Το κυκλικό διακοσμητικό σχέδιο κάμερας στο κέντρο ενισχύει την αρμονία και την ομορφιά της συσκευής, χαρίζοντας εντυπωσιακό και μίνιμαλ στυλ, αποπνέοντας παράλληλα ένα μοναδικό χαρακτήρα.
Γεια σας, εχει ραδιόφωνο και NFC το συγκεκριμένο κινητο ??
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Το Redmi A3 της Xiaomi απευθύνεται σε όσους αναζητούν ένα οικονομικό smartphone με αξιόπιστη απόδοση για καθημερινή χρήση. Είναι ιδανικό για αρχάριους χρήστες, όπως νεαρούς που αποκτούν το πρώτο τους κινητό, ή για μεγαλύτερης ηλικίας άτομα που χρειάζονται ένα απλό, εύχρηστο τηλέφωνο χωρίς υψηλές απαιτήσεις.
Με μοντέρνο σχεδιασμό, ανθεκτικότητα χάρη στο Gorilla Glass 3 και μεγάλη μπαταρία 5000mAh, καλύπτει βασικές ανάγκες όπως κλήσεις, μηνύματα, κοινωνικά δίκτυα και ελαφριά χρήση εφαρμογών, αποτελώντας μια εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν ποιότητα σε προσιτή τιμή.
Το κυκλικό διακοσμητικό σχέδιο κάμερας στο κέντρο ενισχύει την αρμονία και την ομορφιά της συσκευής, χαρίζοντας εντυπωσιακό και μίνιμαλ στυλ, αποπνέοντας παράλληλα ένα μοναδικό χαρακτήρα.
Με το μεγάλο διακοσμητικό στοιχείο κάμερας, η Xiaomi τολμά να διαφοροποιηθεί και να προσθέσει ντελικάτες υφές, που προσδίδουν διαφορετική λάμψη ανάλογα με το φως και τη σκιά, χαρίζοντας ακόμα πιο κορυφαία εμφάνιση.
Η εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση, σε συνδυασμό με το καθαρό επίπεδο πλαίσιο, είναι εντυπωσιακή και κομψή. Κρατήστε το τηλέφωνο με το ένα χέρι για να απολαύσετε τη μοντέρνα εμπειρία και ελαφριά αίσθηση.
Οθόνη 6,71" HD+ με DC dimming για καλύτερη προστασία των ματιών. Μια εξαιρετικά μεγάλη οθόνη που προσφέρει ευρύτερη περιοχή θέασης και σας προσελκύει αμέσως, είτε παρακολουθείτε ταινίες είτε παίζετε παιχνίδια.
Αυτή η οθόνη υψηλού ρυθμού ανανέωσης προσφέρει πιο ομαλή εμπειρία από τις παραδοσιακές οθόνες 60Hz, καθιστώντας απρόσκοπτη την περιήγηση σε apps κοινωνικής δικτύωσης και αγορών, καθώς και σε sites.
Η πανίσχυρη έξυπνη απεικόνιση εξασφαλίζει πανέμορφες φωτογραφίες τοπίων και πορτρέτων. Η λειτουργία HDR επιτρέπει περισσότερες λεπτομέρειες κατά τη λήψη κόντρα στο φως.
Δακτύλιος απαλού φωτισμού
Καθαρές και φυσικές λήψεις ακόμα και τη νύχτα
Η μπροστινή κάμερα εξασφαλίζει στον φωτογράφο τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τη λειτουργία ομορφιάς, ενώ επίσης διαθέτει έναν δακτύλιο απαλού φωτισμού που φωτίζει με φυσικό τρόπο το πρόσωπο, ώστε να ξεχωρίζετε ακόμα και στο σκοτάδι.
Μπορείτε να επιλέξετε τον πλευρικό αισθητήρα δακτυλικού αποτυπώματος ή το ξεκλείδωμα με αναγνώριση προσώπου με AI για να ξεκλειδώσετε εύκολα το τηλέφωνό σας. Κατάλληλο για τα περισσότερα σενάρια ξεκλειδώματος, πιο ασφαλές και πιο πρακτικό.
