Ανεμιστήρες

IQ Air Cooler 80W με Τηλεχειριστήριο Λευκό Κωδικός: AC-199

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Ισχυρός όγκος κρύου αέρα
  • Χαμηλός θόρυβος ≤65dB
  • Χρονοδιακόπτης 7.5 ωρών
  • Με παγοκύστες
Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
51 70
Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Παρ, 03 Ιουλ
19,00 € μεταφορικά
Παράδοση Πέμ, 09 Ιουλ - Δευ, 13 Ιουλ
16,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Abclima 4,4 (49)
Ελλάδα
5 τεμάχια
Δες Οικιακοί Ανεμιστήρες στη σελίδα του Abclima
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Χαρακτηριστικά

  • Ισχυρός όγκος κρύου αέρα
  • Χαμηλός θόρυβος ≤65dB
  • 3 ταχύτητες
  • Χρονοδιακόπτης 7.5 ωρών
  • Με παγοκύστες (περιέχονται)
  • Τηλεχειριζόμενο με οθόνη LED
  • Όγκος αέρα 300 m3/h
  • Δοχείο νερού 4λτ
  • Ταχύτητα αέρα 8.6, 8.0 ,7.4 m/s
  • 240V ~ 50/60Hz , 80W

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
AC-199

Σχεδιασμός & Διαστάσεις

Είδος
Air Cooler
Μεταλλικά Πτερύγια
Όχι
Χρώμα
Λευκό
Retro
Όχι

Απόδοση & Μοτέρ

Τεχνολογία Μοτέρ
Συμβατικό (AC)
Ισχύς
80 W
Ταχύτητες
3

Δυνατότητες & Χειρισμός

Τηλεχειριστήριο
Ναι
Χρονοδιακόπτης
Όχι
Ρυθμιζόμενο Ύψος
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (35)

Αξιολογήσεις

  1. 7
  2. 3
  3. 6
  4. 7
  5. 12
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ισχύς
  • Θορυβώδης
  • Σχέση ποιότητας τιμής

Αξιολογήσεις χρηστών

pan1511
4
16 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Θα έβαζα 5 αστεράκια αλλά με επιφύλαξη βάζω 4 γιατί είναι καινούργιο και δεν ξέρω τι θα προκύψει στη συνέχεια...Διάβασα την κριτική κάποιας κυρίας και το πήρα με τη σκεψη οτι μάλλον θα τα κλάψω τα λεφτά μου...!Το προιόν δεν είναι AC οπότε οι απαιτήσεις μου ηταν συγκεκριμένες!Ηθελα να δροσίζει...και να είναι δυνατός ο αέρας!Οντως με κρυο νεράκι βγάζει δροσιά και με την ταχυτητα στο τερμα και βαζοντας τη λειτουργία στο cooler όσο ειναι κρυο το νερο ..Βάζοντας παγο είναι ακόμα πιο κρύος ο αερας...Το δοκίμασα( στους 37C έξω)πρόσφατα, σε καθιστικό ανατολικό με φουλ ήλιο και τζαμαρίες και όντως με δρόσισε όλο το μεσημέρι παρόλο που ο τόπος έβραζε! Αν είχα τη δυνατότητα να πληρώνω φουλ ρεύμα τετοια εποχή θα έπαιρνα AC..αλλά εκεί που εχει φτάσει το ρεύμα είναι απλησίαστο!Με 80W είναι τέλειο!!! Η παραγγελία ήρθε αμέσως και σε αριστη κατάσταση..Καπου διαβασα πιο κάτω στα σχόλια πως δεν ειναι δυνατός ο αερας...διαφωνω!Ο αερας ειναι δυνατός και με μια πατεντα δεξιά στα ανω πτερυγια λιγο χαρτί σκληρο αναμεσα(φωτό) τα κρατας όλα ανοιχτα και ετσι εχεις πληρη αερα απο τα άνω πτερυγια.Εννοειται πως δεν κρυωνει το σπιτι αλλα δροσιζει απλά εσένα ατομικα. Στα 2 μετρα με τις προυποθεσεις που εγραψα ειναι υπερ-τελειο..Στα αρνητικά είναι η μυρωδιά πλαστικου την πρωτη μέρα που ειναι φυσιολογικο γιατι ήταν καινουργιο...
Το υψος του με τα ροδάκια ειναι περιπου 60cm , το βάθος του γυρω στα 20cm και το πλατος του κάπου 26cm,στο περιπου όλα γιατι έχει καμπύλες.Δεν είναι μικρό! Είναι αρκετά καλαισθητη σαν συσκευή...Προσωπικά θεωρω πως αξίζει τα λεφτα του και βεβαια η πορεια του θα δειξει το ποσο θα κρατήσει! Περί ορέξεως...κολοκυθόπιτα, που λεει και η παροιμία!|

