Λογοτεχνικά Βιβλία στα Ελληνικά

Το Κελάρι της Ντροπής

Συγγραφέας: Χρυσηίδα Δημουλίδου

Δεκαετία του `60. Σ` ένα μικρό χωριό της Μεσσηνίας, τρεις αδελφές, η Δήμητρα, η Αναστασία και η Μυρτώ, μεγαλώνουν στη σκιά ενός πατέρα αφέντη και μιας μάνας που δεν έχει λόγο.

Η μόνη έξοδός τους είναι...

Δεκαετία του `60. Σ` ένα μικρό χωριό της Μεσσηνίας, τρεις αδελφές, η Δήμητρα, η Αναστασία και η Μυρτώ, μεγαλώνουν στη σκιά ενός πατέρα αφέντη και μιας μάνας που δεν έχει λόγο.

Η μόνη έξοδός τους είναι κάθε Κυριακή για την εκκλησία και στο πανηγύρι του χωριού, μία φορά τον χρόνο. Οι καιροί σκληροί, αλλά οι πράξεις σκληρότερες. Και μια μέρα ο πατέρας τις...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Είδος: Πεζογραφία
15 49
Παράδοση Παρ, 26 Ιουν - Τρί, 30 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Goldenbooks 4,4 (49)
Ελλάδα
11 τεμάχια
Δες Βιβλία στη σελίδα του Goldenbooks
Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Δεκαετία του `60. Σ` ένα μικρό χωριό της Μεσσηνίας, τρεις αδελφές, η Δήμητρα, η Αναστασία και η Μυρτώ, μεγαλώνουν στη σκιά ενός πατέρα αφέντη και μιας μάνας που δεν έχει λόγο.

Η μόνη έξοδός τους είναι κάθε Κυριακή για την εκκλησία και στο πανηγύρι του χωριού, μία φορά τον χρόνο. Οι καιροί σκληροί, αλλά οι πράξεις σκληρότερες. Και μια μέρα ο πατέρας τις εγκαταλείπει και εξαφανίζεται. Το κοινωνικό στίγμα είναι βαρύ για την οικογένεια που άφησε πίσω του, όμως μαζί έρχεται και η λύτρωση από τους αυστηρούς κανόνες που έχει επιβάλει.

Σταδιακά τα κορίτσια ξενιτεύονται σε τρεις διαφορετικές ηπείρους και με τον καιρό οι οικογενειακοί δεσμοί κόβονται. Σχεδόν τριάντα χρόνια αργότερα ένα τηλεφώνημα από την πατρίδα θα ταράξει τη μέχρι τότε ήρεμη ζωή τους. Η επιστροφή στο χωριό τους γίνεται επιτακτική και ο επικείμενος θάνατος της μάνας που άφησαν ολομόναχη χωρίς να ενδιαφερθούν γι` αυτήν θα τις φέρει αντιμέτωπες με μυστικά και αλήθειες που απέκρυψαν.

Το παρελθόν γυρίζει στο παρόν ζητώντας απαντήσεις. Τι συνέβη και τις παράτησε ο πατέρας τους; Γιατί εγκατέλειψαν τη μάνα τους στην τύχη της; Γιατί το πατρικό τους δεν πρέπει να φύγει από τα χέρια τους; Ποιο μυστικό κρύβει το κελάρι στο υπόγειο του σπιτιού; Οι τρεις αδελφές πάνω από την ετοιμοθάνατη μάνα κάνουν μόνο μια ερώτηση: «Μάνα, όλα αυτά τα χρόνια γιατί δεν καθάρισες την ντροπή;»

