- Προστασία από συγκάματα με αδιάβροχο φιλμ που αφήνει το δέρμα να αναπνέει
-
Επούλωση και ανάπλαση της επιδερμίδας
-
Κατάλληλη για δερματίτιδα σε πτυχές και περιστοματική δερματίτιδα
-
Ιδανική για καθημερινή χρήση σε κάθε αλλαγή πάνας
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Εξειδικευμένη κρέμα φραγμού για την περιοχή της πάνας που αδιαβροχοποιεί χωρίς να κλείνει τους πόρους, επιτρέποντας στο δέρμα να αναπνέει. Ανακουφίζει και αναπλάθει την επιδερμίδα από το σύγκαμα και...
Εξειδικευμένη κρέμα φραγμού για την περιοχή της πάνας που αδιαβροχοποιεί χωρίς να κλείνει τους πόρους, επιτρέποντας στο δέρμα να αναπνέει. Ανακουφίζει και αναπλάθει την επιδερμίδα από το σύγκαμα και είναι κατάλληλη για δερματίτιδα στις πτυχές, όπως μασχάλες και μηρογεννητική περιοχή, καθώς και στην περιστοματική δερματίτιδα από υπολείμματα τροφών ή σάλια.
Εξειδικευμένη κρέμα φραγμού για την περιοχή της πάνας που αδιαβροχοποιεί χωρίς να κλείνει τους πόρους, επιτρέποντας στο δέρμα να αναπνέει. Ανακουφίζει και αναπλάθει την επιδερμίδα από το σύγκαμα και είναι κατάλληλη για δερματίτιδα στις πτυχές, όπως μασχάλες και μηρογεννητική περιοχή, καθώς και στην περιστοματική δερματίτιδα από υπολείμματα τροφών ή σάλια.
Επούλωση και ανάπλαση της επιδερμίδας
Κατάλληλη για δερματίτιδα σε πτυχές και περιστοματική δερματίτιδα
Ιδανική για καθημερινή χρήση σε κάθε αλλαγή πάνας
Καθαρίστε καλά την περιοχή και εφαρμόστε την κρέμα μετά από κάθε αλλαγή πάνας, απλώνοντας με απαλές κινήσεις.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Τρομερή ανταποκριση σε δυσκολο συγκαμμα σε νεογενητο. Απο την πρωτη εφαρμογή φανηκε διαφορα! Τη συστηνω ανεπιφυλακτα!
Για νέους και άπειρους γονείς σαν εμάς:
Διαβάσαμε ένα σωρό τέλεια σχόλια για τη sebamed και για τις περισσότερες κρέμες.
Ε λοιπόν σε εμάς (που έχουμε δερματακι ασπριδερο κι ευαίσθητο) δεν κάνει απολύτως τίποτα.
Σε συγκαμα αναφέρομαι σε βρέφος.
Δοκιμάσαμε επίσης σπαθολαδο, κεραλοιφη, κι ότι μπορείτε να φανταστείτε.
Η συγκεκριμένη φωτό που βάζω είναι κάποιες από τις κρέμες που δοκιμάσαμε. Καμιά απολύτως δεν έκανε δουλειά παρά μόνο κάτι λίγα έκανε η Cicalfate της Avene. Σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες που δε βοήθησαν καθόλου.
Αν έχετε τέτοιο δέρμα σαν το δικό μας με συγκαμα που προχώρησε κι έκανε πληγή (από μωρομαντηλα από την κλινική ακόμα) μην δοκιμάσετε τίποτα από αυτά.
Μόνο αυτό το βάμμα eosin (το κόκκινο) θα σας σώσει. Τίποτα άλλο. Και είναι και φθηνό. Από φαρμακείο το παίρνεις.
Μόλις στρώσει το συγκαμα με το καλό, συνεχίστε με κάποια κρέμα φθηνή άλλα με το που δείτε ότι πάει να ανοίξει, καλύτερα βάλτε την cicalfate (είναι ακριβή). Σε εμάς κλείνει κοκκινίλες και σπυράκια.
Σε πιο σοβαρά μόνο eosin σε συνδυασμό με τον παιδίατρο σας.
Εμείς έτσι σωθηκαμε.
Τώρα παρήγγειλα και μια άλλη κρέμα, weleda, να δούμε αν εκείνη κάνει καμία διαφορά... Θα ενημερώσω..
