Το κινητό μαζί με την θήκη, φορτίζει στην ασύρματη φόρτιση;; Και επίσης το υλικό που κρατάει το κινητό είναι πλαστικό ή σιλικόνης;
- Κάλυμμα με προβολή μικρού τμήματος της διαδραστικής οθόνης
- Εύκολος έλεγχος με ένα πάτημα
- Εύχρηστη κρυμμένη θήκη
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
μόλις την αγόρασα και είναι τέλεια από εμφάνιση ποιότητα και αίσθηση τώρα θα δείξει αν αντέξει με τον καιρό
Απαράδεκτο να μην υπάρχει η δυνατότητα stand για να στέκεται το κινητό ορθιο οριζόντια (για να δεις για παράδειγμα μια ταινία ή ακόμα και για το γραφείο επανω)!!
Στον ένα μήνα ξέφτισε το υλικό γύρω-γύρω. Βολικό το παραθυράκι, αλλά για τα χρήματά του (30€) και ως υποτίθεται γνήσια θήκη Samsung, απογοητευτική.
Πολύ ωραία θήκη και πολύ ωραίο χρώμα.
Πολύ καλό το γεγονος ότι έχει το παραθυράκι για να βλέπεις τις ειδοποιήσεις κλπ όταν έχεις κλειστή την θήκη.
Σίγουρα θα προτιμούσα το εμπρός μέρος να έκλεινε μαγνητικά ή κάπως αλλιώς να κουμπωνε, αλλα ακόμα και έτσι είναι φανταστική.
Update:
Μετά από 2 μήνες ξεφτυσε το υλικο και πάει για πέταμα. Για 30+ ευρώ που στοιχίζει απαράδεκτο.
Μονόδρομος η συγκεκριμένη Θηκη , το σημαντικότερο - είναι οτι δεν "κουμπώνει" καθως η μαγνητική επαφή δεν συμβαδίζει με το s-pen , και σε πέσιμο θα ανοίξει ,θελει προσοχή ,, (το εμαθα καλά απο το Note9 που αντικαθιστά :( επάξια ελπίζω.. )
Πολύ ωραίο , κουμπώνει τέλεια και το αναγνωρίζει το κινητό από τα μαγνητάκια όταν ανοιγοκλείνει. ( σημαντικό )
Το άνοιγμα είναι σχεδιασμένο για να μπορείς να τραβήξεις φωτογραφία όταν το κρατάς.
Μετατρέπει το κινητό σε πολύ όμορφο wallet.
Χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη θήκη εδώ και 3 μήνες. Θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ καλή στη λειτουργία και προστατευτική που αξίζει κανείς την αποκτήσει.
κομψή, όχι ογκώδης θήκη. Δεν είναι μαγνητική να κλείνει και σε περίπτωση πεσίματα να μην ανοίξει. Αλλά προστατεύει μέσα σε τσάντες κτλ από Αλλά αντικείμενα. έχει ωραίο στυλ.
Έχοντας στην κατοχή μου τη συγκεκριμένη θήκη πείπου στο μήνα έχω να πω τα εξής :
Έχει καλή εφαρμογή στο κινητό και η συνολική εμφάνιση προσθέτει ένα κάποιο class στην εμφάνιση. Δεν γλυστράει από το χέρι, η πρόσβαση στις θύρες και τα πλήκτρα είναι καλή και μπορείς να απαντήσεις την κλήση χωρίς να χρειάζεται να ανοίξεις τη θήκη. Το τελευταίο είναι και ο βασικός λόγος για τον οποίο την αγόρασα, καθώς δεν υπάρχει άλλη γνήσια θήκη με αυτό το χαρακτηριστικό. Βέβαια, η αντίστοιχη γνήσια θήκη που έχω για το galaxy s9+ η clear view παρείχε το ίδιο χαρακτηριστικό με σαφώς πολύ ανώτερη ποιότητα (πλαστικό σαν fiber glass), τέλεια προστασία στις ν φορές που το κινητό μου είχε πέσει από χέρι ή τραπέζι και "πεντακάθαρο" χειρισμό, όπως επίσης και ανασηκωμένη την μεριά της πίσω κάμερας και αναδιπλούμενη για χρήση ως stand. Και το κυριότερο, στα 45 ευρώ τότε. Προφανές είναι ότι η ποιότητα της samsung έχει πέσει κατά πολύ σε πολλά ...
