Κρέμες Προσώπου

Sostar Focus Rich Κρέμα Προσώπου Ημέρας για Αντιγήρανση, Ανάπλαση & Λάμψη με Υαλουρονικό Οξύ 50ml

Αντιγηραντική κρέμα προσώπου με υαλουρονικό οξύ. Αναπλάθει την κουρασμένη επιδερμίδα και της προσφέρει λάμψη. Απαλύνει τις λεπτές γραμμές και ρυτίδες και αφήνει την επιδερμίδα ελαστική και απαλή....

Αντιγηραντική κρέμα προσώπου με υαλουρονικό οξύ. Αναπλάθει την κουρασμένη επιδερμίδα και της προσφέρει λάμψη. Απαλύνει τις λεπτές γραμμές και ρυτίδες και αφήνει την επιδερμίδα ελαστική και απαλή. Απορροφάται πολύ καλά απο την επιδερμίδα χωρίς να αφήνει κατάλοιπα. Ιδανική για ώριμες και ταλαιπωρημένες επιδερμίδες.

Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Ώριμη, Όλοι οι Τύποι
  • Ηλικία 50+
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Αντιγηραντική κρέμα προσώπου με υαλουρονικό οξύ. Αναπλάθει την κουρασμένη επιδερμίδα και της προσφέρει λάμψη. Απαλύνει τις λεπτές γραμμές και ρυτίδες και αφήνει την επιδερμίδα ελαστική και απαλή. Απορροφάται πολύ καλά απο την επιδερμίδα χωρίς να αφήνει κατάλοιπα. Ιδανική για ώριμες και ταλαιπωρημένες επιδερμίδες.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας
Δράση
Αντιγήρανση, Ανάπλαση, Λάμψη
Τύπος Επιδερμίδας
Ώριμη, Όλοι οι Τύποι
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Υαλουρονικό Οξύ
Τύπος Υφής
Rich
Ηλικία
50+
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (91)

Αξιολογήσεις

  1. 58
  2. 17
  3. 9
  4. 5
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Άρωμα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση

LosTrelas
5
6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Την αγορασα για τη μητέρα μου και χωρις υπερβολές απο την πρώτη εβδομάδα χρήσης τα αποτελέσματα ηταν ορατα! Ακομα και οι φιλες της τη ρωτούσαν τι έκανε και λάμπει ετσι το πρόσωπο της. Ειναι για ηλικίες 50+

  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

mariannakittou
2
4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Νόμιζα ότι είναι καλή μέχρι που δοκίμασα κρέμα μεγάλης γνωστής εταιρίας... Αυτή είναι μια απλή ενυδατικη κρέμα κι αυτό όχι με μεγάλη επιτυχία

  • Πρακτική συσκευασία
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Δε θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasoula_kar

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Διστακτικά κι εγώ αγόρασα αυτή την κρέμα προσώπου και έχω ενθουσιαστεί.
    Είμαι 58 χρονών και το δέρμα μου έχει φωτίσει και έχει γίνει απαλό και λείο, φανταστική!
    Απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει αίσθηση λιπαρότητας.
    Όσο για το άρωμα, εμένα μου αρέσει πολύ.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilis_vasilou2209
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ φτηνή για να είναι καλή. καλύτερα πάτε σε μια καλύτερη σειρά της sostar... για ηλικίες 30+ νομίζω δεν κάνει... δεν είδα καμία ενυδάτωση...

