Εφαρμόστε με απαλές, κυκλικές κινήσεις μασάζ σε καθαρή, νωπή επιδερμίδα, αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών και στη συνέχεια ξεπλύνετε με άφθονο νερό.
Χρησιμοποιήστε 1-2 φορές την εβδομάδα.
Για εξωτερική χρήση μόνο.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Το Scrub προσώπου με βερύκοκο, ένα αγαπημένο ζουμερό φρούτο των περιοχών της Μεσογείου, καθαρίζει απαλά την επιδερμίδα χωρίς να την αφυδατώνει.
Απολεπίζει απαλά και ενισχύει την λάμψη και τη νεανική...
Το Scrub προσώπου με βερύκοκο, ένα αγαπημένο ζουμερό φρούτο των περιοχών της Μεσογείου, καθαρίζει απαλά την επιδερμίδα χωρίς να την αφυδατώνει.
Απολεπίζει απαλά και ενισχύει την λάμψη και τη νεανική εμφάνιση της επιδερμίδας με λεπτούς κόκκους από κουκούτσια βερύκοκου και jojoba
Βελτιώνει την υφή της επιδερμίδας, αφήνοντάς την απαλή και αναζωογονημένη με...
Το Scrub προσώπου με βερύκοκο, ένα αγαπημένο ζουμερό φρούτο των περιοχών της Μεσογείου, καθαρίζει απαλά την επιδερμίδα χωρίς να την αφυδατώνει.
Απολεπίζει απαλά και ενισχύει την λάμψη και τη νεανική εμφάνιση της επιδερμίδας με λεπτούς κόκκους από κουκούτσια βερύκοκου και jojoba
Βελτιώνει την υφή της επιδερμίδας, αφήνοντάς την απαλή και αναζωογονημένη με εκχύλισμα βερύκοκου, ελληνικό θυμαρίσιο μέλι, εκχύλισμα αγγουριού, και αιθέριο έλαιο λεβάντας & γεράνι
Προσφέρει αντιοξειδωτική προστασία με εκχύλισμα από άγριο τριαντάφυλλο
Το νερό της σύνθεσης έχει αντικατασταθεί με ένα αντιοξειδωτικό έγχυμα από άγριο τριαντάφυλλο.
Εφαρμόστε με απαλές, κυκλικές κινήσεις μασάζ σε καθαρή, νωπή επιδερμίδα, αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών και στη συνέχεια ξεπλύνετε με άφθονο νερό.
Χρησιμοποιήστε 1-2 φορές την εβδομάδα.
Για εξωτερική χρήση μόνο.
Το Scrub Προσώπου για Ήπια Απολέπιση με βερύκοκο έχει πλούσια σύνθεση και περιέχει 94% συστατικά φυσικής προέλευσης.
ΜΕ
Λεπτούς κόκκους από κουκούτσια βερύκοκου
Εκχύλισμα βερύκοκου*
Κόκκους jojoba
Ελληνικό θυμαρίσιο μέλι
Εκχύλισμα αγγουριού
Πανθενόλη
Αλλοντοίνη
Αιθέριο έλαιο γεράνι & λεβάντα*
Έγχυμα από άγριο τριαντάφυλλο*
Η επιλογή των πρώτων υλών και η ανάπτυξη των προϊόντων μας βασίζεται στην πολυετή εμπειρία και γνώση μας όσον αφορά στη λειτουργία του δέρματος αλλά και σε θέματα βιωσιμότητας του περιβάλλοντος. Κάθε πρώτη ύλη αξιολογείται όσον αφορά στην ασφάλεια της χρήσης της στο δέρμα αλλά και των επιπτώσεων αυτής στο περιβάλλον και τα αμφιλεγόμενα συστατικά αφαιρούνται.
