Αντηλιακά

Haruharu Black Rice Moisture Airyfit Αντηλιακή Κρέμα Προσώπου SPF50 50ml

Αντηλιακό Black Rice Moisture Airyfit της Haruharu, με πολύ υψηλή προστασία SPF50+.

Αντηλιακό Black Rice Moisture Airyfit της Haruharu, με πολύ υψηλή προστασία SPF50+.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί προστατεύει ικανοποιητικά από τον ήλιο και απλώνεται εύκολα.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί προστατεύει ικανοποιητικά από τον ήλιο και απλώνεται εύκολα.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Μικτή
  • Δες τα όλα
10 85
Παράδοση Τετ, 08 Ιουλ - Παρ, 10 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Mine 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)

Περιγραφή

Περιγραφή

Αντηλιακό Black Rice Moisture Airyfit της Haruharu, με πολύ υψηλή προστασία SPF50+.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί προστατεύει ικανοποιητικά από τον ήλιο και απλώνεται εύκολα.

Οφέλη

  • Προσφέρει προστασία UVA και UVB, χωρίς να αφήνει λευκά σημάδια
  • Ενυδατική φόρμουλα με τις ιδιότητες του ελαίου μαύρου ρυζιού για ενυδάτωση και αντιοξειδωτικά οφέλη
  • Ανακουφίζει το δέρμα και προσφέρει λάμψη
  • Περιλαμβάνει Ceramide NP, Heartleaf Extract, Adenosine, Niacinamide
  • Vegan σύνθεση
  • Cruelty free
  • Χωρίς Paraben

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Δείκτης Αντηλιακής Προστασίας (SPF)
50 SPF
Σύνθεση
Fragrance-free
Υφή
Κρέμα
Δράση
Ενυδάτωση, Θρέψη, Αντιοξειδωτική, Λάμψη, Αντιγήρανση, Πανάδες
Συστατικό
Νιασιναμίδη
Τύπος Επιδερμίδας
Μικτή
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Mineral Sunscreen
Όχι
Αίσθηση μετά την εφαρμογή:
Δεν κολλάει
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Αδιάβροχο
Όχι
Spray
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (49)

Αξιολογήσεις

  1. 39
  2. 6
  3. 2
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
  • Απλώνεται εύκολα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Απορρόφηση
  • Άρωμα
  • Αίσθηση
  • Διάρκεια
  • ELENA_NENTI
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα προσδοκίες απο το συγκεκριμένο αντηλιακό. Με απογοήτευσε. Έχω ώριμη, μεικτή επιδερμίδα. Μου έκατσε βαρύ, το πρόσωπο μου δεν το δέχτηκε όπως περίμενα. Μου έβγαλε λιπαρότητα που δεν έφευγε ουτε μετα απο ντεμακιγιάζ. Θα επιστρέψω στο λατρεμένο Beauty of Josheon το γαλάζιο και θα μείνω πιστή.
    Το προιόν είναι καλό, με υψηλής τεχνολογίας αντηλιακά φίλτρα. Στη δική μου επιδερμίδα δεν ταίριαξε δυστυχώς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ενώ έχει ωραία υφή, βελούδινη, δεν αφήνει ασπρίλες ούτε έχει άρωμα, μετά από κάποια ώρα βγάζει λιπαρότητα και γυαλίζω και δεν έχω καν λιπαρή επιδερμίδα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christina_Mpou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο αντηλιακο. δεν μ αφηνει λιπαροτητα στο δερμα μου μετα που το βαζω στο προσωπο μου. η μυρωδια λιγο δεν με τρελενει, βεβαια δεν εχει μυρωδια. μαρεσει πως στρωνει στην επιδερμιδα και πως την κανει μετα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christinekaripidou
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ταιριάζει σε λιπαρή επιδερμίδα. Είναι κρεμώδες κ από μία ώρα κ μετά βγάζει λιπαρότητα στο πρόσωπο. Επίσης είναι το πρώτο κορεάτικο αντηλιακό που παίρνω που αφήνει κιτρινίλες στα λευκά. Κατά τα άλλα οκ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jegna
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την έχω λατρέψει! Δεν ξέρω τι προστασία θα έχει στον ελληνικό ήλιο το καλοκαίρι αλλά πραγματικά δεν νιώθεις ότι την φοράς. Έχω μικτό δέρμα και δεν με ενοχλεί καθόλου ακόμα και μετά από ώρες. Έχω δοκιμάσει πολλές κάποιες ήταν αξιόλογες αλλά σε ότι αφορά την υφή είναι μακράν η καλύτερη. Δεν μυρίζει όμορφα αλλά το καταλαβαίνεις για 10 δευτερόλεπτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alitra
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ελαφρύ, απορροφάται εύκολα και ξεχνάς ότι το φοράς, εκτός από μια απαλότητα που νιώθεις στο πρόσωπο. Είναι η μόνη αντιηλιακή που μπορούσα να φορέσω σε νησί με τρομακτική υγρασία χειμώνα-καλοκαίρι, όλες οι άλλες, ακόμα και οι γενικώς ελαφριές, "ίδρωναν" με την υγρασία. Ενδεχομένως να μην είναι ιδανική σε πιο ξηρά περιβάλλοντα, δεν ξέρω. Έχω κανονική επιδερμίδα, πιστεύω ότι θα βολέψει πολύ και άτομα με λιπαρή επιδερμίδα, ίσως όχι και τόσο άτομα με ξηρή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Charianna
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εχω μικτο - ακνεικο δερμα με λιπαροτητα στο Τ. Πολύ ωραία υφή, δεν μου δημιουργεί έξαρση στην ακμή μου ουτε λιπαροτητα. Δεν νιώθω οτι φοράω αντιηλιακό στο πρόσωπο κατά την διάρκεια της ημέρας. Το κακο ειναι οτι μετά απο κάποιες ώρες τσουζουν τα μάτια μου, οποτε δεν θα το ξανααγόραζα για αυτόν τον λόγο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Faidra2020
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιούσα σταθερά το BOJ αλλά τελευταία μου έπεφτε αρκετά βαρύ, ιδίως τους θερινούς μήνες. Το συγκεκριμένο έχει φοβερή υφή, βελούδινη, ιδανικό για μικτές επιδερμίδες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AngelikiK

