Το έχω πάνω από έναν χρόνο στην δουλειά μου, και βάζω-βγάζω/μετακινώ συνεχώς το λάπτοπ πάνω του.
Σκέφτομαι να πάρω και ένα δεύτερο για το σπίτι.
Έχω αγοράσει ένα για εμένα, και όταν το είδαν, το αγόρασαν και άλλοι 7-8 συνάδελφοι από το γραφείο, και όλοι έχουμε μείνει ευχαριστημένοι.
Είναι φθηνό, βολεύει αρκετά, είναι εξαιρετικά ρυθμιζόμενο, ελευθερώνει πολύ χώρο κάτω από το λάπτοπ για πράγματα όπως κινητό/βιβλία/χαρτιά/μολυβοθήκες κλπ
Φαίνεται να κουνιέται πολύ, και ίσως για αυτό γκρινιάζει ο κόσμος πως δεν είναι σταθερό, αλλά είναι πολύ στιβαρό και ας κουνιέται. Έχει σκληρά πλαστικά πόδια αλλά αλουμινένια βάση που κάθεται το λάπτοπ, οπότε βοηθάει και στην ψύξη.
Η βιδωτή θέση που έχει για το ποντίκι δεν κάνει για πολλά, η αλήθεια να λέγεται, αλλά υποθέτω αν χρησιμοποιείς την βάση αυτή ξαπλωμένος στο κρεβάτι (τα πόδια σου χωράνε ανάμεσα στα πόδια της βάσης) τότε ίσως έχει λίγη αξία εκεί.
Έχοντας πει αυτά, προφανώς *δεν* είναι από τις επαγγελματικές chic βάσεις του 50ρικου με τον αλουμινένιο σκελετό που τις βλέπεις σε καταστήματα της Apple, αλλά είναι εξαιρετική για τα λεφτά της.