Η οθόνη Super AMOLED 6,5 ιντσών του Galaxy A15 ενισχυμένη με Vision Booster δημιουργεί ομαλές, φωτεινές και ζωντανές εμπειρίες θέασης με φωτεινότητα έως και 800 nits, ρυθμό ανανέωσης 90 Hz και οθόνη χαμηλού μπλε φωτός eye comfort.
εχει καλο ηχο???
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Η οθόνη Super AMOLED 6,5 ιντσών του Galaxy A15 ενισχυμένη με Vision Booster δημιουργεί ομαλές, φωτεινές και ζωντανές εμπειρίες θέασης με φωτεινότητα έως και 800 nits, ρυθμό ανανέωσης 90 Hz και οθόνη χαμηλού μπλε φωτός eye comfort.
Εκφράστε τη δημιουργικότητά σας. Το Galaxy A15 διαθέτει κύρια κάμερα 50MP για το αριστούργημα σας, κάμερες 5MP Ultra Wide και 2MP Macro για τοπία και κοντινές λήψεις και μπροστινή κάμερα 13MP για selfies ιδανικές για το προφίλ λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης.
Ο επεξεργαστής MediaTek Helio G99, εξοπλισμένος με 2xCortex-A76 με ταχύτητα χρονισμού ως και 2.2Ghz και 4xCortex-A55 με ταχύτητα χρονισμού ως και 2Ghz και GPU Mali-G57 MC2 διαθέτει εντυπωσιακή ισχύ για να διαχειρίζεται τις εφαρμογές και την ψυχαγωγία σας.
Η μπαταρία των 5000mAh μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 2 ημέρες σύμφωνα με μετρήσεις της εταιρίας, ενώ έχει λειτουργία γρήγορης φόρτισης Super Fast Charging.
* ο ταχυφορτιστής 25W πωλείται ξεχωριστά.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
αξιόπιστο και δεν κολλάει ποτέ. πάντα 8gb στα κινητά για να μην κολάνε. και ας είναι λίγο πιο ακριβά.
Πολύ καλό κινητό...με πολλές δυνατότητες...... δεν μου άρεσε ότι δεν είχε φορτιστή μέσα,στο κουτί, αλλά μόνο καλώδιο & πιστεύω ότι για καινούριο τηλέφωνο, η μπαταρία του δεν κρατάει πολύ.
Κανένα παράπονο. Πολύ καλό κινητό, γρήγορο και με ποιοτική οθόνη (απόδοση χρωμάτων, ανάλυση κτλ). Ο χώρος των 256GB δεν γεμίζει με τίποτα.
άψογο για τα 120 ευρώ που ξόδεψα, δεν θα βρεθεί καλύτερο σε τέτοια τιμή. μπορεί το hardware να μην ειναι γενικά μιλώντας εντυπωσιακό αλλά το software της samsung είναι ποιότητας με σύγκριση άλλα κινητά σε τέτοια τιμή
Είναι πολύ καλό κινητό για την τιμή του . ΟΜΩΣ έχω παρατηρήσει ότι τα συγκεκριμένα κολλάνε λίγο και από ότι είδα έτσι έρχονται από το εργοστάσιο κατά τα άλλα καλα
αν υπήρχε-1 τότε τότε δικαιούταν...αν δεν θέλετε να κλαψεται τα χρήματα σας μακριά...κολλάει σέρνεται άλλες εφαρμογές πατάς να ανοίξει άλλες ανοίγει, περνει τηλέφωνο στο άκυρο...μετάνιωσα για την αγορά του και θα είναι το εφαλτήριο για να μην αγοράσω πάλι samsung. μάλλον προέρχεται από την πολύ βαθιά Κίνα
Ωραιο, κομψο κινητό με ωραιο design. Εντυπωσιακό σε χρωμα κίτρινο. Ευχαριστημένος μέχρι στιγμής. Το χω για χρήση απλη καθημερινή, σοσιαλ apps, βίντεο, κλησεις. Καμερα καλη. Ενταξει σίγουρα δε ειναι η καμερα που θα βγάλεις τις τοπ φωτογραφίες οπως με αλλο κορυφαίο μοντέλο της s σειράς της ιδιας εταιρείας. Αλλα σίγουρα δε σε αφήνει παραπονεμένο. Για μενα ειναι μια πολυ καλη και οικονομικη επιλογή για κάποιον/καποιαν που θέλει ενα απλο καθημερινό κινητό all around.
Μάλλον η χειρότερη αγορά που έχω κάνει στη ζωή μου... Βρέθηκα στη δύσκολη θέση να χαλάσει το παλιό μου Xiaomi Poco X3 και να μην έχω την οικονομική άνεση να αγοράσω ένα καλό τηλέφωνο. Στην περιοχή που μένω, το Α15 ήταν η φτηνότερη επιλογή που βρήκα σε μοντέλο του 2024 στα 160€ τον Ιούλιο.
Το τηλέφωνο δεν είναι απλά κακό... είναι τόσο κακό που δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ούτε για απλές καθημερινές δουλειές. Να βγάλεις μια φωτογραφία παίρνει, χωρίς υπερβολή μισό λεπτό για να ανοίξει η εφαρμογή και 10-15 δευτερόλεπτα να τραβηχτεί η φωτογραφεία από τη στιγμή που πατάς το πλήκτρο. Εάν δεχτείς κλήση όσο χρησιμοποιείς μια εφαρμογή πχ Instagram, το τηλέφωνο θα κολλήσει εντελώς για τόση ώρα που μέχρι να ξεκολλήσει και να εμφανιστεί η επιλογή να απαντήσεις, όποιος σε καλεί θα το έχει κλείσει. Το να αλλάξεις μεταξύ 2 ανοιχτών εφαρμογών παίρνει 10-20" κατά μέσο όρο.
