Η συγκεκριμένη σκούπα είναι πολύ καλή καλή αρκεί να έχει ο αγοραστής εξ αρχής στο μυαλό του ότι δεν την αγοράζει για να αντικαταστήσει την κύρια ηλεκτρική σκούπα του σπιτιού (μιλάμε πάντα για ένα νοικοκυριό, όχι για μια γκαρσονιέρα ή φοιτητικό σπίτι-εκεί μπορεί να είναι επαρκής και ως κύρια!). Εγώ, λοιπόν, ως νοικοκυρά και με ένα μικρό παιδί, την αγόρασα κυρίως για να κάνω το ενδιάμεσο καθάρισμα, να μαζεύω τυχόν ψίχουλα που πέφτουν από αυτά που τσιμπολογάει το πιτσιρίκι μας κλπ. Με αυτό το σκεπτικό είναι πολύ καλύτερη από το σκουπάκι χειρός που είχαμε αλλά όχι τόσο καλή (τόσο δυνατή, να πω καλύτερα) από τη Miele που έχω για κύρια. Τη δουλειά όμως της την κάνει επαρκέστατα. Μαζεύει ψίχουλα, τρίχες, σκόνες κλπ. Δεν μαζεύει εύκολα κολλημένα χνουδάκια από χαλιά που είναι λίγο πιο πυκνό το πελος τους, αλλά αυτό το θεωρώ λογικό για την κατηγορία της. Είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ελαφριά. Το φως που έχει μπροστά βοηθάει πολύ να βλέπεις τι μαζεύεις. Αδειάζει πολύ εύκολα, αλλά (όπως όλες που ανοίγει από κάτω το καπάκι σαν «καταπακτή») χρειάζεται να την ανοίγεις με προσοχή σε κλειστή σακούλα για να μην σου έρθει όλη η σκόνη στα μούτρα. Προσωπικά δυσκολεύτηκα την πρώτη φορά να βγάλω το φίλτρο γιατί δεν λέει πουθενά στο βιβλιαράκι της πώς αφαιρείται, τελικά το στριφογύρισα μέσα στον κάδο και βγήκε. Ακούγεται αυτονόητο αλλά επειδή ήταν αρκετά σφιχτό φοβόμουν μήπως κάνω καμία ζημιά και σπάσω κάποιο εξάρτημα, αλλά από τη στιγμή που το βρήκα δεν δυσκολεύτηκα ξανά. Χρειάζεται επίσης να καθαρίζεις και το εσωτερικό φίλτρο του μοτέρ για να μην πάει σκόνη και καεί. Εγώ κάθε δύο φορές που την αδειάζω βάζω γάντια λατέξ και καθαρίζω πρώτα το μεταλλικό φίλτρο που έχει, μετά βγάζω το χάρτινο εσωτερικά και το «χτυπάω» δύο τρεις φορές στο πάτωμα του μπαλκονιού, μέσα στη σακουλιτσα που έχω αδειάσει προηγουμένως τον κάδο. Μπορείτε να το καθαρίσετε και με ένα «φυσητήρα» είτε σε σπρέι είτε τη συσκευή που καθαρίζουν τα πληκτρολόγια κλπ. Η μπαταρία της προς το παρόν επαρκεί για να κάνω τη δουλειά μου για μια εβδομάδα με καθάρισμα μέρα παρά μέρα. Αν έχεις αρκετό αποθηκευτικό χώρο βολεύει και η βάση που την κρέμας, εγώ τη «χωρίζω» και βάζω το κυρίως μέρος της σκούπας σε ένα ράφι της αποθήκης και το πέλμα το στηρίζω στη γωνία. Δεν την αποθηκεύω ποτέ όρθια χωρίς τη βάση της γιατί όλο το βάρος είναι ψηλά και αν πέσει είναι σίγουρο ότι θα διαλυθεί. Το μόνο αρνητικό για εμένα είναι ότι το κυρίως σώμα της σκούπας δεν γυρίζει στο πλάι σε σχέση με το κοντάρι και το πέλμα ώστε να μπορείς να καθαρίζεις καλύτερα κάτω από έπιπλα, αλλά αυτό είναι πολύ μικρό μειονέκτημα σε σχέση με τα θετικά της και φυσικά σε σχέση με την τιμή της. 100% VFM για εμένα και φυσικά 5 αστέρια. Μάλλον θα την πάρω και για τη μαμά μου που έχω πάρει μια ρομποτική και δεν τη χρησιμοποιεί καθόλου. Επίσης να πω ότι το δύο ετών παιδάκι μας με βλέπει με τη σκούπα και ζητάει να σκουπίσει κι αυτό (ενώ την μεγάλη ηλεκτρική τη φοβάται), και φυσικά του δίνω να την κρατάει (για τοοόσο ελαφριά μιλάμε) και να κάνουμε μαζί ένα ψεύτο σκούπισμα για να μαθαίνει να κάνει πράγματα μόνο του! Αυτά, και ελπίζω να βοήθησα τους αναποφάσιστους.