Το συγκεκριμένο κινητό το έχω πάνω από 1 μήνα και με έχει βγάλει αυτοπρόσωπο! Αναλυτικά όπως πάντα και στο τέλος, για αυτοί που κουράζονται ο πρόλογος, και το συμπέρασμα!
Καταρχάς να αναφέρουμε πως το συγκεκριμένο κινητό είναι ναυαρχίδα του 2014! Αλλά...
Σε κάθε μου θέμα από το 1 (το χάλια) έως το 10 (το καλό)!
Σχεδίαση/Σκελετός: Με εντυπωσίασε περιμετρικά αλουμίνιο και πίσω γυαλί που δυστυχώς αφήνει δαχτυλιές, γιατί το έχω και σε μαύρο και φαίνονται!!! Στιβαρό, ελαφρύ, γενικά για το μέγεθος του και κανονικά bezzels για 2014 έτος! Τα πλήκτρα της έντασης, του Power και της φωτογραφικής είναι στιβαρά, ωραία και πατιούνται εύκολα! (8/10)
Οθόνη: Εντυπωσιακή και τώρα για 2014, αφού την συγκρίνω με ένα Galaxy S6 και δεν καταλαβαίνω την διαφορά, δυνατά χρώματα, έντονα, ικανοποιητική κάτω από το μεσημεριανό φως του ήλιου, η φωτεινότητα του κινητού, ικανοποιητικές γωνίες θέασης, και όπως ο καθένας, θα πρέπει να περιμένει μια Full HD οθόνη, LCD με καλά μαύρα - άσπρα και χωρίς να μπορέσεις όσο και να προσπαθήσεις pixels! Εγώ πάντως εντυπωσιάστηκα γιατί φυσικά από κινητό που είχα 720P κατάλαβα μεγάλη διαφορά στα 1080P και από τα παιχνίδια!!! (10/10)
Επεξεργαστής/Κάρτα Γραφικών: Αν και 801, μετά από αναβαθμίσεις πραγματικά που ζεσταίνετε μόνο όταν είμαι στην κάμερα και τραβάω 1080P για 15 λεπτά ή 4K για 5 λεπτά! Οκ, έπρεπε να το διορθώσουν, αλλά έφταιγε και ο επεξεργαστής! Κατά τα άλλα στα παιχνίδια, στο συγκεκριμένο κινητό είναι απλώς χλιαρό, και μετά από μισή ώρα που παίζω και 3D παιχνίδια! Κατά τα άλλα σε ταχύτητα είναι φανταστικά γρήγορο, μόνο μια φορά μου είχε κάνει επανεκκίνηση γιατί πράγματι το είχα ζαλίσει, κατέβαζα πολλές εφαρμογές, και συγχρόνως έπαιζα και σχεδόν καμιά φορά να μου λαγκάρει!!! Δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα και για επεξεργαστή του 2014! Από κάρτα γραφικών προσωπικά, γιατί παίζω και βαριά παιχνίδια σε Ultra γραφικά, τα παίζει άνετα χωρίς κολλήματα!!! (9/10)
Μνήμες (RAM & ROM): Από μνήμες, και συγκεκριμένα πρώτα την RAM της συσκευής που ανέρχεται στα 3GB, μου ανοίγει κατευθείαν τις εφαρμογές που είναι στην αναμονή, χωρίς reload πράγμα που είναι εξαιρετικό, βολικό και πάρα πολύ καλό, λόγου και λογισμικού, να μην ξεχνάμε να λέμε! Από ROM (Σκληρός Δίσκος ή Χώρος Αποθήκευσης) προσωπικά για εμένα είναι ικανοποιητικά τα 16GB έχω τώρα ελεύθερα άλλα 6GB και αφού μπορεί και υποστηρίζει κάρτα MicroSD που έχω βάλει δεν θα έχετε κανένα απολύτως πρόβλημα με τον χώρο! (10/10)
Κάμερες: Εξαιρετικές... Μόνο αυτό θα πω, στο αυτόματο τραβάει καταπληχτικά, και για τους πιο έμπειρους πάνε στο Manual! Γρήγορο autofocus, καθαρές, με καλά χρώματα, ικανοποιητικό Zoum, και σε χαμηλό φωτισμό με έχει βγάλει αυτοπρόσωπο, με καταγραφή Full HD στα 60FPS, εξαιρετικό focus και στο βίντεο, φωτεινά, με χρώμα και σταθεροποιητή, που δεν πάει όσο και να τρέχεις, το βίντεο θα βγαίνει σταθερό! Φυσικά έχει 4K που για το 2014 έως και τώρα εξαιρετικό, σε όλα όπως το Full HD (δεν υποστηρίζετε στα 60FPS) και άλλες εφαρμογές κάμερας που μπορείτε να παίζετε ώρα, όπως έκανα και εγώ όπως slow motion! Ανέρχεται στα 21MP και είμαι ικανοποιημένος και με το παραπάνω! Να αναφέρω το Led Flash που διαθέτει δεν είναι δυνατό! Η μπροστινή ωστόσο στα 2.1 MP βγάζει δε καθαρές φώτο φυσικά μόνο σε φως (αλλά για αυτό είναι και του 2014) ενώ σε χαμηλό φωτισμό, δυσκολεύεται, όπως και το βίντεο το ίδιο!!! (9/10)
