Πολύ όμορφο κουτί , πολύ όμορφο αποτέλεσμα , μεγάλο πλεονέκτημα τα 6 ανεμιστηρακια για τα οποία έχει και το fannhub πίσω το οποίο χωράει έως 10 ανεμιστηρακια. άπλετος χώρος για οποιαδήποτε κάρτα γραφικών, όπως και για cable management.
Το συγκεκριμένο κουτί το σκρουτζ αλλά και στις σελίδες προμηθετων, ΔΗΛΩΝΕΙ πως έχει type c ,πράγμα το οποίο είναι λάθος γιατί το συγκεκριμένο κουτί βγαίνει σε 2 editions (type c και non type c) και έχουν αντιγράψει τα specs του type c edition αλλά πουλάνε το non type c edition.
ΠΡΟΣΟΧΗ πρώτου ξεκινήσετε το χτίσιμο πρέπει να βγάλετε τα κάτω ανεμηστηρακια όπως θα δείτε στις φωτογραφίες εμποδίζουν τις συνδέσεις της μητρικής στη κάτω μεριά όπως και στην πάνω. Τα ανεμιστηρακια της υδροψυξης ακουμπάνε τις μνήμες ραμ όπως βλέπετε στη φωτο. το κουτί έρχεται με τα τρία κάτω ανεμηστηρακια σαν intake και τα υπόλοιπα exhaust. έχω αλλάξει τα 2 δεξιά και τα έχω κάνει κι αυτά intake , προτείνω το ίδιο . ΑΥΤΑ
Quick update.
6 μηνες (περιπου) αργοτερα το fan hab υπολειτουργει με αποτελεσμα να μην συγχρονιζεται με την μητρικη και δε δεχεται εντολες απο το ασυρματο controlleraki. ο μονος τροπος πλεον για να ρυθμισεις τα λεντ των ανεμιστηρων ειναι με το κουμπι resetπου συνδεεται πανω στο hub.