Η ποιότητα του πλαστικού είναι αρκετά μέτρια για την τιμή της. Επίσης το παραθυράκι που υπάρχει πάνω δεξιά για την εμφάνιση του ρολογιού και των μηνυμάτων είναι πολύ μικρό. Ακόμα και όταν προσπαθείς να απαντήσεις μια κλήση, το χέρι σου δυσκολεύεται να πατήσει το πλήκτρο.
Η εφαρμογή στις πίσω κάμερες είναι καλή, βρίσκεται όμως στο ίδιο επίπεδο με τους φακούς και δεν τους προστατεύει σίγουρα από πιθανό πέσιμο.
Η θήκη περιμετρικά είναι ενισχυμένη, αλλά σε πιθανό πέσιμο η οθόνη δεν θα προστατευτεί εάν το μπροστινό μέρος ανοίξει κατά την πτώση (Το καπάκι δεν έχει μαγνητικό κούμπωμα και ήδη έχει αρχίσει να χαλαρώνει κατά το κλείσιμο λόγω αναδίπλωσής του στην πλάτη κατά τη χρήση.
Τέλος, η ασύρματη φόρτιση (σε γνήσιο φορτιστή κιόλας) παρεμποδίζεται, παρότι η πλάτη της θήκης δεν είναι χοντρή, με αποτέλεσμα να χρειάζεται περίπου διπλάσιος χρόνος φόρτισης.
Συμπερασματικά θεωρώ ότι η προστασία που παρέχει είναι μέτρια, η χρηστικότητα σχετικά καλή και η εμφάνιση αρκετά καλή. Σίγουρα όμως με τίποτα δεν αξίζει τα χρήματα που ζητάει.
Ναι οκ, δεν είναι μαγνητική. Αλλά αυτό το γνωρίζουμε. Εμένα δε με ενοχλεί καθόλου. Ποιοτικά είναι άριστη, προστατεύει απίστευτα καλά το κινητό και τις κάμερες και δίνει premium αίσθηση στο χέρι. Το μόνο μείον που μπορώ να βρω είναι η τιμή της, η οποία σε λίγους μήνες θα πέσει (αν τη βρείτε στ 30 είναι μια καλή επιλογή). Κατά τα άλλα, άψογη!
2024 και ακόμα δεν έχει βγάλει η Samsung μια θήκη που να είναι και μαγνητική για να μην ανοίγει από μόνη της. Δεν αξίζει σε καμία περίπτωση, είναι πλαστικό κακιάς ποιότητας, πεταμένα χρήματα. Για λιγότερα βρίσκεις δερμάτινη με μαγνήτη.
Επιβεβαιωμένη αγορά
δεν την αλλάζω με καμία άλλη θήκη
Επιβεβαιωμένη αγορά
Χρήση 2 μήνες τώρα, ικανοποιητικό. Κλείνει καλά. Έχει και θηκη για πχ χαρτονόμισμα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Η θήκη είναι άψογη !
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολυ καλό. Λίγο καλύτερο από το S23
Επιβεβαιωμένη αγορά
Γνήσια θήκη, εξαιρετικά πρακτική...
Επιβεβαιωμένη αγορά
Original είναι,αντοχή θα το δείξει στην πορεία ...
Επιβεβαιωμένη αγορά
Έχει πολύ ωραίο χρώμα. Η φωτογραφία την αδικεί.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλή θήκη!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλή θήκη προστασίας κινητού με ενεργό κάλυμμα. Πολύ γρήγορη εξυπηρέτηση.
