Μηχανές Κουρέματος

Kemei Επαναφορτιζόμενη Κουρευτική Μηχανή Γκρι KM-605

Η επαναφορτιζόμενη Αδιάβροχη Κουρευτική Μηχανή Kemei KM-605 είναι κατάλληλη για μαλλιά, πρόσωπο και σώμα.

Η επαναφορτιζόμενη Αδιάβροχη Κουρευτική Μηχανή Kemei KM-605 είναι κατάλληλη για μαλλιά, πρόσωπο και σώμα.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Η επαναφορτιζόμενη Αδιάβροχη Κουρευτική Μηχανή Kemei KM-605 είναι κατάλληλη για μαλλιά, πρόσωπο και σώμα.

Εφαρμόστε όποιο μήκος επιθυμείτε, καθώς η κουρευτική μηχανή δίνει 10 διαφορετικές επιλογές μήκους μεταξύ 4mm και 30mm.

Ιδανική για το μούσι, τη γενειάδα, το μουστάκι, τις φαβορίτες και για πίσω από το λαιμό.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

  • Επαναφορτιζόμενη
  • Αδιάβροχη
  • Κατάλληλη για μαλλιά, πρόσωπο και σώμα
  • Επιλογές μήκους μεταξύ 4mm και 30mm
  • Εργονομική λαβή
  • Πλένεται πανεύκολα κάτω από το νερό
  • Με επαναφορτιζόμενη μπαταρία

Τι περιλαμβάνει:

  • Επαναφορτιζόμενη ρυθμιζόμενη κουρευτική μηχανή
  • Καλώδιο φορτιστής
  • Βούρτσα καθαρισμού
  • 2 Εξάρτημα χτένας
  • Λάδι
  • Χτένα

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Επαγγελματική
Όχι
Χρώμα
Γκρι
Περιοχή Χρήσης
Μαλλιά/Γένια/Σώμα
Τύπος
Κουρευτική Μηχανή
Τροφοδοσία Ρεύματος
Επαναφορτιζόμενη Μπαταρία
Βάση Τοποθέτησης
Όχι
Πλήρως Αδιάβροχη
Ναι
Αποσπώμενη Κεφαλή
-
Αριθμός εξαρτημάτων
2

Λειτουργία & Φόρτιση

Χρόνος Φόρτισης
8 hrs
Χρόνος Λειτουργίας
45 min

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (368)

Αξιολογήσεις

  1. 235
  2. 75
  3. 30
  4. 10
  5. 18
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Καθαρισμός
  • Ισχύς μηχανής
  • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
  • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
  • Ποιότητα κατασκευής

Αξιολογήσεις χρηστών

Rafail Manolias
5
15 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Λοιπον, μετα απο 1 ετος χρησης, αναφερω οτι ειναι ο,τι καλύτερο. Την χρησιμοποιώ για να κουρευομαι μόνος μου (με σβήσιμο κλπ, λες και βγαινω απο κουρειο). Κανει αποσβεση χρηματων ακομα και απο το πρωτο ξυρισμα/κουρεμα. Εχω κουρευτει πάνω απο 15 φορες μόνος μου (φανταστείτε εξοικονομηση χρηματων στον κουρεα).

Τεχνικά είναι πολυ δυνατη και κραταει παρα πολύ η μπαταρία της. Την φορτίζω 8 ώρες και κραταει 1 ωρα τουλάχιστον. Φανταστείτε, με πλήρη φόρτιση και κουρευτηκα μόνος μου με σβήσιμο στο μαλλί, πήρα τρίχες στα πόδια, μασχάλες και κοιλιά.

σκεφτομαι να πάρω αλλες 2 να τις έχω μιας και τα μεταφορικά κοστίζουν όσο μία μηχανή!!!

Υ.γ. κάποτε είχε και 3,84€!!!

  • Ισχύς μηχανής
  • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
  • Καθαρισμός
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

mia_fora_ki_enan_kairo
1
6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

κακής ποιότητας μπαταρία. Σε ένα χρόνο με ελάχιστη χρήση κρατάει ίσα για ένα trimming. Με 3-4ευρω παραπάνω θα βρείτε καλύτερη από την ίδια εταιρεία. Πιο πολλά watt καλύτερες λεπίδες και μπαταρία που να αντέχει στο χρόνο.

  • Καθαρισμός
  • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
  • Ισχύς μηχανής
  • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Leonidas..

