Βρεφικά Γάλατα

Nestle Γάλα σε Σκόνη Nativa 1 για 0m+ 400gr

Βρεφικό γάλα, κατάλληλο για βρέφη από τη γέννηση τους, όταν δεν θηλάζουν. Ενδείκνυται ως αποκλειστική πηγή διατροφής κατά τους πρώτους 6 μήνες ζωής. Περιέχει DHA όπως απαιτείται από τη νομοθεσία για όλα τα παρασκευάσματα για βρέφη.

  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Ηλικία
0 + μηνών
Είδος
Γάλα σε Σκόνη
Στάδια Ανάπτυξης Μωρού
-

Ποσότητα

Βάρος
400 gr
Όγκος
-
Τεμάχια
-

Ειδική Διατροφή Μωρού

Αντιαναγωγικό
Όχι
Κατά των Κολικών
Ναι
Για την Αντιμετώπιση Δυσκοιλιότητας
-
Υποαλλεργικά
-

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

για Πρόωρα
-
Προέλευση Γάλακτος
-
Με HMO
-

Διατροφικές Επιλογές

Χωρίς Φοινικέλαιο
-
Χωρίς Λακτόζη
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Όχι
Βιολογικό Προϊόν
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (10)

Αξιολογήσεις

  1. 4
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πέψη
  • Ευκολία ανάμιξης
  • Κενώσεις
  • Κατανάλωση

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Eirini_Ganoti

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απο τα καλυτερα γαλατα 1ης βρεφικης ηλικιας. Δεν κανει φουσκαλες καθολου! Καταργειται βεβαια απτην αγορα και τη θεση του επαξια παιρνει το opti pro 1

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aggelikh_Chalkia
    1
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χειρότερο γάλα δεν έχω δει ποτε ξανά! Γέμιζε σβώλους κ δε διαλύονταν με τίποτε.. έπινε το παιδί το γάλα με τα χίλια ζόρια γιατί καθότανε κομμάτια από σβώλους στη θηλή κ έπρεπε εγώ να βγάζω κάθε τρεις κ λίγο τα κομμάτια με αποτέλεσμα να σταματώ το γεύμα του στη μέση κ να μη θέλει μετα να συνεχίσει..Γενικά μ φάνηκε παχύρευστο γάλα, οι κόκκοι τ είναι σαν την άμμο.. πήραμε άλλο γάλα από το 2ο κιόλας γεύμα κ αυτο το αφήσαμε στην άκρη. πραγματικά λυπάμαι τα λεφτά π δώσαμε γιατί δε το άξιζε. Μακριά!

    • Πέψη
    • Κατανάλωση
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • The.chosen.one
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα σαν αντικατάσταση του guigoz με προτροπή της παιδιάτρου, αλλά δεν έχει καμία σχέση... Εχει πολύ έντονη γεύση σιδήρου κάπως έτσι μπορώ να το περιγράψω... Δεν το παίρνει με τίποτα... Τέλος ανακατεύεται μια χαρά και διαλύεται εύκολα... Διότι βλέπω γράφουν ότι δεν διαλύεται.

    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κατανάλωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christy_k83
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ό,τι χειρότερο έχω δοκιμάσει σε γάλα. Δε διαλύεται με τίποτα ακόμα και στην πιο καυτή θερμοκρασία του νερού, σβολιάζει ,γίνεται πηκτό σαν κρέμα γάλακτος, μπουκώνει τη θηλή του μπιμπερό με αποτέλεσμα το μωρό να παλεύει μάταια να θηλάσει το γάλα και γάλα να μη βγαίνει , να κουράζεται να πεινάει και να κλαίει.
    Τσάμπα τα λεφτά που δώσαμε, δεν τελειώσαμε καν το κουτί , πήραμε κατευθείαν άλλη μάρκα.
    Το μωρό ακόμα και όταν με πολύ κόπο κατάφερνε να πιει το γάλα μετά από λίγο πεινούσε πάλι .

    Μην το αγοράσετε, κρίμα για την τσέπη σας μα πιο πολύ κρίμα για το μωρό και την ταλαιπωρία που θα υποστεί για να το πιει

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Matina_Mytilinaki
    1
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χειρότερο γάλα που έχουμε δοκιμάσει... Μόλις πέσει στο νερό σβολιαζει και δε διαλύεται με τίποτα. Μόνο το μιξερακι του φραπέ δε δοκιμάσαμε!