Επίσης ξεχαστε τα μωρομαντηλα. Είναι καλύτερα να πλένετε το μωρό κατ ευθείαν με νερό και χέρι απαλά. Η έστω με δίσκους ντεμακιγιαζ με νερό.
Υπάρχουν και μωρομαντηλα που είναι μόνο με νερό άλλα δεν τα έχουμε δοκιμάσει εμείς.
Αυτά φαντάζομαι για τους πρώτους 2-3 μήνες. Γιατί έχω αγοράσει κι ένα μπαούλο με καμία 200αρια συσκευασίες μωρομαντηλα (πριν γεννήσουμε) και κάθονται στην αποθήκη ! Ανυπομονώ να τα χρησιμοποιήσουμε..
Ελπίζω να βοήθησα κάπως καθώς το πέρασα και είναι επώδυνο, σπαστικό, εκνευριστικο και αγχωτικό να μην κλείνει το συγκαμα στο μωράκι..
Καλή συνέχεια..
Ενημέρωση: δοκιμάσαμε τη weleda. Από την πρώτη κιόλας εφαρμογή κάνει δουλειά.
Δεν το περίμενα. Πολύ καλύτερη από την cicalfate για τη δική μας περίπτωση. Και μακράν καλύτερη από οποιαδήποτε άλλη κρέμα που δοκιμάσαμε.
Οπότε από δω και στο εξής μόνο weleda.
Ενημέρωση 2: Πέρα από την Weleda σοβαρή δουλειά (παρόμοια) κάνει και η Fissan η μπλε. Σε πολύ πολύ καλύτερη τιμή απ' την Weleda.
Οπότε καταλαβαίνετε ότι εδώ και 1+ χρόνο έχει ησυχάσει το κεφάλι μας.. Δεν αντιμετωπίζουμε κανένα πρόβλημα. Γιατί χρησιμοποιούμε αποκλειστικά τις 2 τελευταίες μόνον όταν πάει να κοκκινησει!
η ΜΟΝΗ κρέμα μα η ΜΟΝΗ που επουλώνει πληγή από σύγκαμμα πάνας σε 1 μόνο βράδυ. Δυστυχώς την ανακάλυψα στο 2ο παιδί μου!
Καταπληκτική κρέμα εξαφανίζει άμεσα τις κοκκινίλες στην περιοχή της πανας και όχι μονο. Την χρησιμοποιω και σε παιδι με ατομικό δέρμα. Το μονο πρόβλημα ειναι οτι εχει έλλειψη.
Μακράν καλύτερη από όποια άλλη κρέμα αλλαγής πάνας έχουμε δοκιμάσει! Εξαφανίζει τον ερεθισμό με την πρώτη εφαρμογή και διαρκει.
Η μοναδική κρέμα που επανέφερε το δέρμα του μωρού άμεσα μετά από συγκαμα αφού είχαμε δοκιμάσει 4 άλλες επώνυμες
Μας την συνέστησε παιδίατρος όταν το παιδί είχε συγκαεί τόσο πολύ, που είχε κάνει πληγές στον ποπό του (από ευθύνη δική μας και όχι της αντίστοιχης κρέμας της Frezyderm που χρησιμοποιήούσαμε). μαζί με ένα σαπούνι για ευαίσθητες περιοχές άλλης εταιρίας, και με αυτή την κρέμα, είδαμε επούλωση σε απίστευτο χρόνο.. και η φαρμακοποιός μας την συνέστησε για περισσότερο επουλωτική δράση!!
Γενικότερα την έχω πάντα stand by σε περίπτωση που δούμε να έχει κοκκινίσει λιγάκι το μωρό..
αυτή έχω από νεογεννητο. δεν έχει συγκαει ποτέ και την βάζω κυρίως μόνο μετά από κακα και το βραδυ πριν τον ύπνο.