Διάβασε ένα απόσπασμα

«Δε θα βγάλει τη νύχτα», είπε αναστενάζοντας. «Καιρός της ήταν», είπε η άλλη, η πιο μικροκαμωμένη και σηκώθηκε απ’ τη θέση της. «Μη μιλάς έτσι, μάνα μας είναι», αποκρίθηκε η πιο ψηλή. «Κι επειδή είναι μάνα μας, θα πρέπει να ξεχάσω;» «Δεν είπα να ξεχάσεις, όμως ο θάνατος ελαφρύνει τα κρίματα». «Εσύ δεν πόνεσες όσο εγώ». «Όλες πονέσαμε», απάντησε η πιο βαριά, «λιγότερο ή περισσότερο, δεν έχει σημασία. Εκείνο που μετράει είναι ότι έχουμε πληγές μέσα μας που δε γιατρεύτηκαν». «Κι αυτό το καταραμένο λυχνάρι δε βοηθάει καθόλου. Μα πώς έζησε τόσα χρόνια χωρίς ηλεκτρικό; Είναι δυνατόν να έχει χρήματα και να μην πληρώνει το ρεύμα;» είπε τώρα η πιο ψηλή. «Για να μη βλέπει τα κρίματά της», απάντησε απότομα η πιο μικροκαμωμένη και η φωνή της ακούστηκε συριστική, σαν φίδι που ετοιμάζεται να επιτεθεί. «Η μάνα ήταν μαθημένη να ζει στα δύσκολα», αποκρίθηκε η βαριά σκιά. Η άρρωστη γυναίκα αναστέναξε βαθιά. Ανέπνεε με δυσκολία, όμως τις άκουγε. Άνοιξε πάλι τα μάτια της και τις κοίταξε. «Το σπίτι… να μην αφήσετε να σας πάρουν το σπίτι!» είπε με κόπο αλλά και μ’ ένταση.

Η πίστωση χρόνου είχε τελειώσει μαζί με τα ψέματα. «Μάνα, όλα αυτά τα χρόνια γιατί δεν καθάρισες την ντροπή;» τη ρώτησαν μ’ ένα στόμα. Η γυναίκα έσυρε με κόπο το χέρι της και άρπαξε το μπράτσο της πιο ψηλής. «Δεν είχα το κουράγιο να το κάνω… και δεν ήταν δική μου δουλειά. Να την καθαρίσετε εσείς… Δήμητρα…» είπε στη βαριά σκιά. «Ναι, μάνα…» «Εσύ ήσουν πάντα η πιο σκληρή απ’ τις αδελφάδες σου, εσύ να το κάνεις». «Πέρασαν τα χρόνια, μάνα, δεν είμαι πια τόσο σκληρή όπως τότε. Μη μου ζητάς να το κάνω εγώ, δεν έχω το κουράγιο», είπε. «Δεν αντέχω να γυρίσω πίσω». «Μυρτώ…» απευθύνθηκε τώρα στην πιο μικροκαμωμένη. «Τι θες;» της απάντησε απότομα. «Είσαι η μικρότερη, η πιο αδύναμη, όμως πάντα τα κατάφερνες πολύ καλά… όπως τότε, στο δάσος… Εσύ μπορείς να το κάνεις…» «Μη μου το ζητάς αυτό. Μη μου το ζητάς!» είπε δυνατά. «Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να μου ζητάς το παραμικρό!» ούρλιαξε και ξέσπασε σε λυγμούς.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Οδηγοί Προϊόντος

Απόσπασμα Βιβλίου

Συγγραφέας
Χρυσηίδα Δημουλίδου
Εκδότης
Ψυχογιός
Είδος
Πεζογραφία
Εξώφυλλο
Μαλακό
Αριθμός σελίδων
610
Ημερομηνία Κυκλοφορίας
5/2014
Έτος έκδοσης
2014
Διαστάσεις
14x21 cm
ISBN-13
9786180105254

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (26)