Επιβεβαιωμένη αγορά
μία χαρά είναι
691 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤο κινητό μαζί με την θήκη, φορτίζει στην ασύρματη φόρτιση;; Και επίσης το υλικό που κρατάει το κινητό είναι πλαστικό ή σιλικόνης;
Υποστηρίζει ασύρματη φόρτιση Το υλικό εσωτερικά που μπαίνει η συσκευή είναι πλαστικό
προστατεύει καλά τις κάμερες πίσω? δηλαδή οι κάμερες είναι οριακά με τη θήκη ή έχει κενό ασφαλείας ?
Δεν έχει κενό ασφαλείας.Για το κενό ασφαλείας σίγουρα υπάρχει διαφορετική άποψη από άνθρωπο σε άνθρωπο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
μόλις την αγόρασα και είναι τέλεια από εμφάνιση ποιότητα και αίσθηση τώρα θα δείξει αν αντέξει με τον καιρό
Απαράδεκτο να μην υπάρχει η δυνατότητα stand για να στέκεται το κινητό ορθιο οριζόντια (για να δεις για παράδειγμα μια ταινία ή ακόμα και για το γραφείο επανω)!!
Στον ένα μήνα ξέφτισε το υλικό γύρω-γύρω. Βολικό το παραθυράκι, αλλά για τα χρήματά του (30€) και ως υποτίθεται γνήσια θήκη Samsung, απογοητευτική.
Πολύ ωραία θήκη και πολύ ωραίο χρώμα.
Πολύ καλό το γεγονος ότι έχει το παραθυράκι για να βλέπεις τις ειδοποιήσεις κλπ όταν έχεις κλειστή την θήκη.
Σίγουρα θα προτιμούσα το εμπρός μέρος να έκλεινε μαγνητικά ή κάπως αλλιώς να κουμπωνε, αλλα ακόμα και έτσι είναι φανταστική.
Update:
Μετά από 2 μήνες ξεφτυσε το υλικο και πάει για πέταμα. Για 30+ ευρώ που στοιχίζει απαράδεκτο.
Μονόδρομος η συγκεκριμένη Θηκη , το σημαντικότερο - είναι οτι δεν "κουμπώνει" καθως η μαγνητική επαφή δεν συμβαδίζει με το s-pen , και σε πέσιμο θα ανοίξει ,θελει προσοχή ,, (το εμαθα καλά απο το Note9 που αντικαθιστά :( επάξια ελπίζω.. )
Πολύ ωραίο , κουμπώνει τέλεια και το αναγνωρίζει το κινητό από τα μαγνητάκια όταν ανοιγοκλείνει. ( σημαντικό )
Το άνοιγμα είναι σχεδιασμένο για να μπορείς να τραβήξεις φωτογραφία όταν το κρατάς.
Μετατρέπει το κινητό σε πολύ όμορφο wallet.
Χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη θήκη εδώ και 3 μήνες. Θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ καλή στη λειτουργία και προστατευτική που αξίζει κανείς την αποκτήσει.
κομψή, όχι ογκώδης θήκη. Δεν είναι μαγνητική να κλείνει και σε περίπτωση πεσίματα να μην ανοίξει. Αλλά προστατεύει μέσα σε τσάντες κτλ από Αλλά αντικείμενα. έχει ωραίο στυλ.
Έχοντας στην κατοχή μου τη συγκεκριμένη θήκη πείπου στο μήνα έχω να πω τα εξής :
Έχει καλή εφαρμογή στο κινητό και η συνολική εμφάνιση προσθέτει ένα κάποιο class στην εμφάνιση. Δεν γλυστράει από το χέρι, η πρόσβαση στις θύρες και τα πλήκτρα είναι καλή και μπορείς να απαντήσεις την κλήση χωρίς να χρειάζεται να ανοίξεις τη θήκη. Το τελευταίο είναι και ο βασικός λόγος για τον οποίο την αγόρασα, καθώς δεν υπάρχει άλλη γνήσια θήκη με αυτό το χαρακτηριστικό. Βέβαια, η αντίστοιχη γνήσια θήκη που έχω για το galaxy s9+ η clear view παρείχε το ίδιο χαρακτηριστικό με σαφώς πολύ ανώτερη ποιότητα (πλαστικό σαν fiber glass), τέλεια προστασία στις ν φορές που το κινητό μου είχε πέσει από χέρι ή τραπέζι και "πεντακάθαρο" χειρισμό, όπως επίσης και ανασηκωμένη την μεριά της πίσω κάμερας και αναδιπλούμενη για χρήση ως stand. Και το κυριότερο, στα 45 ευρώ τότε. Προφανές είναι ότι η ποιότητα της samsung έχει πέσει κατά πολύ σε πολλά ...