Υποστηρίζει επεκτάσιμο χώρο αποθήκευσης έως και 1ΤΒ
Αποθηκεύστε εύκολα όλες σας τις φωτογραφίες, τα αρχεία και τις αγαπημένες σας εφαρμογές αλλά και παιχνίδια στο Redmi A3 χάρη στην επέκταση μνήμης έως 1ΤΒ
Διαθέτει θύρα USB Type-C που υποστηρίζει φόρτιση 10W*. Εξαιρετικά μεγάλη μπαταρία 5000mAh, που διαρκεί μία ολόκληρη μέρα, για να μην ανησυχείτε μήπως ξεμείνετε από μπαταρία.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Παιδιά έχει τεράστια μπαταρία, τεράστια οθόνη και η κατασκευή του θυμίζει premium τηλέφωνο εκατοντάδων ευρώ. Ναι δεν εχε τα καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά δίνεις 80€ για ένα κινητό. Ειναι πραγματικά VALUE FIR MONEY! Δεν μπορώ να δώσω αρκετή έμφαση στο πόσο αξίζει για την τιμή. Τα 4 αστέρια είναι επειδή εγώ είμαι ιδιότροπος με το performance, αλλά ως εκεί! Χρησιμοποιήθηκε. Τον πρώτο μήνα στον ελληνικό στρατό και δεν απογοήτευσε. Το φόρτιζα ανά 2 μέρες.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Αριστο και απλο. Χωρις να το φορτωνω με εφαρμογες. Εχω ενα σημειωματάριο, μουσική κλπ σε Καρτουλα μνημης , ποτέ στη μνημη της συσκευής. Για απλη επικοινωνια χωρις φανφαρες ειναι ενα πολυαγαπημενο τηλεφωνο. Βαλε και τις σουπερ cute θηκες απο διαφορους κλπ , ενα τζαμακι κ έφυγα.
είναι καλό για τα λεφτά του ,είναι για να το πάρεις σε ένα παιδί ή έναν ηλικιωμένο για gps και τηλέφωνο
Ό,τι χειρότερο παλιά είχα ένα samsung galaxy a16 5g και από τότε που έπιασα στα χέρια μου αυτό το κινητό μου ρχεται να κάνω εμετό κάνε τουλάχιστον τρία με τέσσερα δευτερόλεπτα του λιγότερο για να πάρει ένα τηλέφωνο και το απεκρουστικά χειρότερο είναι ότι όταν με παίρνουνε δεν μου βγαίνει καν μήνυμα ότι με παίρνουνε και εγώ κάνω τουλάχιστον 10 δευτερόλεπτα για να βρω πώς να το σηκώσω γιατί δεν υπάρχει καν κουμπί να το σηκώσω ότι χειρότερο έχω πιάσει στα χέρια μου
Το έχω αγοράσει για παιδί που όσο να 'ναι δεν τα προσέχουν καθόλου και παίζουν όλη μέρα και δεν έχει βγάλει κανένα θέμα, ούτε κολλάει
Για 75 ευρώ κινητό προσφέρει όλα τα basic - αποδεκτή κάμερα,ήχος,τηλεφωνία,εφαρμογές. Αν δεν κάνεις τρελό multitasking η δεν παίζεις βαριά παιχνίδια , το κινητό είναι υπέροχο.Και φοράει ελαφριά έκδοση του android 15. Φυσικά δεν έχει γρήγορο επεξεργαστή η πολύ μνήμη αλλά πιστέψτε με αξίζει κάθε ευρώ που κάνει σαν 2ο τηλέφωνο η πρώτο αν θέλεις απλώς τα βασικά Πραγματικά μου αρέσει πολύ και δείχνει την αίσθηση premium.
Για τα λεφτά του αυτό που περνεις σε αυτά τα χρήματα πιστεύω είναι το καλύτερο και ένα ωραίο design και καλή μπαταρία βγάζει με απλή χρήση μια μέρα και παραπάνω.Τωρα γενικά από κάμερα οκ κάμερα φυσικά με αυτά τα λεφτά δεν περνεις μια πολύ καλή κάμερα αλλά την ημέρα οι φωτογραφίες είναι καλές το βράδυ οκ το χαλάει λίγο και από θέμα επεξεργαστή για μένα όλα τα έκανε όπως ήθελα απλά το νιώθεις ότι λίγο καθυστερεί αλλά το κάνει λίγο πιο αργά ότι θες σας προτείνω να πάρετε την 4/128 έκδοση
Ότι χειρότερο.Το πήρα δώρο στην ανιψιά μου.Σε 5 μήνες το κινητό έσβησε και δεν ξανάνοιξε.Φθηνό όσο και η αξιοπιστία του. Μακριά γιατί έστω και αυτά τα λίγα λεφτά που θα δώσετε για το συγκεκριμένο το πιθανότερο σε λίγο καιρό να χρειάζεστε καινούργια συσκευή.
Στις 19/6/25 παρέλαβα το κινητό τηλέφωνο Xiaomi Redmi A3 Dual SIM (4GB/128GB) Forest Green.Από την πρώτη στιγμή που το άνοιξα και το ενεργοποίησα, παρουσιάζει σοβαρό πρόβλημα: κολλάει συνεχώς και δεν λειτουργεί ομαλά, κάτι που το καθιστά ελαττωματικό και μη χρηστικό. Εντός δύο ημερών έκανα αίτημα για επιστροφή του προϊόντος κ επιστροφή χρημάτων. Η απάντηση ήταν "Θα πρεπει να μιληστε με τον εκπροσωπο τησ xiaomi στην Ελλαδα και να στειλετε εκει την συσκευη σας"
Με βάση τον Ν. 2251/1994 (άρθρο 5) για την Προστασία του Καταναλωτή, η ευθύνη για την παράδοση ελαττωματικού προϊόντος βαρύνει αποκλειστικά τον πωλητή και όχι τον κατασκευαστή. Συνεπώς, παρακαλώ να προβείτε άμεσα σε αντικατάσταση του προϊόντος ή επιστροφή του τιμήματος που κατέβαλα.Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, επιφυλάσσομαι για καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στον Συνήγορο του Καταναλωτή.
