Μάσκες Θαλάσσης

Mares Μάσκα Θαλάσσης Σιλικόνης Viper Μαύρη

  • Μικρού εσωτερικού όγκου με μεγάλο οπτικό πεδίο
  • Φούστα από μαλακή σιλικόνη για τη μέγιστη εφαρμογή & στεγανότητα
  • Κλιπς προσαρμοσμένα στην φούστα της μάσκας
  • Κατάλληλη για υποβρύχιο ψάρεμα & ελεύθερη...
  • Μικρού εσωτερικού όγκου με μεγάλο οπτικό πεδίο
  • Φούστα από μαλακή σιλικόνη για τη μέγιστη εφαρμογή & στεγανότητα
  • Κλιπς προσαρμοσμένα στην φούστα της μάσκας
  • Κατάλληλη για υποβρύχιο ψάρεμα & ελεύθερη κατάδυση
Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα

Μέγεθος

55 55
Παράδοση έως Δευ, 29 Ιουν
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Poseidon Club 5,0 (26)

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Μικρού εσωτερικού όγκου με μεγάλο οπτικό πεδίο
  • Φούστα από μαλακή σιλικόνη για τη μέγιστη εφαρμογή & στεγανότητα
  • Κλιπς προσαρμοσμένα στην φούστα της μάσκας
  • Κατάλληλη για υποβρύχιο ψάρεμα & ελεύθερη κατάδυση

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Ηλικία
Ενηλίκων
Τύπος
Διοπτική
Χρήση
Κατάδυση / Υποβρύχιο Ψάρεμα
Σιλικόνης
Ναι
Αντιθαμβωτική Προστασία
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Size Guide
Μάσκες Ενηλίκων

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (11)

Αξιολογήσεις

  1. 6
  2. 2
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Thanasis_Ziliaskopoulos
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η μάσκα ήταν ελλατωματική. Δεν κουμπωνει στο πρόσωπο γιατι παιρνει αερα απο το περίβλημα σιλικόνης. Δεν μπήκα στον κόπο να την επιστρέψω. Δεν πρόκειται να ξαναγοράσω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την είχα 3 χρόνια.
    Η μάσκα είναι απίστευτη και πολύ μαλακή στο πρόσωπο.
    Το μόνο αρνητικό είναι μετά από τόσα χρόνια έχει μαλακώσει παραπολυ και μετά από τα 10 με 15 μέτρα θα μου μπει λίγο νερό στην μύτη ή και στην επιφάνεια θα μου μπαίνει λίγο. Είναι απολύτως φυσιολογικό αυτό όμως, της έκανα και βαριά χρήση όλο το χρόνο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δημήτρης_Μ
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    φαίνεται πολύ ποιοτική δυστυχώς θολώνει άμεσος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandros_Acholos
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η ΑΠΌΛΥΤΑ καλύτερη μάσκα που έχω ποτέ αγορασει (και έχω αγοράσει αρκετές κανωντας ελεύθερη κατάδυση....)
    ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ εφαρμογή...
    Δε θολωνει με τη καμμια.....
    Ούτε καν κάψιμο δε χρειάζεται....
    10αρι με τόνο!!!!!!!
    Θα πάρω μια ακόμα έτσι για να χω....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Giannis1528622117
    3
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κατόπιν δοκιμής 2 ημερών, η μάσκα όντως δεν βάζει νερά. Δυστυχώς όμως θολώνει και έχει μικρό οπτικό πεδίο. Αγορά 53€
    Δεν δικαιολογεί τα χρήματα της.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • music1
    5
    47 στους 47 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ούτε κάψιμο, ούτε πλύσιμο, ούτε οδοντόκρεμα. Κατ΄ευθείαν από την πλαστική συσκευασία στην θάλασσα για βουτιά. Η μάσκα είναι απλά υπέροχη. Δεν θαμπώνει, δεν βάζει νερά, δεν σου κάνει σημάδια στο πρόσωπο για το υπόλοιπο της ημέρας (ψάρεψα 3,5 ώρες) και είναι μακράν η πιο άνετη μάσκα που έχω φορέσει ποτέ! Πολύ καλό οπτικό πεδίο παρά το μικροσκοπικό της μέγεθος (λόγω του ότι τα κρύσταλλα είναι κοντά στα μάτια). Μόνο "μειονέκτημα" που βρήκα είναι ότι το λουράκι της θα μπορούσε να είναι λίγο κοντύτερο γιατί, παρ΄όλο που έχω περίμετρο κεφαλής 59,5cm, χρειάστηκε να το τραβήξω σχεδόν μέχρι το τέρμα για να μου σφίξει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή μάσκα. Ποιοτική και αξιόλογη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή, είναι η μόνη μάσκα που δεν μου έχει βάλει καθόλου νερό. Ο,τι πληρώνεις παίρνεις