Σου φάνηκε χρήσιμη;

Dimitrios_Katsantonis54
2
3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Στα χρήματα που το αγόρασα θα μπορούσα να είχα αγοράσει κλάσεις ανώτερο προϊόν! Εάν το έβλεπα στην βιτρίνα δεν θα το αγόραζα.

  • Ποιότητα κατασκευής
  • Θορυβώδης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • batc
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν δροσίζει, δεν κάνει τίποτε το νερό, Κάνει ΠΟΛΥ θόρυβο, στα χρήματα αυτά ένας ανεμιστήρας είναι κλάσεις ανώτερος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tom_ix
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απλός ανεμιστηρας είναι. το νερό δεν κάνει τίποτα. μη περιμένεις δροσιά νερού. αυτά της υδρονεφωσης ναι κάνουν δουλεια

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eliosdusk

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    They're... okay... but if this is the only way youre planning on cooling yourself, maybe if you lived in Denmark and it was March, go for it.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katerina.koutsi.96
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ελαφρια κατασκευη, το μετακινεις ευκολα. Μονο αυτο ειναι το θετικο.
    Αν δεν εχεις το προσωπο σου μπροστα απο το μηχανημα δεν νιωθεις δροσια και δροσια νιωθεις για μια ωρα μαξ μεχρι δηλαδη να λιώσει ο παγος.
    Δεν κανει για τις θερμοκρασιες που εχουμε στην Ελλαδα το καλοκαιρι.
    Απογοητευτικό.

    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apostolos_G__IceGtx
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχει πολύ καλό σχεδιασμό με αποτέλεσμα να κινδυνεύει ανά πάσα στιγμή να πάρει νερό. Σαν απόδοση μια χαρά.

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • harrisphotoart
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυστυχώς ήταν άχρηστη αγορά. Ήρθε σπασμένο στη μία πλευρά αλλά το κράτησα επειδή έδειχνε να δουλεύει. Με τις παγοκίστες κάνει μια ελάχιστη διαφορά στον αέρα που βγάζει αλλά τίποτα φοβερό. Κλασικό ανεμιστήρα καλύτερα να έπαιρνα σε αυτά τα λεφτά θα είχα περισσότερο παγωμένο αέρα και κατά πολύ περισσότερο αθόρυβη λειτουργία. Το νερό αν και φιλτραρισμένο έχει γίνει κίτρινο με ένα μήνα χρήσης και το δοχείο δε βγαίνει καν εύκολα να καθαριστεί. Μείνετε μακριά. Άχρηστη αγορά που προτιμώ να πετάξω παρά να ασχοληθώ περαιτέρω.

    • Ισχύς
    • Θορυβώδης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iosof
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εντελώς άχρηστο! Είναι σαν να πετάς τα λεφτά σου στα σκουπίδια! Δεν δροσίζει καθόλου, κάνει πολύ θορυβο, και επιπλέον δίμιουργει τρομερή υγρασία στο χώρο. Εντελώς πεταμένα λεφτά!