    • Κατανάλωση
    • Ευκολία ανάμιξης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kitselianna
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είναι ότι χειρότερο έχουμε δοκιμάσει σε γάλα, είναι πάρα πολύ γλυκό και πάρα πολύ νερουλό, με αποτέλεσμα το παιδάκι μας να θέλει σχεδόν την διπλάσια ποσότητα για να χορτάσει και στο τέλος να κλαίει γιατί πάλι δεν χόρτασε...
    δεν το συνιστώ σε κανέναν ούτε καν για λύση ανάγκης, περισσότερο κακό κάνει παρά καλό...
    και συνέχεια έβγαζε γουλιες στο διάστημα από το 1 γεύμα στο άλλο...
    και πάρα πολύ κλάμα από την πρώτη φορά που το δοκίμασε μέχρι και το τελευταίο γεύμα, φυσικά και αλλάχτηκε και δεν άδειασε ολόκληρο το κουτί...
    πεταμένα λεφτά...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ELEYTHERIA_SAVVIDOU
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλο γαλα ευπεπτο και μας βοηθησε με την δυσκοιλιότητα. Μετά απο 2,5 μηνες χρησης αλλαχτηκε λογω ΓΟΠ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μας βόλεψε πάρα πολύ και το μωρό το πίνει ευχάριστα ! Καθόλου γουλιες και πολύ καλές κενώσεις !

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μοναδικό που μας βόλεψε και δεν δημιούργησε προβλήματα στο πεπτικό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κατανάλωση
    • Κενώσεις
  • Απο τα καλυτερα γαλατα 1ης βρεφικης ηλικιας. Δεν κανει φουσκαλες καθολου! Καταργειται βεβαια απτην αγορα και τη θεση του επαξια παιρνει το opti pro 1

    0
  • Χειρότερο γάλα δεν έχω δει ποτε ξανά! Γέμιζε σβώλους κ δε διαλύονταν με τίποτε.. έπινε το παιδί το γάλα με τα χίλια ζόρια γιατί καθότανε κομμάτια από σβώλους στη θηλή κ έπρεπε εγώ να βγάζω κάθε τρεις κ λίγο τα κομμάτια με αποτέλεσμα να σταματώ το γεύμα του στη μέση κ να μη θέλει μετα να συνεχίσει..Γενικά μ φάνηκε παχύρευστο γάλα, οι κόκκοι τ είναι σαν την άμμο.. πήραμε άλλο γάλα από το 2ο κιόλας γεύμα κ αυτο το αφήσαμε στην άκρη. πραγματικά λυπάμαι τα λεφτά π δώσαμε γιατί δε το άξιζε. Μακριά!

    3
  • Το πήρα σαν αντικατάσταση του guigoz με προτροπή της παιδιάτρου, αλλά δεν έχει καμία σχέση... Εχει πολύ έντονη γεύση σιδήρου κάπως έτσι μπορώ να το περιγράψω... Δεν το παίρνει με τίποτα... Τέλος ανακατεύεται μια χαρά και διαλύεται εύκολα... Διότι βλέπω γράφουν ότι δεν διαλύεται.

    2
  • Ό,τι χειρότερο έχω δοκιμάσει σε γάλα. Δε διαλύεται με τίποτα ακόμα και στην πιο καυτή θερμοκρασία του νερού, σβολιάζει ,γίνεται πηκτό σαν κρέμα γάλακτος, μπουκώνει τη θηλή του μπιμπερό με αποτέλεσμα το μωρό να παλεύει μάταια να θηλάσει το γάλα και γάλα να μη βγαίνει , να κουράζεται να πεινάει και να κλαίει.
    Τσάμπα τα λεφτά που δώσαμε, δεν τελειώσαμε καν το κουτί , πήραμε κατευθείαν άλλη μάρκα.
    Το μωρό ακόμα και όταν με πολύ κόπο κατάφερνε να πιει το γάλα μετά από λίγο πεινούσε πάλι .

    Μην το αγοράσετε, κρίμα για την τσέπη σας μα πιο πολύ κρίμα για το μωρό και την ταλαιπωρία που θα υποστεί για να το πιει

    3
  • Το χειρότερο γάλα που έχουμε δοκιμάσει... Μόλις πέσει στο νερό σβολιαζει και δε διαλύεται με τίποτα. Μόνο το μιξερακι του φραπέ δε δοκιμάσαμε!