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εντυπωσιάστηκα!! Πολύ ελαφριά, απορροφάται αμέσως κ δίνει μια φρεσκάδα κ μια λάμψη στο πρόσωπο απίστευτη! Δεν την έχω δοκιμάσει στη θάλασσα, αλλά ως τώρα είμαι κατενθουσιασμένη!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anemone_Vaz
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχει άρωμα,δεν προκαλεί αλλεργίες και σπυράκια, είναι ελαφρώς ενυδατική και το τελείωμα είναι σχεδόν μάτ,αν έχετε αρκετά ξηρό δέρμα ίσως χρειαστεί να βάλετε και μια ενυδατική κρέμα πριν από αυτή την αντηλιακή.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iliana._
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή αντηλιακή κρέμα, ιδανική για λιπαρές επιδερμίδες. Απλώνεται και απορροφάται εύκολα. Δεν ξηραίνει το δέρμα, αλλά ούτε δίνει την αίσθηση λιπαρότητας. Επειδή όμως την χρησιμοποιώ τον χειμώνα, δεν μπορώ να είμαι σίγουρη εάν προστατεύει καλά από τον ήλιο του καλοκαιριού.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν αφήνει καμιά γυαλάδα, θα το ξαναπάρω σίγουρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αντιλαϊκό το χρησιμοποιώ για δεύτερη χρονιά, είναι τέλειο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραία ελαφριά χωρίς ίχνος άσπρα σημάδια απορροφάται αμέσως!!Δεν αφήνει λιπαρότητα δεν γυαλίζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    εξαιρετικό, ελαφρύ, απορροφάται γρήγορα και δεν γυαλίζει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι απαίσιο.Γυαλιζει και κοκκίνισε το πρόσωπο μου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αόρατη, παναλαφρη, δεν τσούζει τα μάτια... Καταπληκτική!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Είχα προσδοκίες απο το συγκεκριμένο αντηλιακό. Με απογοήτευσε. Έχω ώριμη, μεικτή επιδερμίδα. Μου έκατσε βαρύ, το πρόσωπο μου δεν το δέχτηκε όπως περίμενα. Μου έβγαλε λιπαρότητα που δεν έφευγε ουτε μετα απο ντεμακιγιάζ. Θα επιστρέψω στο λατρεμένο Beauty of Josheon το γαλάζιο και θα μείνω πιστή.
    Το προιόν είναι καλό, με υψηλής τεχνολογίας αντηλιακά φίλτρα. Στη δική μου επιδερμίδα δεν ταίριαξε δυστυχώς.

    2
  • Ενώ έχει ωραία υφή, βελούδινη, δεν αφήνει ασπρίλες ούτε έχει άρωμα, μετά από κάποια ώρα βγάζει λιπαρότητα και γυαλίζω και δεν έχω καν λιπαρή επιδερμίδα

    0
  • Πολυ καλο αντηλιακο. δεν μ αφηνει λιπαροτητα στο δερμα μου μετα που το βαζω στο προσωπο μου. η μυρωδια λιγο δεν με τρελενει, βεβαια δεν εχει μυρωδια. μαρεσει πως στρωνει στην επιδερμιδα και πως την κανει μετα.

    1
  • Δεν ταιριάζει σε λιπαρή επιδερμίδα. Είναι κρεμώδες κ από μία ώρα κ μετά βγάζει λιπαρότητα στο πρόσωπο. Επίσης είναι το πρώτο κορεάτικο αντηλιακό που παίρνω που αφήνει κιτρινίλες στα λευκά. Κατά τα άλλα οκ.

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

694 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αντηλιακό Black Rice Moisture Airyfit της Haruharu, με πολύ υψηλή προστασία SPF50+.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί προστατεύει ικανοποιητικά από τον ήλιο και απλώνεται εύκολα.

Οφέλη

  • Προσφέρει προστασία UVA και UVB, χωρίς να αφήνει λευκά σημάδια
  • Ενυδατική φόρμουλα με τις ιδιότητες του ελαίου μαύρου ρυζιού για ενυδάτωση και αντιοξειδωτικά οφέλη
  • Ανακουφίζει το δέρμα και προσφέρει λάμψη
  • Περιλαμβάνει Ceramide NP, Heartleaf Extract, Adenosine, Niacinamide
  • Vegan σύνθεση
  • Cruelty free
  • Χωρίς Paraben

Κατασκευαστής

Γενικά

Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Δείκτης Αντηλιακής Προστασίας (SPF)
50 SPF
Σύνθεση
Fragrance-free
Υφή
Κρέμα
Δράση
Ενυδάτωση, Θρέψη, Αντιοξειδωτική, Λάμψη, Αντιγήρανση, Πανάδες
Συστατικό
Νιασιναμίδη
Τύπος Επιδερμίδας
Μικτή
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Mineral Sunscreen
Όχι
Αίσθηση μετά την εφαρμογή:
Δεν κολλάει
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Αδιάβροχο
Όχι
Spray
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (49)

  1. 39
  2. 6
  3. 2
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
  • Απλώνεται εύκολα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Απορρόφηση
  • Άρωμα
  • Αίσθηση
  • Διάρκεια
  • ELENA_NENTI
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα προσδοκίες απο το συγκεκριμένο αντηλιακό. Με απογοήτευσε. Έχω ώριμη, μεικτή επιδερμίδα. Μου έκατσε βαρύ, το πρόσωπο μου δεν το δέχτηκε όπως περίμενα. Μου έβγαλε λιπαρότητα που δεν έφευγε ουτε μετα απο ντεμακιγιάζ. Θα επιστρέψω στο λατρεμένο Beauty of Josheon το γαλάζιο και θα μείνω πιστή.
    Το προιόν είναι καλό, με υψηλής τεχνολογίας αντηλιακά φίλτρα. Στη δική μου επιδερμίδα δεν ταίριαξε δυστυχώς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ενώ έχει ωραία υφή, βελούδινη, δεν αφήνει ασπρίλες ούτε έχει άρωμα, μετά από κάποια ώρα βγάζει λιπαρότητα και γυαλίζω και δεν έχω καν λιπαρή επιδερμίδα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christina_Mpou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο αντηλιακο. δεν μ αφηνει λιπαροτητα στο δερμα μου μετα που το βαζω στο προσωπο μου. η μυρωδια λιγο δεν με τρελενει, βεβαια δεν εχει μυρωδια. μαρεσει πως στρωνει στην επιδερμιδα και πως την κανει μετα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christinekaripidou
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ταιριάζει σε λιπαρή επιδερμίδα. Είναι κρεμώδες κ από μία ώρα κ μετά βγάζει λιπαρότητα στο πρόσωπο. Επίσης είναι το πρώτο κορεάτικο αντηλιακό που παίρνω που αφήνει κιτρινίλες στα λευκά. Κατά τα άλλα οκ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jegna
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την έχω λατρέψει! Δεν ξέρω τι προστασία θα έχει στον ελληνικό ήλιο το καλοκαίρι αλλά πραγματικά δεν νιώθεις ότι την φοράς. Έχω μικτό δέρμα και δεν με ενοχλεί καθόλου ακόμα και μετά από ώρες. Έχω δοκιμάσει πολλές κάποιες ήταν αξιόλογες αλλά σε ότι αφορά την υφή είναι μακράν η καλύτερη. Δεν μυρίζει όμορφα αλλά το καταλαβαίνεις για 10 δευτερόλεπτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alitra
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ελαφρύ, απορροφάται εύκολα και ξεχνάς ότι το φοράς, εκτός από μια απαλότητα που νιώθεις στο πρόσωπο. Είναι η μόνη αντιηλιακή που μπορούσα να φορέσω σε νησί με τρομακτική υγρασία χειμώνα-καλοκαίρι, όλες οι άλλες, ακόμα και οι γενικώς ελαφριές, "ίδρωναν" με την υγρασία. Ενδεχομένως να μην είναι ιδανική σε πιο ξηρά περιβάλλοντα, δεν ξέρω. Έχω κανονική επιδερμίδα, πιστεύω ότι θα βολέψει πολύ και άτομα με λιπαρή επιδερμίδα, ίσως όχι και τόσο άτομα με ξηρή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Charianna
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εχω μικτο - ακνεικο δερμα με λιπαροτητα στο Τ. Πολύ ωραία υφή, δεν μου δημιουργεί έξαρση στην ακμή μου ουτε λιπαροτητα. Δεν νιώθω οτι φοράω αντιηλιακό στο πρόσωπο κατά την διάρκεια της ημέρας. Το κακο ειναι οτι μετά απο κάποιες ώρες τσουζουν τα μάτια μου, οποτε δεν θα το ξανααγόραζα για αυτόν τον λόγο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Faidra2020
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιούσα σταθερά το BOJ αλλά τελευταία μου έπεφτε αρκετά βαρύ, ιδίως τους θερινούς μήνες. Το συγκεκριμένο έχει φοβερή υφή, βελούδινη, ιδανικό για μικτές επιδερμίδες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AngelikiK