Το κινητό μέσα σε 1,5 μήνα λειτουργίας που το πήρα για απλή χρήση της κόρης μου έκλεισε και δεν άνοιγε.Επικοινώνησα με κατάστημα που το αγόρασα και ήταν ιδιαίτερα εξυπηρετικοί και μου πρότειναν τρόπο να το επαναφέρω στις εργοστασιακές ρυθμίσεις αλλά έβγαζε error και δεν προχωρούσε είχε κολλήσει εντελώς το λογισμικό.Το πήγα στην αντιπροσωπεία αφού είναι εντός εγγύησης και περιμένω να μου το διορθώσουν ή να το αντικαταστήσουν αλλά επειδή όταν πήγα μέσα σε μισή ώρα είδα άλλα 5-6 παρόμοια μοντέλα να έρχονται για το ίδιο ακριβώς πρόβλημα προφανώς είναι γνωστό πρόβλημα του μοντέλου.Και έτσι εξηγείται και η πολύ φθηνή τιμή.Μακρυα από το μοντέλο αυτό.
στον 1.5 μήνα κόλλησε το λειτουργικό android ,μετά από ,προγραμματισμένο update, χρειάστηκε να πάει για service.
Ππολυ κακό τηλέφωνο...υπερβολικά αργό σε όλα του.
Είχα το redmi 9 pro 4.5-5χρ με τη μνήμη γεμάτη και πήγαινε σφαίρα, αυτό εδώ αδειο από μνήμη και απ' τη πρώτη μέρα σερνεται 0/10 . Ούτε για 50€ δεν αξιζει
Τσάμπα τα λεφτά πήγανε.το κινητό σε 6 μήνες ψόφησε.ουτε να πάρεις τηλέφωνο δεν μπορείς. Και στο σέρβις είπανε ότι είναι μια χαρά. Μιλάμε για κλεφτες
παρα πολυ αργο τηλεφωνο εξαιτιας της τελευταιας εκδοσης που φοραει. Δυστυχως δεν κανουν ολες οι συσκευες για ολες τις εκδοσεις android (14). Kατα τα αλλα αν εξαιρεσουμε αυτο ειναι μια χαρα συσκευη κατασκευαστικα.
It's definitely not one of the best phones you can buy at this price, but it's decent. It's a regular Android phone, so don't expect to do crazy things.
στα λεφτά αυτά δεν έχεις παραπάνω απαιτήσεις,τα κολληματά στις εφαρμογές βέβαια είναι ενοχλητικά πολύ,τα άλλα υποφερονται
Και πολλά τα τρία αστεράκια...έκανε αγορά ο αδερφός μου για την μητέρα μου γιατί της κολλάει το παλιό της Samsung που είχε βγει σκυλί τόσα χρόνια! Συλλογή φωτογραφιών δεν υπάρχει, τα τρία κουμπιά κάτω δεν αλλάζουν θέση οπότε σίγουρα θα μπερδεύεται η γυναίκα! ο ήχος όταν σε καλούν πρέπει να είσαι από πάνω για να τον ακούσεις! Κολλάει στις εφαρμογές ... είπαμε φθηνό κινητό αλλά όχι κι έτσι!
Ξέρω ότι με 80 και 100 ευρώ σιγά το κινητό που πήρα αλλά ειλικρινά αν θέλετε να γίνετε αυτοκτονικοί και είστε συνεχώς μέσα στα νεύρα..αγοράστε το είναι το ιδανικό μέσο!
Από την πρώτη στιγμή που θα το πάρετε στα χέρια σας θα καταλάβετε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΆ!
Τώρα που σκέφτομαι πάνω στο 2μηνο να πάρω άλλο και φυσικά θα είναι Samsung το συγκεκριμένο που έχω θα το σπάσω με την βαριά
καλο σχετικα,οτι πληρωνειs παιρνειs.οταν μιλαs ακουγεται ο συνομιλητηs στο χωρο σα ναχειs ανοιχτη περιπου ακροαση,οποτε μια προσοχη στα παρανομα....οσοι το θαβουν ο χοτζαs με το γαιδαρο να τουs διδαξει....
τίποτα το ιδιαίτερο πολλά κολλήματα δεν είναι για χρήση καλύτερα να δώσεις κάτι πάνω και να πάρεις κάτι πιο αξιόλογο με 150€ πεταμένα λεφτά είναι σαν να έχεις 70€ και να σου περισσεύουν
Για τα λεφτά του είναι ένα αξιοθαύμαστο κινητό και με 90hz ρυθμό ανανέωσης. Πραγματοποιεί απλές καθημερινές ανάγκες δίχως κανένα πρόβλημα.