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ καλή για την τιμή της

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλή και ποιοτική μάσκα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Η μάσκα ήταν ελλατωματική. Δεν κουμπωνει στο πρόσωπο γιατι παιρνει αερα απο το περίβλημα σιλικόνης. Δεν μπήκα στον κόπο να την επιστρέψω. Δεν πρόκειται να ξαναγοράσω

    0
  • Την είχα 3 χρόνια.
    Η μάσκα είναι απίστευτη και πολύ μαλακή στο πρόσωπο.
    Το μόνο αρνητικό είναι μετά από τόσα χρόνια έχει μαλακώσει παραπολυ και μετά από τα 10 με 15 μέτρα θα μου μπει λίγο νερό στην μύτη ή και στην επιφάνεια θα μου μπαίνει λίγο. Είναι απολύτως φυσιολογικό αυτό όμως, της έκανα και βαριά χρήση όλο το χρόνο.

    0
  • φαίνεται πολύ ποιοτική δυστυχώς θολώνει άμεσος.

    4
  • Η ΑΠΌΛΥΤΑ καλύτερη μάσκα που έχω ποτέ αγορασει (και έχω αγοράσει αρκετές κανωντας ελεύθερη κατάδυση....)
    ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ εφαρμογή...
    Δε θολωνει με τη καμμια.....
    Ούτε καν κάψιμο δε χρειάζεται....
    10αρι με τόνο!!!!!!!
    Θα πάρω μια ακόμα έτσι για να χω....

    3
  • Κατόπιν δοκιμής 2 ημερών, η μάσκα όντως δεν βάζει νερά. Δυστυχώς όμως θολώνει και έχει μικρό οπτικό πεδίο. Αγορά 53€
    Δεν δικαιολογεί τα χρήματα της.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

101 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Μικρού εσωτερικού όγκου με μεγάλο οπτικό πεδίο
  • Φούστα από μαλακή σιλικόνη για τη μέγιστη εφαρμογή & στεγανότητα
  • Κλιπς προσαρμοσμένα στην φούστα της μάσκας
  • Κατάλληλη για υποβρύχιο ψάρεμα & ελεύθερη κατάδυση

Κατασκευαστής

Ηλικία
Ενηλίκων
Τύπος
Διοπτική
Χρήση
Κατάδυση / Υποβρύχιο Ψάρεμα
Σιλικόνης
Ναι
Αντιθαμβωτική Προστασία
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Size Guide
Μάσκες Ενηλίκων

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (11)