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική μηχανή για την τιμη της. Εβγαλε δυο χρόνια γεματα συχνης χρήσης και πλυσίματος. Κοβει μια χαρα και μαλλια και γενια. Για 6€ που την είχα πάρει αξιζει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NEKO

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θεωρώ ότι είναι ένα πάρα πολύ καλό προϊόν, αν λάβουμε υπόψη μας τα χρήματα που δαπανά κάποιος ( η δική μου αγορά ήταν στα 8,09 ευρώ Απρίλιος του 2026 ) . Σε αυτή την τιμή δεν μπορεί κάποιος να αγοράσει ούτε το τροφοδοτικό της μηχανής .Στο παρελθόν έχω αγοράσει άλλες δύο . Όλα καλά, εκτός από μία μικρή ευαισθησία στην κεφαλή και πιο συγκεκριμένα στην εφαρμογή των μαχαιριών. Εάν βγάζεις συχνά την κεφαλή με τα μαχαίρια για καθαρισμό από τις τρίχες και δε δείξεις την απαραίτητη προσοχή , υπάρχει το ενδεχόμενο να αποχωριστούν τα δύο μαχαίρια και μετά είναι αδύνατο να ξαναπροσαρμόσεις το ελατήριο που τα συγκρατεί .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikol_M

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή είναι για την τιμή της. Ανά 2 χρόνια παίρνουμε την ίδια γτ σταματάει να φορτίζει αλλά κουρεύει καλά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariakoth3346

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τρομερό VFM, το έχω πάρει στον πατέρα μου, που να είμαστε ειλικρινείς, δεν την καθαρίζει. Του χάλασε η 1η τουλ μετά από χρόνο χρησης και του την ξαναπήρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stratus.stratus
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    από το να δώσεις 20 30 50 ευρώ και να έχεις την ίδια απόδοση με τα 10 αξίζει. Ο λόγος, οι λεπίδες δεν είναι καλής ποιότητας με αποτέλεσμα να θέλει αργά περάσματα για μην σου τραβάει τις τρίχες.
    Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότερες έτσι είναι, σε αυτά τα χρήματα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnkasern

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν υπάρχει άλλη σαν αυτή σε αυτά τα χρήματα. Την αγοράζω εδώ και χρόνια. Συνήθως μου κρατάει ένα χρόνο και λίγο παραπάνω. Αν θέλετε κάτι πιο ανθεκτικό, πρέπει να ξοδέψετε παραπάνω χρήματα. Για τα χρήματα της είναι σούπερ.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_K_T

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την εχω ενα χρονο και ακομη αντέχουν οι μπαταριες. Για περιποιηση καραφλας σε σκαλα 7mm μια φορα το μηνα ειναι οτι πρέπει, για μαλλιαδες δεν ξερω αν κάνει. Το καλο με τις μπαταριες NiMh ειναι οτι μπορεις να τις αλλαξεις με απλο κολλητηρι - αν και οταν χρειαστεί. Τα λεφτα της τα εχει βγαλει ηδη και με το παραπανω παντως.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Kakosouris1029

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει μόνο 2 χτενάκια αλλά εμένα μου φτάνει το ένα, το κοντό. Η μπαταρία δεν αποφορτιζεται μόνη της οπότε δεν χρειάζεται να το έχω συνέχεια στην πρίζα όπως συνέβαινε με παλαιότερη μηχανή που είχα. Στα 6€ που την πήρα έχει αποσβέσει με το πρώτο κούρεμα.

    • Ισχύς μηχανής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andreas getsim

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    την έχω δύο χρόνια ,για κουρέματα, και στα γένια , είναι άψογη δουλεύει μια χαρά χωρις προβλήματα, και η μπαταρία είναι σαν να το πήρα τώρα,δεν έχει χάσει δύναμη. την συνιστώ ανεπιφύλακτα, προσοχή,όταν την ξεπλένετε στην βρύση μην την βάλετε στο κουτί, αφήστε την να στεγνώσει.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Telis1971

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η Μπαταρία Σε 2 Χρόνια Περίπου Δεν Φόρτιζε Καθόλου. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ...

    Την ξαναπήρα και δυστυχώς η μπαταρία της αυτή τη φορά κράτησε το πολύ ένα εξάμηνο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chrissketo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω πάρει 2. Πολύ αξιόλογη και ειδικά στα λεφτά της δεν το συζητώ. 2 μειονεκτήματα μόνο θα μπορούσα να πω. 1 το ότι ζεστένεται αρκετά το μαχαιράκι και 2 το ότι δεν σε ειδοποιεί με κάποια λυχνία πως έχει ολοκληρωθεί η φόρτιση, δλδ αν την αφήσεις ολόκληρο το βράδυ το βράδυ πάλι θα ανάβει το φωτάκι της λειτουργείας οπότε εμπειρικά θα γνωρίζεις πως φόρτισε. Κατά τα άλλα πολύ καλή επιλογή στα λεφτά της δεν υπάρχει σύγκριση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nagia_Pana

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτική κ ανθεκτική ξυριστικη μηχανή για τον σύζυγό μου, αξίζει η αγορά της μιας κ η τιμή της είναι απίστευτη συγκριτικά με αντίστοιχες μηχανές άλλων εταιριών οι οποίες κάνουν την ίδια δουλειά ακριβώς!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alx_derm

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή για τα χρήματα της.
    Είχα την ίδια πέντε χρόνια και την χρήση χρησιμοποιούσα την ώρα του μπάνιου.
    Πήρα άλλες δύο.
    Για τα επόμενα 10 χρόνια θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο ???

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • orestismitrou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ βολική για γένια και μαλλιά για απλά κουρέματα (ΔΕΝ κάνει για skin fade). Η κατασκευή για την αλλαγή της σκάλας άν και πλαστική, εδώ και έναν χρόνο που τη χρησιμοποιώ δεν έσπασε. Χωρίς σκάλα επίσης κόβει αρκετά καλά και βολεύει για να φτιάξεις τις γραμμές στο μούσι σαν τρίμερ.
    Μετά από 2 χρόνια χρήσης η μπαταρία έβγαλε θέμα. Αν μείνει εκτός φόρτησης για πάνω από 5 ώρες ξεφορτίζει αυτόματα. Αναγκάζομαι δηλαδή να την έχω μονίμως στην φόρτηση και να την βγάζω μόνο τη στιγμή που θέλω να την χρησιμοποιήσω (δουλεύει όμως και συνδεδεμένη στο ρεύμα).
    Όπως και να χει, για τα λεφτά της σίγουρα θα την ξανα έπαιρνα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasos.mazos
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτά της είναι καλή ,την έχω πάρει δύο φορές, την μια κράτησε 2 χρόνια την επόμενη ούτε χρόνο, δεν κουρεύει πολύ κοντά δηλαδή δέρμα, μπουκώνει αρκετά γενικά, πλέον θα πάω σε μια λίγο καλύτερη γενικά ελπίζοντας σε καλύτερα αποτελέσματα..

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Symeonidis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγορασμένη 06/22, κριτική 05/26
    Αρκετά καλή στη δουλειά της. 4 χρόνια μετά δουλεύει ακόμα, αλλά θέλει πολλές ώρες φόρτισης για να βγάλει ένα ξύρισμα και δε κρατάει καθόλου την μπαταρία της. Θα την επέλεγα ξανά, αλλά αυτή τη φορά θα προτιμήσω κάτι με καλύτερη αυτονομία.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fanis12345
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα μια η οποία χάλασε σε 1 χρόνο (αν και μου έπεφτε κάτω καμία φορά). Σιγά σιγά άρχιζε να αποδυναμώνει η μπαταρία. Αγόρασα και 2η και χάλασε σε 6 μήνες.

    Δεν είναι στιβαρή. Στο εσωτερικό της δύσκολα θα καθαριστούν οι τρίχες, αλλά δε φαίνονται και δε λερώνουν, οπότε δεν έχει σημασία.
    Όμως, είναι πολύ φθηνή, αδιάβροχη, έχει πάρα πολλά μεγέθη στις σκάλες, κάτι που είναι πολύ σημαντικό! Έστω και για 1 χρόνο αξίζει πολύ! Για 6 μήνες όχι. Είναι εύθραυστο προϊόν. Δε ξέρω.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zagouras1
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι εξαιρετική μηχανή!Την έχω 3 χρόνια και δεν με προβλημάτισε καθόλου , με πολλαπλή χρήση για κούρεμα ( άνω των 25) σε μένα και σε άλλους! Δεν μπουκώνει και είναι πολύ δυνατή σαν να είναι επαγγελματική! Έχει δυνατότητα πολλαπλών ρυθμίσεων και για μακρύτερο μαλλί (εως και 30μμ). Μετά από3 χρόνια και με αρκετή χρήση σταμάτησε να φορτίζει, αλλά έχει βγάλει τα χρήματά της με το παραπάνω αφού την αγόρασα με 10e! Αγοράστε τη εύκολα.

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επεπεπεπ
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εμένα δυστυχώς όχι απλά έπεσε η διάρκεια της μπαταρίας, αλλά δε μπορώ πλέον ούτε να τη χρησιμοποιήσω όσο είναι πάνω στην πρίζα και μετά από πολύωρη φόρτιση. Εξ αρχής ήταν ελαττωματική γιατί η μπαταρία άδειαζε χωρίς να τη χρησιμοποιώ, αλλά πλέον είναι παντελώς χαλασμένη.

    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marios 91
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειχα ιδια κεμει κρατησε 5 χρονια σιγουρα με πολλες χρησεις ουτε 10ευρω την είχα παρει και τοτε

    τωρα ξαναεψαξα και βρήκα υπάρχει σε καλύτερη έκδοση
    παρτε τη με κλειστα ματια παιδια

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Agg Kar
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σύμφωνα με τις κριτικές την περίμενα καλύτερη.Στις μεγάλες σκάλες πρέπει να περάσεις ξανά και ξανά και ξανά για να κόψει ομοιόμορφα τα μαλλιά.Ημικρη σκάλα είναι οκ(αν και χρειαζόταν και μικρότερη!)αλλά επειδή έχει αρκετό πάχος η μηχανή δεν κουρεύει καλά πίσω απ' τα αυτιά .Το καλό είναι ότι δεν κάνει πολύ θόρυβο...Δεν μπορείς να έχεις απαιτήσεις σε αυτή την τιμή.Δεν θα την αγόραζα ξανα

    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rena_noobi
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά μένω άφωνη με τη ποιότητα των μηχανών της Kemei όταν η τιμή τους είναι 15 ευρώ! είναι φουλ vfm!

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • costascan
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    οι λεπιδες ειναι στις ακρες λιγο αιχμηρές με αποτέλεσμα αν ακουμπισουν το δερμα κάθετα προκαλούν ενόχληση, ακομη και αιμάτωμα

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristos_Pantazis3982
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φοβερή μηχανή, την έχω 4 χρόνια με χρήση για ξύρισμα προσώπου και κατά καιρούς κούρεμα. Αξίζει και με το παραπάνω τα λεφτά της.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KostasVR
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για πολύ κοντό κούρεμα στα πλαϊνά του κεφαλιού δεν είναι η κατάλληλη, δεν έχει τα κατάλληλα κλιπς για σβησίματα κτλ.

    Αρκετά δυνατή σαν μηχανή, για ξύρισμα σούπερ.

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lym
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    VFM! Την έχω 3 χρόνια και κουρεύομαι ανά μήνα χωρίς σκάλα ή με την 1, ο,τι καλύτερο σε αυτήν την τιμή. Για ξύρισμα μούσι είναι κομπλε απλά δεν τριμαρει μουστάκι καλά με σκάλα.

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mp44christos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι πρέπει για αυτους που τριμαρουν μια φορα την εβδομαδα. Γενικά θα ήθελα ενα εξάρτημά να κοβει λιγο ποιο χαμηλά. Αλλα για τα λεφτα του ειναι μπόμπα.

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • val_koun
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορά 19-01-202 11.80€ με μεταφορικά..Έναν χρόνο τώρα η μηχανή δουλεύει χωρίς πρόβλημα κουρεύοντας παρα πολύ καλά! Πλένεται πανεύκολα και με λίγο λαδάκι στα μαχαίρια της και μία φόρτιση 2 ωρών είναι έτοιμη για το επόμενο κούρεμα!Πολύ τίμιο εργαλείο!

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • demo.kf
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι πιο value for money κυκλοφορεί. Για τα λεφτά της τέλεια. Ένα αστεράκι λιγότερο μόνο γιατί δεν έχει πιο χαμηλή σκάλα. Έκανα πατέντα βάζοντας άλλη από παλιότερη μηχανή.

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Pap6361
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΠΟΛΥ καλη για τα χρήματα της. Την εχω 3+ χρόνια και δουλεύει ακόμα. Απλά έχει πέσει ΠΟΛΥ η μπαταρία της και τελειώνει αρκετά γρήγορα και ξεφορτίζει ακόμα και εαν δεν χρησιμοποιείται. Θα ήθελα να μπορείς να την χρησιμοποιήσεις απευθείας από το ρεύμα αλλά δεν δουλεύει έτσι. Μόνο από μπαταρία. Οπότε εαν δεν ειναι πλήρως φορτισμένη θα πρέπει να περιμένεις μερικές ώρες πριν την χρησιμοποιήσεις. Εγώ την έχω μόνιμα στο ρεύμα πλέον για να είναι φορτισμένη όποτε την χρειαστώ.
    Να σημειωθεί οτι δεν την πρόσεχα καθόλου οπότε το θεωρώ εξαιρετικά θετικό το οτι έχει κρατήσει ακόμα

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετική μηχανή για την τιμη της. Εβγαλε δυο χρόνια γεματα συχνης χρήσης και πλυσίματος. Κοβει μια χαρα και μαλλια και γενια. Για 6€ που την είχα πάρει αξιζει!

    0
  • Θεωρώ ότι είναι ένα πάρα πολύ καλό προϊόν, αν λάβουμε υπόψη μας τα χρήματα που δαπανά κάποιος ( η δική μου αγορά ήταν στα 8,09 ευρώ Απρίλιος του 2026 ) . Σε αυτή την τιμή δεν μπορεί κάποιος να αγοράσει ούτε το τροφοδοτικό της μηχανής .Στο παρελθόν έχω αγοράσει άλλες δύο . Όλα καλά, εκτός από μία μικρή ευαισθησία στην κεφαλή και πιο συγκεκριμένα στην εφαρμογή των μαχαιριών. Εάν βγάζεις συχνά την κεφαλή με τα μαχαίρια για καθαρισμό από τις τρίχες και δε δείξεις την απαραίτητη προσοχή , υπάρχει το ενδεχόμενο να αποχωριστούν τα δύο μαχαίρια και μετά είναι αδύνατο να ξαναπροσαρμόσεις το ελατήριο που τα συγκρατεί .

    0
  • Καλή είναι για την τιμή της. Ανά 2 χρόνια παίρνουμε την ίδια γτ σταματάει να φορτίζει αλλά κουρεύει καλά.

    0
  • τρομερό VFM, το έχω πάρει στον πατέρα μου, που να είμαστε ειλικρινείς, δεν την καθαρίζει. Του χάλασε η 1η τουλ μετά από χρόνο χρησης και του την ξαναπήρα.