Στα θετικά:
- Επιδόσεις (αναλόγως την χρήση)
- Μπαταρία΅
- Υποδοχή audio jacm 3.5 mm
- Υποδοχή κάρτας μνήμης
Στα αρνητικά:
- Ποιότητα κάμερας
- Ηχείο
Ενα απλό κινητό για τα πολύ βασικά, είναι λίγο αργο αλλα δεν έχω παρατήσεις κολλήματα. Η μπαταρία του είναι αρκετά ικανοποιητική καί στα θετικά του είναι το design του έχει την αίσθηση γυαλιού πίσω που σε αυτά τα χρήματα είναι σπάνιο
Είναι η πρώτη φορά που γράφω αξιολόγηση ΣΤΗΝ ΖΩΗ μου! Ειλικρινά ΟΤΙ χειρότερο. Το έχω κανα 6μηνο και έχω σηκώσει πίεση! Κάνει 5-6 δευτερόλεπτα να ανοίξει την κάθε εφαρμογή, είτε είναι να πάρεις ένα απλό τηλέφωνο είτε να απαντήσεις σε ένα μήνυμα. Και μετά άλλα 5-6 δευτερόλεπτα στην καλύτερη, για να πραγματοποιηήσει την κλήση! Αργό και θερμαίνεται πανεύκολα. Αν είναι δυνατόν να ξοδεύονται τόσες εργατο-ώρες για να φτιαχτεί κάτι τέτοιο!
Μακραν το χειροτερο κινητο που εχω πιασει στα χερια μου. Στα ιδια λεφτα μπορειτε να παρετε πολυ καλυτερο..... Πριν απο αυτο ειχα TCL. Το πεταω και ξαναγυρναω στο TCL με κλειστα ματια.
Το 3/64 είναι πολύ αργό, τρώει συνέχεια σκαλωματα και είναι αρκετά δύσκολο να το λειτουργήσεις αν θες να εναλλάσσεις εφαρμογές. Μόνο για πολύ βασική χρήση και πάλι ίσως με λίγα παραπάνω να μπορείς να πάρεις κάτι καλύτερο που να μην θέλει 2 λεπτά να ανοίξει σελίδες περιήγησης. 2 αστέρια μόνο για την τιμή του
Λοιπόν. Για αρχή έχω να πω πως η πίσω κάμερα είναι αρκετά ικανοποιητική όταν υπάρχει φως, στο σκοτάδι αφήστε το καλύτερα... Η μπροστινή η κάμερα δεν είναι σχεδόν καθόλου καλή. Η δεν έχει καθόλου καλή Ram με αποτέλεσμα να φορτώνει συνέχεια τις εφαρμογές και θέλει λίγο ώρα, αλλά για ένα κινητό το οποίο κοστίζει μόνο τόσο και έχει αρκετή διάρκεια μπαταρίας πιστεύω ότι είναι κομπλέ. Παρόλα αυτά θα σας πρότεινα να ψάξετε κάτι πιο λειτουργικό καθώς μετά από 2-3 μήνες θα σας βγάλει αρκετά προβλήματα.
Ότι χειρότερο,μου το έδωσαν για αντικατάσταση γιατί είχε βλάβη το δικό μου. (0) Αστέρια έπρεπε να βάλω, πάνω από 50€ δεν αξίζει για εμένα.Ειναι προβληματικό... Κολλάει,δεν ανοίγει όταν σε καλούμε,αργεί στην φώρτιση,δεν μου αναγνωρίζει την έξτρα κάρτα αποθήκευσης, δεν μπορώ να βρω ου είναι η μουσική μου,οι φωτογραφίες μου.... Απαράδεκτοι.
Παιδιά έχει τεράστια μπαταρία, τεράστια οθόνη και η κατασκευή του θυμίζει premium τηλέφωνο εκατοντάδων ευρώ. Ναι δεν εχε τα καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά δίνεις 80€ για ένα κινητό. Ειναι πραγματικά VALUE FIR MONEY! Δεν μπορώ να δώσω αρκετή έμφαση στο πόσο αξίζει για την τιμή. Τα 4 αστέρια είναι επειδή εγώ είμαι ιδιότροπος με το performance, αλλά ως εκεί! Χρησιμοποιήθηκε. Τον πρώτο μήνα στον ελληνικό στρατό και δεν απογοήτευσε. Το φόρτιζα ανά 2 μέρες.
Αριστο και απλο. Χωρις να το φορτωνω με εφαρμογες. Εχω ενα σημειωματάριο, μουσική κλπ σε Καρτουλα μνημης , ποτέ στη μνημη της συσκευής. Για απλη επικοινωνια χωρις φανφαρες ειναι ενα πολυαγαπημενο τηλεφωνο. Βαλε και τις σουπερ cute θηκες απο διαφορους κλπ , ενα τζαμακι κ έφυγα.