Το αστείο είναι πως με 140€ η κοπέλα μου την ίδια περίοδο πήρα αντίστοιχο Xiaomi που τρέχει εξαιρετικά, ενώ εγώ για πρώτη φορά εμπιστεύτικα Samsung... ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. Το τηλέφωνο κυριολεκτικά για πέταμα από τη πρώτο λεπτό και θα το κρατήσω μέχρι να βρεθεί μπάτζετ για οτιδήποτε άλλο. Έχω κινητό (αντίστοιχης τιμής) αγορασμένο το 2018 με 3-4 χρόνια χρήσης στη πλάτη του που τρέχει καλύτερα.
Το κινητό είναι ότι πρέπει για κάποιον που δεν ασχολείται πολύ με τη τεχνολογία ή δεν χρησιμοποιεί συχνά το κινητό του τηλέφωνο. Σε αντίθεση με εμένα που το χρησιμοποιώ όλη την ωρα. Παρόλο που έχει εξαιρετική ανάλυση η οθόνη, έχει ικανοποιητική μπροστινή κάμερα και η μπαταρία του πετάει, το κινητό στα άλλα όπως π.χ. πίσω κάμερα, λειτουργία και ήχο δεν είναι τόσο ικανοποιητικό. Το κινητό το πήρα τον Ιούλιο του 2024 σε κάτι μέρες θα το έχω για 5 μήνες. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι έχει αρχίσει να κολλάει υπερβολικά πολύ. Σήμερα κόλλησε τόσο πολύ που έκλεισε από μόνο του και δεν μπορούσα να το ανοίξω. Κλείνοντας, το κινητό είναι ότι μπορείς να περιμένεις για τα χρήματα του, αν θες μια συσκευή που θα τη χρησιμοποιείς όλη μέρα δεν ειναι η ιδανική για σένα.
for entry level and for the money I paid for it. it's worth it
disable ram extension in order to reduce lag.
Μέτρια προς κακή κάμερα, ειδικά η σελφι βγαίνει θολή. Κατέβασα άλλη εφαρμογή για φωτογραφίες, ώστε να μη χρησιμοποιώ αυτήν του κινητού, μήπως είναι καλύτερα έτσι. Υπάρχει διαφορά με τη λύση αυτή, αλλά μικρή. Εχω μετανιώσει για την αγορά μου, γιατί το πήρα κυρίως με κριτήριο την κάμερα. Το huawei p30 lite που είχα έβγαζε φανταστικές φωτογραφίες, καμία σχέση με αυτό.
Η τιμή του είναι κατάλληλη σε σχέση με το τι προσφέρει. Το αγοράσαμε στην μητέρα μου για δώρο, το χρησιμοποιεί εδώ και 2-3 μήνες για μια απλή καθημερινή χρήση, την έχει βολέψει και δεν αντιμετώπισε κανένα θέμα. Το μόνο άμεσο αρνητικό που παρατήρησα είναι η κάμερα, αλλά σε σχέση με την τιμή του κινητού δεν είχα πολλές προσδοκίες.
Δεν το περίμενα αλλα κινητάρα με τα όλα του, για την τιμή του φυσικά (190 € το πήρα)
Πολύ όμαλο στη ροή και γρήγορο στη χρήση λόγω του σχετικά συχνά χρησιμοποιούμενου σε οικονομικά μοντέλα, mid range mediatek helio G99 (cpu - επεξεργαστη), δείτε στο google "g99 nanoreview" για να καταλαβετε τι εννοώ.
Φυσικά παίζει ρόλο και το λογισμικό που το νιώθεις πολύ premium και smooth δλδ καπως θυμίζει iphone το UX και UI της samsung για android (oneUI) ειδικα στις γραμμες που εχει πχ για την εφαρμογη κλησεων ή ρυθμίσεις, αλλα εξακολουθεί να ειναι πολυ κοντά σε stock android, που ειναι καλο vs πχ κατι βλακειες της xiaomi με miUI και HyperOS που ειναι υπερφορτωμενο και τα τελευταια 2 χρονια ολοι λεγαν πως τα 'κανε αργα.
Επισης θυμίζει καπως iPhone και η πίσω πλευρά του το πως είναι σαν γυαλί και αντανακλάει, οκ ειναι πλαστικο το περιβλημα στις πλευρες αλλα ο καθρεφτισμος αυτος ειναι αρκετα premium feel σε φαση γυαλι που αστραφτει (μ' αρεσε ακομα και νυχτα οταν το ανοιξα πρωτη φορα).
Νομίζω οθονόρα για την τιμή λόγω του ότι εχουν economies of scale σε OLED οθονες για τηλεορασεις και μπορουν να κάνουν κατι αξιόλογο σε μικρο μεγεθος ακομα και γι' αυτή τη τιμη. Και το μέγεθος επίσης ευχαριστο στο χερι δεν ειναι σαν παντοφλα στα 6.7" - 6.8"++, είναι 6.5" και πιο ανετο για χρήση με 1 χέρι συγκριτικά.