Συστατικά: Aqua/Water/Eau**, Glycerin, Sorbitol, Cellulose Acetate, Aqua/Water/Eau, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Carbomer, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit* Extract, Prunus Armeniaca (Apricot) Seed Powder, Mel/Honey/Miel, Rosa Canina Fruit* Extract, Talc, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil*, Pelargonium Graveolens Flower Oil*, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Panthenol, Jojoba Esters, Bisabolol, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Sodium Gluconate, Hydroxyacetophenone, Allantoin, Parfum/Fragrance, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 73360/Red 30 Lake.
Σωληνάριο 50ml: Toυλάχιστον 45% ανακυκλωμένο MDPE, 100% ανακυκλώσιμο.
Καπάκι: PP, 100% ανακυκλώσιμο.
Μετά τη χρήση κόψτε το πάνω άκρο του σωληναρίου και ξεπλύνετε με νερό το εσωτερικό πλαστικό. Διαχωρίστε σωληνάριο και καπάκι. Παρακαλώ ανακυκλώστε.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Παρα πολυ καλο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Έχει πολύ λεπτούς κοκκους οπότε νιώθεις ότι σε χαϊδεύει αντί να κάνει scrub, ωστόσο το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό. Μετά από 1-2 λεπτά λιώνουν οι κόκκοι και γίνεται σαν μάσκα, αφήνοντας το δερμα πολύ απαλό και λαμπερό.
Κάνει τη δουλειά του.
Γδέρνει το δέρμα μέχρι να μείνει στεγνό σαν έρημο, έτοιμο για ενυδατική.
1-2 φορές τη 'βδομάδα καλά είναι.
Το εχω αγορασει απειρες φορες. Κανει εντονη απολεπιση και αφηνει πολυ απαλο το δερμα με ωραια αισθηση καθαριοτητας και ενυδατωσης. Εχει εντονους κοκκους και νομιζω πως δεν ειναι για ευαισθητο δερμα που θελει απαλη φροντιδα. Ειναι για επιδερμιδες που θα ανεχτουν το τριψιμο, νιωθεις τους κοκκους και αν δεν εχεις προβλημα ερεθισμων, κοκκινιλων κλπ ειναι ωραιο.
Δεν το χρησιμοποιω πολυ συχνα γιατι χρησιμοποιω συνηθως BHA αλλα μια στο τοσο θελω αυτην την αισθηση της εντονης καθαριοτητας που αφηνει στο δερμα.
Ότι καλύτερο για το λιπαρό δέρμα! Το χρησιμοποιώ κάθε μέρα και καθαρίζει τέλεια το πρόσωπο! Αξίζει κάθε σεντ
Ωραίο ελαφρύ scrub. Καθαρίζει το δέρμα χωρίς να το ερεθίζει ή να το ξηραίνει. Αφήνει αίσθηση δροσιάς και απαλότητας, χωρίς καθόλου λιπαρότητα. Μετά τη χρήση του, το δέρμα απορροφά υπέροχα ότι χρησιμοποιηθεί μετά (κρέμα, σέρουμ, τόνερ, έσενς κλπ)
αφήνει μια περίεργη φρεσκάδα μόλις το χρησιμοποιήσεις.. δεν το έχω ξαναδεί αυτό..
σαν να κρυώνει το πρόσωπο
Η αδερφή μου το λατρεύει εμένα μου φάνηκε κάπως σκληρό. Όχι για ευαίσθητες επιδερμίδες - το Apricot της Apivita είναι πολύ καλύτερο
Πολύ ελαφρύ προϊόν, με λεπτούς κόκκους, οπότε και η απολεπιση είναι αντίστοιχη. Παρόλα αυτά με πιο συχνή χρήση κάνει τη δουλειά του. Ωραίο άρωμα, δεν προκαλεί ερεθισμούς, νομίζω για καλοκαίρι είναι ιδανικό. Σε συνδυασμό με την μάσκα προσώπου με πορτοκάλι της ίδιας εταιρείας, το δέρμα μου λαμπει
Το αγοράζω εδώ και χρόνια και το προτιμώ. Δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα. Αφήνει την επιδερμίδα λεία και απαλή!
