Παρόλη τη μέτρια βαθμολογία οφείλω να ξεκινήσω λέγοντας πως έχω δοκιμάσει μερικές ακόμα θήκες και έχω καταλήξει σε αυτή σαν καλύτερη.
Ειναι ελαφριά, ανθεκτική και δεν ενοχλεί καθόλου το πενάκι. Ωστόσο όπως φαίνεται και από τις εικόνες αν τη σηκώσεις δεν κάθεται καλά. Είναι ανεκτά πάνω σε τραπέζι αλλά αν την κρατάς ή την έχεις πάνω σου παίρνει μεγαλύτερη κλίση και είναι ενοχλητική. Ευτυχώς είναι μαγνητική και εύκολο να αφαιρεθεί.
Ένα ακόμα μειονέκτημα που πρέπει να αναφερθεί είναι πως δεν ανοίγει ούτε κλειδώνει την οθόνη του iPad όπως υπόσχεται. Εχω ελέγξει τις ρυθμίσεις και είναι σωστές.
Σε σχέση όμως με οποιαδήποτε άλλη θήκη επαναλαμβάνω πως είναι η καλύτερη αν υπάρχει το budget.