    • Ισχύς
    • Θορυβώδης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sismografos
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    "η παραγγελια δεν αποδίδει καθόλου. Αντίθετα με το ότι διατείνεται , "ισχυρός όγκος κρυου αέρα", δεν βγάζει ούτε ίσχυρό, ούτε κρύο. Αν κολήσεις τη μύτη σου στις περσίδες, καταλαβαίνεις ότι βγάζει λίγο αερα κοπανιστό. Κι από τον θόρυβο που παράγει καταλαβαίνεις ότι δουλέυει. Ότι ρύθμιση και να εχω δοκιμάσει, με ή χωρίς τις παγοκύστες, αυτό το πράγμα δεν κάνει κάτι αλλο απο το να πιανει χώρο. Παρακαλώ για την αντικατάσταση του ή για επιστροφή χρημάτων"
    Κι αφου με τα χιλια ζορια δεχτηκαν μονο ελεγχο για ενδεχομενη επισκευη (καλη ηλιθια κι εγω) και ηθελαν να το παραλαβουν χωρις αποδεικτικο παραλαβης οποιασδηποτε μορφης, μου το επιστεφουν γιατι λεει δεν εχει τιποτα.
    Οντως δεν εχει τιποτα απο αυτα που λεει. Εχασα για πλακα 70τοσα ευρω, το χρονο μου και μου πιανει χωρο.
    Θα επανελθω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ifyouwantto
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο air cooler! Βλεποντας τα σχολια και σε αυτο και σε αντιστοιχα προιοντα πρεπει να πω οτι το air cooler δεν ειναι κλιματιστικο. Ειναι ενας ανεμιστηρας που περναει τον αερα απο το κρυο νερο και βγαζει την αισθηση δροσιας. Το συγκεκριμενο κανει τη δουλεια του πολυ καλα. Το εβαλα το βραδυ κοντα στο κρεβατι στη λειτουργια υπνου και κοιμηθηκαμε καλα χωρις ιδρωτα και δεν ενοχλησε καθολου. Εγω αφηνω λιγο το παραθυρο ανοιχτο για να μην μενει η υγρασια μεσα. Επισης δεν ειναι οκγωδες και εχει πολυ ωραιο design!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pafilis
    3
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το Aircooler είναι στην ουσία ένας ανεμιστήρας που φυσάει δροσερό αέρα σε αντίθεση με έναν απλό ανεμιστήρα που φυσάει χλιαρό ή ζεστό άμα έχει πολύ ζέστη

    ΘΕΤΙΚΑ

    Το συγκεκριμένο Aircooler φυσάει όντως δροσερό αέρα
    Έχει τηλεχειριστήριο

    ΑΡΝΗΤΙΚΑ

    Δεν μπορείς να ρυθμίσεις τον αέρα στο πάνω κάτω, μόνο αριστερά δεξιά και άμα πας να το ρυθμίσεις το κάνω κάτω δεν κρατιέται στην θέση του και φεύγει, πράγμα που είναι σπαστικό και χρειάζεται μια πατέντα για να μην κουνιέται (εγώ έχω σφηνώσει κάτι για να μην κουνιέται, απαράδεκτο)
    Οι παγοκιστες δεν κρατάνε σχεδόν καθόλου (προφανώς τις έχω δοκιμάσει με παγωμένο νερό όχι δηλαδή σε ζεστό)
    Ο αέρας που βγάζει δεν είναι πολύ δυνατός

    Σας προτείνω να το αγοράσατε μόνο αν έχετε έτοιμο πάγο για να το γεμίζετε και πολύ κρύο νερό γιατί θέλει τουλάχιστον 2 φορές την μέρα γέμισμα και παγάκια

    τα λεφτά του δεν τα αξίζει, θα μπορούσε να είχε καλύτερη ποιότητα

    Σε αυτήν την τιμή δείτε καλύτερα κάτι άλλο

    • Ισχύς
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ire_zorba
    1
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απαράδεκτο προϊόν. Ένας ανεμιστήρας έχει καλύτερη απόδοση. Θορυβώδες. Μετά από μια εβδομάδα λειτουργίας εμφανίστηκαν σπινθήρες και μυρωδιά καμένου. ΕΠΙΣΤΡΑΦΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Daphnia Neofytou
    4
    19 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξίζει φουλ τα λεφτά του είναι άνετος και πρακτικός. Στα plus οι παγοκύστες που δίνουν extra αίσθηση δροσιας