Είναι ιδανικό για απολεπιση, το χρησιμοποιώ κυρίως χειμώνα επειδή έχω ευαίσθητο δέρμα και το καλοκαίρι το έντονο σκραμπ μου προκαλεί ερεθισμό. Κάνεινουι υπόσχεται θα συνεχίσω να το παίρνω
Ειναι οτι καλυτερο! Εχω δοκιμασει πολλα scrub προσωπου αλλα την αισθηση που αφηνει το συγκεκριμενο ειναι μοναδικη! Νιωθεις οτι παιρνει αερα το προσωπο σου
Το χρησιμοποιώ εδώ και 6 μήνες περίπου και είμαι πολύ ικανοποιημένη. Σε δέρμα λιπαρό, με ακμή και σμηγματορροική δερματίτιδα καθαρίζει εις βάθος, αφήνει αίσθηση φρεσκάδας και κάνει το δέρμα πιο λείο και λαμπερό. Δεν προκαλεί ερεθισμούς και ταιριάζει απόλυτα σε λιπαρές επιδερμίδες. Θα το ξανα αγόραζα σίγουρα.
Φανταστικό άρωμα μυρίζει όλος ο χώρος αφού την χρησιμοποιήσω
Αγαπώ όλα τα scrub και μάσκες της apivita
Το καλύτερο scrub για λιπαρή επιδερμίδα με τάση ακμής που έχω πάρει.. Κι έχω πετάξει πολλά λεφτά σε καλές φαρμακευτικές μάρκες. Κανέναν δεν καθαρίζει τόσο ποιοτικά
πολύ καλο για καθαρισμό ειδικά στην μύτη έχει μικρούς κόκκους που εισχωρούν στους πόρους και καθαρίζει αλλά θέλει τρίψιμο απαλό για κάποια λεπτά.λιγη ποσότητα
Υπεροχο άρωμα. Πολύ απαλό scrub για τους καλοκαιρινούς μήνες και για ευαίσθητο δέρμα όλο το χρόνο! Θα το ξανα αγοράσω σίγουρα!
Πιο ελαφρύ για την επιδερμίδα από το κλασικό πράσινο scrub με ελιά, και αυτό όμως κάνει εξαιρετικό καθαρισμό σε προβληματικές επιδερμίδες. Νιώθω καθαρή και αναζωογονημένη μετά την εφαρμογή, όπως και με το πράσινο. Στα συν του προϊόντος το υπέροχο άρωμα. Μυρίζει όντως βερίκοκο!
Ιδανική απολέπιση για λιπαρή - ακνεϊκή επιδερμίδα και για οποιαδήποτε ηλικία. Θεωρώ ότι η χρήση του 2 φορές την εβδομάδα είναι αρκετή. Βοηθά επίσης και στη γρηγορότερη ξήρανση των σπυριών με συσσωρευμένο πύον.
Great non-comedogenic product. Not to be used every day, but it's a must for a basic skincare routine.
Το κορυφαίο απολεπιστικό της Apivita για λιπαρά δέρματα, με ή χωρίς ακμή. Νομίζω δυο πλύσεις την εβδομάδα αρκούν για να διατηρείται το δέρμα φρέσκο και καθαρό.
Έχω μείνει παρά πολύ ικανοποιημένη είναι η 3η φορά που το αγοράζω ! Έχω λιπαρή επιδερμίδα , έχει κάνει πολύ καλή δουλειά στην απολέπιση!!
Πολύ καλό προϊόν με ωραίο άρωμα
κάνει μέτρια αποτελέσματα γιατί έχει πολύ μικρούς κόκκους αλλά είναι καλό για συχνή χρήση.
Οι κόκκοι είναι τόσο μικροί που οριακά κάνει απολέπιση. Θεωρώ οτι λόγω αυτού ειναι οκ ακόμα και για καθημερινή χρήση αλλα έντονη απολέπιση δεν κάνει.
πολύ ωραίο προϊόν! οι κόκκοι δεν προκαλούν ερεθισμό.. το αποτέλεσμα είναι άμεσο.. εφαρμόζω και μάσκα έπειτα. το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Αποτελεσματικό, ωραίο αίσθηση.
Το εφαρμόζω σε όλη την περιοχή του προσώπου δίνοντας βάση στην μύτη και στο μέτωπο.
Παρα πολυ καλο
493 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόν
Το Scrub προσώπου με βερύκοκο, ένα αγαπημένο ζουμερό φρούτο των περιοχών της Μεσογείου, καθαρίζει απαλά την επιδερμίδα χωρίς να την αφυδατώνει.
Απολεπίζει απαλά και ενισχύει την λάμψη και τη νεανική εμφάνιση της επιδερμίδας με λεπτούς κόκκους από κουκούτσια βερύκοκου και jojoba
Βελτιώνει την υφή της επιδερμίδας, αφήνοντάς την απαλή και αναζωογονημένη με εκχύλισμα βερύκοκου, ελληνικό θυμαρίσιο μέλι, εκχύλισμα αγγουριού, και αιθέριο έλαιο λεβάντας & γεράνι
Προσφέρει αντιοξειδωτική προστασία με εκχύλισμα από άγριο τριαντάφυλλο
Το νερό της σύνθεσης έχει αντικατασταθεί με ένα αντιοξειδωτικό έγχυμα από άγριο τριαντάφυλλο.
Εφαρμόστε με απαλές, κυκλικές κινήσεις μασάζ σε καθαρή, νωπή επιδερμίδα, αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών και στη συνέχεια ξεπλύνετε με άφθονο νερό.
Χρησιμοποιήστε 1-2 φορές την εβδομάδα.
Για εξωτερική χρήση μόνο.
Το Scrub Προσώπου για Ήπια Απολέπιση με βερύκοκο έχει πλούσια σύνθεση και περιέχει 94% συστατικά φυσικής προέλευσης.
ΜΕ
Λεπτούς κόκκους από κουκούτσια βερύκοκου
Εκχύλισμα βερύκοκου*
Κόκκους jojoba
Ελληνικό θυμαρίσιο μέλι
Εκχύλισμα αγγουριού
Πανθενόλη
Αλλοντοίνη
Αιθέριο έλαιο γεράνι & λεβάντα*
Έγχυμα από άγριο τριαντάφυλλο*
Η επιλογή των πρώτων υλών και η ανάπτυξη των προϊόντων μας βασίζεται στην πολυετή εμπειρία και γνώση μας όσον αφορά στη λειτουργία του δέρματος αλλά και σε θέματα βιωσιμότητας του περιβάλλοντος. Κάθε πρώτη ύλη αξιολογείται όσον αφορά στην ασφάλεια της χρήσης της στο δέρμα αλλά και των επιπτώσεων αυτής στο περιβάλλον και τα αμφιλεγόμενα συστατικά αφαιρούνται.
Συστατικά: Aqua/Water/Eau**, Glycerin, Sorbitol, Cellulose Acetate, Aqua/Water/Eau, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Carbomer, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit* Extract, Prunus Armeniaca (Apricot) Seed Powder, Mel/Honey/Miel, Rosa Canina Fruit* Extract, Talc, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil*, Pelargonium Graveolens Flower Oil*, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Panthenol, Jojoba Esters, Bisabolol, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Sodium Gluconate, Hydroxyacetophenone, Allantoin, Parfum/Fragrance, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 73360/Red 30 Lake.
Σωληνάριο 50ml: Toυλάχιστον 45% ανακυκλωμένο MDPE, 100% ανακυκλώσιμο.
