• Συνθετικό άνω μέρος
• Κανονική εφαρμογή
• EVA ενδιάμεση σόλα
• Ανθεκτική εξωτερική σόλα από καουτσούκ DIN-90
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Ανάλαφρο παπούτσι προπόνησης με άψογη αντικραδασμική προστασία. Προορίζεται για βαρύτερους δρομείς με ουδέτερο βηματισμό που μόλις ξεκινούν το τρέξιμο! Το συγκεκριμένο παπούτσι θα σου μείνει αξέχαστο... Η ραφή είναι κατασκευασμένη από διαπνέον νάιλον και micro PU, όπου η σόλα είναι κατασκευασμένη από λείο EVA υλικό.
Άψογα τα παπούτσια. έχουν και άνετη εφαρμογή μπροστά που μου θυμίζει αυτή των Altra. Σχέση τιμής απόδοσης πολύ καλή.
Αγοράστηκαν Απρίλιο του 2023 , σήμερα αγόρασα τα Speed, καταλαβαίνετε από τα σχεδόν 2 χρόνια νομίζω ότι βγηκαν άψογα. Καλή εφαρμογή στα πόδια, αρκετά άνετα, και πάντα αξιόπιστα. Οι φθορές τους σε δυο χρόνια: ο εσωτερικός πάτος απο την χρήση δεν επαναφέρεται πια στην αρχική του θέση. το πανω μερος στο ενα παπούτσι εχει μια μικροσκοπική τρύπα που βλέπω μόνο εγώ και όποιος μαθαίνει που είναι . Το απο κάτω μέρος εχει φαγωθεί καλα πια, στο πλακακι γλιστρανε . Τα ειχα σε γκρι . Τωρα τελος. τα βγαζω στη συνταξη , αγοραστηκαν 38 ευρω , δυο χρονια μετα, εχουν βγαλει τα λεφτα τους και με το παραπανω. Εκτος αν απογοητευτω απο επομενο παπουτσι, απο δω και περα μονο Joma.
Αν και έχει ανέβει η τιμή τους, εξακολουθούν να είναι τα πιο value for money αθλητικά που έχω δοκιμάσει.
Αγορά το 2018 το πρώτο ζευγάρι, μετά από δύο χρόνια το δεύτερο ζευγάρι, χρησιμοποιούνται και τα δύο καθημερινά, τα μοναδικά που κρατούν σε καθημερινή λογική χρήση. Ακόμα τα έχω και τα δύο, από εβδομάδα αγοράζω το τρίτο ζευγάρι, φθηνά, γερά, άνετα. Τα προτείνω 100%
2024 αγορά το τρίτο ζευγάρι για να δούμε από αξιοπιστία... σε αναμονή!
Τα πηρα για τη δουλειά, αλλά το παπουτσι είναι απαιχτο. Πρώτα απ'ολα.... σωστό νουμερο. Φοραω 43 και αντιμετωπίζω προβλημα ακόμη και με καλές μάρκες. Νόμιζα ότι μεγάλωσε το ποδι μου στα 57μου.Πηρα salomon 43 1/3 που είχα ξαναπάρει και ήταν άθλια πιο μικρά. Πήρα asics 43.5 , τα έστειλα πισω και πηρα τελικά 44,5 .... όποτε καταλαβαίνεται... Θα ξαναπαρω σίγουρα ένα ζευγάρι joma. Πρώτη φορά τα βλέπω... Πολυ καλη εφαρμογή και γρήγορη προσαρμογη στο ποδι. Πανάλαφρο , καλη σόλα . Κοντράρει σίγουρα πιο ακριβές μάρκες από θέμα ποιοτητα κατασκευής. Θα επανέλθω μετά από καιρό μιας και προριζεται για καθημερινη κρίση.
σημερα τα παρέλαβα..καταπληκτικη ποιοτητα!!δεν το περιμενα!απιστευτα ανετα κ αντικραδασμικα!
οντως δεν εχουν τπτ να ζηλεψουν απο ΝΙΚΕ η ADIDAS!!
θα επανελθω σε 1-2 μηνες ..οταν δωσουν ρεστα..
Εύγε στους Ισπανούς. Πολύ καλύτερο από τα low cost των επωνύμων εταιρειών. Πήρα 2 ζευγάρια για πλάκα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το size είναι ένα νούμερο μικρότερα
Ένα μόνο θα πω.Τα πήρα για πλάκα και έπαθα την πλάκα μου .Πέταξα τις σαβουρες που τις χρυσοπληρωνα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Δεν υστερούν σε τίποτα από παπούτσια γνωστότερων και ακριβότερων εταιρειών.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Άψογα τα παπούτσια. έχουν και άνετη εφαρμογή μπροστά που μου θυμίζει αυτή των Altra. Σχέση τιμής απόδοσης πολύ καλή.
Αγοράστηκαν Απρίλιο του 2023 , σήμερα αγόρασα τα Speed, καταλαβαίνετε από τα σχεδόν 2 χρόνια νομίζω ότι βγηκαν άψογα. Καλή εφαρμογή στα πόδια, αρκετά άνετα, και πάντα αξιόπιστα. Οι φθορές τους σε δυο χρόνια: ο εσωτερικός πάτος απο την χρήση δεν επαναφέρεται πια στην αρχική του θέση. το πανω μερος στο ενα παπούτσι εχει μια μικροσκοπική τρύπα που βλέπω μόνο εγώ και όποιος μαθαίνει που είναι . Το απο κάτω μέρος εχει φαγωθεί καλα πια, στο πλακακι γλιστρανε . Τα ειχα σε γκρι . Τωρα τελος. τα βγαζω στη συνταξη , αγοραστηκαν 38 ευρω , δυο χρονια μετα, εχουν βγαλει τα λεφτα τους και με το παραπανω. Εκτος αν απογοητευτω απο επομενο παπουτσι, απο δω και περα μονο Joma.
Αν και έχει ανέβει η τιμή τους, εξακολουθούν να είναι τα πιο value for money αθλητικά που έχω δοκιμάσει.
Αγορά το 2018 το πρώτο ζευγάρι, μετά από δύο χρόνια το δεύτερο ζευγάρι, χρησιμοποιούνται και τα δύο καθημερινά, τα μοναδικά που κρατούν σε καθημερινή λογική χρήση. Ακόμα τα έχω και τα δύο, από εβδομάδα αγοράζω το τρίτο ζευγάρι, φθηνά, γερά, άνετα. Τα προτείνω 100%
2024 αγορά το τρίτο ζευγάρι για να δούμε από αξιοπιστία... σε αναμονή!
Τα πηρα για τη δουλειά, αλλά το παπουτσι είναι απαιχτο. Πρώτα απ'ολα.... σωστό νουμερο. Φοραω 43 και αντιμετωπίζω προβλημα ακόμη και με καλές μάρκες. Νόμιζα ότι μεγάλωσε το ποδι μου στα 57μου.Πηρα salomon 43 1/3 που είχα ξαναπάρει και ήταν άθλια πιο μικρά. Πήρα asics 43.5 , τα έστειλα πισω και πηρα τελικά 44,5 .... όποτε καταλαβαίνεται... Θα ξαναπαρω σίγουρα ένα ζευγάρι joma. Πρώτη φορά τα βλέπω... Πολυ καλη εφαρμογή και γρήγορη προσαρμογη στο ποδι. Πανάλαφρο , καλη σόλα . Κοντράρει σίγουρα πιο ακριβές μάρκες από θέμα ποιοτητα κατασκευής. Θα επανέλθω μετά από καιρό μιας και προριζεται για καθημερινη κρίση.
Ανάλαφρο παπούτσι προπόνησης με άψογη αντικραδασμική προστασία. Προορίζεται για βαρύτερους δρομείς με ουδέτερο βηματισμό που μόλις ξεκινούν το τρέξιμο! Το συγκεκριμένο παπούτσι θα σου μείνει αξέχαστο... Η ραφή είναι κατασκευασμένη από διαπνέον νάιλον και micro PU, όπου η σόλα είναι κατασκευασμένη από λείο EVA υλικό.
• Συνθετικό άνω μέρος
• Κανονική εφαρμογή
• EVA ενδιάμεση σόλα
• Ανθεκτική εξωτερική σόλα από καουτσούκ DIN-90
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Άψογα τα παπούτσια. έχουν και άνετη εφαρμογή μπροστά που μου θυμίζει αυτή των Altra. Σχέση τιμής απόδοσης πολύ καλή.
Αγοράστηκαν Απρίλιο του 2023 , σήμερα αγόρασα τα Speed, καταλαβαίνετε από τα σχεδόν 2 χρόνια νομίζω ότι βγηκαν άψογα. Καλή εφαρμογή στα πόδια, αρκετά άνετα, και πάντα αξιόπιστα. Οι φθορές τους σε δυο χρόνια: ο εσωτερικός πάτος απο την χρήση δεν επαναφέρεται πια στην αρχική του θέση. το πανω μερος στο ενα παπούτσι εχει μια μικροσκοπική τρύπα που βλέπω μόνο εγώ και όποιος μαθαίνει που είναι . Το απο κάτω μέρος εχει φαγωθεί καλα πια, στο πλακακι γλιστρανε . Τα ειχα σε γκρι . Τωρα τελος. τα βγαζω στη συνταξη , αγοραστηκαν 38 ευρω , δυο χρονια μετα, εχουν βγαλει τα λεφτα τους και με το παραπανω. Εκτος αν απογοητευτω απο επομενο παπουτσι, απο δω και περα μονο Joma.
Αν και έχει ανέβει η τιμή τους, εξακολουθούν να είναι τα πιο value for money αθλητικά που έχω δοκιμάσει.
Αγορά το 2018 το πρώτο ζευγάρι, μετά από δύο χρόνια το δεύτερο ζευγάρι, χρησιμοποιούνται και τα δύο καθημερινά, τα μοναδικά που κρατούν σε καθημερινή λογική χρήση. Ακόμα τα έχω και τα δύο, από εβδομάδα αγοράζω το τρίτο ζευγάρι, φθηνά, γερά, άνετα. Τα προτείνω 100%
2024 αγορά το τρίτο ζευγάρι για να δούμε από αξιοπιστία... σε αναμονή!
Τα πηρα για τη δουλειά, αλλά το παπουτσι είναι απαιχτο. Πρώτα απ'ολα.... σωστό νουμερο. Φοραω 43 και αντιμετωπίζω προβλημα ακόμη και με καλές μάρκες. Νόμιζα ότι μεγάλωσε το ποδι μου στα 57μου.Πηρα salomon 43 1/3 που είχα ξαναπάρει και ήταν άθλια πιο μικρά. Πήρα asics 43.5 , τα έστειλα πισω και πηρα τελικά 44,5 .... όποτε καταλαβαίνεται... Θα ξαναπαρω σίγουρα ένα ζευγάρι joma. Πρώτη φορά τα βλέπω... Πολυ καλη εφαρμογή και γρήγορη προσαρμογη στο ποδι. Πανάλαφρο , καλη σόλα . Κοντράρει σίγουρα πιο ακριβές μάρκες από θέμα ποιοτητα κατασκευής. Θα επανέλθω μετά από καιρό μιας και προριζεται για καθημερινη κρίση.
σημερα τα παρέλαβα..καταπληκτικη ποιοτητα!!δεν το περιμενα!απιστευτα ανετα κ αντικραδασμικα!
οντως δεν εχουν τπτ να ζηλεψουν απο ΝΙΚΕ η ADIDAS!!
θα επανελθω σε 1-2 μηνες ..οταν δωσουν ρεστα..
Εύγε στους Ισπανούς. Πολύ καλύτερο από τα low cost των επωνύμων εταιρειών. Πήρα 2 ζευγάρια για πλάκα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το size είναι ένα νούμερο μικρότερα
Ένα μόνο θα πω.Τα πήρα για πλάκα και έπαθα την πλάκα μου .Πέταξα τις σαβουρες που τις χρυσοπληρωνα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Δεν υστερούν σε τίποτα από παπούτσια γνωστότερων και ακριβότερων εταιρειών.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Άψογα τα παπούτσια. έχουν και άνετη εφαρμογή μπροστά που μου θυμίζει αυτή των Altra. Σχέση τιμής απόδοσης πολύ καλή.
Αγοράστηκαν Απρίλιο του 2023 , σήμερα αγόρασα τα Speed, καταλαβαίνετε από τα σχεδόν 2 χρόνια νομίζω ότι βγηκαν άψογα. Καλή εφαρμογή στα πόδια, αρκετά άνετα, και πάντα αξιόπιστα. Οι φθορές τους σε δυο χρόνια: ο εσωτερικός πάτος απο την χρήση δεν επαναφέρεται πια στην αρχική του θέση. το πανω μερος στο ενα παπούτσι εχει μια μικροσκοπική τρύπα που βλέπω μόνο εγώ και όποιος μαθαίνει που είναι . Το απο κάτω μέρος εχει φαγωθεί καλα πια, στο πλακακι γλιστρανε . Τα ειχα σε γκρι . Τωρα τελος. τα βγαζω στη συνταξη , αγοραστηκαν 38 ευρω , δυο χρονια μετα, εχουν βγαλει τα λεφτα τους και με το παραπανω. Εκτος αν απογοητευτω απο επομενο παπουτσι, απο δω και περα μονο Joma.
Αν και έχει ανέβει η τιμή τους, εξακολουθούν να είναι τα πιο value for money αθλητικά που έχω δοκιμάσει.
Αγορά το 2018 το πρώτο ζευγάρι, μετά από δύο χρόνια το δεύτερο ζευγάρι, χρησιμοποιούνται και τα δύο καθημερινά, τα μοναδικά που κρατούν σε καθημερινή λογική χρήση. Ακόμα τα έχω και τα δύο, από εβδομάδα αγοράζω το τρίτο ζευγάρι, φθηνά, γερά, άνετα. Τα προτείνω 100%
2024 αγορά το τρίτο ζευγάρι για να δούμε από αξιοπιστία... σε αναμονή!
Τα πηρα για τη δουλειά, αλλά το παπουτσι είναι απαιχτο. Πρώτα απ'ολα.... σωστό νουμερο. Φοραω 43 και αντιμετωπίζω προβλημα ακόμη και με καλές μάρκες. Νόμιζα ότι μεγάλωσε το ποδι μου στα 57μου.Πηρα salomon 43 1/3 που είχα ξαναπάρει και ήταν άθλια πιο μικρά. Πήρα asics 43.5 , τα έστειλα πισω και πηρα τελικά 44,5 .... όποτε καταλαβαίνεται... Θα ξαναπαρω σίγουρα ένα ζευγάρι joma. Πρώτη φορά τα βλέπω... Πολυ καλη εφαρμογή και γρήγορη προσαρμογη στο ποδι. Πανάλαφρο , καλη σόλα . Κοντράρει σίγουρα πιο ακριβές μάρκες από θέμα ποιοτητα κατασκευής. Θα επανέλθω μετά από καιρό μιας και προριζεται για καθημερινη κρίση.