Εννοειται πως ενα αρνητικο ειναι το οτι στο κουτι δεν εχει πολλά πολλά, μόνο ενα καλώδιο 1 μετρο usb c βυσμα εξοδο σε usb c βυσμα έξοδο χωρις καποιον φορτιστη τουβλακι για την μπριζα, αλλα νομιζω με τοσα κινητα που παιρνουμε κ αλλάζουμε καθε 3 - 4 χρονια ολοι θα 'χουμε προυπαρχον καλωδια και usb μπριζα "εξοπλισμό". Οπότε οκ. Τελευταιο αρνητικο θα ελεγα το mono ηχειο μονο στη κατω μερια δεξια, χωρις δευτερο ηχειο στη ανω πλευρα της οθονης για να εχει λιγο την stereo αίσθηση. Προσοχη στις παρανοησεις, το αρνητικο σχολιο για τον ηχο δεν εχει να κανει με το μικροφωνο η την εμπειρια καταγραφης φωνης και ακουστικου στην διαρκεια των κλησεων, αλλα για την εμπειρια να βαζεις μουσική ή podcast απο τη οπτικη ενως καπως "audiophile" για μενα ειναι καπως σημαντικο, για το 80% μαλλον οχι τοσο, η καταγραφη φωνης και ο ηχος στην κληση ειναι καθαρος και αξιολογος που εχω μιλησει και 40 λεπτα συνεχομενα, οσες φορες ρωτησα αν μ' ακουγαν καθαρα "πως ειναι ο ήχος;" μου λεγαν "πολυ οκ, ακουγεται καθαρά".
Παντως αξιζει να αγνοησει κανεις την εκδοση με 128GB αποθηκευτικο χωρο 4GB μνημη, και κατευθειαν αρπάζει την μαξ 256GB 8GB μνημη ram, και ας ειναι η διαφορα 40 - 50 ευρω, για πιο μελλοντική ασφάλεια και άνεση!!
εντάξει δεν τρελαίνει από επιδόσεις. Σε γενικές γραμμές καλό για 120€ κάτι ψιλοκολληματα λίγο ο επεξεργαστής σαν να τα χάνει ορισμένες φορές αλλά οκ δεν περιμένεις να πετάει στα 120. Πάντως το redmi 12 4g που είχα πριν από αυτό αρκετά καλύτερο στα ίδια λεφτά
Für den Preis ist das Telefon ein guter Kauf. Alles funktioniert einwandfrei. Gute Sprachqualität. Kamera macht gute Fotos. Akku hält lange.
Αρκετά καλό για τα χρήματα που δίνεις. Το αγόρασα για τους γονείς μου κ τους φάνηκε εύκολο αλλά κ γρήγορο.
πολυ καλό κινητό βγάζει καλές φωτογραφίες και στο φως και στο σκοτάδι 2 πράγματα δεν είναι καλά όλα τα άλλα τέλεια η ποιότητα του βίντεο και όταν έχεις πολλές εφαρμογές ανοιχτές κολλάει λίγο
Με λίγα λόγια το πληρέστερο κινητό μέχρι 200€.Amoled 1080p οθόνη με ακριβέστατα χρώματα, τίμιος επεξεργαστής και κάμερα που είναι αισθητά καλύτερη από τύπου xiaomi redmi note 13 ,όπως και από κάθε άλλο ανταγωνιστή σε αυτά τα χρήματα. Αλλά το μεγάλο ατού δεν είναι τίποτα από αυτά αλλά το μακράν καλύτερο ui σε android το one ui που κανει παππάδες και παραδόξως δεν επιβαρύνει καθόλου το σύστημα καταλαμβάνοντας υψηλούς πόρους cpu,ram. Η samsung εκανε καλή δουλειά εδώ σε σχέση με το a14, το μόνο αρνητικο είναι 4-5 εφαρμογές bloatware ,διαγράψτε τες και ξεγνοιάζετε.
After exactly 1 year of normal usage the mic is not working for calls.
Fast and very affordable, needed a new phone as old was getting slow, and this defiantly is worth it, especially for the fast charging and nfc
το κινητο αυτο αγοραστηκε για ηληκιωμενο.επειδη πριν του το δωσω το δουλεψα κι'εγω και το ρυθμισα και εβγαλα κατι προ εγκατεστημενες εφαρμογες εχω να πω οτι το κινητο παει σφαιρα και δεν εχει αχρηστο blootware και διαφημισεις που εχουν αυτης της κατηγοριας τιμης αλλες μαρκες.
στα ++ το μεγεθος δεν τρομαζει..η μπαταρια του ειναι καλη.το κρατημα ειναι αριστο και δειχνει κινητο μεγαλυτερης τιμης.η καμερα του ειναι μια χαρα αλλα η selfie ειναι πολυ καλη.αγοραστηκε 4/128 και εχει επιπλεον ρυθμιση για ram plus.αξιζεει και με το παραπανω η τιμη αυτη για ενα επωνυμο κινητο με πολλες στο μελλον αναβαθμισεις.ερχετε με εκδοση android 14.η οθονη του ειναι αριστη,καλη αναλυση και ωραια χρωματα λογο amoled panel.εχω καταχαρει με την αγορα αυτη και μεσα σε 1 εβδομαδα αγορασα και αλλο.τωρα οι εφαρμογες που το δουλευω ειναι τα βασικα social media ,τραπεζες και viber .για τα χρηματα του ειναι VFM
Όπως το είδες αυτό πας στο redmi note 13 4g με τα ίδια χρήματα, αρχικά το κινητό έχει τεράστια bezels σαν να είναι του 2018 και δεν έχει τρύπα στην μπροστινή κάμερα, κολλάει αρκετά στην καθημερινή χρήση παιχνίδια έτσι και έτσι, φωτογραφίες μέτριες βίντεο πολύ κακό,οθόνη οκ αλλά κολλάει το touch, λόγοι για να πάρεις το redmi note 13 πιο γρήγορο, μικρά bezel και τρύπα στην μπροστινή κάμερα,πάρα πολύ καλές φωτογραφίες ναυαρχίδας σε φως ημέρας,δαχτυλικο πάνω στην οθόνη,120hz 6,67" οθόνη και και και !!!
για την τιμή του τίμιο κινητό στα 130 που το πήρα. το έχω έως 2η συσκευή για την δουλειά και με άφησε άψογα ευχαριστημενο με το μόνο μειονέκτημα αν το έχεις όλοι μέρα στο χέρι κάποιες φορές λιγάκι κρασαρει τίποτα το σπουδαίο για την δουλειά που το θέλω είμαι ευχαριστημένος!
είμαι απογοητευμένος με αυτό το κινητο. Στο youtube το χαϊδευουν πολύ.
Η οθονη του είναι το μόνο καλό. Η απόδοση είναι απογοητευτική, να σημειώσω και ότι έχω ένα κινεζοταμπλετ με τον ίδιο επεξεργαστή
και δεν κολλάει καθόλου λ, ενώ αυτό κολλάει. Ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν ότι όταν το φόρτιζα
ένα μέρος της οθόνης δεν δούλευε καλά και έπρεπε να το πατήσεις αρκετές φορές για να λειτουργήσει οτιδήποτε εκεί πέρα. Θα το πρότεινα σε όσους αρέσει η samsung και το οικοσύστημα της, αλλά θα πρότεινα να αγοράσετε το redmi note 12 για το ίδιο
budget.
Είναι ένα τηλέφωνο για όχι απαιτητικούς χρήστες. Κάνει μια χαρά τη δουλειά τού όσο αναφορά κλήσεις και μηνύματα. Θα δεις άνετα και κανένα βιντεάκι σε YouTube και Instagram αλλά χωρίς όμως ιδιαίτερο ζορισμα. Σίγουρα δεν είναι το ιδανικό cameraphone αλλά λίγο πολύ ξέρεις τι μπορείς να περιμένεις σε αυτή την κατηγορία χρημάτων. Στα θετικά του είναι η μπαταρία. Με χαλαρή χρήση σού βγάζει άνετα 2 μέρες αυτονομίας.
Εν κατακλείδι, όποιος ψάχνει Smartphone σε αυτό το εύρος τιμής, είναι μια τίμια επιλογή και πάνω απ όλα με την εγγύηση Samsung!
Αγοράστηκαν 2 κινητά ένα για την μητέρα μου και ένα για την βαφτισιμια μου.
Για τα λεφτά του επειδή διάβασα διάφορα, μπορεί να είναι και μονόδρομος. πολύ αξιόλογες φωτογραφίες κλάσης ανώτερες από το poco x3 έχω.
Με αναβαθμίσεις να τρέχουν και περιήγηση στο κινητό δεν κόλλησε πουθενά.η μπαταρία του πολύ καλή.
όταν γράφονται κάποια σχόλια να ξέρουμε και με τη το συγκρίνουμε..
επίσης όσοι έχουν πρόβλημα του τύπου ήρθε σπασμένο η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να το αλλάξει της πρώτες 10 μέρες νεκρό η ζωντανό (DOA)
για όσους δεν το ξέρουν ας το ψάξουν
Αρκετά τίμιο για τα λεφτά του. Χρησιμοποιείται καθημερινά με απλή χρήση και καλύπτει πλήρως τις βασικές ανάγκες. Το μοναδικό πρόβλημα, η πλακέτα φόρτισης η οποία αντικαταστάθηκε εντός μιας ημεράς από την αντιπροσωπεία (το πήγα κατευθείαν στο service). Ορισμένες φορές διακρίνονται κάτι κολληματάκια αλλά για να αποφύγεις τέτοιες συνθήκες πρέπει να σκάσεις αρκετά χρήματα παραπάνω για να έχεις ένα καλό σύνολο.
Είναι πάρα πολύ καλό για συσκευή ατόμου που κυρίως το έχει για κλήσεις και ελαφρύ σερφαρισμα. Για τις λειτουργίες αυτές είναι μια χαρά. Σαν κάτοχος s23 ultra, όλα μου φαίνονται πιο αργά και χειρότερα (είναι φυσιολογικό), αλλά γενικά είναι μια χαρά κινητό
αξιόπιστο και δεν κολλάει ποτέ. πάντα 8gb στα κινητά για να μην κολάνε. και ας είναι λίγο πιο ακριβά.
Πολύ καλό κινητό...με πολλές δυνατότητες...... δεν μου άρεσε ότι δεν είχε φορτιστή μέσα,στο κουτί, αλλά μόνο καλώδιο & πιστεύω ότι για καινούριο τηλέφωνο, η μπαταρία του δεν κρατάει πολύ.