Καπάκι: PP, 100% ανακυκλώσιμο.
Μετά τη χρήση κόψτε το πάνω άκρο του σωληναρίου και ξεπλύνετε με νερό το εσωτερικό πλαστικό. Διαχωρίστε σωληνάριο και καπάκι. Παρακαλώ ανακυκλώστε.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Παρα πολυ καλο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Έχει πολύ λεπτούς κοκκους οπότε νιώθεις ότι σε χαϊδεύει αντί να κάνει scrub, ωστόσο το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό. Μετά από 1-2 λεπτά λιώνουν οι κόκκοι και γίνεται σαν μάσκα, αφήνοντας το δερμα πολύ απαλό και λαμπερό.
Κάνει τη δουλειά του.
Γδέρνει το δέρμα μέχρι να μείνει στεγνό σαν έρημο, έτοιμο για ενυδατική.
1-2 φορές τη 'βδομάδα καλά είναι.
Το εχω αγορασει απειρες φορες. Κανει εντονη απολεπιση και αφηνει πολυ απαλο το δερμα με ωραια αισθηση καθαριοτητας και ενυδατωσης. Εχει εντονους κοκκους και νομιζω πως δεν ειναι για ευαισθητο δερμα που θελει απαλη φροντιδα. Ειναι για επιδερμιδες που θα ανεχτουν το τριψιμο, νιωθεις τους κοκκους και αν δεν εχεις προβλημα ερεθισμων, κοκκινιλων κλπ ειναι ωραιο.
Δεν το χρησιμοποιω πολυ συχνα γιατι χρησιμοποιω συνηθως BHA αλλα μια στο τοσο θελω αυτην την αισθηση της εντονης καθαριοτητας που αφηνει στο δερμα.
Ότι καλύτερο για το λιπαρό δέρμα! Το χρησιμοποιώ κάθε μέρα και καθαρίζει τέλεια το πρόσωπο! Αξίζει κάθε σεντ
Ωραίο ελαφρύ scrub. Καθαρίζει το δέρμα χωρίς να το ερεθίζει ή να το ξηραίνει. Αφήνει αίσθηση δροσιάς και απαλότητας, χωρίς καθόλου λιπαρότητα. Μετά τη χρήση του, το δέρμα απορροφά υπέροχα ότι χρησιμοποιηθεί μετά (κρέμα, σέρουμ, τόνερ, έσενς κλπ)
αφήνει μια περίεργη φρεσκάδα μόλις το χρησιμοποιήσεις.. δεν το έχω ξαναδεί αυτό..
σαν να κρυώνει το πρόσωπο
Η αδερφή μου το λατρεύει εμένα μου φάνηκε κάπως σκληρό. Όχι για ευαίσθητες επιδερμίδες - το Apricot της Apivita είναι πολύ καλύτερο
Πολύ ελαφρύ προϊόν, με λεπτούς κόκκους, οπότε και η απολεπιση είναι αντίστοιχη. Παρόλα αυτά με πιο συχνή χρήση κάνει τη δουλειά του. Ωραίο άρωμα, δεν προκαλεί ερεθισμούς, νομίζω για καλοκαίρι είναι ιδανικό. Σε συνδυασμό με την μάσκα προσώπου με πορτοκάλι της ίδιας εταιρείας, το δέρμα μου λαμπει
Το αγοράζω εδώ και χρόνια και το προτιμώ. Δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα. Αφήνει την επιδερμίδα λεία και απαλή!