    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν αποδίδει το σύστημα με τον πάγο πάρα μόνο για πολύ λίγο

    • Ισχύς
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ δυνατο!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πεταμένα λεφτά δεν κάνει δουλειά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μην μπείτε στον κόπο να το αγοράσετε γιατί δεν δροσίζει καν ένα μικρό δωμάτιο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ κρύο δεν βγάζει

    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    买了不到两个月就坏了

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν προϊόν δεν αξίζει ο ανεμιστήρας δαπέδου βγάζει περισσότερο κρύο αέρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Θορυβώδης
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ισχύς
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Δεν δροσίζει, δεν κάνει τίποτε το νερό, Κάνει ΠΟΛΥ θόρυβο, στα χρήματα αυτά ένας ανεμιστήρας είναι κλάσεις ανώτερος

    1
  • απλός ανεμιστηρας είναι. το νερό δεν κάνει τίποτα. μη περιμένεις δροσιά νερού. αυτά της υδρονεφωσης ναι κάνουν δουλεια

    1
  • They're... okay... but if this is the only way youre planning on cooling yourself, maybe if you lived in Denmark and it was March, go for it.

    0
  • Ελαφρια κατασκευη, το μετακινεις ευκολα. Μονο αυτο ειναι το θετικο.
    Αν δεν εχεις το προσωπο σου μπροστα απο το μηχανημα δεν νιωθεις δροσια και δροσια νιωθεις για μια ωρα μαξ μεχρι δηλαδη να λιώσει ο παγος.
    Δεν κανει για τις θερμοκρασιες που εχουμε στην Ελλαδα το καλοκαιρι.
    Απογοητευτικό.

    1
  • Δεν έχει πολύ καλό σχεδιασμό με αποτέλεσμα να κινδυνεύει ανά πάσα στιγμή να πάρει νερό. Σαν απόδοση μια χαρά.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (4)

Ερωτήσεις

293 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
llorenzos_G

Αν ξέρει κάποιος να μου πει.Για πόση ώρα κρατάει ο κάδος γεμάτος με νερό.

pan1511

Δεν έχω μετρήσει ακριβώς τις ώρες αλλά όλη νύχτα απο 1 πμ εώς 7πμ και είχε ακόμα νερό στον κάδο

n1ghts

Υπάρχει χρονοδιακόπτης και αν ναι για πόση ωρα;

Δες όλες τις ερωτήσεις (4)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

  • Ισχυρός όγκος κρύου αέρα
  • Χαμηλός θόρυβος ≤65dB
  • 3 ταχύτητες
  • Χρονοδιακόπτης 7.5 ωρών
  • Με παγοκύστες (περιέχονται)
  • Τηλεχειριζόμενο με οθόνη LED
  • Όγκος αέρα 300 m3/h
  • Δοχείο νερού 4λτ
  • Ταχύτητα αέρα 8.6, 8.0 ,7.4 m/s
  • 240V ~ 50/60Hz , 80W

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
AC-199

Σχεδιασμός & Διαστάσεις

Είδος
Air Cooler
Μεταλλικά Πτερύγια
Όχι
Χρώμα
Λευκό
Retro
Όχι

Απόδοση & Μοτέρ

Τεχνολογία Μοτέρ
Συμβατικό (AC)
Ισχύς
80 W
Ταχύτητες
3

Δυνατότητες & Χειρισμός

Τηλεχειριστήριο
Ναι
Χρονοδιακόπτης
Όχι
Ρυθμιζόμενο Ύψος
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (35)

  1. 7
  2. 3
  3. 6
  4. 7
  5. 12
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ισχύς
  • Θορυβώδης
  • Σχέση ποιότητας τιμής

