Για τις σγουρομαλλες της παρεας, εχω 3b μπουκλες, κανονικη προς λεπτη τριχα και high porosity. Χρησιμοποιησα την μασκα σαν leave-in αφου ειχα ενυδατωσει τα μαλλια μου με conditioner και ειδα τεραστιο αποτελεσμα με την πρωτη εφαρμογη. Οι μπουκλες μου βγηκαν καλοσχηματισμενες, παρεμειναν ενυδατωμενες και ελαστικες ολη τη βδομαδα και κατα συνεπεια με λιγοτερο φριζαρισμα. Καθαρο προιον (χωρις parabens και sulfates)! Perfect to seal the moisture!
Επισης καποιες χρησιμες συμβουλες: ΔΕΝ προσφερει ενυδατωση (ουτε υποσχεται για κατι τετοιο-δεν το γραφει πουθενα). Πρεπει να ενυδατωσεις τα μαλλια σου και μετα να εφαρμοσεις την μασκα αυτη (με οποιονδηποτε τροπο αναφερει, αναλογα τον τυπο μαλλιων σου), η οποια θα διατηρησει την ενυδατωση αυτη στην τριχα και θα την θρεψει.
Αυτη η διαδικασια (της βαθυας ενυδατωσης και μετα σφραγισης αυτης) ειναι απαραιτητη για μαλλια με high porosity, οπως εγω, γιατι αλλιως οσο κι αν ενυδατωνεις τα μαλλια σου, η υγρασια της τριχας θα συνεχισει να εξαφανιζεται αν δεν την "σφραγισεις" με κατι. (ειναι πολυ ευκολο και σημαντικο να δειτε αν τα μαλλια σας ειναι high ή low porosity..google it και θα με θυμηθειτε!).
Η δουλεια που κανουν ολες οι μασκες με ελαια ή τα λαδια μαλλιων ειναι να μην επιτρεπουν να φυγει η ενυδατωση απο την τριχα. Αλλα αν τα μαλλια δεν ειναι ενυδατωμενα, προφανως δεν θα εχει αποτελεσμα και δεν θα φταιει η μακσα γι'αυτο, αλλα η λαθος χρηση της.
Υ.Γ. διαβαστε ποια ελαια/λαδια ειναι για ενυδατωση και ποια για διατηρηση της ενυδατωσης.
Ελπιζω να βοηθησα εστω και λιγο!!^^