437 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Το Redmi A3 της Xiaomi απευθύνεται σε όσους αναζητούν ένα οικονομικό smartphone με αξιόπιστη απόδοση για καθημερινή χρήση. Είναι ιδανικό για αρχάριους χρήστες, όπως νεαρούς που αποκτούν το πρώτο τους κινητό, ή για μεγαλύτερης ηλικίας άτομα που χρειάζονται ένα απλό, εύχρηστο τηλέφωνο χωρίς υψηλές απαιτήσεις.
Με μοντέρνο σχεδιασμό, ανθεκτικότητα χάρη στο Gorilla Glass 3 και μεγάλη μπαταρία 5000mAh, καλύπτει βασικές ανάγκες όπως κλήσεις, μηνύματα, κοινωνικά δίκτυα και ελαφριά χρήση εφαρμογών, αποτελώντας μια εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν ποιότητα σε προσιτή τιμή.
Το κυκλικό διακοσμητικό σχέδιο κάμερας στο κέντρο ενισχύει την αρμονία και την ομορφιά της συσκευής, χαρίζοντας εντυπωσιακό και μίνιμαλ στυλ, αποπνέοντας παράλληλα ένα μοναδικό χαρακτήρα.
Με το μεγάλο διακοσμητικό στοιχείο κάμερας, η Xiaomi τολμά να διαφοροποιηθεί και να προσθέσει ντελικάτες υφές, που προσδίδουν διαφορετική λάμψη ανάλογα με το φως και τη σκιά, χαρίζοντας ακόμα πιο κορυφαία εμφάνιση.
Η εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση, σε συνδυασμό με το καθαρό επίπεδο πλαίσιο, είναι εντυπωσιακή και κομψή. Κρατήστε το τηλέφωνο με το ένα χέρι για να απολαύσετε τη μοντέρνα εμπειρία και ελαφριά αίσθηση.
Οθόνη 6,71" HD+ με DC dimming για καλύτερη προστασία των ματιών. Μια εξαιρετικά μεγάλη οθόνη που προσφέρει ευρύτερη περιοχή θέασης και σας προσελκύει αμέσως, είτε παρακολουθείτε ταινίες είτε παίζετε παιχνίδια.
Αυτή η οθόνη υψηλού ρυθμού ανανέωσης προσφέρει πιο ομαλή εμπειρία από τις παραδοσιακές οθόνες 60Hz, καθιστώντας απρόσκοπτη την περιήγηση σε apps κοινωνικής δικτύωσης και αγορών, καθώς και σε sites.
Η πανίσχυρη έξυπνη απεικόνιση εξασφαλίζει πανέμορφες φωτογραφίες τοπίων και πορτρέτων. Η λειτουργία HDR επιτρέπει περισσότερες λεπτομέρειες κατά τη λήψη κόντρα στο φως.
Δακτύλιος απαλού φωτισμού
Καθαρές και φυσικές λήψεις ακόμα και τη νύχτα
Η μπροστινή κάμερα εξασφαλίζει στον φωτογράφο τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τη λειτουργία ομορφιάς, ενώ επίσης διαθέτει έναν δακτύλιο απαλού φωτισμού που φωτίζει με φυσικό τρόπο το πρόσωπο, ώστε να ξεχωρίζετε ακόμα και στο σκοτάδι.
Μπορείτε να επιλέξετε τον πλευρικό αισθητήρα δακτυλικού αποτυπώματος ή το ξεκλείδωμα με αναγνώριση προσώπου με AI για να ξεκλειδώσετε εύκολα το τηλέφωνό σας. Κατάλληλο για τα περισσότερα σενάρια ξεκλειδώματος, πιο ασφαλές και πιο πρακτικό.
Υποστηρίζει επεκτάσιμο χώρο αποθήκευσης έως και 1ΤΒ
Αποθηκεύστε εύκολα όλες σας τις φωτογραφίες, τα αρχεία και τις αγαπημένες σας εφαρμογές αλλά και παιχνίδια στο Redmi A3 χάρη στην επέκταση μνήμης έως 1ΤΒ
Διαθέτει θύρα USB Type-C που υποστηρίζει φόρτιση 10W*. Εξαιρετικά μεγάλη μπαταρία 5000mAh, που διαρκεί μία ολόκληρη μέρα, για να μην ανησυχείτε μήπως ξεμείνετε από μπαταρία.