Αξιολογήσεις

  1. 22
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα χαρτιού
  • Ήταν ευκολοδιάβαστο
  • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
  • Μου άρεσε το ύφος γραφής
  • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
  • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
  • Το βιβλίο αυτό είναι γροθιά στο στομάχι. Μου πήρε μέρες , το άφηνα - το έπιανα…κάποιες φορές δεν θα αντέχεις να συνεχίσεις και θα χάνεσαι μέσα σε σκέψεις που σου αφήνει η κάθε σελίδα.
    Δεν έχω διαβάσει πιο συγκλονιστικό βιβλίο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απ τα πιο ωραια βιβλια που εχω διαβασει! Δεν μπορουσα να το αφησω απ τα χερια μου! Με συγκλονισε και με ταραξε βαθια.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GOGO!
    1
    4 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύς ντόρος γι' αυτό το βιβλίο...για το τίποτα! Επειδή γενικά διαβάζω πολλά βιβλία και ψάχνομαι όλο και περισσότερο...ήταν πραγματικά από τις κακιστες επιλογές μου! Υπερβολικές επαναλήψεις λέξεων, φράσεων, ακόμα και ολόκληρων παραγράφων (με απειροελάχιστη υποτυπώδη παραλλαγή κάποιων λέξεων). Μεταπηδα από το ένα συμβάν στο άλλο και μετά ξαναγυρίζει και ξανααναλύει τα ήδη αναλυμενα (κι αυτό συμβαίνει σχεδόν σε όλο το βιβλίο). Πολλά συγγραφικά κενά. Το διάβασα μέχρι τέλους, αλλά μετά βίας. Σαν υπόθεση δεν είναι κακή. Πολύ κουραστική αυτή η υπεραναλυση και η ακατάπαυστη επανάληψη!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Niki_Iliopoulou
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχο βιβλίο..δεν μπορούσα να σταματήσω το διάβασμα..δεν έχω λόγια..οσοι δεν το έχετε διαβάσει κάντε το..εχει περίπου 600 σελίδες και σε 2 μέρες έχω διαβάσει κάτι παραπάνω από τις μισές..απλα ΥΠΕΡΟΧΟ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Steleanna_Tsatsalidi
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τα καλύτερα βιβλία της Δημουλίδου. Αν και μεγάλο σε έκταση, αξίζει να του αφιερώσεις λίγο από χρόνο σου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mel19
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απο τα καλύτερα βιβλία! Τα flashback δίνουν με ωραίο τροπο τις απαντήσεις στο μυστήριο της υπόθεσης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από τα πιο αγαπημένα μου βιβλία με διαφορά !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ένα συγκλονιστικο βιβλίο που σου αφήνει τα αποτυπώματα του βαθειά στην ψυχή!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Φανταστικό βιβλίο με υπέροχες περιγραφές!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλά τέλειο! Είναι η δεύτερη φορά που το διαβάζω!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραίο βιβλίο αλλά εμένα μου τσάκισε την ψυχή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    !Ωραίο βιβλίο,όπως και όλα της συγγραφέως.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τα καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει. Αγαπημένη Δημουλίδου!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απ τα ωραιότερα βιβλία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
  • Το βιβλίο αυτό είναι γροθιά στο στομάχι. Μου πήρε μέρες , το άφηνα - το έπιανα…κάποιες φορές δεν θα αντέχεις να συνεχίσεις και θα χάνεσαι μέσα σε σκέψεις που σου αφήνει η κάθε σελίδα.
    Δεν έχω διαβάσει πιο συγκλονιστικό βιβλίο.

    0
  • Απ τα πιο ωραια βιβλια που εχω διαβασει! Δεν μπορουσα να το αφησω απ τα χερια μου! Με συγκλονισε και με ταραξε βαθια.

    0
  • Πολύς ντόρος γι' αυτό το βιβλίο...για το τίποτα! Επειδή γενικά διαβάζω πολλά βιβλία και ψάχνομαι όλο και περισσότερο...ήταν πραγματικά από τις κακιστες επιλογές μου! Υπερβολικές επαναλήψεις λέξεων, φράσεων, ακόμα και ολόκληρων παραγράφων (με απειροελάχιστη υποτυπώδη παραλλαγή κάποιων λέξεων). Μεταπηδα από το ένα συμβάν στο άλλο και μετά ξαναγυρίζει και ξανααναλύει τα ήδη αναλυμενα (κι αυτό συμβαίνει σχεδόν σε όλο το βιβλίο). Πολλά συγγραφικά κενά. Το διάβασα μέχρι τέλους, αλλά μετά βίας. Σαν υπόθεση δεν είναι κακή. Πολύ κουραστική αυτή η υπεραναλυση και η ακατάπαυστη επανάληψη!

    4
  • Υπέροχο βιβλίο..δεν μπορούσα να σταματήσω το διάβασμα..δεν έχω λόγια..οσοι δεν το έχετε διαβάσει κάντε το..εχει περίπου 600 σελίδες και σε 2 μέρες έχω διαβάσει κάτι παραπάνω από τις μισές..απλα ΥΠΕΡΟΧΟ

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

158 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Δεκαετία του `60. Σ` ένα μικρό χωριό της Μεσσηνίας, τρεις αδελφές, η Δήμητρα, η Αναστασία και η Μυρτώ, μεγαλώνουν στη σκιά ενός πατέρα αφέντη και μιας μάνας που δεν έχει λόγο.

Η μόνη έξοδός τους είναι κάθε Κυριακή για την εκκλησία και στο πανηγύρι του χωριού, μία φορά τον χρόνο. Οι καιροί σκληροί, αλλά οι πράξεις σκληρότερες. Και μια μέρα ο πατέρας τις εγκαταλείπει και εξαφανίζεται. Το κοινωνικό στίγμα είναι βαρύ για την οικογένεια που άφησε πίσω του, όμως μαζί έρχεται και η λύτρωση από τους αυστηρούς κανόνες που έχει επιβάλει.

Σταδιακά τα κορίτσια ξενιτεύονται σε τρεις διαφορετικές ηπείρους και με τον καιρό οι οικογενειακοί δεσμοί κόβονται. Σχεδόν τριάντα χρόνια αργότερα ένα τηλεφώνημα από την πατρίδα θα ταράξει τη μέχρι τότε ήρεμη ζωή τους. Η επιστροφή στο χωριό τους γίνεται επιτακτική και ο επικείμενος θάνατος της μάνας που άφησαν ολομόναχη χωρίς να ενδιαφερθούν γι` αυτήν θα τις φέρει αντιμέτωπες με μυστικά και αλήθειες που απέκρυψαν.

Το παρελθόν γυρίζει στο παρόν ζητώντας απαντήσεις. Τι συνέβη και τις παράτησε ο πατέρας τους; Γιατί εγκατέλειψαν τη μάνα τους στην τύχη της; Γιατί το πατρικό τους δεν πρέπει να φύγει από τα χέρια τους; Ποιο μυστικό κρύβει το κελάρι στο υπόγειο του σπιτιού; Οι τρεις αδελφές πάνω από την ετοιμοθάνατη μάνα κάνουν μόνο μια ερώτηση: «Μάνα, όλα αυτά τα χρόνια γιατί δεν καθάρισες την ντροπή;»

Διάβασε ένα απόσπασμα

«Δε θα βγάλει τη νύχτα», είπε αναστενάζοντας. «Καιρός της ήταν», είπε η άλλη, η πιο μικροκαμωμένη και σηκώθηκε απ’ τη θέση της. «Μη μιλάς έτσι, μάνα μας είναι», αποκρίθηκε η πιο ψηλή. «Κι επειδή είναι μάνα μας, θα πρέπει να ξεχάσω;» «Δεν είπα να ξεχάσεις, όμως ο θάνατος ελαφρύνει τα κρίματα». «Εσύ δεν πόνεσες όσο εγώ». «Όλες πονέσαμε», απάντησε η πιο βαριά, «λιγότερο ή περισσότερο, δεν έχει σημασία. Εκείνο που μετράει είναι ότι έχουμε πληγές μέσα μας που δε γιατρεύτηκαν». «Κι αυτό το καταραμένο λυχνάρι δε βοηθάει καθόλου. Μα πώς έζησε τόσα χρόνια χωρίς ηλεκτρικό; Είναι δυνατόν να έχει χρήματα και να μην πληρώνει το ρεύμα;» είπε τώρα η πιο ψηλή. «Για να μη βλέπει τα κρίματά της», απάντησε απότομα η πιο μικροκαμωμένη και η φωνή της ακούστηκε συριστική, σαν φίδι που ετοιμάζεται να επιτεθεί. «Η μάνα ήταν μαθημένη να ζει στα δύσκολα», αποκρίθηκε η βαριά σκιά. Η άρρωστη γυναίκα αναστέναξε βαθιά. Ανέπνεε με δυσκολία, όμως τις άκουγε. Άνοιξε πάλι τα μάτια της και τις κοίταξε. «Το σπίτι… να μην αφήσετε να σας πάρουν το σπίτι!» είπε με κόπο αλλά και μ’ ένταση.