από τις καλύτερες κρέμες που έχουμε δοκιμάσει καθώς έχουμε δοκιμάσει πάρα πολλές διότι είχε τρομερό παρατριμμα η μικρή μας από πολύ ανθεκτικό μικρόβιο και βοήθησε πάρα πολύ !την συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Δεν εχει ευαισθητο δέρμα ομως στο δικο του δέρμα δεν κανει απολυτως τπτα σαν να μη βαζω κρέμα! Πρωτη φορα χρησιμοποιω προιον για αλλαγη πανας κ δε βλεπω καμία αλλαγη ουτε προς το καλυτερο ουτε προς το χειρπτερο( πχ να μην ταιριάζει στην επιδερμίδα του)
μου θυμιζει σαν υφη τι σουντοκρεμ αλλα φευγει πολυ ευκολα απο το δερμα σε αντιθεση με τι σουντοκρεμ που ειναι πολυ βαρια...εμενα η μικρη εχει πολυ ευαισθητο δερμα και δεν τισ προκαλεσε καποια ενοχλησει
Η καλύτερη που έχουμε δοκιμάσει. Αποτρέπει τους ερεθισμούς. Ξεκινήσαμε να τη χρησιμοποιούμε ενώ είχε συγκαει το δέρμα του μωρού κι αμέσως το ανακούφισε.
Προσωπικα στο δικο μου το μωρακι (7 μηνων) δεν ειδα κανενα αποτελεσμα.. καθε δερματακι ειναι διαφορετικο βεβαιως αλλα οποιαδειποτε κρεμα κι αν χρησημοποιησουμε δεν θα κανει θαυματα αρκει να πλενουμε (σε τρεχουμενο νερο λογο μικροβίων δεν πρεπει να το πλενουμε στο ιδιο νερο) και να αλλαζουμε συχνα τη πανα του μωρου μας οπως και να το στεγνωνουμε πολυ καλα ωστε να μην παραμεινει υγρασια στο δερματακι
Την αγοράζω και την ξανά αγοράσω συνέχεια. Χρησιμοποιώ αποκλειστικά την συγκεκριμένη μετά από πολλές κρέμες. Μου την έχει συστήσει και δερματολόγος. Είναι από τις καλύτερες.
Από τις λίγες κρέμες που πραγματικά αντιμετωπίζουν τα συγκάματα σε ευαίσθητα δέρματα.
Καλή υφή, δεν νερώνει, δεν ξεραίνεται.
Ιδανικό μέγεθος συσκευασίας για να την έχεις και μαζί σου.
Λίγο ακριβή για καθημερινή χρήση, προσωπικά χρησιμοποιώ μια οικονομικότερη για τις καθημερινές αλλαγές πάνας στο σπίτι και αυτήν την έχω για περιπτώσεις συγκαμάτων και για τις αλλαγές έξω.
Είχα πάρει από διάφορες εταιρίες φαρμακευτικές κρέμες αλλαγής Αλλά κατέληξα σε αυτή με διαφορά!Η μικρή μου έβγαζε μικρά σπυράκια και κοκκινιλες με τις προηγούμενες κρέμες.αυτη η κρέμα της αφήνει την επιδερμίδα της τέλεια!Και φυσικά δε μου έχει συγκαει ως τώρα.την συστήνω ανεπιφυλακτα Και όλη την βρεφική σειρά της sebamed.
Εκπληκτικη! Την συστηνω ανεπιφύλακτα! Μεσα σε λιγες ωρες εχει φυγει το συγκαμα! Εβαλα οχι στην απορροφητικοτητα γιατι αυτες οι κρεμες δεν πρεπει να απορροφουνται αλλα να μενουν στη θεση τους και να προστατευουν το δερμα δημιουργοντας ενα φιλμ. Το θεωρω θετικο και οχι αρνητικο αυτο. Μας εχει σωσει αυτη η κρεμα. Εκπληκτικο και το σαμπουαν της ιδιας εταιρειας. Δεν τσουζει τα ματια.
Φο βε ρη!! Η καλύτερη κρεμουλα για την αλλαγή πάνας της μικρής μου! Μυρίζει όμορφα μέσα σε μια μέρα έχει τραβήξει όλη την κοκκινιλα από συγκαμα, με ενα σφουγγαρακι φεύγει αμεσως κ απλώνεται εύκολα! Την προτείνω ανεπιφύλακτα!
Ότι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει σε σύγκαμα του μωρού! Τον ανακούφισε άμεσα και τον ηρέμησε από πόνο και τσούξιμο! Την έχω πάντα στο συρτάρι για τέτοιες περιπτώσεις είναι πραγματικά θαυματουργή!
Επιβεβαιωμένη αγορά
για εμάς ότι καλύτερο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καλή, αλλά ακριβή
Επιβεβαιωμένη αγορά
Δε μας βοήθησε ιδιαίτερα
Επιβεβαιωμένη αγορά
η καλύτερη κρεμα για ευαίσθητο δέρμα που συγκαιγεται
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολυ καλη κρεμα,συνιστω
Επιβεβαιωμένη αγορά
Η καλύτερη κρέμα! Ακόμα κ όταν εχει κοκκινιλες αυτες εξαφανίζονται.
Η καλύτερη για το σύγκαμα του μωρού!!!Η μοναδική που μας βοηθησε !!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
ότι καλύτερο υπάρχει για το συγκαμα. τεράστια βελτίωση από την πρώτη κιόλας εφαρμογή
Επιβεβαιωμένη αγορά
Κάνει πολύ καλά αυτό που υπόσχεται!!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ότι καλύτερο για βρέφη και ενήλικες.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Από τις καλύτερες. Εξαφάνισε τον έντονο ερεθισμό στο μωρό σε χρόνο dt.
Η καλύτερη κρέμα αλλαγής πάνας που δοκίμασα ποτέ!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Από τις καλύτερες απλα
η ΜΟΝΗ κρέμα μα η ΜΟΝΗ που επουλώνει πληγή από σύγκαμμα πάνας σε 1 μόνο βράδυ. Δυστυχώς την ανακάλυψα στο 2ο παιδί μου!
Καταπληκτική κρέμα εξαφανίζει άμεσα τις κοκκινίλες στην περιοχή της πανας και όχι μονο. Την χρησιμοποιω και σε παιδι με ατομικό δέρμα. Το μονο πρόβλημα ειναι οτι εχει έλλειψη.
Μακράν καλύτερη από όποια άλλη κρέμα αλλαγής πάνας έχουμε δοκιμάσει! Εξαφανίζει τον ερεθισμό με την πρώτη εφαρμογή και διαρκει.
Η μοναδική κρέμα που επανέφερε το δέρμα του μωρού άμεσα μετά από συγκαμα αφού είχαμε δοκιμάσει 4 άλλες επώνυμες
Μας την συνέστησε παιδίατρος όταν το παιδί είχε συγκαεί τόσο πολύ, που είχε κάνει πληγές στον ποπό του (από ευθύνη δική μας και όχι της αντίστοιχης κρέμας της Frezyderm που χρησιμοποιήούσαμε). μαζί με ένα σαπούνι για ευαίσθητες περιοχές άλλης εταιρίας, και με αυτή την κρέμα, είδαμε επούλωση σε απίστευτο χρόνο.. και η φαρμακοποιός μας την συνέστησε για περισσότερο επουλωτική δράση!!
Γενικότερα την έχω πάντα stand by σε περίπτωση που δούμε να έχει κοκκινίσει λιγάκι το μωρό..
1922 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΚαλησπερα εβαλα κ;ταλαθος τωρα στις δωδεκα ηωρα την κρεμα σας στο προσωπο μου μεστα σκοταδια αντι για την μπεπανθολ την δικια μου και μου προκαλεσε καψιμο κοκκινισμα στο προσωπο αλλεργια τι θα μπορουσα να βαλω να ανακουφιστω?
Εξειδικευμένη κρέμα φραγμού για την περιοχή της πάνας που αδιαβροχοποιεί χωρίς να κλείνει τους πόρους, επιτρέποντας στο δέρμα να αναπνέει. Ανακουφίζει και αναπλάθει την επιδερμίδα από το σύγκαμα και είναι κατάλληλη για δερματίτιδα στις πτυχές, όπως μασχάλες και μηρογεννητική περιοχή, καθώς και στην περιστοματική δερματίτιδα από υπολείμματα τροφών ή σάλια.
Επούλωση και ανάπλαση της επιδερμίδας
Κατάλληλη για δερματίτιδα σε πτυχές και περιστοματική δερματίτιδα
Ιδανική για καθημερινή χρήση σε κάθε αλλαγή πάνας
Καθαρίστε καλά την περιοχή και εφαρμόστε την κρέμα μετά από κάθε αλλαγή πάνας, απλώνοντας με απαλές κινήσεις.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Τρομερή ανταποκριση σε δυσκολο συγκαμμα σε νεογενητο. Απο την πρωτη εφαρμογή φανηκε διαφορα! Τη συστηνω ανεπιφυλακτα!
Για νέους και άπειρους γονείς σαν εμάς:
Διαβάσαμε ένα σωρό τέλεια σχόλια για τη sebamed και για τις περισσότερες κρέμες.