Η ποιότητα του πλαστικού είναι αρκετά μέτρια για την τιμή της. Επίσης το παραθυράκι που υπάρχει πάνω δεξιά για την εμφάνιση του ρολογιού και των μηνυμάτων είναι πολύ μικρό. Ακόμα και όταν προσπαθείς να απαντήσεις μια κλήση, το χέρι σου δυσκολεύεται να πατήσει το πλήκτρο.
Η εφαρμογή στις πίσω κάμερες είναι καλή, βρίσκεται όμως στο ίδιο επίπεδο με τους φακούς και δεν τους προστατεύει σίγουρα από πιθανό πέσιμο.
Η θήκη περιμετρικά είναι ενισχυμένη, αλλά σε πιθανό πέσιμο η οθόνη δεν θα προστατευτεί εάν το μπροστινό μέρος ανοίξει κατά την πτώση (Το καπάκι δεν έχει μαγνητικό κούμπωμα και ήδη έχει αρχίσει να χαλαρώνει κατά το κλείσιμο λόγω αναδίπλωσής του στην πλάτη κατά τη χρήση.
Τέλος, η ασύρματη φόρτιση (σε γνήσιο φορτιστή κιόλας) παρεμποδίζεται, παρότι η πλάτη της θήκης δεν είναι χοντρή, με αποτέλεσμα να χρειάζεται περίπου διπλάσιος χρόνος φόρτισης.
Συμπερασματικά θεωρώ ότι η προστασία που παρέχει είναι μέτρια, η χρηστικότητα σχετικά καλή και η εμφάνιση αρκετά καλή. Σίγουρα όμως με τίποτα δεν αξίζει τα χρήματα που ζητάει.
Ναι οκ, δεν είναι μαγνητική. Αλλά αυτό το γνωρίζουμε. Εμένα δε με ενοχλεί καθόλου. Ποιοτικά είναι άριστη, προστατεύει απίστευτα καλά το κινητό και τις κάμερες και δίνει premium αίσθηση στο χέρι. Το μόνο μείον που μπορώ να βρω είναι η τιμή της, η οποία σε λίγους μήνες θα πέσει (αν τη βρείτε στ 30 είναι μια καλή επιλογή). Κατά τα άλλα, άψογη!
2024 και ακόμα δεν έχει βγάλει η Samsung μια θήκη που να είναι και μαγνητική για να μην ανοίγει από μόνη της. Δεν αξίζει σε καμία περίπτωση, είναι πλαστικό κακιάς ποιότητας, πεταμένα χρήματα. Για λιγότερα βρίσκεις δερμάτινη με μαγνήτη.
Επιβεβαιωμένη αγορά
δεν την αλλάζω με καμία άλλη θήκη
Επιβεβαιωμένη αγορά
Χρήση 2 μήνες τώρα, ικανοποιητικό. Κλείνει καλά. Έχει και θηκη για πχ χαρτονόμισμα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Η θήκη είναι άψογη !
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολυ καλό. Λίγο καλύτερο από το S23
Επιβεβαιωμένη αγορά
Γνήσια θήκη, εξαιρετικά πρακτική...
Επιβεβαιωμένη αγορά
Original είναι,αντοχή θα το δείξει στην πορεία ...
Επιβεβαιωμένη αγορά
Έχει πολύ ωραίο χρώμα. Η φωτογραφία την αδικεί.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλή θήκη!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλή θήκη προστασίας κινητού με ενεργό κάλυμμα. Πολύ γρήγορη εξυπηρέτηση.
Επιβεβαιωμένη αγορά
μία χαρά είναι