    0
  • από το να δώσεις 20 30 50 ευρώ και να έχεις την ίδια απόδοση με τα 10 αξίζει. Ο λόγος, οι λεπίδες δεν είναι καλής ποιότητας με αποτέλεσμα να θέλει αργά περάσματα για μην σου τραβάει τις τρίχες.
    Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότερες έτσι είναι, σε αυτά τα χρήματα

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

2357 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Takis_Psaroudakis

εχει δυο αποσπώμενες κεφαλές
3-6-9 mm
και η αλλη κεφαλή
12-15-18mm

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η επαναφορτιζόμενη Αδιάβροχη Κουρευτική Μηχανή Kemei KM-605 είναι κατάλληλη για μαλλιά, πρόσωπο και σώμα.

Εφαρμόστε όποιο μήκος επιθυμείτε, καθώς η κουρευτική μηχανή δίνει 10 διαφορετικές επιλογές μήκους μεταξύ 4mm και 30mm.

Ιδανική για το μούσι, τη γενειάδα, το μουστάκι, τις φαβορίτες και για πίσω από το λαιμό.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

  • Επαναφορτιζόμενη
  • Αδιάβροχη
  • Κατάλληλη για μαλλιά, πρόσωπο και σώμα
  • Επιλογές μήκους μεταξύ 4mm και 30mm
  • Εργονομική λαβή
  • Πλένεται πανεύκολα κάτω από το νερό
  • Με επαναφορτιζόμενη μπαταρία

Τι περιλαμβάνει:

  • Επαναφορτιζόμενη ρυθμιζόμενη κουρευτική μηχανή
  • Καλώδιο φορτιστής
  • Βούρτσα καθαρισμού
  • 2 Εξάρτημα χτένας
  • Λάδι
  • Χτένα

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Επαγγελματική
Όχι
Χρώμα
Γκρι
Περιοχή Χρήσης
Μαλλιά/Γένια/Σώμα
Τύπος
Κουρευτική Μηχανή
Τροφοδοσία Ρεύματος
Επαναφορτιζόμενη Μπαταρία
Βάση Τοποθέτησης
Όχι
Πλήρως Αδιάβροχη
Ναι
Αποσπώμενη Κεφαλή
-
Αριθμός εξαρτημάτων
2

Λειτουργία & Φόρτιση

Χρόνος Φόρτισης
8 hrs
Χρόνος Λειτουργίας
45 min

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (368)

  1. 235
  2. 75
  3. 30
  4. 10
  5. 18
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Καθαρισμός
  • Ισχύς μηχανής
  • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
  • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
  • Ποιότητα κατασκευής

Αξιολογήσεις χρηστών

Rafail Manolias
5
15 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Λοιπον, μετα απο 1 ετος χρησης, αναφερω οτι ειναι ο,τι καλύτερο. Την χρησιμοποιώ για να κουρευομαι μόνος μου (με σβήσιμο κλπ, λες και βγαινω απο κουρειο). Κανει αποσβεση χρηματων ακομα και απο το πρωτο ξυρισμα/κουρεμα. Εχω κουρευτει πάνω απο 15 φορες μόνος μου (φανταστείτε εξοικονομηση χρηματων στον κουρεα).

Τεχνικά είναι πολυ δυνατη και κραταει παρα πολύ η μπαταρία της. Την φορτίζω 8 ώρες και κραταει 1 ωρα τουλάχιστον. Φανταστείτε, με πλήρη φόρτιση και κουρευτηκα μόνος μου με σβήσιμο στο μαλλί, πήρα τρίχες στα πόδια, μασχάλες και κοιλιά.

σκεφτομαι να πάρω αλλες 2 να τις έχω μιας και τα μεταφορικά κοστίζουν όσο μία μηχανή!!!

Υ.γ. κάποτε είχε και 3,84€!!!

  • Ισχύς μηχανής
  • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
  • Καθαρισμός
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

mia_fora_ki_enan_kairo
1
6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

κακής ποιότητας μπαταρία. Σε ένα χρόνο με ελάχιστη χρήση κρατάει ίσα για ένα trimming. Με 3-4ευρω παραπάνω θα βρείτε καλύτερη από την ίδια εταιρεία. Πιο πολλά watt καλύτερες λεπίδες και μπαταρία που να αντέχει στο χρόνο.

  • Καθαρισμός
  • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
  • Ισχύς μηχανής
  • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Leonidas..

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική μηχανή για την τιμη της. Εβγαλε δυο χρόνια γεματα συχνης χρήσης και πλυσίματος. Κοβει μια χαρα και μαλλια και γενια. Για 6€ που την είχα πάρει αξιζει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NEKO

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θεωρώ ότι είναι ένα πάρα πολύ καλό προϊόν, αν λάβουμε υπόψη μας τα χρήματα που δαπανά κάποιος ( η δική μου αγορά ήταν στα 8,09 ευρώ Απρίλιος του 2026 ) . Σε αυτή την τιμή δεν μπορεί κάποιος να αγοράσει ούτε το τροφοδοτικό της μηχανής .Στο παρελθόν έχω αγοράσει άλλες δύο . Όλα καλά, εκτός από μία μικρή ευαισθησία στην κεφαλή και πιο συγκεκριμένα στην εφαρμογή των μαχαιριών. Εάν βγάζεις συχνά την κεφαλή με τα μαχαίρια για καθαρισμό από τις τρίχες και δε δείξεις την απαραίτητη προσοχή , υπάρχει το ενδεχόμενο να αποχωριστούν τα δύο μαχαίρια και μετά είναι αδύνατο να ξαναπροσαρμόσεις το ελατήριο που τα συγκρατεί .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikol_M

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή είναι για την τιμή της. Ανά 2 χρόνια παίρνουμε την ίδια γτ σταματάει να φορτίζει αλλά κουρεύει καλά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariakoth3346

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τρομερό VFM, το έχω πάρει στον πατέρα μου, που να είμαστε ειλικρινείς, δεν την καθαρίζει. Του χάλασε η 1η τουλ μετά από χρόνο χρησης και του την ξαναπήρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stratus.stratus
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    από το να δώσεις 20 30 50 ευρώ και να έχεις την ίδια απόδοση με τα 10 αξίζει. Ο λόγος, οι λεπίδες δεν είναι καλής ποιότητας με αποτέλεσμα να θέλει αργά περάσματα για μην σου τραβάει τις τρίχες.
    Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότερες έτσι είναι, σε αυτά τα χρήματα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnkasern

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν υπάρχει άλλη σαν αυτή σε αυτά τα χρήματα. Την αγοράζω εδώ και χρόνια. Συνήθως μου κρατάει ένα χρόνο και λίγο παραπάνω. Αν θέλετε κάτι πιο ανθεκτικό, πρέπει να ξοδέψετε παραπάνω χρήματα. Για τα χρήματα της είναι σούπερ.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_K_T

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την εχω ενα χρονο και ακομη αντέχουν οι μπαταριες. Για περιποιηση καραφλας σε σκαλα 7mm μια φορα το μηνα ειναι οτι πρέπει, για μαλλιαδες δεν ξερω αν κάνει. Το καλο με τις μπαταριες NiMh ειναι οτι μπορεις να τις αλλαξεις με απλο κολλητηρι - αν και οταν χρειαστεί. Τα λεφτα της τα εχει βγαλει ηδη και με το παραπανω παντως.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Kakosouris1029

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει μόνο 2 χτενάκια αλλά εμένα μου φτάνει το ένα, το κοντό. Η μπαταρία δεν αποφορτιζεται μόνη της οπότε δεν χρειάζεται να το έχω συνέχεια στην πρίζα όπως συνέβαινε με παλαιότερη μηχανή που είχα. Στα 6€ που την πήρα έχει αποσβέσει με το πρώτο κούρεμα.

    • Ισχύς μηχανής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andreas getsim

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    την έχω δύο χρόνια ,για κουρέματα, και στα γένια , είναι άψογη δουλεύει μια χαρά χωρις προβλήματα, και η μπαταρία είναι σαν να το πήρα τώρα,δεν έχει χάσει δύναμη. την συνιστώ ανεπιφύλακτα, προσοχή,όταν την ξεπλένετε στην βρύση μην την βάλετε στο κουτί, αφήστε την να στεγνώσει.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Telis1971

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η Μπαταρία Σε 2 Χρόνια Περίπου Δεν Φόρτιζε Καθόλου. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ...

    Την ξαναπήρα και δυστυχώς η μπαταρία της αυτή τη φορά κράτησε το πολύ ένα εξάμηνο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chrissketo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω πάρει 2. Πολύ αξιόλογη και ειδικά στα λεφτά της δεν το συζητώ. 2 μειονεκτήματα μόνο θα μπορούσα να πω. 1 το ότι ζεστένεται αρκετά το μαχαιράκι και 2 το ότι δεν σε ειδοποιεί με κάποια λυχνία πως έχει ολοκληρωθεί η φόρτιση, δλδ αν την αφήσεις ολόκληρο το βράδυ το βράδυ πάλι θα ανάβει το φωτάκι της λειτουργείας οπότε εμπειρικά θα γνωρίζεις πως φόρτισε. Κατά τα άλλα πολύ καλή επιλογή στα λεφτά της δεν υπάρχει σύγκριση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nagia_Pana

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτική κ ανθεκτική ξυριστικη μηχανή για τον σύζυγό μου, αξίζει η αγορά της μιας κ η τιμή της είναι απίστευτη συγκριτικά με αντίστοιχες μηχανές άλλων εταιριών οι οποίες κάνουν την ίδια δουλειά ακριβώς!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alx_derm

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή για τα χρήματα της.
    Είχα την ίδια πέντε χρόνια και την χρήση χρησιμοποιούσα την ώρα του μπάνιου.
    Πήρα άλλες δύο.
    Για τα επόμενα 10 χρόνια θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο ???

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • orestismitrou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ βολική για γένια και μαλλιά για απλά κουρέματα (ΔΕΝ κάνει για skin fade). Η κατασκευή για την αλλαγή της σκάλας άν και πλαστική, εδώ και έναν χρόνο που τη χρησιμοποιώ δεν έσπασε. Χωρίς σκάλα επίσης κόβει αρκετά καλά και βολεύει για να φτιάξεις τις γραμμές στο μούσι σαν τρίμερ.
    Μετά από 2 χρόνια χρήσης η μπαταρία έβγαλε θέμα. Αν μείνει εκτός φόρτησης για πάνω από 5 ώρες ξεφορτίζει αυτόματα. Αναγκάζομαι δηλαδή να την έχω μονίμως στην φόρτηση και να την βγάζω μόνο τη στιγμή που θέλω να την χρησιμοποιήσω (δουλεύει όμως και συνδεδεμένη στο ρεύμα).
    Όπως και να χει, για τα λεφτά της σίγουρα θα την ξανα έπαιρνα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasos.mazos
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτά της είναι καλή ,την έχω πάρει δύο φορές, την μια κράτησε 2 χρόνια την επόμενη ούτε χρόνο, δεν κουρεύει πολύ κοντά δηλαδή δέρμα, μπουκώνει αρκετά γενικά, πλέον θα πάω σε μια λίγο καλύτερη γενικά ελπίζοντας σε καλύτερα αποτελέσματα..

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Symeonidis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγορασμένη 06/22, κριτική 05/26
    Αρκετά καλή στη δουλειά της. 4 χρόνια μετά δουλεύει ακόμα, αλλά θέλει πολλές ώρες φόρτισης για να βγάλει ένα ξύρισμα και δε κρατάει καθόλου την μπαταρία της. Θα την επέλεγα ξανά, αλλά αυτή τη φορά θα προτιμήσω κάτι με καλύτερη αυτονομία.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fanis12345
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα μια η οποία χάλασε σε 1 χρόνο (αν και μου έπεφτε κάτω καμία φορά). Σιγά σιγά άρχιζε να αποδυναμώνει η μπαταρία. Αγόρασα και 2η και χάλασε σε 6 μήνες.

    Δεν είναι στιβαρή. Στο εσωτερικό της δύσκολα θα καθαριστούν οι τρίχες, αλλά δε φαίνονται και δε λερώνουν, οπότε δεν έχει σημασία.
    Όμως, είναι πολύ φθηνή, αδιάβροχη, έχει πάρα πολλά μεγέθη στις σκάλες, κάτι που είναι πολύ σημαντικό! Έστω και για 1 χρόνο αξίζει πολύ! Για 6 μήνες όχι. Είναι εύθραυστο προϊόν. Δε ξέρω.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zagouras1
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι εξαιρετική μηχανή!Την έχω 3 χρόνια και δεν με προβλημάτισε καθόλου , με πολλαπλή χρήση για κούρεμα ( άνω των 25) σε μένα και σε άλλους! Δεν μπουκώνει και είναι πολύ δυνατή σαν να είναι επαγγελματική! Έχει δυνατότητα πολλαπλών ρυθμίσεων και για μακρύτερο μαλλί (εως και 30μμ). Μετά από3 χρόνια και με αρκετή χρήση σταμάτησε να φορτίζει, αλλά έχει βγάλει τα χρήματά της με το παραπάνω αφού την αγόρασα με 10e! Αγοράστε τη εύκολα.

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επεπεπεπ
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εμένα δυστυχώς όχι απλά έπεσε η διάρκεια της μπαταρίας, αλλά δε μπορώ πλέον ούτε να τη χρησιμοποιήσω όσο είναι πάνω στην πρίζα και μετά από πολύωρη φόρτιση. Εξ αρχής ήταν ελαττωματική γιατί η μπαταρία άδειαζε χωρίς να τη χρησιμοποιώ, αλλά πλέον είναι παντελώς χαλασμένη.

    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marios 91
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειχα ιδια κεμει κρατησε 5 χρονια σιγουρα με πολλες χρησεις ουτε 10ευρω την είχα παρει και τοτε

    τωρα ξαναεψαξα και βρήκα υπάρχει σε καλύτερη έκδοση
    παρτε τη με κλειστα ματια παιδια

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Agg Kar
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σύμφωνα με τις κριτικές την περίμενα καλύτερη.Στις μεγάλες σκάλες πρέπει να περάσεις ξανά και ξανά και ξανά για να κόψει ομοιόμορφα τα μαλλιά.Ημικρη σκάλα είναι οκ(αν και χρειαζόταν και μικρότερη!)αλλά επειδή έχει αρκετό πάχος η μηχανή δεν κουρεύει καλά πίσω απ' τα αυτιά .Το καλό είναι ότι δεν κάνει πολύ θόρυβο...Δεν μπορείς να έχεις απαιτήσεις σε αυτή την τιμή.Δεν θα την αγόραζα ξανα

    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rena_noobi
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά μένω άφωνη με τη ποιότητα των μηχανών της Kemei όταν η τιμή τους είναι 15 ευρώ! είναι φουλ vfm!