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1 χρήστης έχει το προϊόν και μπορεί να σε βοηθήσει

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Ηλικία
0 + μηνών
Είδος
Γάλα σε Σκόνη
Στάδια Ανάπτυξης Μωρού
-

Ποσότητα

Βάρος
400 gr
Όγκος
-
Τεμάχια
-

Ειδική Διατροφή Μωρού

Αντιαναγωγικό
Όχι
Κατά των Κολικών
Ναι
Για την Αντιμετώπιση Δυσκοιλιότητας
-
Υποαλλεργικά
-

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

για Πρόωρα
-
Προέλευση Γάλακτος
-
Με HMO
-

Διατροφικές Επιλογές

Χωρίς Φοινικέλαιο
-
Χωρίς Λακτόζη
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Όχι
Βιολογικό Προϊόν
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (10)

  1. 4
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πέψη
  • Ευκολία ανάμιξης
  • Κενώσεις
  • Κατανάλωση

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Eirini_Ganoti

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απο τα καλυτερα γαλατα 1ης βρεφικης ηλικιας. Δεν κανει φουσκαλες καθολου! Καταργειται βεβαια απτην αγορα και τη θεση του επαξια παιρνει το opti pro 1

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aggelikh_Chalkia
    1
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χειρότερο γάλα δεν έχω δει ποτε ξανά! Γέμιζε σβώλους κ δε διαλύονταν με τίποτε.. έπινε το παιδί το γάλα με τα χίλια ζόρια γιατί καθότανε κομμάτια από σβώλους στη θηλή κ έπρεπε εγώ να βγάζω κάθε τρεις κ λίγο τα κομμάτια με αποτέλεσμα να σταματώ το γεύμα του στη μέση κ να μη θέλει μετα να συνεχίσει..Γενικά μ φάνηκε παχύρευστο γάλα, οι κόκκοι τ είναι σαν την άμμο.. πήραμε άλλο γάλα από το 2ο κιόλας γεύμα κ αυτο το αφήσαμε στην άκρη. πραγματικά λυπάμαι τα λεφτά π δώσαμε γιατί δε το άξιζε. Μακριά!

    • Πέψη
    • Κατανάλωση
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • The.chosen.one
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα σαν αντικατάσταση του guigoz με προτροπή της παιδιάτρου, αλλά δεν έχει καμία σχέση... Εχει πολύ έντονη γεύση σιδήρου κάπως έτσι μπορώ να το περιγράψω... Δεν το παίρνει με τίποτα... Τέλος ανακατεύεται μια χαρά και διαλύεται εύκολα... Διότι βλέπω γράφουν ότι δεν διαλύεται.

    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κατανάλωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christy_k83
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ό,τι χειρότερο έχω δοκιμάσει σε γάλα. Δε διαλύεται με τίποτα ακόμα και στην πιο καυτή θερμοκρασία του νερού, σβολιάζει ,γίνεται πηκτό σαν κρέμα γάλακτος, μπουκώνει τη θηλή του μπιμπερό με αποτέλεσμα το μωρό να παλεύει μάταια να θηλάσει το γάλα και γάλα να μη βγαίνει , να κουράζεται να πεινάει και να κλαίει.
    Τσάμπα τα λεφτά που δώσαμε, δεν τελειώσαμε καν το κουτί , πήραμε κατευθείαν άλλη μάρκα.
    Το μωρό ακόμα και όταν με πολύ κόπο κατάφερνε να πιει το γάλα μετά από λίγο πεινούσε πάλι .

    Μην το αγοράσετε, κρίμα για την τσέπη σας μα πιο πολύ κρίμα για το μωρό και την ταλαιπωρία που θα υποστεί για να το πιει

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Matina_Mytilinaki
    1
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χειρότερο γάλα που έχουμε δοκιμάσει... Μόλις πέσει στο νερό σβολιαζει και δε διαλύεται με τίποτα. Μόνο το μιξερακι του φραπέ δε δοκιμάσαμε!

    • Κατανάλωση
    • Ευκολία ανάμιξης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kitselianna
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είναι ότι χειρότερο έχουμε δοκιμάσει σε γάλα, είναι πάρα πολύ γλυκό και πάρα πολύ νερουλό, με αποτέλεσμα το παιδάκι μας να θέλει σχεδόν την διπλάσια ποσότητα για να χορτάσει και στο τέλος να κλαίει γιατί πάλι δεν χόρτασε...
    δεν το συνιστώ σε κανέναν ούτε καν για λύση ανάγκης, περισσότερο κακό κάνει παρά καλό...
    και συνέχεια έβγαζε γουλιες στο διάστημα από το 1 γεύμα στο άλλο...
    και πάρα πολύ κλάμα από την πρώτη φορά που το δοκίμασε μέχρι και το τελευταίο γεύμα, φυσικά και αλλάχτηκε και δεν άδειασε ολόκληρο το κουτί...
    πεταμένα λεφτά...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ELEYTHERIA_SAVVIDOU
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλο γαλα ευπεπτο και μας βοηθησε με την δυσκοιλιότητα. Μετά απο 2,5 μηνες χρησης αλλαχτηκε λογω ΓΟΠ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μας βόλεψε πάρα πολύ και το μωρό το πίνει ευχάριστα ! Καθόλου γουλιες και πολύ καλές κενώσεις !

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μοναδικό που μας βόλεψε και δεν δημιούργησε προβλήματα στο πεπτικό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κατανάλωση
    • Κενώσεις
  • Απο τα καλυτερα γαλατα 1ης βρεφικης ηλικιας. Δεν κανει φουσκαλες καθολου! Καταργειται βεβαια απτην αγορα και τη θεση του επαξια παιρνει το opti pro 1

    0
  • Χειρότερο γάλα δεν έχω δει ποτε ξανά! Γέμιζε σβώλους κ δε διαλύονταν με τίποτε.. έπινε το παιδί το γάλα με τα χίλια ζόρια γιατί καθότανε κομμάτια από σβώλους στη θηλή κ έπρεπε εγώ να βγάζω κάθε τρεις κ λίγο τα κομμάτια με αποτέλεσμα να σταματώ το γεύμα του στη μέση κ να μη θέλει μετα να συνεχίσει..Γενικά μ φάνηκε παχύρευστο γάλα, οι κόκκοι τ είναι σαν την άμμο.. πήραμε άλλο γάλα από το 2ο κιόλας γεύμα κ αυτο το αφήσαμε στην άκρη. πραγματικά λυπάμαι τα λεφτά π δώσαμε γιατί δε το άξιζε. Μακριά!

    3
  • Το πήρα σαν αντικατάσταση του guigoz με προτροπή της παιδιάτρου, αλλά δεν έχει καμία σχέση... Εχει πολύ έντονη γεύση σιδήρου κάπως έτσι μπορώ να το περιγράψω... Δεν το παίρνει με τίποτα... Τέλος ανακατεύεται μια χαρά και διαλύεται εύκολα... Διότι βλέπω γράφουν ότι δεν διαλύεται.

    2
  • Ό,τι χειρότερο έχω δοκιμάσει σε γάλα. Δε διαλύεται με τίποτα ακόμα και στην πιο καυτή θερμοκρασία του νερού, σβολιάζει ,γίνεται πηκτό σαν κρέμα γάλακτος, μπουκώνει τη θηλή του μπιμπερό με αποτέλεσμα το μωρό να παλεύει μάταια να θηλάσει το γάλα και γάλα να μη βγαίνει , να κουράζεται να πεινάει και να κλαίει.
    Τσάμπα τα λεφτά που δώσαμε, δεν τελειώσαμε καν το κουτί , πήραμε κατευθείαν άλλη μάρκα.
    Το μωρό ακόμα και όταν με πολύ κόπο κατάφερνε να πιει το γάλα μετά από λίγο πεινούσε πάλι .

    Μην το αγοράσετε, κρίμα για την τσέπη σας μα πιο πολύ κρίμα για το μωρό και την ταλαιπωρία που θα υποστεί για να το πιει

    3
  • Το χειρότερο γάλα που έχουμε δοκιμάσει... Μόλις πέσει στο νερό σβολιαζει και δε διαλύεται με τίποτα. Μόνο το μιξερακι του φραπέ δε δοκιμάσαμε!

    4
  • Δες τα όλα