Αν πρέπει να μείνετε σε USB 2.0 για λόγους συμβατότητας, απλά κλείστε τα μάτια και τρέξτε να το πάρετε. Το έχω δυόμισι χρόνια. Το πήρα από καλάθι (!!!) στη Στουρνάρη για να γράφω βίντεο για την τηλεόραση και έμεινα άφωνος. Μου προέκυψε το ταχύτερο USB 2.0 φλασάκι που είχα ποτέ. Πριν την έλευση του cloud storage (OneDrive, Dropbox κλπ), για επαγγελματικούς λόγους (φορητό backup) αγόραζα πάντα τα ταχύτερα (και ακριβότερα) φλασάκια που μπορούσα να βρω (Kingston DT Elite, OCZ Rally ΙΙ Turbo κλπ). Το συγκεκριμένο στο benchmark ATTO έδωσε ταχύτητα ανάγνωσης KAI εγγραφής 25 Mb/sec, δηλαδή σχεδόν τερμάτισε τις πραγματικές δυνατότητες της θύρας και στην εγγραφή, εκεί που υστερούν τα περισσότερα. Έτριβα τα μάτια μου. Επιπλέον έχει λειτουργήσει χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα οπουδήποτε κι αν το συνέδεσα. Σε σχέση με κάποια άλλα σούπερ-ντούπερ φλασάκια υστερεί στο ότι δεν έχει κατασκευή που να αντέχει να το πατήσει οδοστρωτήρας, να πλυθεί στο πλυντήριο (δεν το δοκίμασα) κλπ κλπ :-)