Αξιολογήσεις χρηστών

pan1511
4
16 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Θα έβαζα 5 αστεράκια αλλά με επιφύλαξη βάζω 4 γιατί είναι καινούργιο και δεν ξέρω τι θα προκύψει στη συνέχεια...Διάβασα την κριτική κάποιας κυρίας και το πήρα με τη σκεψη οτι μάλλον θα τα κλάψω τα λεφτά μου...!Το προιόν δεν είναι AC οπότε οι απαιτήσεις μου ηταν συγκεκριμένες!Ηθελα να δροσίζει...και να είναι δυνατός ο αέρας!Οντως με κρυο νεράκι βγάζει δροσιά και με την ταχυτητα στο τερμα και βαζοντας τη λειτουργία στο cooler όσο ειναι κρυο το νερο ..Βάζοντας παγο είναι ακόμα πιο κρύος ο αερας...Το δοκίμασα( στους 37C έξω)πρόσφατα, σε καθιστικό ανατολικό με φουλ ήλιο και τζαμαρίες και όντως με δρόσισε όλο το μεσημέρι παρόλο που ο τόπος έβραζε! Αν είχα τη δυνατότητα να πληρώνω φουλ ρεύμα τετοια εποχή θα έπαιρνα AC..αλλά εκεί που εχει φτάσει το ρεύμα είναι απλησίαστο!Με 80W είναι τέλειο!!! Η παραγγελία ήρθε αμέσως και σε αριστη κατάσταση..Καπου διαβασα πιο κάτω στα σχόλια πως δεν ειναι δυνατός ο αερας...διαφωνω!Ο αερας ειναι δυνατός και με μια πατεντα δεξιά στα ανω πτερυγια λιγο χαρτί σκληρο αναμεσα(φωτό) τα κρατας όλα ανοιχτα και ετσι εχεις πληρη αερα απο τα άνω πτερυγια.Εννοειται πως δεν κρυωνει το σπιτι αλλα δροσιζει απλά εσένα ατομικα. Στα 2 μετρα με τις προυποθεσεις που εγραψα ειναι υπερ-τελειο..Στα αρνητικά είναι η μυρωδιά πλαστικου την πρωτη μέρα που ειναι φυσιολογικο γιατι ήταν καινουργιο...
Το υψος του με τα ροδάκια ειναι περιπου 60cm , το βάθος του γυρω στα 20cm και το πλατος του κάπου 26cm,στο περιπου όλα γιατι έχει καμπύλες.Δεν είναι μικρό! Είναι αρκετά καλαισθητη σαν συσκευή...Προσωπικά θεωρω πως αξίζει τα λεφτα του και βεβαια η πορεια του θα δειξει το ποσο θα κρατήσει! Περί ορέξεως...κολοκυθόπιτα, που λεει και η παροιμία!|

Σου φάνηκε χρήσιμη;

Dimitrios_Katsantonis54
2
3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Στα χρήματα που το αγόρασα θα μπορούσα να είχα αγοράσει κλάσεις ανώτερο προϊόν! Εάν το έβλεπα στην βιτρίνα δεν θα το αγόραζα.

  • Ποιότητα κατασκευής
  • Θορυβώδης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • batc
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν δροσίζει, δεν κάνει τίποτε το νερό, Κάνει ΠΟΛΥ θόρυβο, στα χρήματα αυτά ένας ανεμιστήρας είναι κλάσεις ανώτερος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tom_ix
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απλός ανεμιστηρας είναι. το νερό δεν κάνει τίποτα. μη περιμένεις δροσιά νερού. αυτά της υδρονεφωσης ναι κάνουν δουλεια

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eliosdusk

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    They're... okay... but if this is the only way youre planning on cooling yourself, maybe if you lived in Denmark and it was March, go for it.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katerina.koutsi.96
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ελαφρια κατασκευη, το μετακινεις ευκολα. Μονο αυτο ειναι το θετικο.
    Αν δεν εχεις το προσωπο σου μπροστα απο το μηχανημα δεν νιωθεις δροσια και δροσια νιωθεις για μια ωρα μαξ μεχρι δηλαδη να λιώσει ο παγος.
    Δεν κανει για τις θερμοκρασιες που εχουμε στην Ελλαδα το καλοκαιρι.
    Απογοητευτικό.