  1. 6
  2. 2
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Thanasis_Ziliaskopoulos
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η μάσκα ήταν ελλατωματική. Δεν κουμπωνει στο πρόσωπο γιατι παιρνει αερα απο το περίβλημα σιλικόνης. Δεν μπήκα στον κόπο να την επιστρέψω. Δεν πρόκειται να ξαναγοράσω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την είχα 3 χρόνια.
    Η μάσκα είναι απίστευτη και πολύ μαλακή στο πρόσωπο.
    Το μόνο αρνητικό είναι μετά από τόσα χρόνια έχει μαλακώσει παραπολυ και μετά από τα 10 με 15 μέτρα θα μου μπει λίγο νερό στην μύτη ή και στην επιφάνεια θα μου μπαίνει λίγο. Είναι απολύτως φυσιολογικό αυτό όμως, της έκανα και βαριά χρήση όλο το χρόνο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δημήτρης_Μ
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    φαίνεται πολύ ποιοτική δυστυχώς θολώνει άμεσος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandros_Acholos
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η ΑΠΌΛΥΤΑ καλύτερη μάσκα που έχω ποτέ αγορασει (και έχω αγοράσει αρκετές κανωντας ελεύθερη κατάδυση....)
    ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ εφαρμογή...
    Δε θολωνει με τη καμμια.....
    Ούτε καν κάψιμο δε χρειάζεται....
    10αρι με τόνο!!!!!!!
    Θα πάρω μια ακόμα έτσι για να χω....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Giannis1528622117
    3
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κατόπιν δοκιμής 2 ημερών, η μάσκα όντως δεν βάζει νερά. Δυστυχώς όμως θολώνει και έχει μικρό οπτικό πεδίο. Αγορά 53€
    Δεν δικαιολογεί τα χρήματα της.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • music1
    5
    47 στους 47 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ούτε κάψιμο, ούτε πλύσιμο, ούτε οδοντόκρεμα. Κατ΄ευθείαν από την πλαστική συσκευασία στην θάλασσα για βουτιά. Η μάσκα είναι απλά υπέροχη. Δεν θαμπώνει, δεν βάζει νερά, δεν σου κάνει σημάδια στο πρόσωπο για το υπόλοιπο της ημέρας (ψάρεψα 3,5 ώρες) και είναι μακράν η πιο άνετη μάσκα που έχω φορέσει ποτέ! Πολύ καλό οπτικό πεδίο παρά το μικροσκοπικό της μέγεθος (λόγω του ότι τα κρύσταλλα είναι κοντά στα μάτια). Μόνο "μειονέκτημα" που βρήκα είναι ότι το λουράκι της θα μπορούσε να είναι λίγο κοντύτερο γιατί, παρ΄όλο που έχω περίμετρο κεφαλής 59,5cm, χρειάστηκε να το τραβήξω σχεδόν μέχρι το τέρμα για να μου σφίξει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή μάσκα. Ποιοτική και αξιόλογη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή, είναι η μόνη μάσκα που δεν μου έχει βάλει καθόλου νερό. Ο,τι πληρώνεις παίρνεις

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ καλή για την τιμή της

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλή και ποιοτική μάσκα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Η μάσκα ήταν ελλατωματική. Δεν κουμπωνει στο πρόσωπο γιατι παιρνει αερα απο το περίβλημα σιλικόνης. Δεν μπήκα στον κόπο να την επιστρέψω. Δεν πρόκειται να ξαναγοράσω

    0
  • Την είχα 3 χρόνια.
    Η μάσκα είναι απίστευτη και πολύ μαλακή στο πρόσωπο.
    Το μόνο αρνητικό είναι μετά από τόσα χρόνια έχει μαλακώσει παραπολυ και μετά από τα 10 με 15 μέτρα θα μου μπει λίγο νερό στην μύτη ή και στην επιφάνεια θα μου μπαίνει λίγο. Είναι απολύτως φυσιολογικό αυτό όμως, της έκανα και βαριά χρήση όλο το χρόνο.

    0
  • φαίνεται πολύ ποιοτική δυστυχώς θολώνει άμεσος.

    4
  • Η ΑΠΌΛΥΤΑ καλύτερη μάσκα που έχω ποτέ αγορασει (και έχω αγοράσει αρκετές κανωντας ελεύθερη κατάδυση....)
    ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ εφαρμογή...
    Δε θολωνει με τη καμμια.....
    Ούτε καν κάψιμο δε χρειάζεται....
    10αρι με τόνο!!!!!!!
    Θα πάρω μια ακόμα έτσι για να χω....

    3
  • Κατόπιν δοκιμής 2 ημερών, η μάσκα όντως δεν βάζει νερά. Δυστυχώς όμως θολώνει και έχει μικρό οπτικό πεδίο. Αγορά 53€
    Δεν δικαιολογεί τα χρήματα της.

    2
  • Δες τα όλα
55,55 €
4,00 € σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά