Δεν το περίμενα αλλα κινητάρα με τα όλα του, για την τιμή του φυσικά (190 € το πήρα)
Πολύ όμαλο στη ροή και γρήγορο στη χρήση λόγω του σχετικά συχνά χρησιμοποιούμενου σε οικονομικά μοντέλα, mid range mediatek helio G99 (cpu - επεξεργαστη), δείτε στο google "g99 nanoreview" για να καταλαβετε τι εννοώ.
Φυσικά παίζει ρόλο και το λογισμικό που το νιώθεις πολύ premium και smooth δλδ καπως θυμίζει iphone το UX και UI της samsung για android (oneUI) ειδικα στις γραμμες που εχει πχ για την εφαρμογη κλησεων ή ρυθμίσεις, αλλα εξακολουθεί να ειναι πολυ κοντά σε stock android, που ειναι καλο vs πχ κατι βλακειες της xiaomi με miUI και HyperOS που ειναι υπερφορτωμενο και τα τελευταια 2 χρονια ολοι λεγαν πως τα 'κανε αργα.
Επισης θυμίζει καπως iPhone και η πίσω πλευρά του το πως είναι σαν γυαλί και αντανακλάει, οκ ειναι πλαστικο το περιβλημα στις πλευρες αλλα ο καθρεφτισμος αυτος ειναι αρκετα premium feel σε φαση γυαλι που αστραφτει (μ' αρεσε ακομα και νυχτα οταν το ανοιξα πρωτη φορα).
Νομίζω οθονόρα για την τιμή λόγω του ότι εχουν economies of scale σε OLED οθονες για τηλεορασεις και μπορουν να κάνουν κατι αξιόλογο σε μικρο μεγεθος ακομα και γι' αυτή τη τιμη. Και το μέγεθος επίσης ευχαριστο στο χερι δεν ειναι σαν παντοφλα στα 6.7" - 6.8"++, είναι 6.5" και πιο ανετο για χρήση με 1 χέρι συγκριτικά.
Εννοειται πως ενα αρνητικο ειναι το οτι στο κουτι δεν εχει πολλά πολλά, μόνο ενα καλώδιο 1 μετρο usb c βυσμα εξοδο σε usb c βυσμα έξοδο χωρις καποιον φορτιστη τουβλακι για την μπριζα, αλλα νομιζω με τοσα κινητα που παιρνουμε κ αλλάζουμε καθε 3 - 4 χρονια ολοι θα 'χουμε προυπαρχον καλωδια και usb μπριζα "εξοπλισμό". Οπότε οκ. Τελευταιο αρνητικο θα ελεγα το mono ηχειο μονο στη κατω μερια δεξια, χωρις δευτερο ηχειο στη ανω πλευρα της οθονης για να εχει λιγο την stereo αίσθηση. Προσοχη στις παρανοησεις, το αρνητικο σχολιο για τον ηχο δεν εχει να κανει με το μικροφωνο η την εμπειρια καταγραφης φωνης και ακουστικου στην διαρκεια των κλησεων, αλλα για την εμπειρια να βαζεις μουσική ή podcast απο τη οπτικη ενως καπως "audiophile" για μενα ειναι καπως σημαντικο, για το 80% μαλλον οχι τοσο, η καταγραφη φωνης και ο ηχος στην κληση ειναι καθαρος και αξιολογος που εχω μιλησει και 40 λεπτα συνεχομενα, οσες φορες ρωτησα αν μ' ακουγαν καθαρα "πως ειναι ο ήχος;" μου λεγαν "πολυ οκ, ακουγεται καθαρά".
Παντως αξιζει να αγνοησει κανεις την εκδοση με 128GB αποθηκευτικο χωρο 4GB μνημη, και κατευθειαν αρπάζει την μαξ 256GB 8GB μνημη ram, και ας ειναι η διαφορα 40 - 50 ευρω, για πιο μελλοντική ασφάλεια και άνεση!!
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!