Κανένα παράπονο. Πολύ καλό κινητό, γρήγορο και με ποιοτική οθόνη (απόδοση χρωμάτων, ανάλυση κτλ). Ο χώρος των 256GB δεν γεμίζει με τίποτα.
1605 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤι χρώμα είναι το καλώδιο που διαθέτει;
Άσπρο
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Η οθόνη Super AMOLED 6,5 ιντσών του Galaxy A15 ενισχυμένη με Vision Booster δημιουργεί ομαλές, φωτεινές και ζωντανές εμπειρίες θέασης με φωτεινότητα έως και 800 nits, ρυθμό ανανέωσης 90 Hz και οθόνη χαμηλού μπλε φωτός eye comfort.
Εκφράστε τη δημιουργικότητά σας. Το Galaxy A15 διαθέτει κύρια κάμερα 50MP για το αριστούργημα σας, κάμερες 5MP Ultra Wide και 2MP Macro για τοπία και κοντινές λήψεις και μπροστινή κάμερα 13MP για selfies ιδανικές για το προφίλ λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης.
Ο επεξεργαστής MediaTek Helio G99, εξοπλισμένος με 2xCortex-A76 με ταχύτητα χρονισμού ως και 2.2Ghz και 4xCortex-A55 με ταχύτητα χρονισμού ως και 2Ghz και GPU Mali-G57 MC2 διαθέτει εντυπωσιακή ισχύ για να διαχειρίζεται τις εφαρμογές και την ψυχαγωγία σας.
Η μπαταρία των 5000mAh μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 2 ημέρες σύμφωνα με μετρήσεις της εταιρίας, ενώ έχει λειτουργία γρήγορης φόρτισης Super Fast Charging.
* ο ταχυφορτιστής 25W πωλείται ξεχωριστά.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
αξιόπιστο και δεν κολλάει ποτέ. πάντα 8gb στα κινητά για να μην κολάνε. και ας είναι λίγο πιο ακριβά.
Πολύ καλό κινητό...με πολλές δυνατότητες...... δεν μου άρεσε ότι δεν είχε φορτιστή μέσα,στο κουτί, αλλά μόνο καλώδιο & πιστεύω ότι για καινούριο τηλέφωνο, η μπαταρία του δεν κρατάει πολύ.
Κανένα παράπονο. Πολύ καλό κινητό, γρήγορο και με ποιοτική οθόνη (απόδοση χρωμάτων, ανάλυση κτλ). Ο χώρος των 256GB δεν γεμίζει με τίποτα.
άψογο για τα 120 ευρώ που ξόδεψα, δεν θα βρεθεί καλύτερο σε τέτοια τιμή. μπορεί το hardware να μην ειναι γενικά μιλώντας εντυπωσιακό αλλά το software της samsung είναι ποιότητας με σύγκριση άλλα κινητά σε τέτοια τιμή
Είναι πολύ καλό κινητό για την τιμή του . ΟΜΩΣ έχω παρατηρήσει ότι τα συγκεκριμένα κολλάνε λίγο και από ότι είδα έτσι έρχονται από το εργοστάσιο κατά τα άλλα καλα
αν υπήρχε-1 τότε τότε δικαιούταν...αν δεν θέλετε να κλαψεται τα χρήματα σας μακριά...κολλάει σέρνεται άλλες εφαρμογές πατάς να ανοίξει άλλες ανοίγει, περνει τηλέφωνο στο άκυρο...μετάνιωσα για την αγορά του και θα είναι το εφαλτήριο για να μην αγοράσω πάλι samsung. μάλλον προέρχεται από την πολύ βαθιά Κίνα
Ωραιο, κομψο κινητό με ωραιο design. Εντυπωσιακό σε χρωμα κίτρινο. Ευχαριστημένος μέχρι στιγμής. Το χω για χρήση απλη καθημερινή, σοσιαλ apps, βίντεο, κλησεις. Καμερα καλη. Ενταξει σίγουρα δε ειναι η καμερα που θα βγάλεις τις τοπ φωτογραφίες οπως με αλλο κορυφαίο μοντέλο της s σειράς της ιδιας εταιρείας. Αλλα σίγουρα δε σε αφήνει παραπονεμένο. Για μενα ειναι μια πολυ καλη και οικονομικη επιλογή για κάποιον/καποιαν που θέλει ενα απλο καθημερινό κινητό all around.
Μάλλον η χειρότερη αγορά που έχω κάνει στη ζωή μου... Βρέθηκα στη δύσκολη θέση να χαλάσει το παλιό μου Xiaomi Poco X3 και να μην έχω την οικονομική άνεση να αγοράσω ένα καλό τηλέφωνο. Στην περιοχή που μένω, το Α15 ήταν η φτηνότερη επιλογή που βρήκα σε μοντέλο του 2024 στα 160€ τον Ιούλιο.
Το τηλέφωνο δεν είναι απλά κακό... είναι τόσο κακό που δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ούτε για απλές καθημερινές δουλειές. Να βγάλεις μια φωτογραφία παίρνει, χωρίς υπερβολή μισό λεπτό για να ανοίξει η εφαρμογή και 10-15 δευτερόλεπτα να τραβηχτεί η φωτογραφεία από τη στιγμή που πατάς το πλήκτρο. Εάν δεχτείς κλήση όσο χρησιμοποιείς μια εφαρμογή πχ Instagram, το τηλέφωνο θα κολλήσει εντελώς για τόση ώρα που μέχρι να ξεκολλήσει και να εμφανιστεί η επιλογή να απαντήσεις, όποιος σε καλεί θα το έχει κλείσει. Το να αλλάξεις μεταξύ 2 ανοιχτών εφαρμογών παίρνει 10-20" κατά μέσο όρο.
