Βάσεις Laptop

Smart Foldable T8 Τραπεζάκι για Laptop με 2 Ανεμιστήρες

Πτυσσόμενο τραπεζάκι αλουμινίου με θέση για ποντίκι και 2 ανεμιστήρες για laptop

Πτυσσόμενο τραπεζάκι αλουμινίου με θέση για ποντίκι και 2 ανεμιστήρες για laptop

Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Πτυσσόμενο τραπεζάκι αλουμινίου με θέση για ποντίκι και 2 ανεμιστήρες για laptop

Κατασκευαστής

OEM
Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Τραπεζάκι
Αριθμός Ανεμιστήρων
2
Φωτιζόμενη
Όχι
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (286)

Αξιολογήσεις

  1. 102
  2. 88
  3. 44
  4. 24
  5. 28
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αναμενόμενο μέγεθος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Σταθερότητα
  • Ποιότητα κατασκευής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Alex_Iwannou
4
7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το έχω πάνω από έναν χρόνο στην δουλειά μου, και βάζω-βγάζω/μετακινώ συνεχώς το λάπτοπ πάνω του.
Σκέφτομαι να πάρω και ένα δεύτερο για το σπίτι.
Έχω αγοράσει ένα για εμένα, και όταν το είδαν, το αγόρασαν και άλλοι 7-8 συνάδελφοι από το γραφείο, και όλοι έχουμε μείνει ευχαριστημένοι.
Είναι φθηνό, βολεύει αρκετά, είναι εξαιρετικά ρυθμιζόμενο, ελευθερώνει πολύ χώρο κάτω από το λάπτοπ για πράγματα όπως κινητό/βιβλία/χαρτιά/μολυβοθήκες κλπ

Φαίνεται να κουνιέται πολύ, και ίσως για αυτό γκρινιάζει ο κόσμος πως δεν είναι σταθερό, αλλά είναι πολύ στιβαρό και ας κουνιέται. Έχει σκληρά πλαστικά πόδια αλλά αλουμινένια βάση που κάθεται το λάπτοπ, οπότε βοηθάει και στην ψύξη.

Η βιδωτή θέση που έχει για το ποντίκι δεν κάνει για πολλά, η αλήθεια να λέγεται, αλλά υποθέτω αν χρησιμοποιείς την βάση αυτή ξαπλωμένος στο κρεβάτι (τα πόδια σου χωράνε ανάμεσα στα πόδια της βάσης) τότε ίσως έχει λίγη αξία εκεί.

Έχοντας πει αυτά, προφανώς *δεν* είναι από τις επαγγελματικές chic βάσεις του 50ρικου με τον αλουμινένιο σκελετό που τις βλέπεις σε καταστήματα της Apple, αλλά είναι εξαιρετική για τα λεφτά της.

  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αναμενόμενο μέγεθος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Σταθερότητα
Σου φάνηκε χρήσιμη;

LORENA_NUKO
1
9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Ίσως η χειρότερη αγορά που έχω κανει. Λυπάμαι για την διαδικασία. Δεν είναι σταθερό ούτε για παιδικό λαπτοπ. Μη το πάρετε καν. Το πέταξα με το που το πήρα. Δεν αξίζει να σπάσετε το λαπτοπ για αυτή την ψευτιά.

  • Αναμενόμενο μέγεθος
  • Σταθερότητα
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thpapasotiriou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    not that convenient to bring it to a comofrtable position...maybe it's a matter of getting used to it

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stauros_Kallinteris

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    for the price it have is a ok for the quality for the materia is make from ,the item is not for table use is for bed only and if you laptop is not a behemoth in size and weight it can hold it no problem if you want something at higher quality and more durable materia look for something else if you want something to do it job done but just that then try it

    • Σταθερότητα
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mari_Dimi
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγορασα στην καραντινα. Δεν χρησιμοποιησα ποτε μου την βαση του mouse, δεν την μονταρα καν θεωροντας την αχρηστη, και τα ανεμιστηρακια νομιζω δεν δουλεψαν ποτε τους, αλλα για 15 ευρω δεν με ενδιαφερει καν... σαν βαση για λαπτοπ ηταν σωτήριο!! Αυτος ηταν και ο λογος που το ηθελα. Να ακουμπαει καπου εκτος απο μαξιλαρι που υπερθερμαινεται ή μπουτια που κουραζονται απο το βαρος. Ρυθμιζεται σε πολλες θεσεις, και σε υψος και σε κλιση. Για κατι καλυτερο απαιτουνται παραπανω χρηματα, που δεν ειμαι διατεθημενη να δωσω, οποτε μια χαρα κανει τη δουλεια του. (το mouse το ειχα σε ενα βιβλιο ακουμπησμενο διπλα μου). Δεν κανει για τραπεζακι δαπεδου (παρτε κανονικα τραπεζακια) αλλα για χρηση πανω σε στρωμα κρεβατιου ειναι τελειο.

    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elousta
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ψεύτικη κατασκευή, απόλυτα ασταθές. Σε καμία περίπτωση δε στηρίζεις με ασφάλεια λάπτοπ και είναι πολύ χαμηλό για καναπέ.

    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yldmanenti
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αποτυχημένη αγορά. Ασταθές ούτε για τραπεζάκι ... ούτε το ποντίκι βολεύει... είχα ξεχάσει ότι το είχα αγοράσει!! Μετά από ένα μικρό χρονικό διάστημα το πέταξα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gsaclangsa
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το αγόρασα το συγκεκριμένο προϊόν δεν σηκώνει ούτε ποτήρι ...που λέει ο λόγος έχω ένα asus rog strix 17αρη ....ίσα ίσα το σήκωνε

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iriniaslanidi
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το ήθελα σαν τραπεζάκι για το τάμπλετ για το μπαλκόνι. Δεν κάνει. Θα έπρεπε να έχει άλλον ένα βραχίονα κάτω. Έτσι που είναι, είναι για το κρεβάτι μόνο. Δεν στηρίζεται. Πρέπει να το κρατάς συνέχεια, όταν είναι ανοιχτό.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Σταθερότητα
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xasi_Machos
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το είχα για το κρεβάτι , πολύ φτηνά υλικά , η θέση για το ποντικί λυγίζει μπροστά στο βάρος του χεριού ,
    σαν κατασκευή άντε να το χρησιμοποιήσαμε κάνα χρόνο και μετά έσπασε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pan0sT
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    για τα χρήματα καλή είναι κ με ανεμιστηρακι με έτοιμο usb, αλλά φαίνεται λίγο εύθραυστη, θέλει προσοχή.

    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John Belesis
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πραγματικα αντελως άχρηστο γιατι κανει ταλαντωση και με την παραμικρή κίνηση λογω φτηνων υλικων.... οτι χειρότερο εχω αγορασει ποτε σε βαση....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AGG_K_
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι αρκετά βαρύ και δύσκαμπτο στην ρύθμιση του ύψους. Σε μέτρια κλίση το laptop γλυστράει εύκολα. Δεν το συνιστώ.

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DumDumGamer
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για λάπτοπ δεν κάνει δεν είναι σταθερό και πρέπει να είναι κάτω από δύο κιλά. προσωπικά το πήρα για να το χρησιμοποιώ σαν τραπεζάκι οταν κάθομαι στον καναπέ που έχω συνδέσει το pc με την tv μουγια το ασύρματο ( μικρό σε μέγεθος) πληκτρολόγιο και ασύρματο ποντίκι και είναι μια χαρά για αυτή την δουλειά.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Σταθερότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • makrimanolis
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το ήθελα για τον καναπέ αλλά κατέληξε στην κονσόλα!!
    δεν κάνει για να σηκώσεις ψηλά το λάπτοπ δεν είναι σταθερό
    για μικρό ύψος κάνει

    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maantono
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι η δεύτερη φορά που το παίρνω. Την πρώτη φορά χάλασε/έσπασε το ένα πόδι. Σαν κατασκευή δεν είναι ποιοτική, ούτε πολύ σταθερή. Το μόνο θετικό του είναι ότι έχει πολλές θέσεις και βολικές για έναν άνθρωπο που είναι στο κρεβάτι πολλές ώρες.

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Giachoudis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το περίμενα λίγο πιο ψηλό αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι η επέκταση που έχει για το ποντίκι εκτός του ότι έλειπε ένα παξιμάδι δεν βιδωνει καν.

    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GIANNIS_VALSAMIDIS
    1
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χειρότερο προϊόν που έχω αγοράσει. Προσοχή μην το πάρετε, δεν αξίζει ούτε 1 cent. Μετά από 2 μέρες το έσπασα εγώ για να προλάβω να μην σπάσει από μόνο του και πέσει και σπάσει και το Laptop 15".

    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mKv
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέτριο, καθώς δεν είναι και πολύ στιβαρή η κατασκευή, φαίνεται και το αισθάνεσαι ψεύτικο και ασταθές. Αξίζει βέβαι να σημειωθεί πως αν το σταθεροποιήσεις βολεύει αρκετά σε καναπεδο-καταστάσεις αν και πάλι πρέπει να είσαι προσεκτικός να μην κάνεις καμία απότομη κίνηση :D ! Δεν θα το συνιστούσα ! Δεν το χρησιμοποιώ και εγώ δηλαδή πια... προτιμώ το κλασσικό από τα ΙΚΕΑ με το μαξιλάρι.

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Raspberi
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει πάρα πολλούς τρόπους να το στησεις αν και δεν είναι πολύ στιβαρό το εχω 6 μήνες και κραταει μια χαρά.

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • akounnas
    1
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυστυχως μεσα σε μια εβδομαδα εσπασε. Πολυ κακη κολληση του ποδιου στην βαση, δεν ειναι ενα κομματι αλλα κολλημενο, και μολις δεχτηκε ενα μικρο σπρωξιμο απο τα πλαγια (δεν εφαγε κοπανημα, πηγα να το σπρωξω λιγο παραπερα και κολλησε, δεν ειμαι και ο Hulk δεν εβαλα καμια τρελη δυναμη) απλα ξεκολλησε το ποδι. Κακιστη κατασκευη και πεταμενα 14 ευρω.
    Κατα τα αλλα σαν προιον ειναι καλη ιδεα, πολλες θεσεις για παραμετροποιηση (αν και με τιποτα δεν μπορεις να κατσεις καναπε και να το εχεις στο πατωμα, δεν ειναι τοσο ψηλο), ανεμιστηρες δεν δοκιμασα αλλα δεν το πηρα για αυτο δεν με πολυ ενδιεφεραν ετσι και αλλιως.

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vassilis_chr
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η ποιότητα είναι μέτρια, αλλά ανάλογη με το κόστος του προϊόντος.
    Στα θετικά: φορητότητα, υλικό κατασκευής (μέταλλο)
    Στα αρνητικά: δύσκολο να το φέρεις στη σωστή θέση (ο μηχανισμός ρύθμισης της θέσης των ποδιών δεν είναι ο ευκολότερος). Ως συνέπεια σε αποτρέπει από το να το αποθηκεύεις διπλωμένο για να μην πιάνει χώρο.

    • Σταθερότητα
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • m_xen
    4
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τη χρησιμοποιώ ως βάση στο γραφείο. Εξυπηρετεί που μπορείς να ρυθμίσεις και να αυξομειώσεις το ύψος της. Το laptop δεν θερμαίνεται. Για τα χρήματά της είναι μια χαρά

    • Σταθερότητα
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tinu
    2
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα τον Οκτωμβρη του 2021 και σήμερα στα μέσα Ιανουρίου έσπασε κιολα. Δεν αξίζει τον κόπο γενικά. Και δεν εκανα και καμια βαρια χρηση ουτε το κακομεταχειριστηκα απλα ειναι πολυ κακη κατασκευη!

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thomas_B93
    4
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απλά οκ , εγώ το περίμενα λίγο πιο ψηλό για να αράζω στον καναπέ με τα πόδια να μπαίνουν από κάτω αλλά είναι κοντό αν σταθεί στο πάτωμα.Απο ποιότητα, και σταθερότητα έτσι και έτσι. Θα χρησιμοποιηθεί σίγουρα.Για τα χρήματα του μια χαρά είναι.

    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasos_Konstantellos
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αυτο ακριβως που εψαχνα. την εφερα στο υψος που ηθελα, εβαλα και το usb-c dock μου στο πλαϊνο "ράφι", και όλα καλά. Το ανεμιστηράκι επίσης καλό.
    Γενικά, κάνει αυτό ακριβώς που λέει ότι κάνει.

    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KAFANTARIDOU_KATERINA
    4
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χαμηλής ποιότητας πλαστικό. Έχει πολλές δυνατότητες θέσεων. Το ανεμιστηράκι του ακούγεται εκνευριστικά. Εγώ το χρειάστηκα για να δουλέψω ξαπλωμένη 2 μήνες και έκανε την δουλειά του μια χαρά.

    • Σταθερότητα
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Natalia_Markou
    5
    7 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ βολικό, οικονομικό και εύχρηστο. Το προτείνω 100%

    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gramacar
    2
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ μέτρια κατασκευή Καθόλου στέρεο για χρήση σε καναπέ ή κρεβάτι. Με το παραμικρό φεύγει από τη θέση του και πέφτει. Αν το θέλετε για χρήση σε γραφείο τότε κάτι γίνεται, αλλά για οπουδήποτε αλλού δεν κάνει. Καλή ιδέα αλλά κάκιστη υλοποίηση. Κοιτάξτε για κάτι ποιοτικότερο και βαρύτερο για να στέκεται σταθερά.

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panpan7
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω 9 μήνες και είμαι ικανοποιημένος! Μόνο το ανεμιστήρακι κάνει περισσότερο θόρυβο απ' όσο χρειάζεται!

    • Σταθερότητα
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marita Christodoulou
    2
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό για 15ευρω που το πήρα. Δεν το περίμενα. Επαρκώς σταθερό σε καναπέ. Τα κουμπάκια κλειδώνουν σε πάρα πολλές θέσεις όπως και το τραπεζάκι που ακουμπάει το λαπτοπ έχει κλίσεις. Αν δεν στέκεται καλά σημαίνει ότι μάλλον κάτι δεν έχεις κάνει σωστά με τα ποδαράκια. Τα ανεμιστήρακια κάνουν πολύ καλή δουλειά, κρυωσε αμέσως το λαπτοπ. Έχει edge stopper. Η θέση για το ποντίκι διευκολύνει πολύ!
    Θα μπορούσαν τα ανεμιστήρακια να κάνουν λιγότερο θορυβο ίσως. Δεν κάνει για πάτωμα είναι κοντό.

    Εdit: τα ανεμιστηρακια χαλασανε μετα απο λιγους μηνες οποτε δεν θα το ξαναγοραζα

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marianna101010
    4
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πλαστική κατασκευή, οπότε και αρκετά ελαφριά, με αποτέλεσμα σε κάποιες θέσεις το laptop να μη μπορεί να σταθεί. Για τα λεφτά του είναι μια καλή λύση.

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • not that convenient to bring it to a comofrtable position...maybe it's a matter of getting used to it

    0
  • for the price it have is a ok for the quality for the materia is make from ,the item is not for table use is for bed only and if you laptop is not a behemoth in size and weight it can hold it no problem if you want something at higher quality and more durable materia look for something else if you want something to do it job done but just that then try it

    0
  • Το αγορασα στην καραντινα. Δεν χρησιμοποιησα ποτε μου την βαση του mouse, δεν την μονταρα καν θεωροντας την αχρηστη, και τα ανεμιστηρακια νομιζω δεν δουλεψαν ποτε τους, αλλα για 15 ευρω δεν με ενδιαφερει καν... σαν βαση για λαπτοπ ηταν σωτήριο!! Αυτος ηταν και ο λογος που το ηθελα. Να ακουμπαει καπου εκτος απο μαξιλαρι που υπερθερμαινεται ή μπουτια που κουραζονται απο το βαρος. Ρυθμιζεται σε πολλες θεσεις, και σε υψος και σε κλιση. Για κατι καλυτερο απαιτουνται παραπανω χρηματα, που δεν ειμαι διατεθημενη να δωσω, οποτε μια χαρα κανει τη δουλεια του. (το mouse το ειχα σε ενα βιβλιο ακουμπησμενο διπλα μου). Δεν κανει για τραπεζακι δαπεδου (παρτε κανονικα τραπεζακια) αλλα για χρηση πανω σε στρωμα κρεβατιου ειναι τελειο.

    3
  • Πολύ ψεύτικη κατασκευή, απόλυτα ασταθές. Σε καμία περίπτωση δε στηρίζεις με ασφάλεια λάπτοπ και είναι πολύ χαμηλό για καναπέ.

    1
  • Αποτυχημένη αγορά. Ασταθές ούτε για τραπεζάκι ... ούτε το ποντίκι βολεύει... είχα ξεχάσει ότι το είχα αγοράσει!! Μετά από ένα μικρό χρονικό διάστημα το πέταξα.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (8)

Ερωτήσεις

2710 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
heehee

Γνωρίζει κανείς ποιο βισμα χρησιμοποιεί για να τροφοδοτήσει τα ανεμηστηρακια? Έχω δει ότι είναι dc αλλά δεν ξέρω την διάσταση.

Alex_Iwannou

Από ό,τι μέτρησα και googlαρα, πρέπει να είναι 4.0 * 1.7mm DC Connector

Xaralabos13

2 ερωτήσεις
1) τα πόδια γίνεται να μετακινηθούν αριστερά/δεξιά?
2) η βάση του ποντικιού γυρνάει κυκλικα?