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εντυπωσιάστηκα!! Πολύ ελαφριά, απορροφάται αμέσως κ δίνει μια φρεσκάδα κ μια λάμψη στο πρόσωπο απίστευτη! Δεν την έχω δοκιμάσει στη θάλασσα, αλλά ως τώρα είμαι κατενθουσιασμένη!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anemone_Vaz
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχει άρωμα,δεν προκαλεί αλλεργίες και σπυράκια, είναι ελαφρώς ενυδατική και το τελείωμα είναι σχεδόν μάτ,αν έχετε αρκετά ξηρό δέρμα ίσως χρειαστεί να βάλετε και μια ενυδατική κρέμα πριν από αυτή την αντηλιακή.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iliana._
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή αντηλιακή κρέμα, ιδανική για λιπαρές επιδερμίδες. Απλώνεται και απορροφάται εύκολα. Δεν ξηραίνει το δέρμα, αλλά ούτε δίνει την αίσθηση λιπαρότητας. Επειδή όμως την χρησιμοποιώ τον χειμώνα, δεν μπορώ να είμαι σίγουρη εάν προστατεύει καλά από τον ήλιο του καλοκαιριού.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν αφήνει καμιά γυαλάδα, θα το ξαναπάρω σίγουρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αντιλαϊκό το χρησιμοποιώ για δεύτερη χρονιά, είναι τέλειο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραία ελαφριά χωρίς ίχνος άσπρα σημάδια απορροφάται αμέσως!!Δεν αφήνει λιπαρότητα δεν γυαλίζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    εξαιρετικό, ελαφρύ, απορροφάται γρήγορα και δεν γυαλίζει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι απαίσιο.Γυαλιζει και κοκκίνισε το πρόσωπο μου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αόρατη, παναλαφρη, δεν τσούζει τα μάτια... Καταπληκτική!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Είχα προσδοκίες απο το συγκεκριμένο αντηλιακό. Με απογοήτευσε. Έχω ώριμη, μεικτή επιδερμίδα. Μου έκατσε βαρύ, το πρόσωπο μου δεν το δέχτηκε όπως περίμενα. Μου έβγαλε λιπαρότητα που δεν έφευγε ουτε μετα απο ντεμακιγιάζ. Θα επιστρέψω στο λατρεμένο Beauty of Josheon το γαλάζιο και θα μείνω πιστή.
    Το προιόν είναι καλό, με υψηλής τεχνολογίας αντηλιακά φίλτρα. Στη δική μου επιδερμίδα δεν ταίριαξε δυστυχώς.

    2
  • Ενώ έχει ωραία υφή, βελούδινη, δεν αφήνει ασπρίλες ούτε έχει άρωμα, μετά από κάποια ώρα βγάζει λιπαρότητα και γυαλίζω και δεν έχω καν λιπαρή επιδερμίδα

    0
  • Πολυ καλο αντηλιακο. δεν μ αφηνει λιπαροτητα στο δερμα μου μετα που το βαζω στο προσωπο μου. η μυρωδια λιγο δεν με τρελενει, βεβαια δεν εχει μυρωδια. μαρεσει πως στρωνει στην επιδερμιδα και πως την κανει μετα.

    1
  • Δεν ταιριάζει σε λιπαρή επιδερμίδα. Είναι κρεμώδες κ από μία ώρα κ μετά βγάζει λιπαρότητα στο πρόσωπο. Επίσης είναι το πρώτο κορεάτικο αντηλιακό που παίρνω που αφήνει κιτρινίλες στα λευκά. Κατά τα άλλα οκ.

    3
  • Δες τα όλα
10,85 €
5,00 €   μεταφορικά