Είναι ιδανικό για απολεπιση, το χρησιμοποιώ κυρίως χειμώνα επειδή έχω ευαίσθητο δέρμα και το καλοκαίρι το έντονο σκραμπ μου προκαλεί ερεθισμό. Κάνεινουι υπόσχεται θα συνεχίσω να το παίρνω
Ειναι οτι καλυτερο! Εχω δοκιμασει πολλα scrub προσωπου αλλα την αισθηση που αφηνει το συγκεκριμενο ειναι μοναδικη! Νιωθεις οτι παιρνει αερα το προσωπο σου
Το χρησιμοποιώ εδώ και 6 μήνες περίπου και είμαι πολύ ικανοποιημένη. Σε δέρμα λιπαρό, με ακμή και σμηγματορροική δερματίτιδα καθαρίζει εις βάθος, αφήνει αίσθηση φρεσκάδας και κάνει το δέρμα πιο λείο και λαμπερό. Δεν προκαλεί ερεθισμούς και ταιριάζει απόλυτα σε λιπαρές επιδερμίδες. Θα το ξανα αγόραζα σίγουρα.
Φανταστικό άρωμα μυρίζει όλος ο χώρος αφού την χρησιμοποιήσω
Αγαπώ όλα τα scrub και μάσκες της apivita
Το καλύτερο scrub για λιπαρή επιδερμίδα με τάση ακμής που έχω πάρει.. Κι έχω πετάξει πολλά λεφτά σε καλές φαρμακευτικές μάρκες. Κανέναν δεν καθαρίζει τόσο ποιοτικά
πολύ καλο για καθαρισμό ειδικά στην μύτη έχει μικρούς κόκκους που εισχωρούν στους πόρους και καθαρίζει αλλά θέλει τρίψιμο απαλό για κάποια λεπτά.λιγη ποσότητα
Υπεροχο άρωμα. Πολύ απαλό scrub για τους καλοκαιρινούς μήνες και για ευαίσθητο δέρμα όλο το χρόνο! Θα το ξανα αγοράσω σίγουρα!
Πιο ελαφρύ για την επιδερμίδα από το κλασικό πράσινο scrub με ελιά, και αυτό όμως κάνει εξαιρετικό καθαρισμό σε προβληματικές επιδερμίδες. Νιώθω καθαρή και αναζωογονημένη μετά την εφαρμογή, όπως και με το πράσινο. Στα συν του προϊόντος το υπέροχο άρωμα. Μυρίζει όντως βερίκοκο!
Ιδανική απολέπιση για λιπαρή - ακνεϊκή επιδερμίδα και για οποιαδήποτε ηλικία. Θεωρώ ότι η χρήση του 2 φορές την εβδομάδα είναι αρκετή. Βοηθά επίσης και στη γρηγορότερη ξήρανση των σπυριών με συσσωρευμένο πύον.
Great non-comedogenic product. Not to be used every day, but it's a must for a basic skincare routine.
Το κορυφαίο απολεπιστικό της Apivita για λιπαρά δέρματα, με ή χωρίς ακμή. Νομίζω δυο πλύσεις την εβδομάδα αρκούν για να διατηρείται το δέρμα φρέσκο και καθαρό.
Έχω μείνει παρά πολύ ικανοποιημένη είναι η 3η φορά που το αγοράζω ! Έχω λιπαρή επιδερμίδα , έχει κάνει πολύ καλή δουλειά στην απολέπιση!!
Πολύ καλό προϊόν με ωραίο άρωμα
κάνει μέτρια αποτελέσματα γιατί έχει πολύ μικρούς κόκκους αλλά είναι καλό για συχνή χρήση.
Οι κόκκοι είναι τόσο μικροί που οριακά κάνει απολέπιση. Θεωρώ οτι λόγω αυτού ειναι οκ ακόμα και για καθημερινή χρήση αλλα έντονη απολέπιση δεν κάνει.
πολύ ωραίο προϊόν! οι κόκκοι δεν προκαλούν ερεθισμό.. το αποτέλεσμα είναι άμεσο.. εφαρμόζω και μάσκα έπειτα. το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Αποτελεσματικό, ωραίο αίσθηση.
Το εφαρμόζω σε όλη την περιοχή του προσώπου δίνοντας βάση στην μύτη και στο μέτωπο.
Παρα πολυ καλο
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!