Goodlad84

1) Οχι
2) Ναι - Μπορείτε να το τοποθετήσετε στη γωνία που θέλετε (αριστερά ή δεξιά), και στη συνέχεια να σφίξετε τη βίδα στο εσωτερικό του ποδιού.

akotronis

Ποση αποσταση εχουν μεταξυ τους τα ποδια; Πληκτρολογιο χωραει απο κατω;

Sonasic

Τα ποδια ειναι στενα μεταξυ τους.Για εναν ευσωμο ανθρωπο θα παιδευτει. Εγω πχ που ειμαι λεπτος αλλα εχω μπουτια με παιδευει.Δεν πρεπει δηλαδη να κανεις κινηση καθολου καθως βλεπεις ταινια με τα ποδια.Και εαν θες τουαλετα κλπ πρεπει να βγαλεις τα ποδια κατω απο τη βαση που δεν βολευει. Και θα με θυμηθεις οταν το αγορασεις,

stardas

Σκέφτομαι να το χρησιμοποιήσω για να φέρνω πληκτρολόγιο & ποντίκι πιο ψηλά, έτσι ώστε να μπορώ να στέκομαι όρθιος μπροστά στο γραφείο του υπολογιστή. Θα εξυπηρετήσει καθόλου για αυτήν την περίπτωση;

Δες όλες τις ερωτήσεις (8)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Πτυσσόμενο τραπεζάκι αλουμινίου με θέση για ποντίκι και 2 ανεμιστήρες για laptop

Κατασκευαστής

OEM
Τύπος
Τραπεζάκι
Αριθμός Ανεμιστήρων
2
Φωτιζόμενη
Όχι
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (286)

  1. 102
  2. 88
  3. 44
  4. 24
  5. 28
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αναμενόμενο μέγεθος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Σταθερότητα
  • Ποιότητα κατασκευής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Alex_Iwannou
4
7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το έχω πάνω από έναν χρόνο στην δουλειά μου, και βάζω-βγάζω/μετακινώ συνεχώς το λάπτοπ πάνω του.
Σκέφτομαι να πάρω και ένα δεύτερο για το σπίτι.
Έχω αγοράσει ένα για εμένα, και όταν το είδαν, το αγόρασαν και άλλοι 7-8 συνάδελφοι από το γραφείο, και όλοι έχουμε μείνει ευχαριστημένοι.
Είναι φθηνό, βολεύει αρκετά, είναι εξαιρετικά ρυθμιζόμενο, ελευθερώνει πολύ χώρο κάτω από το λάπτοπ για πράγματα όπως κινητό/βιβλία/χαρτιά/μολυβοθήκες κλπ

Φαίνεται να κουνιέται πολύ, και ίσως για αυτό γκρινιάζει ο κόσμος πως δεν είναι σταθερό, αλλά είναι πολύ στιβαρό και ας κουνιέται. Έχει σκληρά πλαστικά πόδια αλλά αλουμινένια βάση που κάθεται το λάπτοπ, οπότε βοηθάει και στην ψύξη.

Η βιδωτή θέση που έχει για το ποντίκι δεν κάνει για πολλά, η αλήθεια να λέγεται, αλλά υποθέτω αν χρησιμοποιείς την βάση αυτή ξαπλωμένος στο κρεβάτι (τα πόδια σου χωράνε ανάμεσα στα πόδια της βάσης) τότε ίσως έχει λίγη αξία εκεί.

Έχοντας πει αυτά, προφανώς *δεν* είναι από τις επαγγελματικές chic βάσεις του 50ρικου με τον αλουμινένιο σκελετό που τις βλέπεις σε καταστήματα της Apple, αλλά είναι εξαιρετική για τα λεφτά της.

  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αναμενόμενο μέγεθος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Σταθερότητα
Σου φάνηκε χρήσιμη;

LORENA_NUKO
1
9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Ίσως η χειρότερη αγορά που έχω κανει. Λυπάμαι για την διαδικασία. Δεν είναι σταθερό ούτε για παιδικό λαπτοπ. Μη το πάρετε καν. Το πέταξα με το που το πήρα. Δεν αξίζει να σπάσετε το λαπτοπ για αυτή την ψευτιά.

  • Αναμενόμενο μέγεθος
  • Σταθερότητα
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thpapasotiriou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    not that convenient to bring it to a comofrtable position...maybe it's a matter of getting used to it

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stauros_Kallinteris

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    for the price it have is a ok for the quality for the materia is make from ,the item is not for table use is for bed only and if you laptop is not a behemoth in size and weight it can hold it no problem if you want something at higher quality and more durable materia look for something else if you want something to do it job done but just that then try it

    • Σταθερότητα
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mari_Dimi
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγορασα στην καραντινα. Δεν χρησιμοποιησα ποτε μου την βαση του mouse, δεν την μονταρα καν θεωροντας την αχρηστη, και τα ανεμιστηρακια νομιζω δεν δουλεψαν ποτε τους, αλλα για 15 ευρω δεν με ενδιαφερει καν... σαν βαση για λαπτοπ ηταν σωτήριο!! Αυτος ηταν και ο λογος που το ηθελα. Να ακουμπαει καπου εκτος απο μαξιλαρι που υπερθερμαινεται ή μπουτια που κουραζονται απο το βαρος. Ρυθμιζεται σε πολλες θεσεις, και σε υψος και σε κλιση. Για κατι καλυτερο απαιτουνται παραπανω χρηματα, που δεν ειμαι διατεθημενη να δωσω, οποτε μια χαρα κανει τη δουλεια του. (το mouse το ειχα σε ενα βιβλιο ακουμπησμενο διπλα μου). Δεν κανει για τραπεζακι δαπεδου (παρτε κανονικα τραπεζακια) αλλα για χρηση πανω σε στρωμα κρεβατιου ειναι τελειο.

    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elousta
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ψεύτικη κατασκευή, απόλυτα ασταθές. Σε καμία περίπτωση δε στηρίζεις με ασφάλεια λάπτοπ και είναι πολύ χαμηλό για καναπέ.

    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yldmanenti
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αποτυχημένη αγορά. Ασταθές ούτε για τραπεζάκι ... ούτε το ποντίκι βολεύει... είχα ξεχάσει ότι το είχα αγοράσει!! Μετά από ένα μικρό χρονικό διάστημα το πέταξα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gsaclangsa
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το αγόρασα το συγκεκριμένο προϊόν δεν σηκώνει ούτε ποτήρι ...που λέει ο λόγος έχω ένα asus rog strix 17αρη ....ίσα ίσα το σήκωνε

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iriniaslanidi
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το ήθελα σαν τραπεζάκι για το τάμπλετ για το μπαλκόνι. Δεν κάνει. Θα έπρεπε να έχει άλλον ένα βραχίονα κάτω. Έτσι που είναι, είναι για το κρεβάτι μόνο. Δεν στηρίζεται. Πρέπει να το κρατάς συνέχεια, όταν είναι ανοιχτό.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Σταθερότητα
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xasi_Machos
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το είχα για το κρεβάτι , πολύ φτηνά υλικά , η θέση για το ποντικί λυγίζει μπροστά στο βάρος του χεριού ,
    σαν κατασκευή άντε να το χρησιμοποιήσαμε κάνα χρόνο και μετά έσπασε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pan0sT
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    για τα χρήματα καλή είναι κ με ανεμιστηρακι με έτοιμο usb, αλλά φαίνεται λίγο εύθραυστη, θέλει προσοχή.

    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John Belesis
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πραγματικα αντελως άχρηστο γιατι κανει ταλαντωση και με την παραμικρή κίνηση λογω φτηνων υλικων.... οτι χειρότερο εχω αγορασει ποτε σε βαση....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AGG_K_
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι αρκετά βαρύ και δύσκαμπτο στην ρύθμιση του ύψους. Σε μέτρια κλίση το laptop γλυστράει εύκολα. Δεν το συνιστώ.

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DumDumGamer
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για λάπτοπ δεν κάνει δεν είναι σταθερό και πρέπει να είναι κάτω από δύο κιλά. προσωπικά το πήρα για να το χρησιμοποιώ σαν τραπεζάκι οταν κάθομαι στον καναπέ που έχω συνδέσει το pc με την tv μουγια το ασύρματο ( μικρό σε μέγεθος) πληκτρολόγιο και ασύρματο ποντίκι και είναι μια χαρά για αυτή την δουλειά.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Σταθερότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • makrimanolis
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το ήθελα για τον καναπέ αλλά κατέληξε στην κονσόλα!!
    δεν κάνει για να σηκώσεις ψηλά το λάπτοπ δεν είναι σταθερό
    για μικρό ύψος κάνει

    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maantono
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι η δεύτερη φορά που το παίρνω. Την πρώτη φορά χάλασε/έσπασε το ένα πόδι. Σαν κατασκευή δεν είναι ποιοτική, ούτε πολύ σταθερή. Το μόνο θετικό του είναι ότι έχει πολλές θέσεις και βολικές για έναν άνθρωπο που είναι στο κρεβάτι πολλές ώρες.

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Giachoudis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το περίμενα λίγο πιο ψηλό αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι η επέκταση που έχει για το ποντίκι εκτός του ότι έλειπε ένα παξιμάδι δεν βιδωνει καν.

    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GIANNIS_VALSAMIDIS
    1
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χειρότερο προϊόν που έχω αγοράσει. Προσοχή μην το πάρετε, δεν αξίζει ούτε 1 cent. Μετά από 2 μέρες το έσπασα εγώ για να προλάβω να μην σπάσει από μόνο του και πέσει και σπάσει και το Laptop 15".

    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mKv
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέτριο, καθώς δεν είναι και πολύ στιβαρή η κατασκευή, φαίνεται και το αισθάνεσαι ψεύτικο και ασταθές. Αξίζει βέβαι να σημειωθεί πως αν το σταθεροποιήσεις βολεύει αρκετά σε καναπεδο-καταστάσεις αν και πάλι πρέπει να είσαι προσεκτικός να μην κάνεις καμία απότομη κίνηση :D ! Δεν θα το συνιστούσα ! Δεν το χρησιμοποιώ και εγώ δηλαδή πια... προτιμώ το κλασσικό από τα ΙΚΕΑ με το μαξιλάρι.

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Raspberi
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει πάρα πολλούς τρόπους να το στησεις αν και δεν είναι πολύ στιβαρό το εχω 6 μήνες και κραταει μια χαρά.

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • akounnas
    1
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυστυχως μεσα σε μια εβδομαδα εσπασε. Πολυ κακη κολληση του ποδιου στην βαση, δεν ειναι ενα κομματι αλλα κολλημενο, και μολις δεχτηκε ενα μικρο σπρωξιμο απο τα πλαγια (δεν εφαγε κοπανημα, πηγα να το σπρωξω λιγο παραπερα και κολλησε, δεν ειμαι και ο Hulk δεν εβαλα καμια τρελη δυναμη) απλα ξεκολλησε το ποδι. Κακιστη κατασκευη και πεταμενα 14 ευρω.
    Κατα τα αλλα σαν προιον ειναι καλη ιδεα, πολλες θεσεις για παραμετροποιηση (αν και με τιποτα δεν μπορεις να κατσεις καναπε και να το εχεις στο πατωμα, δεν ειναι τοσο ψηλο), ανεμιστηρες δεν δοκιμασα αλλα δεν το πηρα για αυτο δεν με πολυ ενδιεφεραν ετσι και αλλιως.

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vassilis_chr
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η ποιότητα είναι μέτρια, αλλά ανάλογη με το κόστος του προϊόντος.
    Στα θετικά: φορητότητα, υλικό κατασκευής (μέταλλο)
    Στα αρνητικά: δύσκολο να το φέρεις στη σωστή θέση (ο μηχανισμός ρύθμισης της θέσης των ποδιών δεν είναι ο ευκολότερος). Ως συνέπεια σε αποτρέπει από το να το αποθηκεύεις διπλωμένο για να μην πιάνει χώρο.

    • Σταθερότητα
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • m_xen
    4
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τη χρησιμοποιώ ως βάση στο γραφείο. Εξυπηρετεί που μπορείς να ρυθμίσεις και να αυξομειώσεις το ύψος της. Το laptop δεν θερμαίνεται. Για τα χρήματά της είναι μια χαρά

    • Σταθερότητα
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tinu
    2
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα τον Οκτωμβρη του 2021 και σήμερα στα μέσα Ιανουρίου έσπασε κιολα. Δεν αξίζει τον κόπο γενικά. Και δεν εκανα και καμια βαρια χρηση ουτε το κακομεταχειριστηκα απλα ειναι πολυ κακη κατασκευη!

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thomas_B93
    4
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απλά οκ , εγώ το περίμενα λίγο πιο ψηλό για να αράζω στον καναπέ με τα πόδια να μπαίνουν από κάτω αλλά είναι κοντό αν σταθεί στο πάτωμα.Απο ποιότητα, και σταθερότητα έτσι και έτσι. Θα χρησιμοποιηθεί σίγουρα.Για τα χρήματα του μια χαρά είναι.

    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasos_Konstantellos
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αυτο ακριβως που εψαχνα. την εφερα στο υψος που ηθελα, εβαλα και το usb-c dock μου στο πλαϊνο "ράφι", και όλα καλά. Το ανεμιστηράκι επίσης καλό.
    Γενικά, κάνει αυτό ακριβώς που λέει ότι κάνει.

