Έκανα εκτενή έρευνα πολλούς μήνες πριν προβώ σε αγορά. Είδα όλα τα router σε εύρος από 500€ και κάτω και μελέτησα όλα τα επίσημα από τον κατασκευαστή χαρακτηριστικά τους και κατέληξα στο ότι το συγκεκριμένο router είναι ότι καλύτερο μπορεί να αγοράσει κανείς την δεδομένη στιγμή σε κόστος μέχρι 500€ (μπορεί και υψηλότερα).
Για βασική χρήση το μόνο που χρειάζεται είναι μια κάρτα sim και τροφοδοσία. Περιμένεις 1-2 λεπτά και είσαι ήδη στο internet χωρίς να χρειαστεί να γίνει καμία ρύθμιση. Στην κυριολεξία plug and play, και ταχύτατο στο reboot.
Για επιπλέον ρυθμίσεις υπάρχει η εφαρμογή ZTELink. Προσωπικά δεν με βόλεψε ιδιαίτερα, και προτίμησα να κάνω τις ρυθμίσεις μου σε περιβάλλον browser.
Είμαι σε περιοχή όπου η κάλυψη 5G είναι κακή. Παρόλα αυτά, το router χάρη στις φοβερές του κεραίες και το Χ62 R16 modem κάνει score 80-100 mbps σε 5G δίκτυο την ίδια στιγμή που iphone 15 Pro με το φανταστικό και πολύ ανώτερο Χ70 modem του κάνει 30-40 mbps.
Το wifi δεν είναι κακό, αλλά θα ήθελα λίγο μεγαλύτερη εμβέλεια, καθώς είναι σχετικά ίδιο σε κάλυψη με το παλιό asus router μου που έκανε τα μισά χρήματα.
Έκανα firmware update, έκανα και ένα reset γιατί έχασα το καινούργιο admin password, απροβλημάτιστα και πολύ smooth.
Αναφέρω ότι το X62 R16 modem δεν είναι το ίδιο με το Χ62. Επίσης δεν είμαι σίγουρος στο κατά πόσο υπάρχουν υποδομές αυτήν τη στιγμή στην Ελλάδα για να αξιοποιήσουν το X62 R16. Όπως και να χει, για την ώρα δεν θα δει κάποιος διαφορά από το απλό Χ62 που βρίσκεται στο MC 888 Pro, αλλά το X62 R16 θα δείξει την αξία του στο μέλλον όταν και αν το 5G δίκτυο μας αναβαθμιστεί. Αυτός είναι και ο λόγος που επέλεξα να δώσω κάποια χρήματα παραπάνω αντί να πάρω το Pro. Ελπίζω στα επόμενα χρόνια να έχουμε 5G SA δίκτυο για να βγάλει value η επένδυση.