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efstratia_Skitsa
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγόρασα την συγκεκριμένη κρέμα , βλέποντας τις αξιολογήσεις εδώ και τελικά καλώς έκανα.
    Η κρέμα είναι φανταστική! Είμαι 49 ετών και έχω δει μεγάλη βελτίωση . Αληθινά , δεν πίστευα ότι μια τόσο οικονομική κρέμα θα έκανε τόσο καλή δουλειά! Σχετικά με το άρωμα της , για μένα προσωπικά , δεν είναι τόσο δυσάρεστο.
    Τελικά , αυτή η εταιρεία μου ταίριαξε πολύ καλά , καθώς έχω και κρέμα ημέρας από την ίδια.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikoletta_facerini
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στα σαράντα μου με μικτή επιδερμίδα και είναι άψογη. Μυρίζει και όμορφα.
    Τιμή επίσης άριστη και Ελληνικό προϊόν!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fotinichatzikontou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν πιστεύετε ότι η τιμή είναι ανάλογη με την ποιότητα, κάνετε λάθος.
    Είναι μια ελληνική εταιρεία με καταπληκτικά προϊόντα!
    Μια δοκιμή, θα σας πείσει !!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_2020
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ελληνική εταιρεία, καλή ποιότητα προιόντος. Αφήνει ωραία αίσθηση στο πρόσωπο. πολύ καλή και η τιμή τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anna.t.ioannidou
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ ωραια υφη αλλα εμενα μου προκαλεσε σπυρακια στο πηγουνι. Το σταματησα για ενα διαστημα, ημερησαν τα σπυρακια και οταν την ξεκινησα ξανα εμφανιστηκαν παλι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dionysia_Varthali
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την επέλεξα εξαιτίας της τιμής της αλλα ειναι σούπερ λιπαρή πρέπει να περάσουν 4 ωρες για να απορροφηθεί επίσης το άρωμα της είναι ιδιαιτέρως βαρύ.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ametrine
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για την τιμή της, πολύ ενυδατικη και απίστευτα εξαιρετική. Δεν την αλλάζω με τίποτα. Μην σας απασχολεί το ότι είναι φθηνή. Μου την σύστησε φαρμακοποιός στην οικογένεια και με ενημέρωσε πως η βάση για όλες τις κρέμες (οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται) κοστίζουν το πολύ 5€ και από εκεί και πέρα πληρώνεις όνομα. Κάποτε είχα την λοξά να παίρνω ακριβά προϊόντα που μου προκαλούσαν αλλεργίες και ακμή όταν τα χρησιμοποιουσα και δεν κάθονταν στο δέρμα μου (La prairie, caudalie κλπ). Πεταμένα λεφτά. Δοκίμασα αυτήν και κάθεται γάντι. Πραγματικά είναι τι θέλει το δέρμα σου εν τέλει. Μην την απορρίψετε, μπορεί να σας εκπλήξει ευχάριστα όπως και εμένα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kmm_s
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή εμπειρία από αυτή την κρέμα, ενυδάτωση μεγάλης διάρκειας, λαμπερό και απαλό δέρμα, ευχάριστη πλούσια υφή. Ανώτερη από ακριβότερες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Skg
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή για ενυδάτωση βλέ΄πεις άμεσα διαφορά, ηλικία 45+ μικτό δέρμα, αποροφάται σε 20λεπτά περίπου , ευχαριστημένη θα την ξαναπάρω

    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fstamba
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για το καλοκαίρι και για οποίες έχουν πολύ ξηρό δέρμα είναι ότι καλύτερο. Πολύ ενυδάτωση! Βέβαια είναι παχιά, θυμίζει κρέμα που τρώγεται αλλά για την τιμή της δε με πειράζει καθόλου. Δεν είναι η βασική μου, για συμπλήρωμα την παίρνω.

    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christinapo
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Tη χρησιμοποιώ κυρίως την νύχτα πριν από τον ύπνο. Το πρωί το πρόσωπό μου φαίνεται φρέσκο και "στρωτό". Ενίοτε την έχω χρησιμοποιήσει σε ξηρά χέρια και το αποτέλεσμα είναι ότι λιαίνει την υφή του δέρματος.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tete78
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    αριστο για μενα που εχω ξηρο δερμα που τραβαει...βαζω πρωτα ορο με υαλουρονικο και απο πανω αυτη ...θα την ξαναπαρω σιγουρα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EYI_VASILEIADOU5246
    2
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ναι μεν πολύ οικονομική και δεν μου έκανε κάποιο πρόβλημα αλλά είναι βαριά και δεν απορροφάται ποτέ.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Bloober_On
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι οτι καλυτερο θα μπορουσατε να βρειτε σε τοσο χαμηλα τιμη
    Δεν ξερω αν κανει για μεγαλες ηλικιες
    Αλλα σε μενα που ειμαι κατω απο 30 εξαφανησε κατι λεπτες γραμμες εκφρασης που ειχα στο μετωπο
    Πραγματικα το προσωπο μου λαμπει μετα την χρηση της

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sotososfp
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραία μυρωδιά,αφήνει πολύ καλή αίσθηση στην επιδερμίδα,απλά δεν απορροφάται τόσο εύκολα.
    Όμως μικρό το κακό,αφού σε αυτήν την τιμή δεν υπάρχει ανταγωνιστής!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    το καλύτερο προϊόν και με διαφορά θα το ξανά επαιρνα ️

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ ωραια κρεμα! value for money! Θα την ξαναπαρω σιγουρα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απλά υπέροχη ! Πολύ καλύτερη από άλλες αντίστοιχες ακριβότερες! Μπράβο στην εταιρεία!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    καλό για την τιμή του , χωρίς άρωμα ,αργή απορρόφηση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    1. Έχει ωραία υφή.
    2. Πάρα πολύ λιπαρή.
    3. Η μυρωδιά δε μου άρεσε.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για την μάνα μου που τις πήρα δεν κλαίει αλλά δεν γελάει κιόλας........(έτσι μου είπε) χαχαχαχα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ βαρύ άρωμα! Αδύνατο να το βάλλω στο πρόσωπο! Ευτυχώς έδωσα 4 ευρώ!

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι πολύ καλή κρέμα και σε εξαιρετικά καλή τιμή

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όι πρέπει για το δικό μου δέρμα και ηλικία (49).

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπράβο τη Sostar που δημιούργησε κρέμες σε καλή τιμή....

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εκπληκτική κρέμα ,το λέω εγώ πού έχω δοκιμάσει τα πάντα από κρέμες !

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σούπερ ενυδατική!!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ βαριά κρέμα ότι πρέπει για επιδερμίδες που χρειάζονται εντατική ενυδάτωση

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Διστακτικά κι εγώ αγόρασα αυτή την κρέμα προσώπου και έχω ενθουσιαστεί.
    Είμαι 58 χρονών και το δέρμα μου έχει φωτίσει και έχει γίνει απαλό και λείο, φανταστική!
    Απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει αίσθηση λιπαρότητας.
    Όσο για το άρωμα, εμένα μου αρέσει πολύ.

    0
  • Είναι πολύ φτηνή για να είναι καλή. καλύτερα πάτε σε μια καλύτερη σειρά της sostar... για ηλικίες 30+ νομίζω δεν κάνει... δεν είδα καμία ενυδάτωση...

    1
  • Αγόρασα την συγκεκριμένη κρέμα , βλέποντας τις αξιολογήσεις εδώ και τελικά καλώς έκανα.
    Η κρέμα είναι φανταστική! Είμαι 49 ετών και έχω δει μεγάλη βελτίωση . Αληθινά , δεν πίστευα ότι μια τόσο οικονομική κρέμα θα έκανε τόσο καλή δουλειά! Σχετικά με το άρωμα της , για μένα προσωπικά , δεν είναι τόσο δυσάρεστο.
    Τελικά , αυτή η εταιρεία μου ταίριαξε πολύ καλά , καθώς έχω και κρέμα ημέρας από την ίδια.

    3
  • Στα σαράντα μου με μικτή επιδερμίδα και είναι άψογη. Μυρίζει και όμορφα.
    Τιμή επίσης άριστη και Ελληνικό προϊόν!

    4
  • Αν πιστεύετε ότι η τιμή είναι ανάλογη με την ποιότητα, κάνετε λάθος.
    Είναι μια ελληνική εταιρεία με καταπληκτικά προϊόντα!
    Μια δοκιμή, θα σας πείσει !!!!!

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

1484 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αντιγηραντική κρέμα προσώπου με υαλουρονικό οξύ. Αναπλάθει την κουρασμένη επιδερμίδα και της προσφέρει λάμψη. Απαλύνει τις λεπτές γραμμές και ρυτίδες και αφήνει την επιδερμίδα ελαστική και απαλή. Απορροφάται πολύ καλά απο την επιδερμίδα χωρίς να αφήνει κατάλοιπα. Ιδανική για ώριμες και ταλαιπωρημένες επιδερμίδες.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας
Δράση
Αντιγήρανση, Ανάπλαση, Λάμψη
Τύπος Επιδερμίδας
Ώριμη, Όλοι οι Τύποι
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Υαλουρονικό Οξύ
Τύπος Υφής
Rich
Ηλικία
50+
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (91)

  1. 58
  2. 17
  3. 9
  4. 5
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Άρωμα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση

LosTrelas
5
6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Την αγορασα για τη μητέρα μου και χωρις υπερβολές απο την πρώτη εβδομάδα χρήσης τα αποτελέσματα ηταν ορατα! Ακομα και οι φιλες της τη ρωτούσαν τι έκανε και λάμπει ετσι το πρόσωπο της. Ειναι για ηλικίες 50+

  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

mariannakittou
2
4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Νόμιζα ότι είναι καλή μέχρι που δοκίμασα κρέμα μεγάλης γνωστής εταιρίας... Αυτή είναι μια απλή ενυδατικη κρέμα κι αυτό όχι με μεγάλη επιτυχία

  • Πρακτική συσκευασία
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Δε θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasoula_kar

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Διστακτικά κι εγώ αγόρασα αυτή την κρέμα προσώπου και έχω ενθουσιαστεί.
    Είμαι 58 χρονών και το δέρμα μου έχει φωτίσει και έχει γίνει απαλό και λείο, φανταστική!
    Απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει αίσθηση λιπαρότητας.
    Όσο για το άρωμα, εμένα μου αρέσει πολύ.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilis_vasilou2209
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ φτηνή για να είναι καλή. καλύτερα πάτε σε μια καλύτερη σειρά της sostar... για ηλικίες 30+ νομίζω δεν κάνει... δεν είδα καμία ενυδάτωση...