Το αστείο είναι πως με 140€ η κοπέλα μου την ίδια περίοδο πήρα αντίστοιχο Xiaomi που τρέχει εξαιρετικά, ενώ εγώ για πρώτη φορά εμπιστεύτικα Samsung... ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. Το τηλέφωνο κυριολεκτικά για πέταμα από τη πρώτο λεπτό και θα το κρατήσω μέχρι να βρεθεί μπάτζετ για οτιδήποτε άλλο. Έχω κινητό (αντίστοιχης τιμής) αγορασμένο το 2018 με 3-4 χρόνια χρήσης στη πλάτη του που τρέχει καλύτερα.
Το κινητό είναι ότι πρέπει για κάποιον που δεν ασχολείται πολύ με τη τεχνολογία ή δεν χρησιμοποιεί συχνά το κινητό του τηλέφωνο. Σε αντίθεση με εμένα που το χρησιμοποιώ όλη την ωρα. Παρόλο που έχει εξαιρετική ανάλυση η οθόνη, έχει ικανοποιητική μπροστινή κάμερα και η μπαταρία του πετάει, το κινητό στα άλλα όπως π.χ. πίσω κάμερα, λειτουργία και ήχο δεν είναι τόσο ικανοποιητικό. Το κινητό το πήρα τον Ιούλιο του 2024 σε κάτι μέρες θα το έχω για 5 μήνες. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι έχει αρχίσει να κολλάει υπερβολικά πολύ. Σήμερα κόλλησε τόσο πολύ που έκλεισε από μόνο του και δεν μπορούσα να το ανοίξω. Κλείνοντας, το κινητό είναι ότι μπορείς να περιμένεις για τα χρήματα του, αν θες μια συσκευή που θα τη χρησιμοποιείς όλη μέρα δεν ειναι η ιδανική για σένα.
for entry level and for the money I paid for it. it's worth it
disable ram extension in order to reduce lag.
Μέτρια προς κακή κάμερα, ειδικά η σελφι βγαίνει θολή. Κατέβασα άλλη εφαρμογή για φωτογραφίες, ώστε να μη χρησιμοποιώ αυτήν του κινητού, μήπως είναι καλύτερα έτσι. Υπάρχει διαφορά με τη λύση αυτή, αλλά μικρή. Εχω μετανιώσει για την αγορά μου, γιατί το πήρα κυρίως με κριτήριο την κάμερα. Το huawei p30 lite που είχα έβγαζε φανταστικές φωτογραφίες, καμία σχέση με αυτό.
Η τιμή του είναι κατάλληλη σε σχέση με το τι προσφέρει. Το αγοράσαμε στην μητέρα μου για δώρο, το χρησιμοποιεί εδώ και 2-3 μήνες για μια απλή καθημερινή χρήση, την έχει βολέψει και δεν αντιμετώπισε κανένα θέμα. Το μόνο άμεσο αρνητικό που παρατήρησα είναι η κάμερα, αλλά σε σχέση με την τιμή του κινητού δεν είχα πολλές προσδοκίες.
Δεν το περίμενα αλλα κινητάρα με τα όλα του, για την τιμή του φυσικά (190 € το πήρα)
Πολύ όμαλο στη ροή και γρήγορο στη χρήση λόγω του σχετικά συχνά χρησιμοποιούμενου σε οικονομικά μοντέλα, mid range mediatek helio G99 (cpu - επεξεργαστη), δείτε στο google "g99 nanoreview" για να καταλαβετε τι εννοώ.
Φυσικά παίζει ρόλο και το λογισμικό που το νιώθεις πολύ premium και smooth δλδ καπως θυμίζει iphone το UX και UI της samsung για android (oneUI) ειδικα στις γραμμες που εχει πχ για την εφαρμογη κλησεων ή ρυθμίσεις, αλλα εξακολουθεί να ειναι πολυ κοντά σε stock android, που ειναι καλο vs πχ κατι βλακειες της xiaomi με miUI και HyperOS που ειναι υπερφορτωμενο και τα τελευταια 2 χρονια ολοι λεγαν πως τα 'κανε αργα.
Επισης θυμίζει καπως iPhone και η πίσω πλευρά του το πως είναι σαν γυαλί και αντανακλάει, οκ ειναι πλαστικο το περιβλημα στις πλευρες αλλα ο καθρεφτισμος αυτος ειναι αρκετα premium feel σε φαση γυαλι που αστραφτει (μ' αρεσε ακομα και νυχτα οταν το ανοιξα πρωτη φορα).
Νομίζω οθονόρα για την τιμή λόγω του ότι εχουν economies of scale σε OLED οθονες για τηλεορασεις και μπορουν να κάνουν κατι αξιόλογο σε μικρο μεγεθος ακομα και γι' αυτή τη τιμη. Και το μέγεθος επίσης ευχαριστο στο χερι δεν ειναι σαν παντοφλα στα 6.7" - 6.8"++, είναι 6.5" και πιο ανετο για χρήση με 1 χέρι συγκριτικά.