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • costascan
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    οι λεπιδες ειναι στις ακρες λιγο αιχμηρές με αποτέλεσμα αν ακουμπισουν το δερμα κάθετα προκαλούν ενόχληση, ακομη και αιμάτωμα

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristos_Pantazis3982
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φοβερή μηχανή, την έχω 4 χρόνια με χρήση για ξύρισμα προσώπου και κατά καιρούς κούρεμα. Αξίζει και με το παραπάνω τα λεφτά της.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KostasVR
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για πολύ κοντό κούρεμα στα πλαϊνά του κεφαλιού δεν είναι η κατάλληλη, δεν έχει τα κατάλληλα κλιπς για σβησίματα κτλ.

    Αρκετά δυνατή σαν μηχανή, για ξύρισμα σούπερ.

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lym
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    VFM! Την έχω 3 χρόνια και κουρεύομαι ανά μήνα χωρίς σκάλα ή με την 1, ο,τι καλύτερο σε αυτήν την τιμή. Για ξύρισμα μούσι είναι κομπλε απλά δεν τριμαρει μουστάκι καλά με σκάλα.

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mp44christos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι πρέπει για αυτους που τριμαρουν μια φορα την εβδομαδα. Γενικά θα ήθελα ενα εξάρτημά να κοβει λιγο ποιο χαμηλά. Αλλα για τα λεφτα του ειναι μπόμπα.

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • val_koun
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορά 19-01-202 11.80€ με μεταφορικά..Έναν χρόνο τώρα η μηχανή δουλεύει χωρίς πρόβλημα κουρεύοντας παρα πολύ καλά! Πλένεται πανεύκολα και με λίγο λαδάκι στα μαχαίρια της και μία φόρτιση 2 ωρών είναι έτοιμη για το επόμενο κούρεμα!Πολύ τίμιο εργαλείο!

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • demo.kf
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι πιο value for money κυκλοφορεί. Για τα λεφτά της τέλεια. Ένα αστεράκι λιγότερο μόνο γιατί δεν έχει πιο χαμηλή σκάλα. Έκανα πατέντα βάζοντας άλλη από παλιότερη μηχανή.

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Pap6361
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΠΟΛΥ καλη για τα χρήματα της. Την εχω 3+ χρόνια και δουλεύει ακόμα. Απλά έχει πέσει ΠΟΛΥ η μπαταρία της και τελειώνει αρκετά γρήγορα και ξεφορτίζει ακόμα και εαν δεν χρησιμοποιείται. Θα ήθελα να μπορείς να την χρησιμοποιήσεις απευθείας από το ρεύμα αλλά δεν δουλεύει έτσι. Μόνο από μπαταρία. Οπότε εαν δεν ειναι πλήρως φορτισμένη θα πρέπει να περιμένεις μερικές ώρες πριν την χρησιμοποιήσεις. Εγώ την έχω μόνιμα στο ρεύμα πλέον για να είναι φορτισμένη όποτε την χρειαστώ.
    Να σημειωθεί οτι δεν την πρόσεχα καθόλου οπότε το θεωρώ εξαιρετικά θετικό το οτι έχει κρατήσει ακόμα

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετική μηχανή για την τιμη της. Εβγαλε δυο χρόνια γεματα συχνης χρήσης και πλυσίματος. Κοβει μια χαρα και μαλλια και γενια. Για 6€ που την είχα πάρει αξιζει!

    0
  • Θεωρώ ότι είναι ένα πάρα πολύ καλό προϊόν, αν λάβουμε υπόψη μας τα χρήματα που δαπανά κάποιος ( η δική μου αγορά ήταν στα 8,09 ευρώ Απρίλιος του 2026 ) . Σε αυτή την τιμή δεν μπορεί κάποιος να αγοράσει ούτε το τροφοδοτικό της μηχανής .Στο παρελθόν έχω αγοράσει άλλες δύο . Όλα καλά, εκτός από μία μικρή ευαισθησία στην κεφαλή και πιο συγκεκριμένα στην εφαρμογή των μαχαιριών. Εάν βγάζεις συχνά την κεφαλή με τα μαχαίρια για καθαρισμό από τις τρίχες και δε δείξεις την απαραίτητη προσοχή , υπάρχει το ενδεχόμενο να αποχωριστούν τα δύο μαχαίρια και μετά είναι αδύνατο να ξαναπροσαρμόσεις το ελατήριο που τα συγκρατεί .

    0
  • Καλή είναι για την τιμή της. Ανά 2 χρόνια παίρνουμε την ίδια γτ σταματάει να φορτίζει αλλά κουρεύει καλά.

    0
  • τρομερό VFM, το έχω πάρει στον πατέρα μου, που να είμαστε ειλικρινείς, δεν την καθαρίζει. Του χάλασε η 1η τουλ μετά από χρόνο χρησης και του την ξαναπήρα.

    0
  • από το να δώσεις 20 30 50 ευρώ και να έχεις την ίδια απόδοση με τα 10 αξίζει. Ο λόγος, οι λεπίδες δεν είναι καλής ποιότητας με αποτέλεσμα να θέλει αργά περάσματα για μην σου τραβάει τις τρίχες.
    Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότερες έτσι είναι, σε αυτά τα χρήματα

    1
  • Δες τα όλα
8,20 €
5,00 €   μεταφορικά