Η πίστωση χρόνου είχε τελειώσει μαζί με τα ψέματα. «Μάνα, όλα αυτά τα χρόνια γιατί δεν καθάρισες την ντροπή;» τη ρώτησαν μ’ ένα στόμα. Η γυναίκα έσυρε με κόπο το χέρι της και άρπαξε το μπράτσο της πιο ψηλής. «Δεν είχα το κουράγιο να το κάνω… και δεν ήταν δική μου δουλειά. Να την καθαρίσετε εσείς… Δήμητρα…» είπε στη βαριά σκιά. «Ναι, μάνα…» «Εσύ ήσουν πάντα η πιο σκληρή απ’ τις αδελφάδες σου, εσύ να το κάνεις». «Πέρασαν τα χρόνια, μάνα, δεν είμαι πια τόσο σκληρή όπως τότε. Μη μου ζητάς να το κάνω εγώ, δεν έχω το κουράγιο», είπε. «Δεν αντέχω να γυρίσω πίσω». «Μυρτώ…» απευθύνθηκε τώρα στην πιο μικροκαμωμένη. «Τι θες;» της απάντησε απότομα. «Είσαι η μικρότερη, η πιο αδύναμη, όμως πάντα τα κατάφερνες πολύ καλά… όπως τότε, στο δάσος… Εσύ μπορείς να το κάνεις…» «Μη μου το ζητάς αυτό. Μη μου το ζητάς!» είπε δυνατά. «Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να μου ζητάς το παραμικρό!» ούρλιαξε και ξέσπασε σε λυγμούς.

Κατασκευαστής

Οδηγοί Προϊόντος

Απόσπασμα Βιβλίου

Συγγραφέας
Χρυσηίδα Δημουλίδου
Εκδότης
Ψυχογιός
Είδος
Πεζογραφία
Εξώφυλλο
Μαλακό
Αριθμός σελίδων
610
Ημερομηνία Κυκλοφορίας
5/2014
Έτος έκδοσης
2014
Διαστάσεις
14x21 cm
ISBN-13
9786180105254

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (26)