Εννοειται πως ενα αρνητικο ειναι το οτι στο κουτι δεν εχει πολλά πολλά, μόνο ενα καλώδιο 1 μετρο usb c βυσμα εξοδο σε usb c βυσμα έξοδο χωρις καποιον φορτιστη τουβλακι για την μπριζα, αλλα νομιζω με τοσα κινητα που παιρνουμε κ αλλάζουμε καθε 3 - 4 χρονια ολοι θα 'χουμε προυπαρχον καλωδια και usb μπριζα "εξοπλισμό". Οπότε οκ. Τελευταιο αρνητικο θα ελεγα το mono ηχειο μονο στη κατω μερια δεξια, χωρις δευτερο ηχειο στη ανω πλευρα της οθονης για να εχει λιγο την stereo αίσθηση. Προσοχη στις παρανοησεις, το αρνητικο σχολιο για τον ηχο δεν εχει να κανει με το μικροφωνο η την εμπειρια καταγραφης φωνης και ακουστικου στην διαρκεια των κλησεων, αλλα για την εμπειρια να βαζεις μουσική ή podcast απο τη οπτικη ενως καπως "audiophile" για μενα ειναι καπως σημαντικο, για το 80% μαλλον οχι τοσο, η καταγραφη φωνης και ο ηχος στην κληση ειναι καθαρος και αξιολογος που εχω μιλησει και 40 λεπτα συνεχομενα, οσες φορες ρωτησα αν μ' ακουγαν καθαρα "πως ειναι ο ήχος;" μου λεγαν "πολυ οκ, ακουγεται καθαρά".
Παντως αξιζει να αγνοησει κανεις την εκδοση με 128GB αποθηκευτικο χωρο 4GB μνημη, και κατευθειαν αρπάζει την μαξ 256GB 8GB μνημη ram, και ας ειναι η διαφορα 40 - 50 ευρω, για πιο μελλοντική ασφάλεια και άνεση!!
εντάξει δεν τρελαίνει από επιδόσεις. Σε γενικές γραμμές καλό για 120€ κάτι ψιλοκολληματα λίγο ο επεξεργαστής σαν να τα χάνει ορισμένες φορές αλλά οκ δεν περιμένεις να πετάει στα 120. Πάντως το redmi 12 4g που είχα πριν από αυτό αρκετά καλύτερο στα ίδια λεφτά
Für den Preis ist das Telefon ein guter Kauf. Alles funktioniert einwandfrei. Gute Sprachqualität. Kamera macht gute Fotos. Akku hält lange.
Αρκετά καλό για τα χρήματα που δίνεις. Το αγόρασα για τους γονείς μου κ τους φάνηκε εύκολο αλλά κ γρήγορο.
πολυ καλό κινητό βγάζει καλές φωτογραφίες και στο φως και στο σκοτάδι 2 πράγματα δεν είναι καλά όλα τα άλλα τέλεια η ποιότητα του βίντεο και όταν έχεις πολλές εφαρμογές ανοιχτές κολλάει λίγο
Με λίγα λόγια το πληρέστερο κινητό μέχρι 200€.Amoled 1080p οθόνη με ακριβέστατα χρώματα, τίμιος επεξεργαστής και κάμερα που είναι αισθητά καλύτερη από τύπου xiaomi redmi note 13 ,όπως και από κάθε άλλο ανταγωνιστή σε αυτά τα χρήματα. Αλλά το μεγάλο ατού δεν είναι τίποτα από αυτά αλλά το μακράν καλύτερο ui σε android το one ui που κανει παππάδες και παραδόξως δεν επιβαρύνει καθόλου το σύστημα καταλαμβάνοντας υψηλούς πόρους cpu,ram. Η samsung εκανε καλή δουλειά εδώ σε σχέση με το a14, το μόνο αρνητικο είναι 4-5 εφαρμογές bloatware ,διαγράψτε τες και ξεγνοιάζετε.
After exactly 1 year of normal usage the mic is not working for calls.
Fast and very affordable, needed a new phone as old was getting slow, and this defiantly is worth it, especially for the fast charging and nfc
το κινητο αυτο αγοραστηκε για ηληκιωμενο.επειδη πριν του το δωσω το δουλεψα κι'εγω και το ρυθμισα και εβγαλα κατι προ εγκατεστημενες εφαρμογες εχω να πω οτι το κινητο παει σφαιρα και δεν εχει αχρηστο blootware και διαφημισεις που εχουν αυτης της κατηγοριας τιμης αλλες μαρκες.
στα ++ το μεγεθος δεν τρομαζει..η μπαταρια του ειναι καλη.το κρατημα ειναι αριστο και δειχνει κινητο μεγαλυτερης τιμης.η καμερα του ειναι μια χαρα αλλα η selfie ειναι πολυ καλη.αγοραστηκε 4/128 και εχει επιπλεον ρυθμιση για ram plus.αξιζεει και με το παραπανω η τιμη αυτη για ενα επωνυμο κινητο με πολλες στο μελλον αναβαθμισεις.ερχετε με εκδοση android 14.η οθονη του ειναι αριστη,καλη αναλυση και ωραια χρωματα λογο amoled panel.εχω καταχαρει με την αγορα αυτη και μεσα σε 1 εβδομαδα αγορασα και αλλο.τωρα οι εφαρμογες που το δουλευω ειναι τα βασικα social media ,τραπεζες και viber .για τα χρηματα του ειναι VFM
Όπως το είδες αυτό πας στο redmi note 13 4g με τα ίδια χρήματα, αρχικά το κινητό έχει τεράστια bezels σαν να είναι του 2018 και δεν έχει τρύπα στην μπροστινή κάμερα, κολλάει αρκετά στην καθημερινή χρήση παιχνίδια έτσι και έτσι, φωτογραφίες μέτριες βίντεο πολύ κακό,οθόνη οκ αλλά κολλάει το touch, λόγοι για να πάρεις το redmi note 13 πιο γρήγορο, μικρά bezel και τρύπα στην μπροστινή κάμερα,πάρα πολύ καλές φωτογραφίες ναυαρχίδας σε φως ημέρας,δαχτυλικο πάνω στην οθόνη,120hz 6,67" οθόνη και και και !!!