    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apostolos_G__IceGtx
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχει πολύ καλό σχεδιασμό με αποτέλεσμα να κινδυνεύει ανά πάσα στιγμή να πάρει νερό. Σαν απόδοση μια χαρά.

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • harrisphotoart
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυστυχώς ήταν άχρηστη αγορά. Ήρθε σπασμένο στη μία πλευρά αλλά το κράτησα επειδή έδειχνε να δουλεύει. Με τις παγοκίστες κάνει μια ελάχιστη διαφορά στον αέρα που βγάζει αλλά τίποτα φοβερό. Κλασικό ανεμιστήρα καλύτερα να έπαιρνα σε αυτά τα λεφτά θα είχα περισσότερο παγωμένο αέρα και κατά πολύ περισσότερο αθόρυβη λειτουργία. Το νερό αν και φιλτραρισμένο έχει γίνει κίτρινο με ένα μήνα χρήσης και το δοχείο δε βγαίνει καν εύκολα να καθαριστεί. Μείνετε μακριά. Άχρηστη αγορά που προτιμώ να πετάξω παρά να ασχοληθώ περαιτέρω.

    • Ισχύς
    • Θορυβώδης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iosof
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εντελώς άχρηστο! Είναι σαν να πετάς τα λεφτά σου στα σκουπίδια! Δεν δροσίζει καθόλου, κάνει πολύ θορυβο, και επιπλέον δίμιουργει τρομερή υγρασία στο χώρο. Εντελώς πεταμένα λεφτά!

    • Ισχύς
    • Θορυβώδης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sismografos
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    "η παραγγελια δεν αποδίδει καθόλου. Αντίθετα με το ότι διατείνεται , "ισχυρός όγκος κρυου αέρα", δεν βγάζει ούτε ίσχυρό, ούτε κρύο. Αν κολήσεις τη μύτη σου στις περσίδες, καταλαβαίνεις ότι βγάζει λίγο αερα κοπανιστό. Κι από τον θόρυβο που παράγει καταλαβαίνεις ότι δουλέυει. Ότι ρύθμιση και να εχω δοκιμάσει, με ή χωρίς τις παγοκύστες, αυτό το πράγμα δεν κάνει κάτι αλλο απο το να πιανει χώρο. Παρακαλώ για την αντικατάσταση του ή για επιστροφή χρημάτων"
    Κι αφου με τα χιλια ζορια δεχτηκαν μονο ελεγχο για ενδεχομενη επισκευη (καλη ηλιθια κι εγω) και ηθελαν να το παραλαβουν χωρις αποδεικτικο παραλαβης οποιασδηποτε μορφης, μου το επιστεφουν γιατι λεει δεν εχει τιποτα.
    Οντως δεν εχει τιποτα απο αυτα που λεει. Εχασα για πλακα 70τοσα ευρω, το χρονο μου και μου πιανει χωρο.
    Θα επανελθω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ifyouwantto
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο air cooler! Βλεποντας τα σχολια και σε αυτο και σε αντιστοιχα προιοντα πρεπει να πω οτι το air cooler δεν ειναι κλιματιστικο. Ειναι ενας ανεμιστηρας που περναει τον αερα απο το κρυο νερο και βγαζει την αισθηση δροσιας. Το συγκεκριμενο κανει τη δουλεια του πολυ καλα. Το εβαλα το βραδυ κοντα στο κρεβατι στη λειτουργια υπνου και κοιμηθηκαμε καλα χωρις ιδρωτα και δεν ενοχλησε καθολου. Εγω αφηνω λιγο το παραθυρο ανοιχτο για να μην μενει η υγρασια μεσα. Επισης δεν ειναι οκγωδες και εχει πολυ ωραιο design!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pafilis
    3
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το Aircooler είναι στην ουσία ένας ανεμιστήρας που φυσάει δροσερό αέρα σε αντίθεση με έναν απλό ανεμιστήρα που φυσάει χλιαρό ή ζεστό άμα έχει πολύ ζέστη

