Γάλατα & Φυτικά Ροφήματα

Oatly Βιολογικό Ρόφημα Βρώμης Barista 1000ml

Η τακτική κατανάλωση βρώμης θεωρείται ότι μπορεί να συμβάλει σε χαμηλότερα επίπεδα χοληστερόλης, βελτιωμένο μεταβολισμό του σακχάρου στο αίμα, υγιέστερο ανοσοποιητικό σύστημα και πιο ισορροπημένο...

Η τακτική κατανάλωση βρώμης θεωρείται ότι μπορεί να συμβάλει σε χαμηλότερα επίπεδα χοληστερόλης, βελτιωμένο μεταβολισμό του σακχάρου στο αίμα, υγιέστερο ανοσοποιητικό σύστημα και πιο ισορροπημένο μικροβίωμα του εντέρου.

Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Η τακτική κατανάλωση βρώμης θεωρείται ότι μπορεί να συμβάλει σε χαμηλότερα επίπεδα χοληστερόλης, βελτιωμένο μεταβολισμό του σακχάρου στο αίμα, υγιέστερο ανοσοποιητικό σύστημα και πιο ισορροπημένο μικροβίωμα του εντέρου.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος Ροφήματος
Ρόφημα Βρώμης
σε Σκόνη
Όχι
Barista
Ναι
Τεμάχια
1 τμχ

Διατροφικές Επιλογές

Βιολογικό Προϊόν
Ναι
Εμπλουτισμένο με Ασβέστιο
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Όχι
Χωρίς Λακτόζη
Ναι
Υψηλή Πρωτεΐνη
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
1000 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (3)

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Alex Wolf

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    I have been using the regular Oatly for years for lattes so I thought I’ll give the organic version a try. What a mistake! This stuff tastes so weird it’s changing the taste of my beverages. I cannot exactly describe the taste, but I would just say, keep buying the the regular one if you don’t want to be disappointed.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mager1514

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    1 αστέρι, όχι για την ποιότητα του ροφήματος, αλλά γιατί ΔΕΝ κάνει για αφρόγαλα!
    Δεν ξέρω γιατί το ονομάζουν "Barista". Είτε το βάζω μέσα στο aeroccino της nespresso για ζεστό αφρόγαλα, είτε το χτυπάω με παγάκι σε επαγγελματική φραπιέρα, δεν πήζει με τίποτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική γεύση στο αφρόγαλα και μεγάλη αντοχή εκτός ψυγείου (αν δεν έχει ανοιχτεί).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • I have been using the regular Oatly for years for lattes so I thought I’ll give the organic version a try. What a mistake! This stuff tastes so weird it’s changing the taste of my beverages. I cannot exactly describe the taste, but I would just say, keep buying the the regular one if you don’t want to be disappointed.

    0
  • 1 αστέρι, όχι για την ποιότητα του ροφήματος, αλλά γιατί ΔΕΝ κάνει για αφρόγαλα!
    Δεν ξέρω γιατί το ονομάζουν "Barista". Είτε το βάζω μέσα στο aeroccino της nespresso για ζεστό αφρόγαλα, είτε το χτυπάω με παγάκι σε επαγγελματική φραπιέρα, δεν πήζει με τίποτα!

    0
  • Εξαιρετική γεύση στο αφρόγαλα και μεγάλη αντοχή εκτός ψυγείου (αν δεν έχει ανοιχτεί).

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

22 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η τακτική κατανάλωση βρώμης θεωρείται ότι μπορεί να συμβάλει σε χαμηλότερα επίπεδα χοληστερόλης, βελτιωμένο μεταβολισμό του σακχάρου στο αίμα, υγιέστερο ανοσοποιητικό σύστημα και πιο ισορροπημένο μικροβίωμα του εντέρου.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος Ροφήματος
Ρόφημα Βρώμης
σε Σκόνη
Όχι
Barista
Ναι
Τεμάχια
1 τμχ

Διατροφικές Επιλογές

Βιολογικό Προϊόν
Ναι
Εμπλουτισμένο με Ασβέστιο
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Όχι
Χωρίς Λακτόζη
Ναι
Υψηλή Πρωτεΐνη
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
1000 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (3)

  1. 1
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Alex Wolf

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    I have been using the regular Oatly for years for lattes so I thought I’ll give the organic version a try. What a mistake! This stuff tastes so weird it’s changing the taste of my beverages. I cannot exactly describe the taste, but I would just say, keep buying the the regular one if you don’t want to be disappointed.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mager1514

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    1 αστέρι, όχι για την ποιότητα του ροφήματος, αλλά γιατί ΔΕΝ κάνει για αφρόγαλα!
    Δεν ξέρω γιατί το ονομάζουν "Barista". Είτε το βάζω μέσα στο aeroccino της nespresso για ζεστό αφρόγαλα, είτε το χτυπάω με παγάκι σε επαγγελματική φραπιέρα, δεν πήζει με τίποτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική γεύση στο αφρόγαλα και μεγάλη αντοχή εκτός ψυγείου (αν δεν έχει ανοιχτεί).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • I have been using the regular Oatly for years for lattes so I thought I’ll give the organic version a try. What a mistake! This stuff tastes so weird it’s changing the taste of my beverages. I cannot exactly describe the taste, but I would just say, keep buying the the regular one if you don’t want to be disappointed.

    0
  • 1 αστέρι, όχι για την ποιότητα του ροφήματος, αλλά γιατί ΔΕΝ κάνει για αφρόγαλα!
    Δεν ξέρω γιατί το ονομάζουν "Barista". Είτε το βάζω μέσα στο aeroccino της nespresso για ζεστό αφρόγαλα, είτε το χτυπάω με παγάκι σε επαγγελματική φραπιέρα, δεν πήζει με τίποτα!

    0
  • Εξαιρετική γεύση στο αφρόγαλα και μεγάλη αντοχή εκτός ψυγείου (αν δεν έχει ανοιχτεί).

    0
  • Δες τα όλα
3,60 €
5,00 €   μεταφορικά