Παιδιά έχει τεράστια μπαταρία, τεράστια οθόνη και η κατασκευή του θυμίζει premium τηλέφωνο εκατοντάδων ευρώ. Ναι δεν εχε τα καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά δίνεις 80€ για ένα κινητό. Ειναι πραγματικά VALUE FIR MONEY! Δεν μπορώ να δώσω αρκετή έμφαση στο πόσο αξίζει για την τιμή. Τα 4 αστέρια είναι επειδή εγώ είμαι ιδιότροπος με το performance, αλλά ως εκεί! Χρησιμοποιήθηκε. Τον πρώτο μήνα στον ελληνικό στρατό και δεν απογοήτευσε. Το φόρτιζα ανά 2 μέρες.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Αριστο και απλο. Χωρις να το φορτωνω με εφαρμογες. Εχω ενα σημειωματάριο, μουσική κλπ σε Καρτουλα μνημης , ποτέ στη μνημη της συσκευής. Για απλη επικοινωνια χωρις φανφαρες ειναι ενα πολυαγαπημενο τηλεφωνο. Βαλε και τις σουπερ cute θηκες απο διαφορους κλπ , ενα τζαμακι κ έφυγα.
είναι καλό για τα λεφτά του ,είναι για να το πάρεις σε ένα παιδί ή έναν ηλικιωμένο για gps και τηλέφωνο
Ό,τι χειρότερο παλιά είχα ένα samsung galaxy a16 5g και από τότε που έπιασα στα χέρια μου αυτό το κινητό μου ρχεται να κάνω εμετό κάνε τουλάχιστον τρία με τέσσερα δευτερόλεπτα του λιγότερο για να πάρει ένα τηλέφωνο και το απεκρουστικά χειρότερο είναι ότι όταν με παίρνουνε δεν μου βγαίνει καν μήνυμα ότι με παίρνουνε και εγώ κάνω τουλάχιστον 10 δευτερόλεπτα για να βρω πώς να το σηκώσω γιατί δεν υπάρχει καν κουμπί να το σηκώσω ότι χειρότερο έχω πιάσει στα χέρια μου
Το έχω αγοράσει για παιδί που όσο να 'ναι δεν τα προσέχουν καθόλου και παίζουν όλη μέρα και δεν έχει βγάλει κανένα θέμα, ούτε κολλάει
Για 75 ευρώ κινητό προσφέρει όλα τα basic - αποδεκτή κάμερα,ήχος,τηλεφωνία,εφαρμογές. Αν δεν κάνεις τρελό multitasking η δεν παίζεις βαριά παιχνίδια , το κινητό είναι υπέροχο.Και φοράει ελαφριά έκδοση του android 15. Φυσικά δεν έχει γρήγορο επεξεργαστή η πολύ μνήμη αλλά πιστέψτε με αξίζει κάθε ευρώ που κάνει σαν 2ο τηλέφωνο η πρώτο αν θέλεις απλώς τα βασικά Πραγματικά μου αρέσει πολύ και δείχνει την αίσθηση premium.
Για τα λεφτά του αυτό που περνεις σε αυτά τα χρήματα πιστεύω είναι το καλύτερο και ένα ωραίο design και καλή μπαταρία βγάζει με απλή χρήση μια μέρα και παραπάνω.Τωρα γενικά από κάμερα οκ κάμερα φυσικά με αυτά τα λεφτά δεν περνεις μια πολύ καλή κάμερα αλλά την ημέρα οι φωτογραφίες είναι καλές το βράδυ οκ το χαλάει λίγο και από θέμα επεξεργαστή για μένα όλα τα έκανε όπως ήθελα απλά το νιώθεις ότι λίγο καθυστερεί αλλά το κάνει λίγο πιο αργά ότι θες σας προτείνω να πάρετε την 4/128 έκδοση
Ότι χειρότερο.Το πήρα δώρο στην ανιψιά μου.Σε 5 μήνες το κινητό έσβησε και δεν ξανάνοιξε.Φθηνό όσο και η αξιοπιστία του. Μακριά γιατί έστω και αυτά τα λίγα λεφτά που θα δώσετε για το συγκεκριμένο το πιθανότερο σε λίγο καιρό να χρειάζεστε καινούργια συσκευή.
Στις 19/6/25 παρέλαβα το κινητό τηλέφωνο Xiaomi Redmi A3 Dual SIM (4GB/128GB) Forest Green.Από την πρώτη στιγμή που το άνοιξα και το ενεργοποίησα, παρουσιάζει σοβαρό πρόβλημα: κολλάει συνεχώς και δεν λειτουργεί ομαλά, κάτι που το καθιστά ελαττωματικό και μη χρηστικό. Εντός δύο ημερών έκανα αίτημα για επιστροφή του προϊόντος κ επιστροφή χρημάτων. Η απάντηση ήταν "Θα πρεπει να μιληστε με τον εκπροσωπο τησ xiaomi στην Ελλαδα και να στειλετε εκει την συσκευη σας"
Με βάση τον Ν. 2251/1994 (άρθρο 5) για την Προστασία του Καταναλωτή, η ευθύνη για την παράδοση ελαττωματικού προϊόντος βαρύνει αποκλειστικά τον πωλητή και όχι τον κατασκευαστή. Συνεπώς, παρακαλώ να προβείτε άμεσα σε αντικατάσταση του προϊόντος ή επιστροφή του τιμήματος που κατέβαλα.Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, επιφυλάσσομαι για καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στον Συνήγορο του Καταναλωτή.