Μπαταρία: Πάρα πολύ καλή διαχείριση στην μπαταρία με κρατάει με σκληρή χρήση μια μέρα (Facebook, Intagram, SnapChat, Browsing, YouTube, Gaming έως και 1 ώρα) και σε μέτρια χρήση έως 1.5 μέρα! Είμαι υπέρ ευχαριστημένος! Ενώ και η φόρτιση του κινητού για 2014 γίνεται μια χαρά καλά από 15% έως 90% 2 ώρες και 15 λεπτά σίγουρα!! (9/10)
Ήχος: Να μην ξεχάσουμε για τον ήχο, που μόνο λίγο εδώ με χάλασε και για αυτό που έχει πάρει 4 αστέρια, και όχι 5, άλλα τώρα μαθαίνω πως έχει βελτιωθεί και άλλο σε αυτόν τον τομέα! Είναι στερεοφωνικά, με καλό μπάσο, καλές ψηλές, αλλά με χαλάει η ένταση! Άμα το ανεβάζεις τέρμα, αντί να βγάζει δυνατό και ποιοτικό ήχο θαρρείς και φαίνεται πως μπουκώνει και έτσι πράγματι κάνει, που δεν νόμιζα και νόμιζα πως έκανα εγώ λάθος! Κατά τα άλλα δεν εννοώ πως είναι εντελώς χάλια, μια χαρά θα ακούτε την μουσική σας (όχι σε δημόσιους χώρους με φασαρία) αλλά έπρεπε να αναφέρω αυτό το μέτριο ελάττωμα! Ωστόσο από ακουστικά ο ήχος είναι άκρως εξαιρετικός! Μπράβο Sony! (8/10)
Λογισμικό: Κοντά στο Stock Android εξαιρετικό, ελαφρύ, μοντέρνο, γρήγορο, βοηθάει και την μπαταρία να κρατάει παραπάνω με Stamina Mode όπως και την μνήμη RAM να κρατεί τις εφαρμογές, ενώ άμα έβαζες τα ίδια χαρακτηριστικά σε ένα Samsung Android, καμιά εφαρμογή δεν θα έμενε ανοιχτή!!! (10/10)
Έξτρα: Τα έξτρα της συσκευής που φυσικά δεν μπορούμε να ξεχάσουμε είναι η αδιαβροχοποίηση IP65 και IP68 για μισή ώρα έως και 1,5 μέτρο στο νερό (γλυκό πάντα, άμα σας πέσει σε αλμυρό, ξεπλύνετε αμέσως με γλυκό) το έχω δοκιμάσει εγώ, και τα πάει μια χαρά! Ικανοποιημένος και για άμα γίνει φυσικά ένα ατύχημα με οποιαδήποτε υγρό! Π.χ. άμα πέσει πορτοκαλάδα, δεν θα πάθει κάτι απλώς ύστερα πάλι το ξεπλένεται με νερό! Γιατί ατύχημα είναι και γίνεται, και ένα τέτοιο κινητό από τέτοιο ατύχημα κρίμα είναι να χαλάσει!
Όπως και να μην ξεχάσω στα πεσίματα είναι καλό μου έχει πέσει 2, 3 φορές από το 1 μέτρο με οθόνη και χωρίς και δεν έπαθε τίποτα! Φυσικά συστήνω προστασία οθόνης όπως έχω και θήκη παρόλο που εγώ δεν βάζω σε κανένα κινητό γιατί χαλάει την ομορφιά του κινητού!
Συμπέρασμα/Πρόλογος: Αξίζει για τώρα??? Είναι ένα πάρα πολύ καλό κινητό με οθόνη, επεξεργαστή, κάμερα, τα πάντα όλα, αλλά λίγο ήχος μας τα χαλάει! Θα άξιζε να έπαιρνε Nougat 7.0 Android αλλά δυστυχώς λόγου παλιού επεξεργαστή, δεν μπορεί να πάρει! Εγώ για τότε που το πήρα, άξιζε και είμαι ικανοποιημένος, με την αγορά μου! Αλλά για τώρα που μιλάμε έχει περάσει αρκετός καιρός πιστεύω και πως με τα ίδια λεφτά μπορείτε να πάρετε ένα καλύτερο και της ίδιας μάρκας, αλλά και άλλης (π.χ. Xiaomi)!
Αυτά είχα να πω ότι απορία έχετε φυσικά στις ερωτήσεις/απορίες μπορείτε να με ρωτήσετε για οτιδήποτε! Σας ευχαριστώ για όποιος διάβασε μέχρι εδώ, γιατί εγώ μου αρέσει να βοηθάω και να τα λέω πολύ αναλυτικά!
Σας ευχαριστώ και καλή μέρα να έχετε!