  1. 22
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα χαρτιού
  • Ήταν ευκολοδιάβαστο
  • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
  • Μου άρεσε το ύφος γραφής
  • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
  • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
  • Το βιβλίο αυτό είναι γροθιά στο στομάχι. Μου πήρε μέρες , το άφηνα - το έπιανα…κάποιες φορές δεν θα αντέχεις να συνεχίσεις και θα χάνεσαι μέσα σε σκέψεις που σου αφήνει η κάθε σελίδα.
    Δεν έχω διαβάσει πιο συγκλονιστικό βιβλίο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απ τα πιο ωραια βιβλια που εχω διαβασει! Δεν μπορουσα να το αφησω απ τα χερια μου! Με συγκλονισε και με ταραξε βαθια.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GOGO!
    1
    4 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύς ντόρος γι' αυτό το βιβλίο...για το τίποτα! Επειδή γενικά διαβάζω πολλά βιβλία και ψάχνομαι όλο και περισσότερο...ήταν πραγματικά από τις κακιστες επιλογές μου! Υπερβολικές επαναλήψεις λέξεων, φράσεων, ακόμα και ολόκληρων παραγράφων (με απειροελάχιστη υποτυπώδη παραλλαγή κάποιων λέξεων). Μεταπηδα από το ένα συμβάν στο άλλο και μετά ξαναγυρίζει και ξανααναλύει τα ήδη αναλυμενα (κι αυτό συμβαίνει σχεδόν σε όλο το βιβλίο). Πολλά συγγραφικά κενά. Το διάβασα μέχρι τέλους, αλλά μετά βίας. Σαν υπόθεση δεν είναι κακή. Πολύ κουραστική αυτή η υπεραναλυση και η ακατάπαυστη επανάληψη!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Niki_Iliopoulou
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχο βιβλίο..δεν μπορούσα να σταματήσω το διάβασμα..δεν έχω λόγια..οσοι δεν το έχετε διαβάσει κάντε το..εχει περίπου 600 σελίδες και σε 2 μέρες έχω διαβάσει κάτι παραπάνω από τις μισές..απλα ΥΠΕΡΟΧΟ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Steleanna_Tsatsalidi
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τα καλύτερα βιβλία της Δημουλίδου. Αν και μεγάλο σε έκταση, αξίζει να του αφιερώσεις λίγο από χρόνο σου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mel19
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απο τα καλύτερα βιβλία! Τα flashback δίνουν με ωραίο τροπο τις απαντήσεις στο μυστήριο της υπόθεσης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από τα πιο αγαπημένα μου βιβλία με διαφορά !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ένα συγκλονιστικο βιβλίο που σου αφήνει τα αποτυπώματα του βαθειά στην ψυχή!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Φανταστικό βιβλίο με υπέροχες περιγραφές!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλά τέλειο! Είναι η δεύτερη φορά που το διαβάζω!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραίο βιβλίο αλλά εμένα μου τσάκισε την ψυχή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    !Ωραίο βιβλίο,όπως και όλα της συγγραφέως.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τα καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει. Αγαπημένη Δημουλίδου!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απ τα ωραιότερα βιβλία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
  • Το βιβλίο αυτό είναι γροθιά στο στομάχι. Μου πήρε μέρες , το άφηνα - το έπιανα…κάποιες φορές δεν θα αντέχεις να συνεχίσεις και θα χάνεσαι μέσα σε σκέψεις που σου αφήνει η κάθε σελίδα.
    Δεν έχω διαβάσει πιο συγκλονιστικό βιβλίο.

    0
  • Απ τα πιο ωραια βιβλια που εχω διαβασει! Δεν μπορουσα να το αφησω απ τα χερια μου! Με συγκλονισε και με ταραξε βαθια.

    0
  • Πολύς ντόρος γι' αυτό το βιβλίο...για το τίποτα! Επειδή γενικά διαβάζω πολλά βιβλία και ψάχνομαι όλο και περισσότερο...ήταν πραγματικά από τις κακιστες επιλογές μου! Υπερβολικές επαναλήψεις λέξεων, φράσεων, ακόμα και ολόκληρων παραγράφων (με απειροελάχιστη υποτυπώδη παραλλαγή κάποιων λέξεων). Μεταπηδα από το ένα συμβάν στο άλλο και μετά ξαναγυρίζει και ξανααναλύει τα ήδη αναλυμενα (κι αυτό συμβαίνει σχεδόν σε όλο το βιβλίο). Πολλά συγγραφικά κενά. Το διάβασα μέχρι τέλους, αλλά μετά βίας. Σαν υπόθεση δεν είναι κακή. Πολύ κουραστική αυτή η υπεραναλυση και η ακατάπαυστη επανάληψη!

    4
  • Υπέροχο βιβλίο..δεν μπορούσα να σταματήσω το διάβασμα..δεν έχω λόγια..οσοι δεν το έχετε διαβάσει κάντε το..εχει περίπου 600 σελίδες και σε 2 μέρες έχω διαβάσει κάτι παραπάνω από τις μισές..απλα ΥΠΕΡΟΧΟ

    3
  • Δες τα όλα
15,49 €
5,00 €   μεταφορικά