Το κινητό μέσα σε 1,5 μήνα λειτουργίας που το πήρα για απλή χρήση της κόρης μου έκλεισε και δεν άνοιγε.Επικοινώνησα με κατάστημα που το αγόρασα και ήταν ιδιαίτερα εξυπηρετικοί και μου πρότειναν τρόπο να το επαναφέρω στις εργοστασιακές ρυθμίσεις αλλά έβγαζε error και δεν προχωρούσε είχε κολλήσει εντελώς το λογισμικό.Το πήγα στην αντιπροσωπεία αφού είναι εντός εγγύησης και περιμένω να μου το διορθώσουν ή να το αντικαταστήσουν αλλά επειδή όταν πήγα μέσα σε μισή ώρα είδα άλλα 5-6 παρόμοια μοντέλα να έρχονται για το ίδιο ακριβώς πρόβλημα προφανώς είναι γνωστό πρόβλημα του μοντέλου.Και έτσι εξηγείται και η πολύ φθηνή τιμή.Μακρυα από το μοντέλο αυτό.
στον 1.5 μήνα κόλλησε το λειτουργικό android ,μετά από ,προγραμματισμένο update, χρειάστηκε να πάει για service.
Ππολυ κακό τηλέφωνο...υπερβολικά αργό σε όλα του.
Είχα το redmi 9 pro 4.5-5χρ με τη μνήμη γεμάτη και πήγαινε σφαίρα, αυτό εδώ αδειο από μνήμη και απ' τη πρώτη μέρα σερνεται 0/10 . Ούτε για 50€ δεν αξιζει
Τσάμπα τα λεφτά πήγανε.το κινητό σε 6 μήνες ψόφησε.ουτε να πάρεις τηλέφωνο δεν μπορείς. Και στο σέρβις είπανε ότι είναι μια χαρά. Μιλάμε για κλεφτες
παρα πολυ αργο τηλεφωνο εξαιτιας της τελευταιας εκδοσης που φοραει. Δυστυχως δεν κανουν ολες οι συσκευες για ολες τις εκδοσεις android (14). Kατα τα αλλα αν εξαιρεσουμε αυτο ειναι μια χαρα συσκευη κατασκευαστικα.
It's definitely not one of the best phones you can buy at this price, but it's decent. It's a regular Android phone, so don't expect to do crazy things.
στα λεφτά αυτά δεν έχεις παραπάνω απαιτήσεις,τα κολληματά στις εφαρμογές βέβαια είναι ενοχλητικά πολύ,τα άλλα υποφερονται
Και πολλά τα τρία αστεράκια...έκανε αγορά ο αδερφός μου για την μητέρα μου γιατί της κολλάει το παλιό της Samsung που είχε βγει σκυλί τόσα χρόνια! Συλλογή φωτογραφιών δεν υπάρχει, τα τρία κουμπιά κάτω δεν αλλάζουν θέση οπότε σίγουρα θα μπερδεύεται η γυναίκα! ο ήχος όταν σε καλούν πρέπει να είσαι από πάνω για να τον ακούσεις! Κολλάει στις εφαρμογές ... είπαμε φθηνό κινητό αλλά όχι κι έτσι!
Ξέρω ότι με 80 και 100 ευρώ σιγά το κινητό που πήρα αλλά ειλικρινά αν θέλετε να γίνετε αυτοκτονικοί και είστε συνεχώς μέσα στα νεύρα..αγοράστε το είναι το ιδανικό μέσο!
Από την πρώτη στιγμή που θα το πάρετε στα χέρια σας θα καταλάβετε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΆ!
Τώρα που σκέφτομαι πάνω στο 2μηνο να πάρω άλλο και φυσικά θα είναι Samsung το συγκεκριμένο που έχω θα το σπάσω με την βαριά
καλο σχετικα,οτι πληρωνειs παιρνειs.οταν μιλαs ακουγεται ο συνομιλητηs στο χωρο σα ναχειs ανοιχτη περιπου ακροαση,οποτε μια προσοχη στα παρανομα....οσοι το θαβουν ο χοτζαs με το γαιδαρο να τουs διδαξει....
τίποτα το ιδιαίτερο πολλά κολλήματα δεν είναι για χρήση καλύτερα να δώσεις κάτι πάνω και να πάρεις κάτι πιο αξιόλογο με 150€ πεταμένα λεφτά είναι σαν να έχεις 70€ και να σου περισσεύουν
Για τα λεφτά του είναι ένα αξιοθαύμαστο κινητό και με 90hz ρυθμό ανανέωσης. Πραγματοποιεί απλές καθημερινές ανάγκες δίχως κανένα πρόβλημα.
