Εκπληκτικό! Συνδέθηκε αμέσως μέσω του ΒΤ του υπολογιστή μου, χωρίς την χρήση του dongle που υπάρχει κάτω απ' το καπάκι. Έχει και σύνδεση με WiFi 2.4 αλλά δεν το προσπάθησα γιατί ο υπολογιστής (Win 11 Pro) το αναγνώρισε αμέσως, πατώντας το κουμπί σύνδεσης που έχει στην πάνω πλευρά, πίσω απ' το roller και δεν ασχολήθηκα περισσότερο. Αν κρατήσεις πατημένο το roller σου ανοίγει η επιλογή για scroll απλά μετακινώντας το ποντίκι και μόνο, αν πατήσεις το πλήκτρο της σύνδεσης (πίσω απ' το roller όπως προείπα) απενεργοποιεί τον κέρσορα και αναβοσβήνει πράσινο φως. Ξαναπατώντας το, επανέρχεται κανονικά προς χρήση. Στην βάση φυσικά έχει διακόπτη on/off για εξοικονόμηση μπαταρίας όταν δεν χρησιμοποιείται.
Εργονομικότατο για δεξιόχειρες, αθόρυβο, ταιριάζει ακριβώς στο χέρι μου, δεν κάνει για αριστερόχειρες λόγω σχεδιασμού (κι ας αναφέρεται έτσι στα χαρακτηριστικά του), έχει σαγρέ προεξοχή για την στήριξη του αντίχειρα, είναι όσο ψηλό πρέπει για να μην σηκώνεις πολύ τον καρπό και έχεις θέματα με τένοντες. Στο πλάι έχει δύο επιπλέον κουμπιά, το μπροστά για Next και το πίσω για Previous, θα τα ήθελα λίιιιγο πιο μπροστά αλλά καλό είναι που υπάρχουν και συνηθίζονται.
Σημείωση: παίρνει 1 μπαταρία ΑΑ και όχι ΑΑΑ όπως τα περισσότερα.
Τιμή αγοράς 12,10€, αξίζει ακόμη και 20€!
EDIT: Σχεδόν 1 χρόνο παραμένει είναι άψογο! Κάνει κάποιες αποσυνδέσεις (ίσως γιατί δεν έχω βάλει τον δικό αντάπτορα) αλλά λύνονται στιγμιαία πατώντας δύο φορές το κουμπάκι (μπλε και πάλι πράσινο), δεν μου έχει δημιουργήσει το παραμικρό πρόβλημα. Επίσης, σε ενημερώνει ότι η μπαταρία πλησιάζει προς το τέλος της με το πράσινο φωτάκι να αναβοσβήνει αρκετά πριν αδειάσει, επίσης σημαντικό γιατί δεν σε "κρεμάει".
ΥΓ: Ειλικρινά, οτιδήποτε της Ugreen έχω αγοράσει,έχει βγει άψογο.