    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KAFANTARIDOU_KATERINA
    4
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χαμηλής ποιότητας πλαστικό. Έχει πολλές δυνατότητες θέσεων. Το ανεμιστηράκι του ακούγεται εκνευριστικά. Εγώ το χρειάστηκα για να δουλέψω ξαπλωμένη 2 μήνες και έκανε την δουλειά του μια χαρά.

    • Σταθερότητα
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Natalia_Markou
    5
    7 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ βολικό, οικονομικό και εύχρηστο. Το προτείνω 100%

    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gramacar
    2
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ μέτρια κατασκευή Καθόλου στέρεο για χρήση σε καναπέ ή κρεβάτι. Με το παραμικρό φεύγει από τη θέση του και πέφτει. Αν το θέλετε για χρήση σε γραφείο τότε κάτι γίνεται, αλλά για οπουδήποτε αλλού δεν κάνει. Καλή ιδέα αλλά κάκιστη υλοποίηση. Κοιτάξτε για κάτι ποιοτικότερο και βαρύτερο για να στέκεται σταθερά.

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panpan7
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω 9 μήνες και είμαι ικανοποιημένος! Μόνο το ανεμιστήρακι κάνει περισσότερο θόρυβο απ' όσο χρειάζεται!

    • Σταθερότητα
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marita Christodoulou
    2
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό για 15ευρω που το πήρα. Δεν το περίμενα. Επαρκώς σταθερό σε καναπέ. Τα κουμπάκια κλειδώνουν σε πάρα πολλές θέσεις όπως και το τραπεζάκι που ακουμπάει το λαπτοπ έχει κλίσεις. Αν δεν στέκεται καλά σημαίνει ότι μάλλον κάτι δεν έχεις κάνει σωστά με τα ποδαράκια. Τα ανεμιστήρακια κάνουν πολύ καλή δουλειά, κρυωσε αμέσως το λαπτοπ. Έχει edge stopper. Η θέση για το ποντίκι διευκολύνει πολύ!
    Θα μπορούσαν τα ανεμιστήρακια να κάνουν λιγότερο θορυβο ίσως. Δεν κάνει για πάτωμα είναι κοντό.

    Εdit: τα ανεμιστηρακια χαλασανε μετα απο λιγους μηνες οποτε δεν θα το ξαναγοραζα

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marianna101010
    4
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πλαστική κατασκευή, οπότε και αρκετά ελαφριά, με αποτέλεσμα σε κάποιες θέσεις το laptop να μη μπορεί να σταθεί. Για τα λεφτά του είναι μια καλή λύση.

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Σταθερότητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • not that convenient to bring it to a comofrtable position...maybe it's a matter of getting used to it

    0
  • for the price it have is a ok for the quality for the materia is make from ,the item is not for table use is for bed only and if you laptop is not a behemoth in size and weight it can hold it no problem if you want something at higher quality and more durable materia look for something else if you want something to do it job done but just that then try it

    0
  • Το αγορασα στην καραντινα. Δεν χρησιμοποιησα ποτε μου την βαση του mouse, δεν την μονταρα καν θεωροντας την αχρηστη, και τα ανεμιστηρακια νομιζω δεν δουλεψαν ποτε τους, αλλα για 15 ευρω δεν με ενδιαφερει καν... σαν βαση για λαπτοπ ηταν σωτήριο!! Αυτος ηταν και ο λογος που το ηθελα. Να ακουμπαει καπου εκτος απο μαξιλαρι που υπερθερμαινεται ή μπουτια που κουραζονται απο το βαρος. Ρυθμιζεται σε πολλες θεσεις, και σε υψος και σε κλιση. Για κατι καλυτερο απαιτουνται παραπανω χρηματα, που δεν ειμαι διατεθημενη να δωσω, οποτε μια χαρα κανει τη δουλεια του. (το mouse το ειχα σε ενα βιβλιο ακουμπησμενο διπλα μου). Δεν κανει για τραπεζακι δαπεδου (παρτε κανονικα τραπεζακια) αλλα για χρηση πανω σε στρωμα κρεβατιου ειναι τελειο.

    3
  • Πολύ ψεύτικη κατασκευή, απόλυτα ασταθές. Σε καμία περίπτωση δε στηρίζεις με ασφάλεια λάπτοπ και είναι πολύ χαμηλό για καναπέ.

    1
  • Αποτυχημένη αγορά. Ασταθές ούτε για τραπεζάκι ... ούτε το ποντίκι βολεύει... είχα ξεχάσει ότι το είχα αγοράσει!! Μετά από ένα μικρό χρονικό διάστημα το πέταξα.

    1
  • Δες τα όλα
12,85 €
5,00 €   μεταφορικά