Στα θετικά:
- Επιδόσεις (αναλόγως την χρήση)
- Μπαταρία΅
- Υποδοχή audio jacm 3.5 mm
- Υποδοχή κάρτας μνήμης
Στα αρνητικά:
- Ποιότητα κάμερας
- Ηχείο
Ενα απλό κινητό για τα πολύ βασικά, είναι λίγο αργο αλλα δεν έχω παρατήσεις κολλήματα. Η μπαταρία του είναι αρκετά ικανοποιητική καί στα θετικά του είναι το design του έχει την αίσθηση γυαλιού πίσω που σε αυτά τα χρήματα είναι σπάνιο
Είναι η πρώτη φορά που γράφω αξιολόγηση ΣΤΗΝ ΖΩΗ μου! Ειλικρινά ΟΤΙ χειρότερο. Το έχω κανα 6μηνο και έχω σηκώσει πίεση! Κάνει 5-6 δευτερόλεπτα να ανοίξει την κάθε εφαρμογή, είτε είναι να πάρεις ένα απλό τηλέφωνο είτε να απαντήσεις σε ένα μήνυμα. Και μετά άλλα 5-6 δευτερόλεπτα στην καλύτερη, για να πραγματοποιηήσει την κλήση! Αργό και θερμαίνεται πανεύκολα. Αν είναι δυνατόν να ξοδεύονται τόσες εργατο-ώρες για να φτιαχτεί κάτι τέτοιο!
Μακραν το χειροτερο κινητο που εχω πιασει στα χερια μου. Στα ιδια λεφτα μπορειτε να παρετε πολυ καλυτερο..... Πριν απο αυτο ειχα TCL. Το πεταω και ξαναγυρναω στο TCL με κλειστα ματια.
Το 3/64 είναι πολύ αργό, τρώει συνέχεια σκαλωματα και είναι αρκετά δύσκολο να το λειτουργήσεις αν θες να εναλλάσσεις εφαρμογές. Μόνο για πολύ βασική χρήση και πάλι ίσως με λίγα παραπάνω να μπορείς να πάρεις κάτι καλύτερο που να μην θέλει 2 λεπτά να ανοίξει σελίδες περιήγησης. 2 αστέρια μόνο για την τιμή του
Λοιπόν. Για αρχή έχω να πω πως η πίσω κάμερα είναι αρκετά ικανοποιητική όταν υπάρχει φως, στο σκοτάδι αφήστε το καλύτερα... Η μπροστινή η κάμερα δεν είναι σχεδόν καθόλου καλή. Η δεν έχει καθόλου καλή Ram με αποτέλεσμα να φορτώνει συνέχεια τις εφαρμογές και θέλει λίγο ώρα, αλλά για ένα κινητό το οποίο κοστίζει μόνο τόσο και έχει αρκετή διάρκεια μπαταρίας πιστεύω ότι είναι κομπλέ. Παρόλα αυτά θα σας πρότεινα να ψάξετε κάτι πιο λειτουργικό καθώς μετά από 2-3 μήνες θα σας βγάλει αρκετά προβλήματα.
Ότι χειρότερο,μου το έδωσαν για αντικατάσταση γιατί είχε βλάβη το δικό μου. (0) Αστέρια έπρεπε να βάλω, πάνω από 50€ δεν αξίζει για εμένα.Ειναι προβληματικό... Κολλάει,δεν ανοίγει όταν σε καλούμε,αργεί στην φώρτιση,δεν μου αναγνωρίζει την έξτρα κάρτα αποθήκευσης, δεν μπορώ να βρω ου είναι η μουσική μου,οι φωτογραφίες μου.... Απαράδεκτοι.
Παιδιά έχει τεράστια μπαταρία, τεράστια οθόνη και η κατασκευή του θυμίζει premium τηλέφωνο εκατοντάδων ευρώ. Ναι δεν εχε τα καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά δίνεις 80€ για ένα κινητό. Ειναι πραγματικά VALUE FIR MONEY! Δεν μπορώ να δώσω αρκετή έμφαση στο πόσο αξίζει για την τιμή. Τα 4 αστέρια είναι επειδή εγώ είμαι ιδιότροπος με το performance, αλλά ως εκεί! Χρησιμοποιήθηκε. Τον πρώτο μήνα στον ελληνικό στρατό και δεν απογοήτευσε. Το φόρτιζα ανά 2 μέρες.
Αριστο και απλο. Χωρις να το φορτωνω με εφαρμογες. Εχω ενα σημειωματάριο, μουσική κλπ σε Καρτουλα μνημης , ποτέ στη μνημη της συσκευής. Για απλη επικοινωνια χωρις φανφαρες ειναι ενα πολυαγαπημενο τηλεφωνο. Βαλε και τις σουπερ cute θηκες απο διαφορους κλπ , ενα τζαμακι κ έφυγα.