Έχω το συγκεκριμένο σκληρό του 1 tb περίπου 2 χρόνια όποτε ήρθε η ώρα να πούμε λίγα λόγια για αυτόν. Να αναφέρω ότι τον είχα αγοράσει περίπου στα 60-65 € και η χρήση που του έχω κάνει είναι μέτρια, κυρίως για backup αρχείων.
Καταρχάς, εμφανισιακά είναι μικρός και ελαφρύς με ωραίο design και ματ φινίρισμα, έχει θύρα usb 3.0 και όσον αφορά στην ταχύτητα του, όταν τον συνδέεις με θύρα usb 3.0 πιάνει τα 80-110 mb/s, ενώ σε usb 2.0 λειτουργεί περίπου στα 50-60 mp/s. Το λεντάκι του όταν το συνδέεις με usb 2.0 ανάβει άσπρο χρώμα, ενώ σε 3.0 γίνεται μπλε. Δεν χρειάζεται ειδικό λογισμικό για να τον χρησιμοποιήσεις και είναι συμβατό και με mac.
Προσωπικά τον βρίσκω τελείως αθόρυβο, ειδικά αν τον συγκρίνω με τους προηγούμενους που είχα. Η ποιότητα κατασκευής του φαίνεται καλή, αλλά για τη ανθεκτικότητά του δε μπορώ να πω και πολλά, καθώς (προς το παρόν) δε μου έχει πέσει. Ενδεχομένως να είναι αρκετά ευαίσθητος όπως όλοι οι δίσκοι. Μέχρι στιγμής δε μου έχει ανεβάσει ποτέ θερμοκρασία και δεν έχω δει ποτέ corrupted αρχείο.
Ίσως το ένα αρνητικό του να είναι το μικρό μέγεθος καλωδίου σύνδεσης που έχουν μέσα στη συσκευασία, που αν χρειάζεσαι μεγαλύτερο καλώδιο κοστίζει 5-10 €. Προσωπικά όμως το συγκεκριμένο θέμα με έχει απασχολήσει σχεδόν καθόλου.
Δε μου έχει εμφανίσει ποτέ κανένα πρόβλημα. Είναι αξιόπιστος, το απόλυτο value for money και αξίζει τα λεφτά του. Θεωρώ ξεχωρίζει στην κατηγορία του. Στην προκειμένη φάση αν χρειαστώ και άλλον εξωτερικό δίσκο, κατά πάσα πιθανότητα να επιλέξω πάλι τον ίδιο, ειδικά στην τιμή που κυκλοφορεί τώρα.