Ε λοιπόν σε εμάς (που έχουμε δερματακι ασπριδερο κι ευαίσθητο) δεν κάνει απολύτως τίποτα.
Σε συγκαμα αναφέρομαι σε βρέφος.
Δοκιμάσαμε επίσης σπαθολαδο, κεραλοιφη, κι ότι μπορείτε να φανταστείτε.
Η συγκεκριμένη φωτό που βάζω είναι κάποιες από τις κρέμες που δοκιμάσαμε. Καμιά απολύτως δεν έκανε δουλειά παρά μόνο κάτι λίγα έκανε η Cicalfate της Avene. Σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες που δε βοήθησαν καθόλου.
Αν έχετε τέτοιο δέρμα σαν το δικό μας με συγκαμα που προχώρησε κι έκανε πληγή (από μωρομαντηλα από την κλινική ακόμα) μην δοκιμάσετε τίποτα από αυτά.
Μόνο αυτό το βάμμα eosin (το κόκκινο) θα σας σώσει. Τίποτα άλλο. Και είναι και φθηνό. Από φαρμακείο το παίρνεις.
Μόλις στρώσει το συγκαμα με το καλό, συνεχίστε με κάποια κρέμα φθηνή άλλα με το που δείτε ότι πάει να ανοίξει, καλύτερα βάλτε την cicalfate (είναι ακριβή). Σε εμάς κλείνει κοκκινίλες και σπυράκια.
Σε πιο σοβαρά μόνο eosin σε συνδυασμό με τον παιδίατρο σας.
Εμείς έτσι σωθηκαμε.
Τώρα παρήγγειλα και μια άλλη κρέμα, weleda, να δούμε αν εκείνη κάνει καμία διαφορά... Θα ενημερώσω..
Επίσης ξεχαστε τα μωρομαντηλα. Είναι καλύτερα να πλένετε το μωρό κατ ευθείαν με νερό και χέρι απαλά. Η έστω με δίσκους ντεμακιγιαζ με νερό.
Υπάρχουν και μωρομαντηλα που είναι μόνο με νερό άλλα δεν τα έχουμε δοκιμάσει εμείς.
Αυτά φαντάζομαι για τους πρώτους 2-3 μήνες. Γιατί έχω αγοράσει κι ένα μπαούλο με καμία 200αρια συσκευασίες μωρομαντηλα (πριν γεννήσουμε) και κάθονται στην αποθήκη ! Ανυπομονώ να τα χρησιμοποιήσουμε..
Ελπίζω να βοήθησα κάπως καθώς το πέρασα και είναι επώδυνο, σπαστικό, εκνευριστικο και αγχωτικό να μην κλείνει το συγκαμα στο μωράκι..
Καλή συνέχεια..
Ενημέρωση: δοκιμάσαμε τη weleda. Από την πρώτη κιόλας εφαρμογή κάνει δουλειά.
Δεν το περίμενα. Πολύ καλύτερη από την cicalfate για τη δική μας περίπτωση. Και μακράν καλύτερη από οποιαδήποτε άλλη κρέμα που δοκιμάσαμε.
Οπότε από δω και στο εξής μόνο weleda.
Ενημέρωση 2: Πέρα από την Weleda σοβαρή δουλειά (παρόμοια) κάνει και η Fissan η μπλε. Σε πολύ πολύ καλύτερη τιμή απ' την Weleda.
Οπότε καταλαβαίνετε ότι εδώ και 1+ χρόνο έχει ησυχάσει το κεφάλι μας.. Δεν αντιμετωπίζουμε κανένα πρόβλημα. Γιατί χρησιμοποιούμε αποκλειστικά τις 2 τελευταίες μόνον όταν πάει να κοκκινησει!
η ΜΟΝΗ κρέμα μα η ΜΟΝΗ που επουλώνει πληγή από σύγκαμμα πάνας σε 1 μόνο βράδυ. Δυστυχώς την ανακάλυψα στο 2ο παιδί μου!
Καταπληκτική κρέμα εξαφανίζει άμεσα τις κοκκινίλες στην περιοχή της πανας και όχι μονο. Την χρησιμοποιω και σε παιδι με ατομικό δέρμα. Το μονο πρόβλημα ειναι οτι εχει έλλειψη.
Μακράν καλύτερη από όποια άλλη κρέμα αλλαγής πάνας έχουμε δοκιμάσει! Εξαφανίζει τον ερεθισμό με την πρώτη εφαρμογή και διαρκει.
