνεται πολύ δύσκολα, έχει πολύ κακή επίγευση, κακή διαλυτότητα, αφρίζει, δεν παραπέμπει ούτε λίγο σε ice tea του εμπορίου έχει πολύ περίεργη γεύση, δεν κατάφερα να την καταναλώσω, στα 3/4 την πέταξα γιατί είχε καταντήσει αγγαρεία η στιγμή που έπρεπε να την πάρω. Αυτά τα όμορφα, δε τη συστήνω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Despoina Varypati
    1
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Peach Ice Tea

    Έκανα το λάθος να την πάρω για δοκιμή σκέφτηκα πως αν είναι σε γεύση όπως τα αμινοξέα σε αντίστοιχη γεύση τότε μια χαρά θα είναι ότι πρέπει για καλοκαίρι,που δεν πίνεται εύκολα η συνηθισμένη πρωτεΐνη. Όμως εχει άθλια επιγευση δεν πίνεται με τίποτα.

    • Διαλυτότητα
    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KonhaR
    2
    8 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Peach Ice Tea

    Έχοντας δοκιμάσει αρκετές γεύσεις της dymatize iso 100 (με αγαπημένες τις fudge brownie και gourmet chocolate) είπα να πάρω και αυτήν εδώ για την αλλαγή ανά μερικές ημέρες να έχω να αλλάζω...Όσον αφορά την γεύση φέρνει αρκετά σε Lipton ice tea ροδάκινο, όμως αρκετά πιο γλυκιά και πολύ πιο αραιωμένη με αποτέλεσμα να μην μπορείς να την έχεις ως βασική πρωτεΐνη. Η διαλυτότητά του είναι καλή όπως όλα τα προϊόντα της dymatize αλλά μετά από 8-9 ανακινησεις αφριζει όλο το νερό και πρέπει να το αφήσεις 2 λεπτά να κάτσει ο αφρός για να μπορέσεις να το ανακατέψεις ξανά.

    • Διαλυτότητα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Πράσινο Μήλο

    Βραια γευση στο πρασινο μηλο! Δροσερο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Πράσινο Μήλο

    πολύ καλή!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν διαλύεται τόσο εύκολα. Ειδικά για clear

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η επίσημη ιστοσελίδα της Dymatize δεν δείχνει κανένα τέτοιο προιόν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Πράσινο Μήλο

    Αρκετά καλή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ χαλια γευση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ γλυκια γευση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Peach Ice Tea

    Εύκολη διαλυτότητα. Συνθετική γεύση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Πράσινο Μήλο

    disgusting flavor! also foams. get the standard flavors.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Διαλυτότητα
    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Peach Ice Tea

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Πράσινο Μήλο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Peach Ice Tea

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Peach Ice Tea

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Πράσινο Μήλο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Peach Ice Tea

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: -

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Πράσινο Μήλο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Peach Ice Tea

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Peach Ice Tea

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: -

    • Αποτελεσματικότητα
    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Διαλυτότητα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: -

  • Ήθελα να αποφύγω να ξανά πάρω impact whey πρωτεΐνη γιατί μου έπεφτε λιγο «βαρυα» και μπουχτίστικη από την γαλατιλα , και είπα να δοκιμάσω αυτη την καθαρή
    πρωτεΐνη με γεύση τσάι λεμονι . Εχει γεύση αντιβίωσης , έχει μια περίεργη γλύκα που δεν αντέχετε για πολλές γουλιές. Το κακό επίσης είναι ότι αναμυγνυεται σε 500ml και όχι σε 250-300ml όπως οι άλλες οπότε δεν μπόρεσα καν να πω « νταξ θα κάνω ύπομονη και θα το τελειώσω» γιατί ήταν μεγάλη ποσότητα. Αν προσπαθείς να αποφύγεις τις impact δεν θα σου συνιστούσα αυτή την μάρκα clear .

    0
  • Δεν κάθεται καθόλου βαριά στο στομάχι, δεν είναι σαν τις whey που θυμίζουν σοκολατούχο γάλα, είναι κάτι διαφορετικό, την πίνω και στο τρέξιμο.

    0
  • η γεύση πράσινο μήλο δεν είναι κακη,διαλύεται τελείως αλλά αφριζει για αυτό καλό είναι να ετοιμαστεί λίγο πριν την κατανάλωσή μετά από λίγο ο αφρός κάθεται κ το ρόφημα είναι μια χαρά.

    0
  • Η πρωτεΐνη πίνετε κανονικά, τουλάχιστον το πράσινο μήλο που πήρα. Το κακό αυτής της πρωτεΐνης είναι ότι αφρίζει πολύ, αλλά αν περιμένετε 5 λεπτά, ο αφρός κάθεται κάπως.
    Σαν γεύση είναι κάτι μεταξύ αμινοξέων (bcaa) και whey.
    Σε σχέση με τις κανονικές whey δεν νιώθεις τη γαλατίλα.

    1
  • Πίνεται πολύ δύσκολα, έχει πολύ κακή επίγευση, κακή διαλυτότητα, αφρίζει, δεν παραπέμπει ούτε λίγο σε ice tea του εμπορίου έχει πολύ περίεργη γεύση, δεν κατάφερα να την καταναλώσω, στα 3/4 την πέταξα γιατί είχε καταντήσει αγγαρεία η στιγμή που έπρεπε να την πάρω. Αυτά τα όμορφα, δε τη συστήνω!

    0
  • Δες τα όλα