    ΘΕΤΙΚΑ

    Το συγκεκριμένο Aircooler φυσάει όντως δροσερό αέρα
    Έχει τηλεχειριστήριο

    ΑΡΝΗΤΙΚΑ

    Δεν μπορείς να ρυθμίσεις τον αέρα στο πάνω κάτω, μόνο αριστερά δεξιά και άμα πας να το ρυθμίσεις το κάνω κάτω δεν κρατιέται στην θέση του και φεύγει, πράγμα που είναι σπαστικό και χρειάζεται μια πατέντα για να μην κουνιέται (εγώ έχω σφηνώσει κάτι για να μην κουνιέται, απαράδεκτο)
    Οι παγοκιστες δεν κρατάνε σχεδόν καθόλου (προφανώς τις έχω δοκιμάσει με παγωμένο νερό όχι δηλαδή σε ζεστό)
    Ο αέρας που βγάζει δεν είναι πολύ δυνατός

    Σας προτείνω να το αγοράσατε μόνο αν έχετε έτοιμο πάγο για να το γεμίζετε και πολύ κρύο νερό γιατί θέλει τουλάχιστον 2 φορές την μέρα γέμισμα και παγάκια

    τα λεφτά του δεν τα αξίζει, θα μπορούσε να είχε καλύτερη ποιότητα

    Σε αυτήν την τιμή δείτε καλύτερα κάτι άλλο

    • Ισχύς
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ire_zorba
    1
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απαράδεκτο προϊόν. Ένας ανεμιστήρας έχει καλύτερη απόδοση. Θορυβώδες. Μετά από μια εβδομάδα λειτουργίας εμφανίστηκαν σπινθήρες και μυρωδιά καμένου. ΕΠΙΣΤΡΑΦΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Daphnia Neofytou
    4
    19 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξίζει φουλ τα λεφτά του είναι άνετος και πρακτικός. Στα plus οι παγοκύστες που δίνουν extra αίσθηση δροσιας

    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν αποδίδει το σύστημα με τον πάγο πάρα μόνο για πολύ λίγο

    • Ισχύς
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ δυνατο!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πεταμένα λεφτά δεν κάνει δουλειά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μην μπείτε στον κόπο να το αγοράσετε γιατί δεν δροσίζει καν ένα μικρό δωμάτιο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ κρύο δεν βγάζει

    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    买了不到两个月就坏了

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν προϊόν δεν αξίζει ο ανεμιστήρας δαπέδου βγάζει περισσότερο κρύο αέρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Θορυβώδης
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ισχύς
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Δεν δροσίζει, δεν κάνει τίποτε το νερό, Κάνει ΠΟΛΥ θόρυβο, στα χρήματα αυτά ένας ανεμιστήρας είναι κλάσεις ανώτερος

    1
  • απλός ανεμιστηρας είναι. το νερό δεν κάνει τίποτα. μη περιμένεις δροσιά νερού. αυτά της υδρονεφωσης ναι κάνουν δουλεια

    1
  • They're... okay... but if this is the only way youre planning on cooling yourself, maybe if you lived in Denmark and it was March, go for it.

    0
  • Ελαφρια κατασκευη, το μετακινεις ευκολα. Μονο αυτο ειναι το θετικο.
    Αν δεν εχεις το προσωπο σου μπροστα απο το μηχανημα δεν νιωθεις δροσια και δροσια νιωθεις για μια ωρα μαξ μεχρι δηλαδη να λιώσει ο παγος.
    Δεν κανει για τις θερμοκρασιες που εχουμε στην Ελλαδα το καλοκαιρι.
    Απογοητευτικό.

    1
  • Δεν έχει πολύ καλό σχεδιασμό με αποτέλεσμα να κινδυνεύει ανά πάσα στιγμή να πάρει νερό. Σαν απόδοση μια χαρά.

    1
  • Δες τα όλα
51,70 €
19,00 €   μεταφορικά