για την τιμή του τίμιο κινητό στα 130 που το πήρα. το έχω έως 2η συσκευή για την δουλειά και με άφησε άψογα ευχαριστημενο με το μόνο μειονέκτημα αν το έχεις όλοι μέρα στο χέρι κάποιες φορές λιγάκι κρασαρει τίποτα το σπουδαίο για την δουλειά που το θέλω είμαι ευχαριστημένος!
είμαι απογοητευμένος με αυτό το κινητο. Στο youtube το χαϊδευουν πολύ.
Η οθονη του είναι το μόνο καλό. Η απόδοση είναι απογοητευτική, να σημειώσω και ότι έχω ένα κινεζοταμπλετ με τον ίδιο επεξεργαστή
και δεν κολλάει καθόλου λ, ενώ αυτό κολλάει. Ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν ότι όταν το φόρτιζα
ένα μέρος της οθόνης δεν δούλευε καλά και έπρεπε να το πατήσεις αρκετές φορές για να λειτουργήσει οτιδήποτε εκεί πέρα. Θα το πρότεινα σε όσους αρέσει η samsung και το οικοσύστημα της, αλλά θα πρότεινα να αγοράσετε το redmi note 12 για το ίδιο
budget.
Είναι ένα τηλέφωνο για όχι απαιτητικούς χρήστες. Κάνει μια χαρά τη δουλειά τού όσο αναφορά κλήσεις και μηνύματα. Θα δεις άνετα και κανένα βιντεάκι σε YouTube και Instagram αλλά χωρίς όμως ιδιαίτερο ζορισμα. Σίγουρα δεν είναι το ιδανικό cameraphone αλλά λίγο πολύ ξέρεις τι μπορείς να περιμένεις σε αυτή την κατηγορία χρημάτων. Στα θετικά του είναι η μπαταρία. Με χαλαρή χρήση σού βγάζει άνετα 2 μέρες αυτονομίας.
Εν κατακλείδι, όποιος ψάχνει Smartphone σε αυτό το εύρος τιμής, είναι μια τίμια επιλογή και πάνω απ όλα με την εγγύηση Samsung!
Αγοράστηκαν 2 κινητά ένα για την μητέρα μου και ένα για την βαφτισιμια μου.
Για τα λεφτά του επειδή διάβασα διάφορα, μπορεί να είναι και μονόδρομος. πολύ αξιόλογες φωτογραφίες κλάσης ανώτερες από το poco x3 έχω.
Με αναβαθμίσεις να τρέχουν και περιήγηση στο κινητό δεν κόλλησε πουθενά.η μπαταρία του πολύ καλή.
όταν γράφονται κάποια σχόλια να ξέρουμε και με τη το συγκρίνουμε..
επίσης όσοι έχουν πρόβλημα του τύπου ήρθε σπασμένο η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να το αλλάξει της πρώτες 10 μέρες νεκρό η ζωντανό (DOA)
για όσους δεν το ξέρουν ας το ψάξουν
Αρκετά τίμιο για τα λεφτά του. Χρησιμοποιείται καθημερινά με απλή χρήση και καλύπτει πλήρως τις βασικές ανάγκες. Το μοναδικό πρόβλημα, η πλακέτα φόρτισης η οποία αντικαταστάθηκε εντός μιας ημεράς από την αντιπροσωπεία (το πήγα κατευθείαν στο service). Ορισμένες φορές διακρίνονται κάτι κολληματάκια αλλά για να αποφύγεις τέτοιες συνθήκες πρέπει να σκάσεις αρκετά χρήματα παραπάνω για να έχεις ένα καλό σύνολο.
Είναι πάρα πολύ καλό για συσκευή ατόμου που κυρίως το έχει για κλήσεις και ελαφρύ σερφαρισμα. Για τις λειτουργίες αυτές είναι μια χαρά. Σαν κάτοχος s23 ultra, όλα μου φαίνονται πιο αργά και χειρότερα (είναι φυσιολογικό), αλλά γενικά είναι μια χαρά κινητό
αξιόπιστο και δεν κολλάει ποτέ. πάντα 8gb στα κινητά για να μην κολάνε. και ας είναι λίγο πιο ακριβά.
Πολύ καλό κινητό...με πολλές δυνατότητες...... δεν μου άρεσε ότι δεν είχε φορτιστή μέσα,στο κουτί, αλλά μόνο καλώδιο & πιστεύω ότι για καινούριο τηλέφωνο, η μπαταρία του δεν κρατάει πολύ.
Κανένα παράπονο. Πολύ καλό κινητό, γρήγορο και με ποιοτική οθόνη (απόδοση χρωμάτων, ανάλυση κτλ). Ο χώρος των 256GB δεν γεμίζει με τίποτα.
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!