Η μοναδική κρέμα που επανέφερε το δέρμα του μωρού άμεσα μετά από συγκαμα αφού είχαμε δοκιμάσει 4 άλλες επώνυμες
Μας την συνέστησε παιδίατρος όταν το παιδί είχε συγκαεί τόσο πολύ, που είχε κάνει πληγές στον ποπό του (από ευθύνη δική μας και όχι της αντίστοιχης κρέμας της Frezyderm που χρησιμοποιήούσαμε). μαζί με ένα σαπούνι για ευαίσθητες περιοχές άλλης εταιρίας, και με αυτή την κρέμα, είδαμε επούλωση σε απίστευτο χρόνο.. και η φαρμακοποιός μας την συνέστησε για περισσότερο επουλωτική δράση!!
Γενικότερα την έχω πάντα stand by σε περίπτωση που δούμε να έχει κοκκινίσει λιγάκι το μωρό..
αυτή έχω από νεογεννητο. δεν έχει συγκαει ποτέ και την βάζω κυρίως μόνο μετά από κακα και το βραδυ πριν τον ύπνο.
από τις καλύτερες κρέμες που έχουμε δοκιμάσει καθώς έχουμε δοκιμάσει πάρα πολλές διότι είχε τρομερό παρατριμμα η μικρή μας από πολύ ανθεκτικό μικρόβιο και βοήθησε πάρα πολύ !την συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Δεν εχει ευαισθητο δέρμα ομως στο δικο του δέρμα δεν κανει απολυτως τπτα σαν να μη βαζω κρέμα! Πρωτη φορα χρησιμοποιω προιον για αλλαγη πανας κ δε βλεπω καμία αλλαγη ουτε προς το καλυτερο ουτε προς το χειρπτερο( πχ να μην ταιριάζει στην επιδερμίδα του)
μου θυμιζει σαν υφη τι σουντοκρεμ αλλα φευγει πολυ ευκολα απο το δερμα σε αντιθεση με τι σουντοκρεμ που ειναι πολυ βαρια...εμενα η μικρη εχει πολυ ευαισθητο δερμα και δεν τισ προκαλεσε καποια ενοχλησει
Η καλύτερη που έχουμε δοκιμάσει. Αποτρέπει τους ερεθισμούς. Ξεκινήσαμε να τη χρησιμοποιούμε ενώ είχε συγκαει το δέρμα του μωρού κι αμέσως το ανακούφισε.
Προσωπικα στο δικο μου το μωρακι (7 μηνων) δεν ειδα κανενα αποτελεσμα.. καθε δερματακι ειναι διαφορετικο βεβαιως αλλα οποιαδειποτε κρεμα κι αν χρησημοποιησουμε δεν θα κανει θαυματα αρκει να πλενουμε (σε τρεχουμενο νερο λογο μικροβίων δεν πρεπει να το πλενουμε στο ιδιο νερο) και να αλλαζουμε συχνα τη πανα του μωρου μας οπως και να το στεγνωνουμε πολυ καλα ωστε να μην παραμεινει υγρασια στο δερματακι
Την αγοράζω και την ξανά αγοράσω συνέχεια. Χρησιμοποιώ αποκλειστικά την συγκεκριμένη μετά από πολλές κρέμες. Μου την έχει συστήσει και δερματολόγος. Είναι από τις καλύτερες.
Από τις λίγες κρέμες που πραγματικά αντιμετωπίζουν τα συγκάματα σε ευαίσθητα δέρματα.
Καλή υφή, δεν νερώνει, δεν ξεραίνεται.
Ιδανικό μέγεθος συσκευασίας για να την έχεις και μαζί σου.
Λίγο ακριβή για καθημερινή χρήση, προσωπικά χρησιμοποιώ μια οικονομικότερη για τις καθημερινές αλλαγές πάνας στο σπίτι και αυτήν την έχω για περιπτώσεις συγκαμάτων και για τις αλλαγές έξω.
Είχα πάρει από διάφορες εταιρίες φαρμακευτικές κρέμες αλλαγής Αλλά κατέληξα σε αυτή με διαφορά!Η μικρή μου έβγαζε μικρά σπυράκια και κοκκινιλες με τις προηγούμενες κρέμες.αυτη η κρέμα της αφήνει την επιδερμίδα της τέλεια!Και φυσικά δε μου έχει συγκαει ως τώρα.την συστήνω ανεπιφυλακτα Και όλη την βρεφική σειρά της sebamed.
Εκπληκτικη! Την συστηνω ανεπιφύλακτα! Μεσα σε λιγες ωρες εχει φυγει το συγκαμα! Εβαλα οχι στην απορροφητικοτητα γιατι αυτες οι κρεμες δεν πρεπει να απορροφουνται αλλα να μενουν στη θεση τους και να προστατευουν το δερμα δημιουργοντας ενα φιλμ. Το θεωρω θετικο και οχι αρνητικο αυτο. Μας εχει σωσει αυτη η κρεμα. Εκπληκτικο και το σαμπουαν της ιδιας εταιρειας. Δεν τσουζει τα ματια.
Φο βε ρη!! Η καλύτερη κρεμουλα για την αλλαγή πάνας της μικρής μου! Μυρίζει όμορφα μέσα σε μια μέρα έχει τραβήξει όλη την κοκκινιλα από συγκαμα, με ενα σφουγγαρακι φεύγει αμεσως κ απλώνεται εύκολα! Την προτείνω ανεπιφύλακτα!
Ότι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει σε σύγκαμα του μωρού! Τον ανακούφισε άμεσα και τον ηρέμησε από πόνο και τσούξιμο! Την έχω πάντα στο συρτάρι για τέτοιες περιπτώσεις είναι πραγματικά θαυματουργή!
Επιβεβαιωμένη αγορά
για εμάς ότι καλύτερο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καλή, αλλά ακριβή
Επιβεβαιωμένη αγορά
Δε μας βοήθησε ιδιαίτερα
Επιβεβαιωμένη αγορά
η καλύτερη κρεμα για ευαίσθητο δέρμα που συγκαιγεται
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολυ καλη κρεμα,συνιστω
Επιβεβαιωμένη αγορά
Η καλύτερη κρέμα! Ακόμα κ όταν εχει κοκκινιλες αυτες εξαφανίζονται.
Η καλύτερη για το σύγκαμα του μωρού!!!Η μοναδική που μας βοηθησε !!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
ότι καλύτερο υπάρχει για το συγκαμα. τεράστια βελτίωση από την πρώτη κιόλας εφαρμογή
Επιβεβαιωμένη αγορά
Κάνει πολύ καλά αυτό που υπόσχεται!!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ότι καλύτερο για βρέφη και ενήλικες.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Από τις καλύτερες. Εξαφάνισε τον έντονο ερεθισμό στο μωρό σε χρόνο dt.
Η καλύτερη κρέμα αλλαγής πάνας που δοκίμασα ποτέ!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Από τις καλύτερες απλα
η ΜΟΝΗ κρέμα μα η ΜΟΝΗ που επουλώνει πληγή από σύγκαμμα πάνας σε 1 μόνο βράδυ. Δυστυχώς την ανακάλυψα στο 2ο παιδί μου!
Καταπληκτική κρέμα εξαφανίζει άμεσα τις κοκκινίλες στην περιοχή της πανας και όχι μονο. Την χρησιμοποιω και σε παιδι με ατομικό δέρμα. Το μονο πρόβλημα ειναι οτι εχει έλλειψη.
Μακράν καλύτερη από όποια άλλη κρέμα αλλαγής πάνας έχουμε δοκιμάσει! Εξαφανίζει τον ερεθισμό με την πρώτη εφαρμογή και διαρκει.
Η μοναδική κρέμα που επανέφερε το δέρμα του μωρού άμεσα μετά από συγκαμα αφού είχαμε δοκιμάσει 4 άλλες επώνυμες
Μας την συνέστησε παιδίατρος όταν το παιδί είχε συγκαεί τόσο πολύ, που είχε κάνει πληγές στον ποπό του (από ευθύνη δική μας και όχι της αντίστοιχης κρέμας της Frezyderm που χρησιμοποιήούσαμε). μαζί με ένα σαπούνι για ευαίσθητες περιοχές άλλης εταιρίας, και με αυτή την κρέμα, είδαμε επούλωση σε απίστευτο χρόνο.. και η φαρμακοποιός μας την συνέστησε για περισσότερο επουλωτική δράση!!
Γενικότερα την έχω πάντα stand by σε περίπτωση που δούμε να έχει κοκκινίσει λιγάκι το μωρό..