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efstratia_Skitsa
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγόρασα την συγκεκριμένη κρέμα , βλέποντας τις αξιολογήσεις εδώ και τελικά καλώς έκανα.
    Η κρέμα είναι φανταστική! Είμαι 49 ετών και έχω δει μεγάλη βελτίωση . Αληθινά , δεν πίστευα ότι μια τόσο οικονομική κρέμα θα έκανε τόσο καλή δουλειά! Σχετικά με το άρωμα της , για μένα προσωπικά , δεν είναι τόσο δυσάρεστο.
    Τελικά , αυτή η εταιρεία μου ταίριαξε πολύ καλά , καθώς έχω και κρέμα ημέρας από την ίδια.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikoletta_facerini
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στα σαράντα μου με μικτή επιδερμίδα και είναι άψογη. Μυρίζει και όμορφα.
    Τιμή επίσης άριστη και Ελληνικό προϊόν!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fotinichatzikontou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν πιστεύετε ότι η τιμή είναι ανάλογη με την ποιότητα, κάνετε λάθος.
    Είναι μια ελληνική εταιρεία με καταπληκτικά προϊόντα!
    Μια δοκιμή, θα σας πείσει !!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_2020
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ελληνική εταιρεία, καλή ποιότητα προιόντος. Αφήνει ωραία αίσθηση στο πρόσωπο. πολύ καλή και η τιμή τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anna.t.ioannidou
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ ωραια υφη αλλα εμενα μου προκαλεσε σπυρακια στο πηγουνι. Το σταματησα για ενα διαστημα, ημερησαν τα σπυρακια και οταν την ξεκινησα ξανα εμφανιστηκαν παλι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dionysia_Varthali
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την επέλεξα εξαιτίας της τιμής της αλλα ειναι σούπερ λιπαρή πρέπει να περάσουν 4 ωρες για να απορροφηθεί επίσης το άρωμα της είναι ιδιαιτέρως βαρύ.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ametrine
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για την τιμή της, πολύ ενυδατικη και απίστευτα εξαιρετική. Δεν την αλλάζω με τίποτα. Μην σας απασχολεί το ότι είναι φθηνή. Μου την σύστησε φαρμακοποιός στην οικογένεια και με ενημέρωσε πως η βάση για όλες τις κρέμες (οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται) κοστίζουν το πολύ 5€ και από εκεί και πέρα πληρώνεις όνομα. Κάποτε είχα την λοξά να παίρνω ακριβά προϊόντα που μου προκαλούσαν αλλεργίες και ακμή όταν τα χρησιμοποιουσα και δεν κάθονταν στο δέρμα μου (La prairie, caudalie κλπ). Πεταμένα λεφτά. Δοκίμασα αυτήν και κάθεται γάντι. Πραγματικά είναι τι θέλει το δέρμα σου εν τέλει. Μην την απορρίψετε, μπορεί να σας εκπλήξει ευχάριστα όπως και εμένα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kmm_s
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή εμπειρία από αυτή την κρέμα, ενυδάτωση μεγάλης διάρκειας, λαμπερό και απαλό δέρμα, ευχάριστη πλούσια υφή. Ανώτερη από ακριβότερες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Skg
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή για ενυδάτωση βλέ΄πεις άμεσα διαφορά, ηλικία 45+ μικτό δέρμα, αποροφάται σε 20λεπτά περίπου , ευχαριστημένη θα την ξαναπάρω

    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fstamba
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για το καλοκαίρι και για οποίες έχουν πολύ ξηρό δέρμα είναι ότι καλύτερο. Πολύ ενυδάτωση! Βέβαια είναι παχιά, θυμίζει κρέμα που τρώγεται αλλά για την τιμή της δε με πειράζει καθόλου. Δεν είναι η βασική μου, για συμπλήρωμα την παίρνω.

    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christinapo
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Tη χρησιμοποιώ κυρίως την νύχτα πριν από τον ύπνο. Το πρωί το πρόσωπό μου φαίνεται φρέσκο και "στρωτό". Ενίοτε την έχω χρησιμοποιήσει σε ξηρά χέρια και το αποτέλεσμα είναι ότι λιαίνει την υφή του δέρματος.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tete78
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    αριστο για μενα που εχω ξηρο δερμα που τραβαει...βαζω πρωτα ορο με υαλουρονικο και απο πανω αυτη ...θα την ξαναπαρω σιγουρα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EYI_VASILEIADOU5246
    2
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ναι μεν πολύ οικονομική και δεν μου έκανε κάποιο πρόβλημα αλλά είναι βαριά και δεν απορροφάται ποτέ.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Bloober_On
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι οτι καλυτερο θα μπορουσατε να βρειτε σε τοσο χαμηλα τιμη
    Δεν ξερω αν κανει για μεγαλες ηλικιες
    Αλλα σε μενα που ειμαι κατω απο 30 εξαφανησε κατι λεπτες γραμμες εκφρασης που ειχα στο μετωπο
    Πραγματικα το προσωπο μου λαμπει μετα την χρηση της

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sotososfp
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραία μυρωδιά,αφήνει πολύ καλή αίσθηση στην επιδερμίδα,απλά δεν απορροφάται τόσο εύκολα.
    Όμως μικρό το κακό,αφού σε αυτήν την τιμή δεν υπάρχει ανταγωνιστής!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    το καλύτερο προϊόν και με διαφορά θα το ξανά επαιρνα ️

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ ωραια κρεμα! value for money! Θα την ξαναπαρω σιγουρα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απλά υπέροχη ! Πολύ καλύτερη από άλλες αντίστοιχες ακριβότερες! Μπράβο στην εταιρεία!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    καλό για την τιμή του , χωρίς άρωμα ,αργή απορρόφηση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    1. Έχει ωραία υφή.
    2. Πάρα πολύ λιπαρή.
    3. Η μυρωδιά δε μου άρεσε.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για την μάνα μου που τις πήρα δεν κλαίει αλλά δεν γελάει κιόλας........(έτσι μου είπε) χαχαχαχα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ βαρύ άρωμα! Αδύνατο να το βάλλω στο πρόσωπο! Ευτυχώς έδωσα 4 ευρώ!

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι πολύ καλή κρέμα και σε εξαιρετικά καλή τιμή

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όι πρέπει για το δικό μου δέρμα και ηλικία (49).

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπράβο τη Sostar που δημιούργησε κρέμες σε καλή τιμή....

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εκπληκτική κρέμα ,το λέω εγώ πού έχω δοκιμάσει τα πάντα από κρέμες !

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σούπερ ενυδατική!!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ βαριά κρέμα ότι πρέπει για επιδερμίδες που χρειάζονται εντατική ενυδάτωση

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Διστακτικά κι εγώ αγόρασα αυτή την κρέμα προσώπου και έχω ενθουσιαστεί.
    Είμαι 58 χρονών και το δέρμα μου έχει φωτίσει και έχει γίνει απαλό και λείο, φανταστική!
    Απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει αίσθηση λιπαρότητας.
    Όσο για το άρωμα, εμένα μου αρέσει πολύ.

    0
  • Είναι πολύ φτηνή για να είναι καλή. καλύτερα πάτε σε μια καλύτερη σειρά της sostar... για ηλικίες 30+ νομίζω δεν κάνει... δεν είδα καμία ενυδάτωση...

    1
  • Αγόρασα την συγκεκριμένη κρέμα , βλέποντας τις αξιολογήσεις εδώ και τελικά καλώς έκανα.
    Η κρέμα είναι φανταστική! Είμαι 49 ετών και έχω δει μεγάλη βελτίωση . Αληθινά , δεν πίστευα ότι μια τόσο οικονομική κρέμα θα έκανε τόσο καλή δουλειά! Σχετικά με το άρωμα της , για μένα προσωπικά , δεν είναι τόσο δυσάρεστο.
    Τελικά , αυτή η εταιρεία μου ταίριαξε πολύ καλά , καθώς έχω και κρέμα ημέρας από την ίδια.

    3
  • Στα σαράντα μου με μικτή επιδερμίδα και είναι άψογη. Μυρίζει και όμορφα.
    Τιμή επίσης άριστη και Ελληνικό προϊόν!

    4
  • Αν πιστεύετε ότι η τιμή είναι ανάλογη με την ποιότητα, κάνετε λάθος.
    Είναι μια ελληνική εταιρεία με καταπληκτικά προϊόντα!
    Μια δοκιμή, θα σας πείσει !!!!!

    3
  • Δες τα όλα
3,93 €
5,00 €   μεταφορικά
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα