Σχεδιασμένο σε συνεργασία με το Pantone Colour Institute, την παγκόσμια αυθεντία σε θέματα χρωμάτων, το motorola edge 40 neo είναι διαθέσιμο σε κομψό Pantone Black Beauty και σε δύο άλλα ειδικά επιμελημένα χρώματα.
Είναι dual sim ή sim + esim?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Σχεδιασμένο σε συνεργασία με το Pantone Colour Institute, την παγκόσμια αυθεντία σε θέματα χρωμάτων, το motorola edge 40 neo είναι διαθέσιμο σε κομψό Pantone Black Beauty και σε δύο άλλα ειδικά επιμελημένα χρώματα.
Με βαθμό προστασίας IP682 για να αντέχει στη σκόνη, τη βρωμιά, την άμμο και τη βύθιση σε ρηχά νερά για έως και 30 λεπτά, το motorola edge 40 neo είναι κατασκευασμένο για να πηγαίνει όπου πηγαίνετε.
Απολαύστε μια συνεχή προβολή από άκρη σε άκρη σε μια κυρτή οθόνη pOLED 6,55''.
Ακούστε βελτιωμένα μπάσα, καθαρότερα φωνητικά και μεγαλύτερη ευκρίνεια σε υψηλότερες εντάσεις σε μεγάλα στερεοφωνικά ηχεία - ενισχυμένα από τον πολυδιάστατο ήχο Dolby Atmos.
Παρακολουθήστε το αγαπημένο σας περιεχόμενο, παίξτε παιχνίδια και μετακινηθείτε σε εφαρμογές και πολλά άλλα με απίστευτα ομαλό, ρευστό ρυθμό ανανέωσης 144 Hz5.
Η άπειρη αντίθεση κάνει το μαύρο πιο βαθύ και τα χρώματα πιο πλούσια, ενώ η γκάμα DCI-P3 ανταποκρίνεται στα κινηματογραφικά πρότυπα για την ακρίβεια των χρωμάτων.
Γρήγορα και εύκολα
Τραβήξτε υπέροχες λήψεις οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Ο αισθητήρας της κάμερας Ultra Pixel 50 MP προσαρμόζεται άμεσα στις ρυθμίσεις χαμηλού φωτισμού, αφήνοντας περισσότερο φως ανάλογα με τις ανάγκες.
Διευρύνετε την προοπτική σας
Τοποθετώντας 4x περισσότερο στο κάδρο από έναν τυπικό φακό, ο υπερ-ευρυγώνιος φακός σας επιτρέπει να αποτυπώνετε περισσότερο από αυτό που βλέπουν τα μάτια σας.
Τραβήξτε λήψεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού 16 φορές ταχύτερα, εξαλείφοντας σχεδόν όλο το θόλωμα της κίνησης κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Με 32 φορές περισσότερα εικονοστοιχεία εστίασης, η στιγμιαία εστίαση με όλα τα εικονοστοιχεία σας προσφέρει ταχύτερη και ακριβέστερη απόδοση σε κάθε φωτισμό.
Μείνετε στο επίπεδο
Διατηρήστε τις λήψεις δράσης σταθερές και ομαλές, ακόμη και κατά την περιστροφή της κάμερας έως και 360 μοίρες.
Εστίαση Bokeh
Δημιουργήστε ένα όμορφο φόντο μαλακής εστίασης πίσω από το θέμα σας.
Ενισχύστε την εμπειρία σας με την ισχύ του chipset Mediatek 7030, τη συνδεσιμότητα Wi-Fi 6E6 και τις ταχύτητες 5G.
Απολαύστε εξαιρετικά ομαλό cloud gaming εν κινήσει
Συνδέστε το motorola edge 40 neo ασύρματα σε μια τηλεόραση για να είστε πιο παραγωγικοί με μια πλήρη υπολογιστική εμπειρία, ή αισθανθείτε σαν να βρίσκεστε στο ίδιο δωμάτιο σε βιντεοκλήσεις.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Κοντεύω τα τρία χρόνια χρήσης. Το κινητό πάει πιο γρήγορα από ποτέ. Δεν κολλάει πουθενά. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο ( δεν είμαι ο πλέον ειδικός) Είναι πολύ ελαφρύ, λεπτό. Θήκη απαραίτητη. Όχι αυτή που το συνοδεύει. Καλύτερα σιλικόνης. Επίσης φορτίζει ταχύτητα. Έρχονται ακόμα αναβαθμίσεις ασφαλείας.
Value for money επιλογή και με το παραπάνω, ειδικά για όταν πρωτοεμφανίστηκε, αλλά κρατάει πολύ καλά μέχρι σήμερα χωρίς να υστερεί. Με τις προσφορές που υπάρχουν σήμερα, θα μπορούσε κάποιος που ενδιαφέρεται να κοιτάξει και κάτι νεότερο (όπως edge 50 neo, edge 50 fusion, edge 60 fusion) για upgrade.
έχω την συσκευή από το 2023,απόλυτα ευχαριστημένος σε όλα του..αντέχει τα πάντα μέχρι και στο πλυντήριο ρούχων μπήκε κατά λαθος και μέχρι να το πάρω χαμπάρι έκανε κανονική πλύση για μισή ώρα χωρίς να πάθει απολύτως τίποτα! θα το ξανά έπαιρνα ανετα
Έχω στην κατοχή μου το συγκεκριμένο τηλέφωνο εδώ και δύο συν χρόνια...πριν περίπου έναν μήνα το ξανά αγόρασα για λογαριασμό της συζύγου μου ... πάρα πολύ καλό και τίμιο κινητό...πολύ καλύτερο από άλλα στην διπλάσια τιμή.
polu kalo kinito twra exei pesei h timh t sta 220 aksizei polu to mono arnhtiko einai h kamera alla se auta ta leuta einai poly kalo kai grhgoro ena zrono t eixa dn kolise pouthena
Ήμουν κάτοχος moto g54 Μόλις σήμερα το πήρα το moto edge 40 neo εχω μείνει άφωνος το τσίμπησα στα 199 ευρουλακια είναι full worth είναι αρκετά γρήγορο κάνει την δουλειά ακόμα και σε απαιτητικά παιχνίδια παίζει σε ανάλογα settings επίσης έχει και 4κ Η Motorola είναι ο βασιλιάς του low budget phone
Τούμπανο σε όλα τα χαρακτηριστικά του για την αξία αγοράς πού το παρέλαβα στα 247€. Αυτό κι αν είναι VFM κινητό. Λειτουργικό καθαρό android δίχως περιττά σκουπίδια και διάφορα άλλα διαφημιστικά.
Το τηλέφωνο είναι ανώτερο από κινητά πολύ πιο ακριβά στην άνω midrange κατηγορία σε κάποια από τα specs του ακόμα και μετά από ένα χρόνο που βρίσκεται σε κυκλοφορία.
Από θέμα βάρους πούπουλο στο χέρι και πολύ καλό κράτημα.
Από εμφάνιση κόσμημα. Ποιότητα αρκετά υψηλή κοντά σε κατηγορία flagship κινητού. Κλήσεις αψεγάδιαστες, σύνδεση άμεση και σε υψηλό επίπεδο.
για τα λεφτά του τώρα 260 290 είναι ίσως από τα καλύτερα κινητά που κυκλοφορούν τρομερή οθόνη τέλειος ήχος Dolby αξιοπρεπές φωτό και βίντεο πολύ καλή μπαταρία μια μέρα και παραπάνω με παιχνίδι και βίντεο και πολύ γρήγορη φόρτιση stock android χωρίς πολλά πολλά μέσα αναβαθμίσεις έχω φτάσει android 14 και θα πάρει 15 σχεδιαστικά πολύ όμορφο και τα χρώματα του έχω το μπλε που έχει αδιάβροχο ip68 το κινητό τα σπάει γενικά πρώτη φορά Motorola και θα έχει συνέχεια μάλλον!!
Στα χρήματα που παίζει τώρα (~260) ειναι ισως οτι καλύτερο κυκλοφορεί από κάμερα, μέγεθος, βάρος και ποιότητα οθόνης. Θαυμάσια και απροβλημάτιστη συσκευή απο τη Motorola (από τα best seller της) με τακτικές ενημερώσεις συστήματος. Μπαταρία βγάζει μέρα χωρίς να χρειαστεί φόρτιση με κλειστή τοποθεσία. Αν δώσει και καμιά 3ετια σε updates τότε το παιρνεις με κλειστά μάτια.
Battery lasts less than expected. My oldest model of the G series has a better battery than this one even if it is+3y.o. This is not good. For the rest of of but that was a big disappointment.
Η Motorola έχει κανει μια πολυ δυναμική είσοδο στον χώρο των smartphones με ένα μοντέλο που πραγματικά πετάει και είναι τρελό VFM. Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό είναι η οθόνη η οποία είναι πολυ καθαρή και οι curved ακρες δίνουν πραγματικά μια πολυ πιό immersive εμπειρία. Επίσης ένα άλλο πολυ αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό είναι το βάρος του.. Πραγματικά είναι παναλαφρο , απο όταν το πρωτο πείρα οποίο άλλο κινητό έχω πιάσει μου φαίνεται πολυ βαρύ. Σε αλλά specs είναι πολυ σημαντικό πως εχει 5g και esim γιατί σε αυτό το price range είναι και αρκετά σπάνια.
Σε επίπεδο καθημερινής χρήσης η μπαταρία είναι αρκετά καλη και γενικά έχει μεγάλη διάρκεια καθώς φορτίζει και πολυ γρήγορα! Η κάμερα έχει καλή ευκρίνεια και κάνει το κινητό αυτόματα καλά edit που σε συνδυασμό με την οθόνη βγάζει καλές φωτεινές φωτογραφίες. Το μόνο μείον στην κάμερα είναι το zoom το οποίο πάει μέχρι x8 .. Όσο για τον επεξεργαστή αν και ειναι no Name δεν είχα προβλήματα ούτε κολλήματα σε επίπεδο gaming. Το ηχείο του ειναι πολυ δυνατό καθώς έχει και λειτουργία dobly atmos, πραγματικά ακούγεται σαν ένα μικρό JBL και εννοείται ότι οι κλήσεις ειναι υψηλής ποιότητας.
Εν κατακλείδι είναι ένα πολυ δυνατό, λειτουργικό και κομψο κινητό με πολυ θετικά χαρακτηριστικά που είναι σπάνια στο price range του! Με τα μόνα κατα που βρίσκω να είναι το zoom της κάμερας και οι διαφημίσεις σε εφαρμογές συστήματος (τυπου Xiaomi).
Το τηλέφωνό φαίνεται ότι είναι πολύ καλό, όπως λένε οι περισσότερες αξιολογήσεις. Μετά από μια εβδομάδα χρήσης η μπαταρία κρατάει ολοένα και περισσότερο. Κόλλημα δεν υπάρχει ποτέ στη χρήση. κάποια προβλήματα σύνδεσης με το Bluetooth που ανέφεραν χρήστες και σε πλατφόρμες του εξωτερικού σε μένα δεν παρουσιάστηκαν. Με το αυτοκίνητο δηλαδή συνδέεται και η ποιότητα κλήσης είναι άριστη. δυσκολεύτηκα να βρω θήκη αλλά μέσω διαδικτύου βρέθηκε και έχει άριστη εφαρμογή.
Το αρνητικά για μένα ότι δεν έχει ραδιόφωνο. επίσης, δεν διαθέτει υπέρυθρες για χειρισμό τηλεόρασης, air condition κτλ.,όπως κάποια Xiaomi που είχα. Τελευταίο αρνητικό ότι αν το έχεις κλειστό δεν ανοίγει μόνο του για να λειτουργήσει το ξυπνητήρι
Το κινητό το έχω ένα μήνα βγάζει ωραίες φωτογραφίες το χρησιμοποιώ μόνο για social και δεν παίζω καθόλου παιχνίδια..με τον φορτιστή που διαθέτει φόρτιζε ταχύτατα μέχρι 80% αλλά το κινητό υπερθερμενοταν σε αναπάντεχες στιγμές χωρίς να είναι ανοιχτό έκαιγε και η μπαταρία κρατούσε το πολύ 7 ώρες...σταμάτησα την φόρτιση με αυτόν το φορτιστή και χρησιμοποίησα έναν 10αρι και ευτυχώς το τηλέφωνο συνήλθε δεν ξέρω αν ήταν κάτι τυχαίο ή αν έφταιγε όντως ο φορτιστής τώρα όμως με την οθόνη στα 60hz και με αργή φόρτιση βγάζω άνετα την μέρα και παραπάνω αναλόγως την χρήση...
Είναι SUPER!!!
Το πήρα σε πράσινο lght. Το ότι το ανδροιδ δεν έχει ΄σκουπίδια' έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ (Θετική) διαφορά. Δεν έχω πει ποτέ: "Είναι αργό" και έχω εγκαταστήσει ένα σωρό εφαρμογές.
Η οθόνη ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ. Ολοκάθαρη και ταχύτατη. Επίσης, αν σου αρέσει αυτό, οι γωνίες δεν είναι sharp 90 μοίρες αλλά καμπυλωτές, δηλαδή που ΄σβήνουν' και το νιώθεις στο χέρι διαφορετικά, για μένα ωραία (αυτό είναι και υποκειμενικό).
Φορτίζει ταχύτητα, οπότε λίγο το βράδυ, λίγο στο αμάξι δεν έχω αντιληφθεί μικρή διάρκεια, αλλά δεν είμαι και super heavy user.
Μου έχει πέσει και κάτω αρκετές εως ψιλοπολλές φορές (χωρίς την όντως πανεμορφη θήκη αλλά μόνο με προστατευτική μεβράνη) και δοξα τω Θεω, όλα καλά, λειτουργεί, no problem (κάτι χαζογρατζουνιές μόνο στην πλάτη).
Συμπέρασμα: Αν χρειαστεί να πάρω άλλο, πάλι motorola θα πάρω!
στην αρχή όλα καλά είχα πάθει πλάκα με το κινητό μετά από ένα διάστημα 1.5 μήνα ξεκίνησαν τα προβλήματα κυρίως με εφαρμογές πχ Facebook είχε θέμα από την αρχή αργούσε να φορτώσει message χρειάζεται να το ανοίξω 2 φορές για να φορτώσει μυνήματα μόνο με το Google δεν έχω θέμα με όλες ιδικά και με tiktok έχει θέμα με την φορτώσει μυνηματον κάτι που με το Samsung s10 δεν είχα κανένα από αυτά τα προβλήματα.Για μπαταρία και Bluetooth δεν έχω παράπονο όπως και με οθόνη πχ φωτεινότητα η ανάλυση
Αγόρασα αυτό το τηλέφωνο τον Ιανουάριο του 2024 και μετά από περίπου 6 μήνες έχω απογοητευτεί παντελώς.
1. Μπαταρία με μέτρια χρήση (1ωρα περίπου σε κλήση καμία 6-7 μέιλ και κάνα δίωρο σε βαϊμπερ μυνήματα κλπ και μερικές δουλειές στο browser) βγάζει 15-16 μετο ζόρι.
2. πολύ αργό και με πολλά κολλήματα.
3. κλήσεις πολύ μέτριες.
4. εφαρμογές που συνεχώς κρασαρουν.
5. Δεν αξίζει ούτε στα 200€ γτ υπάρχουν εξαιρετικές επιλογές σε αυτά τα χρήματα συγκριτικά με αυτό το τηλέφωνο.
6. το bluetooth έχει από τις χειρότερες συνδεσιμότητες που έχω βιώσει πολύ απλά χάνει συνέχεια το σήμα και ακόμα και όταν συνδέεται δεν είναι σταθερή η σύνδεση!!!
Να σημειωθεί ότι μου έχει πέσει δύο φορές από τα χέρια αλλά και πάλι με τη θήκη που έχω βάλει δεν παίζει να έχει πάθει κάτι.
Δεν ξέρω αν κάποιοι το αγόρασαν κάτω και από 300 ευρώ, εγώ το πήρα στα 350 και είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος. Συγκεκριμένα, προερχόμενος από xiaomi mi 10 lite με επίσης oled οθόνη και θεωρώντας το "value for money" (το xiaomi), καταλήγω πως και λόγω των ετών που πέρασαν, το motorola είναι πολύ πιο γρήγορο, πολύ πιο σταθερό, θα πω και εγώ πως δείχνει premium συσκευή, καλή σύνδεση με όλα, τεράστιος αποθηκευτικός χώρος, με 5g αληθινό, κα΄λή κάμερα, , νορμαλ μπαταρία, το edge του δίνει την αίσθηση του διαφορετικού που όμως δεν δημιουργεί δυσλειτουργία στην επαφή.. γενικά πολύ καλή επιλογή για αυτούς που δεν θέλουν iphone ή galaxy αλλά ούτε και xiaomi ή κάποια από τις υπόλοιπες κινέζικες εταιρείες..
το έχω 2 εβδομάδες, αρκετά τίμιο κινητό με ωραία πολύ φωτεινή οθόνη POLED 144hz όπου νιώθεις το ποσό smooth είναι.Ηχεια dolby ουσιαστικά κάνουν ότι υπόσχονται σαν όνομα,κάμερα μετρια αλλά για χρήση σοσιαλ είναι οκ.Οσο αφορά τη μπαταρία είναι 5000 χωρητικότητα όπου κρατάει άνετα 1 μέρα με πολυ βαριά χρήση θα έχεις στο τέλος της μέρας ένα 20% διαθέσιμο.Το μοναδικό μειονέκτημα οι αναβαθμίσεις και η συμβατότητα που έχει με ορισμένες εφαρμογές καθώς καθυστερούν αρκετά ειδοποίησεις σε Facebook messenger κλπ καθώς έχει ακόμα android 13.
Νομίζω ότι κλέβει εκκλησία είναι σε όλα άψογο ωραία οθόνη φωτεινή στον ήλιο ήχος από τα ηχεία αρκετά δυνατός και ποιοτικός λίγο στο μπάσο υστερεί αλλά κινητό είναι όχι ηχοσύστημα.Υπεροχο στο κράτημα στη συνομιλίες άψογο, αδιάβροχο ποιότητα για την τιμή του,υπέρ του δέοντος .Σε εμένα η αυτονομία μου βγάζει μιάμιση μέρα με νορμάλ χρήση παιχνίδια δεν παίζω.Φορτιζει τάχιστα.Προερχομαι από σαμσουνγκ και ξιαομι μεσαίας κατηγορίας και αυτό το μοτορολα τελικά είναι για πιο πάνω κατηγορία αξίζει τα ευρώ του.
Το πιο άχρηστο τηλέφωνο. Πήρα ένα εγώ και ένα η γυναίκα μου. Προβληματικό Bluetooth σύνδεση στο αυτοκίνητο με χαλιά ποιότητα ήχου , ο άλλος δεν μπορεί να σε ακούσει κάνει διακοπές ασταμάτητα. Το ίδιο και στα hands free, το ίδιο και στην ανοιχτή ακρόαση , ασταμάτητες διακοπές στον ήχο . Η μπαταρία όταν φτάνει στο 9% κλείνει ακαριαία το τηλέφωνο. Η μπαταρία κρατάει με το ζόρι 1 μέρα με κανονική χρήση. Τα προβλήματα αυτά τα ίδια τα έχει και το κινητό της γυναίκας μου. Δύο στα δύο!!!
Update 16 2026: Δυόμισι χρόνια καθημερινής χρησης και δουλεύει ρολοι. Εξαιρετικά γρηγορο.
Οι κατασκευαστές έκαναν εξαιρετική δουλειά.
Αριστη συσκευή από κάθε άποψη- οθόνη, μπαταρια, φωτο, video, ηχος, συνδεσιμότητα, σημα, αισθητήρες, φορτιση, μεγεθος, βαρος. 2ο συνεχόμενο motorola που χρησιμοποιώ και ειναι εξαιρετικό. Ειδικά για τα 250 ευρώ που έδωσα τον Νοέμβριο του 2023, το κινητο ειναι πραγματικά μια απίστευτα καλή αγορά.
Ένα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του είναι το optimised charging. Ενώ τις ώρες που είσαι ξύπνιος- και το βάλεις να φορτίσει-η πλήρης φόρτιση διαρκεί πολύ λίγο, τις ώρες που κοιμάσαι θα φορτίσει πιο αργα. Αν πχ καταλάβει ότι κοιμάσαι συνήθως μετά τα μεσάνυχτα και ξυπνάς στις 9, σε περίπτωση που το βάλεις για φόρτιση πριν κοιμηθείς, θα φορτίσει γρήγορα την μπαταρία μέχρι το 80 τοις εκατό και το υπόλοιπο 20 θα το φορτίσει πολύ αργά μέχρι τις 9 το πρωί. Έτσι δεν γίνεται overcharge. Δεν εχει παρουσιάσει κανενα απολύτως πρόβλημα.
Το face unlock λειτουργει ταχύτατα ακόμα και σε συνθήκες χαμηλου φωτισμου και το ίδιο και όλα τα gestures για γρηγορη ενεργοποίηση καμερας, φακου κλπ
Ενημερωνεται τακτικά
Εχει μακράν το πιο ευχρηστο μέγεθος από όλα τα κινητα που εχω εχω χρησιμοποιήσει.
Η καλύτερη αγορά που έχω κάνει σε κινητό από κάθε άποψη.
Πολύ δυνατό κινητό. Γρήγορο, με φοβερή οθόνη και καταπληκτικές φωτογραφίες και βίντεο! Παίζει και παιχνίδια πολύ γρήγορα. Έρχομαι από Xiaomi Redmi note 7 και μιλάμε για μέρα με τη νύχτα το upgrade! Η μπαταρία του επίσης πολύ καλή αλλά η φόρτιση που έχει τα σπάει. Το βάζω να φορτίσει μερικά λεπτά όσο ετοιμάζομαι για έξω και το παίρνω σχεδόν γεμάτο σε 5-10 λεπτά! Το έχω ήδη δύο εβδομάδες και είμαι πολύ ικανοποιημένος μέχρι στιγμής. Στα €330 που το βρήκα, αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω!
Το έχω από τον Οκτώβρη 2023 και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Πιστεύω είναι value for money για την κατηγορία του. Προφανώς μη περιμένετε κάμερα ποιότητας IPhone ή Pixel. Πολύ γρήγορο όμως μέχρι τώρα σε ανταπόκριση. Εκτιμώ επίσης πάρα πολύ το τελείως καθαρό android UI της Motorola. Όχι έξτρα themes και bloatware όπως άλλες εταιρείες (cough Xiaomi cough).
Α επίσης το έχω ρίξει πόσες φορές στο πάτωμα από το κρεβάτι ή το γραφείο και δεν έχει πάθει τίποτα (ίσως να είμαι και τυχερός αλλά κάτι δείχνει και αυτό ως ένα βαθμό). Έχει και πολλά ωραία features όπως gestures για να κάνεις πολλά διαφορετικά πράγματα πιο γρήγορα.
Η μπαταρία του είναι σούπερ και επίσης πώς φορτίζει τόσο αστραπιαία, κάθε φορά με εντυπωσιάζει τόσο καιρό μετά.
Φτου να μη το ματιάξω μέχρι τώρα.
Έχοντας στην κατοχή από τον Δεκέμβριο του 2020 ένα Huawei P Smart 2021, έψαχνα να το αντικαταστήσω από καιρό... ήταν ταλαιπωρία χωρίς Google services.Βρηκα αυτό το Motorola στα 250ε εκθεσιακό, πραγματικά για αυτά τα λεφτά εξαιρετικό κινητό! Το έχω κοντά 2 εβδομάδες,δεν έχω κάποιο παραπάνω για όλες του τις λειτουργίες. Στην αρχή ένα μικρό θέμα είχα με τον ήχο... αλλά ψάχνοντας στις ρυθμίσεις, προσβασιμότητα και προσαρμογή ήχου, πέτυχα ένα τελείως καλύτερο ήχο στις ρυθμίσεις που ανέβασα σε screenshot. Κατά τα άλλα.. φορτιστής τελείως το φορτίζει πολύ γρήγορα μέσα σε ένα 20 λεπτό είναι σχεδόν γεμάτο από 20%, κάμερα καλή σε όλες τις συνθήκες. Ελπίζω να με βγάλει και αυτό 2 με 3 χρόνια.
Πανέμορφο, γρήγορο και value for money!
Η οθόνη του τέλεια, η φόρτιση φοβερά γρήγορη και η κάμερα για αυτά τα λεφτά είναι εξωπραγματική...ειδικά στις βραδινές φωτογραφίες που άλλα κινητά αυτής της κατηγορίας δεν τα πάνε καθόλου καλά.
Το μόνο μείον για εμένα δεν είναι η μπαταρία που μια χαρά αρκετή μου φαίνεται αλλά η έλλειψη υποδοχής κάρτας sd. Όλα σώζονται με αποθήκευση στο cloud όμως...
Πάρτε το με κλειστά τα μάτια, δεν έχει ανταγωνιστή σε αυτά τα λεφτά!
Καταρχάς είναι ένα πολύ όμορφο κινητό λεπτό βολικό στο χέρι ελαφρύ δουλεύει πολύ ωραία χωρίς κολλήματα παρόλο που έχει MediaTek ..Η οθόνη είναι εξαιρετική για αυτό και αδειάζει την μπαταρία γρήγορα... ικανοποιητικές και οι φωτογραφίες και τα βίντεο...
Το κινητο για τα χρήματα του είναι εξαιρετικό σε οθόνη και ήχο...τώρα για την μπαταρία θα την ήθελα λίγο καλύτερη αλλά για αυτή την ανάλυση οθόνης λογικό να τρώει λίγο παραπάνω μπαταρία!!!Ήχος πολύ καλός δεν παραμορφώνει το κινητο!!! φωτογραφίες αρκετά καλές!!!μέγεθος κινητού τέλειο μπορώ να πω ότι δείχνει κινητό άνω τον 600 ευρώ...έφυγα μετά από χρόνια κάτοχος Xiaomi και μπορώ να πω η Motorola έκανε εξαιρετική δουλειά μπαίνοντας δυναμικά στην αγορά!!!Αξίζει και με το παραπάνω το κινητο δεν κολλάει πουθενά δοκιμασμένο!!!!
Το κινητό πραγματικά τα σπάει,από που να αρχίσεις, εκπληκτική οθόνη με πολύ καλή φωτεινότητα,το κινητό σκρολαρει σαν καυτό μαχαίρι πάνω σε βούτυρο,έπαθα πλάκα με τις φωτογραφίες και το βίντεο,ο ήχος πολύ καλός και τα ηχεία δυνατά,δεν παίζω παιχνίδια και δεν έχω γνώμη,δεν έχω βρει κάτι αρνητικό ίσως η μπαταρία να την περίμενα ελάχιστα πιο καλή αλλά η αστραπιαία φόρτιση ξεπερνά και αυτό το πρόβλημα,
Η μπαταρία όντως δεν κρατάει πολύ ανάλογα πάντοτε με τη χρήση. αλλά δεν είναι και τόσο μεγάλο πρόβλημα αυτό αφού φορτίζει πολύ γρήγορα. Το δοκίμασα underwater....δεν είχα ήχο για κάνα 2ωρο μέχρι να στεγνώσουν τα ηχεία Δεν το προτείνω για κάτω απο το νερό άσε που αν δεν είναι κλειδωμένο ανοίγει η μία εφαρμογή μετά την άλλη λόγω του νερού. Ο ήχος καλός αν και τον περίμενα ακόμα καλύτερο. Τέλος, δεν υπάρχουν προεγκατεστημένες εφαρμογές για την εκκαθάριση μνήμης κλπ. Δεν είναι φτηνό τηλέφωνο στα 400 ευρώ όταν το πήρα εγώ, το περίμενα λίγο καλύτερο, είναι και στενό , θα προτιμούσα τελικά ένα με λίγο μεγαλύτερη οθόνη. Πάντως είναι πολύ όμορφο και στα παιχνίδια επίσης άριστο. Κλήσεις πολύ καλές και wifi επίσης πολύ δυνατό. Γενικότερα όπως όλα τα motorola είναι πολύ ευαίσθητο και όλα όσα είχα και στο παρελθόν παρουσίασαν κάποιο πρόβλημα, είτε με την μπαταρία τους είτε με τα ηχεία τους ή το μικρόφωνο, πάντα βγάζουν προβλήματα. Το συγκεκριμένο παρουσίασε διάφορα θεματάκια και πήρα το Thinkphone που κι αυτό παρουσίασε πρόβλημα με το μικρόφωνο και δεν με ακούγανε , ενώ με το πρώτο πεσιματάκι ( λιγότερο από μισό μέτρο) ράγισε η οθόνη (έλεος!).
φίλοι μου το έχω εδώ και μια βδομάδα ,προέρχομαι από pocox3 pro και είμαι πολύ ευχαριστημένος και από το Motorola .
Κοντεύω τα τρία χρόνια χρήσης. Το κινητό πάει πιο γρήγορα από ποτέ. Δεν κολλάει πουθενά. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο ( δεν είμαι ο πλέον ειδικός) Είναι πολύ ελαφρύ, λεπτό. Θήκη απαραίτητη. Όχι αυτή που το συνοδεύει. Καλύτερα σιλικόνης. Επίσης φορτίζει ταχύτητα. Έρχονται ακόμα αναβαθμίσεις ασφαλείας.
Value for money επιλογή και με το παραπάνω, ειδικά για όταν πρωτοεμφανίστηκε, αλλά κρατάει πολύ καλά μέχρι σήμερα χωρίς να υστερεί. Με τις προσφορές που υπάρχουν σήμερα, θα μπορούσε κάποιος που ενδιαφέρεται να κοιτάξει και κάτι νεότερο (όπως edge 50 neo, edge 50 fusion, edge 60 fusion) για upgrade.
έχω την συσκευή από το 2023,απόλυτα ευχαριστημένος σε όλα του..αντέχει τα πάντα μέχρι και στο πλυντήριο ρούχων μπήκε κατά λαθος και μέχρι να το πάρω χαμπάρι έκανε κανονική πλύση για μισή ώρα χωρίς να πάθει απολύτως τίποτα! θα το ξανά έπαιρνα ανετα
Έχω στην κατοχή μου το συγκεκριμένο τηλέφωνο εδώ και δύο συν χρόνια...πριν περίπου έναν μήνα το ξανά αγόρασα για λογαριασμό της συζύγου μου ... πάρα πολύ καλό και τίμιο κινητό...πολύ καλύτερο από άλλα στην διπλάσια τιμή.
polu kalo kinito twra exei pesei h timh t sta 220 aksizei polu to mono arnhtiko einai h kamera alla se auta ta leuta einai poly kalo kai grhgoro ena zrono t eixa dn kolise pouthena
32 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Σχεδιασμένο σε συνεργασία με το Pantone Colour Institute, την παγκόσμια αυθεντία σε θέματα χρωμάτων, το motorola edge 40 neo είναι διαθέσιμο σε κομψό Pantone Black Beauty και σε δύο άλλα ειδικά επιμελημένα χρώματα.
Με βαθμό προστασίας IP682 για να αντέχει στη σκόνη, τη βρωμιά, την άμμο και τη βύθιση σε ρηχά νερά για έως και 30 λεπτά, το motorola edge 40 neo είναι κατασκευασμένο για να πηγαίνει όπου πηγαίνετε.
Απολαύστε μια συνεχή προβολή από άκρη σε άκρη σε μια κυρτή οθόνη pOLED 6,55''.
Ακούστε βελτιωμένα μπάσα, καθαρότερα φωνητικά και μεγαλύτερη ευκρίνεια σε υψηλότερες εντάσεις σε μεγάλα στερεοφωνικά ηχεία - ενισχυμένα από τον πολυδιάστατο ήχο Dolby Atmos.
Παρακολουθήστε το αγαπημένο σας περιεχόμενο, παίξτε παιχνίδια και μετακινηθείτε σε εφαρμογές και πολλά άλλα με απίστευτα ομαλό, ρευστό ρυθμό ανανέωσης 144 Hz5.
Η άπειρη αντίθεση κάνει το μαύρο πιο βαθύ και τα χρώματα πιο πλούσια, ενώ η γκάμα DCI-P3 ανταποκρίνεται στα κινηματογραφικά πρότυπα για την ακρίβεια των χρωμάτων.
Γρήγορα και εύκολα
Τραβήξτε υπέροχες λήψεις οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Ο αισθητήρας της κάμερας Ultra Pixel 50 MP προσαρμόζεται άμεσα στις ρυθμίσεις χαμηλού φωτισμού, αφήνοντας περισσότερο φως ανάλογα με τις ανάγκες.
Διευρύνετε την προοπτική σας
Τοποθετώντας 4x περισσότερο στο κάδρο από έναν τυπικό φακό, ο υπερ-ευρυγώνιος φακός σας επιτρέπει να αποτυπώνετε περισσότερο από αυτό που βλέπουν τα μάτια σας.
Τραβήξτε λήψεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού 16 φορές ταχύτερα, εξαλείφοντας σχεδόν όλο το θόλωμα της κίνησης κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Με 32 φορές περισσότερα εικονοστοιχεία εστίασης, η στιγμιαία εστίαση με όλα τα εικονοστοιχεία σας προσφέρει ταχύτερη και ακριβέστερη απόδοση σε κάθε φωτισμό.
Μείνετε στο επίπεδο
Διατηρήστε τις λήψεις δράσης σταθερές και ομαλές, ακόμη και κατά την περιστροφή της κάμερας έως και 360 μοίρες.
Εστίαση Bokeh
Δημιουργήστε ένα όμορφο φόντο μαλακής εστίασης πίσω από το θέμα σας.
Ενισχύστε την εμπειρία σας με την ισχύ του chipset Mediatek 7030, τη συνδεσιμότητα Wi-Fi 6E6 και τις ταχύτητες 5G.
Απολαύστε εξαιρετικά ομαλό cloud gaming εν κινήσει
Συνδέστε το motorola edge 40 neo ασύρματα σε μια τηλεόραση για να είστε πιο παραγωγικοί με μια πλήρη υπολογιστική εμπειρία, ή αισθανθείτε σαν να βρίσκεστε στο ίδιο δωμάτιο σε βιντεοκλήσεις.
Κοντεύω τα τρία χρόνια χρήσης. Το κινητό πάει πιο γρήγορα από ποτέ. Δεν κολλάει πουθενά. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο ( δεν είμαι ο πλέον ειδικός) Είναι πολύ ελαφρύ, λεπτό. Θήκη απαραίτητη. Όχι αυτή που το συνοδεύει. Καλύτερα σιλικόνης. Επίσης φορτίζει ταχύτητα. Έρχονται ακόμα αναβαθμίσεις ασφαλείας.
Value for money επιλογή και με το παραπάνω, ειδικά για όταν πρωτοεμφανίστηκε, αλλά κρατάει πολύ καλά μέχρι σήμερα χωρίς να υστερεί. Με τις προσφορές που υπάρχουν σήμερα, θα μπορούσε κάποιος που ενδιαφέρεται να κοιτάξει και κάτι νεότερο (όπως edge 50 neo, edge 50 fusion, edge 60 fusion) για upgrade.
έχω την συσκευή από το 2023,απόλυτα ευχαριστημένος σε όλα του..αντέχει τα πάντα μέχρι και στο πλυντήριο ρούχων μπήκε κατά λαθος και μέχρι να το πάρω χαμπάρι έκανε κανονική πλύση για μισή ώρα χωρίς να πάθει απολύτως τίποτα! θα το ξανά έπαιρνα ανετα
Έχω στην κατοχή μου το συγκεκριμένο τηλέφωνο εδώ και δύο συν χρόνια...πριν περίπου έναν μήνα το ξανά αγόρασα για λογαριασμό της συζύγου μου ... πάρα πολύ καλό και τίμιο κινητό...πολύ καλύτερο από άλλα στην διπλάσια τιμή.
polu kalo kinito twra exei pesei h timh t sta 220 aksizei polu to mono arnhtiko einai h kamera alla se auta ta leuta einai poly kalo kai grhgoro ena zrono t eixa dn kolise pouthena
Ήμουν κάτοχος moto g54 Μόλις σήμερα το πήρα το moto edge 40 neo εχω μείνει άφωνος το τσίμπησα στα 199 ευρουλακια είναι full worth είναι αρκετά γρήγορο κάνει την δουλειά ακόμα και σε απαιτητικά παιχνίδια παίζει σε ανάλογα settings επίσης έχει και 4κ Η Motorola είναι ο βασιλιάς του low budget phone
Τούμπανο σε όλα τα χαρακτηριστικά του για την αξία αγοράς πού το παρέλαβα στα 247€. Αυτό κι αν είναι VFM κινητό. Λειτουργικό καθαρό android δίχως περιττά σκουπίδια και διάφορα άλλα διαφημιστικά.
Το τηλέφωνο είναι ανώτερο από κινητά πολύ πιο ακριβά στην άνω midrange κατηγορία σε κάποια από τα specs του ακόμα και μετά από ένα χρόνο που βρίσκεται σε κυκλοφορία.
Από θέμα βάρους πούπουλο στο χέρι και πολύ καλό κράτημα.
Από εμφάνιση κόσμημα. Ποιότητα αρκετά υψηλή κοντά σε κατηγορία flagship κινητού. Κλήσεις αψεγάδιαστες, σύνδεση άμεση και σε υψηλό επίπεδο.
για τα λεφτά του τώρα 260 290 είναι ίσως από τα καλύτερα κινητά που κυκλοφορούν τρομερή οθόνη τέλειος ήχος Dolby αξιοπρεπές φωτό και βίντεο πολύ καλή μπαταρία μια μέρα και παραπάνω με παιχνίδι και βίντεο και πολύ γρήγορη φόρτιση stock android χωρίς πολλά πολλά μέσα αναβαθμίσεις έχω φτάσει android 14 και θα πάρει 15 σχεδιαστικά πολύ όμορφο και τα χρώματα του έχω το μπλε που έχει αδιάβροχο ip68 το κινητό τα σπάει γενικά πρώτη φορά Motorola και θα έχει συνέχεια μάλλον!!
Στα χρήματα που παίζει τώρα (~260) ειναι ισως οτι καλύτερο κυκλοφορεί από κάμερα, μέγεθος, βάρος και ποιότητα οθόνης. Θαυμάσια και απροβλημάτιστη συσκευή απο τη Motorola (από τα best seller της) με τακτικές ενημερώσεις συστήματος. Μπαταρία βγάζει μέρα χωρίς να χρειαστεί φόρτιση με κλειστή τοποθεσία. Αν δώσει και καμιά 3ετια σε updates τότε το παιρνεις με κλειστά μάτια.
Battery lasts less than expected. My oldest model of the G series has a better battery than this one even if it is+3y.o. This is not good. For the rest of of but that was a big disappointment.
Η Motorola έχει κανει μια πολυ δυναμική είσοδο στον χώρο των smartphones με ένα μοντέλο που πραγματικά πετάει και είναι τρελό VFM. Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό είναι η οθόνη η οποία είναι πολυ καθαρή και οι curved ακρες δίνουν πραγματικά μια πολυ πιό immersive εμπειρία. Επίσης ένα άλλο πολυ αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό είναι το βάρος του.. Πραγματικά είναι παναλαφρο , απο όταν το πρωτο πείρα οποίο άλλο κινητό έχω πιάσει μου φαίνεται πολυ βαρύ. Σε αλλά specs είναι πολυ σημαντικό πως εχει 5g και esim γιατί σε αυτό το price range είναι και αρκετά σπάνια.
Σε επίπεδο καθημερινής χρήσης η μπαταρία είναι αρκετά καλη και γενικά έχει μεγάλη διάρκεια καθώς φορτίζει και πολυ γρήγορα! Η κάμερα έχει καλή ευκρίνεια και κάνει το κινητό αυτόματα καλά edit που σε συνδυασμό με την οθόνη βγάζει καλές φωτεινές φωτογραφίες. Το μόνο μείον στην κάμερα είναι το zoom το οποίο πάει μέχρι x8 .. Όσο για τον επεξεργαστή αν και ειναι no Name δεν είχα προβλήματα ούτε κολλήματα σε επίπεδο gaming. Το ηχείο του ειναι πολυ δυνατό καθώς έχει και λειτουργία dobly atmos, πραγματικά ακούγεται σαν ένα μικρό JBL και εννοείται ότι οι κλήσεις ειναι υψηλής ποιότητας.
Εν κατακλείδι είναι ένα πολυ δυνατό, λειτουργικό και κομψο κινητό με πολυ θετικά χαρακτηριστικά που είναι σπάνια στο price range του! Με τα μόνα κατα που βρίσκω να είναι το zoom της κάμερας και οι διαφημίσεις σε εφαρμογές συστήματος (τυπου Xiaomi).
Το τηλέφωνό φαίνεται ότι είναι πολύ καλό, όπως λένε οι περισσότερες αξιολογήσεις. Μετά από μια εβδομάδα χρήσης η μπαταρία κρατάει ολοένα και περισσότερο. Κόλλημα δεν υπάρχει ποτέ στη χρήση. κάποια προβλήματα σύνδεσης με το Bluetooth που ανέφεραν χρήστες και σε πλατφόρμες του εξωτερικού σε μένα δεν παρουσιάστηκαν. Με το αυτοκίνητο δηλαδή συνδέεται και η ποιότητα κλήσης είναι άριστη. δυσκολεύτηκα να βρω θήκη αλλά μέσω διαδικτύου βρέθηκε και έχει άριστη εφαρμογή.
Το αρνητικά για μένα ότι δεν έχει ραδιόφωνο. επίσης, δεν διαθέτει υπέρυθρες για χειρισμό τηλεόρασης, air condition κτλ.,όπως κάποια Xiaomi που είχα. Τελευταίο αρνητικό ότι αν το έχεις κλειστό δεν ανοίγει μόνο του για να λειτουργήσει το ξυπνητήρι
Το κινητό το έχω ένα μήνα βγάζει ωραίες φωτογραφίες το χρησιμοποιώ μόνο για social και δεν παίζω καθόλου παιχνίδια..με τον φορτιστή που διαθέτει φόρτιζε ταχύτατα μέχρι 80% αλλά το κινητό υπερθερμενοταν σε αναπάντεχες στιγμές χωρίς να είναι ανοιχτό έκαιγε και η μπαταρία κρατούσε το πολύ 7 ώρες...σταμάτησα την φόρτιση με αυτόν το φορτιστή και χρησιμοποίησα έναν 10αρι και ευτυχώς το τηλέφωνο συνήλθε δεν ξέρω αν ήταν κάτι τυχαίο ή αν έφταιγε όντως ο φορτιστής τώρα όμως με την οθόνη στα 60hz και με αργή φόρτιση βγάζω άνετα την μέρα και παραπάνω αναλόγως την χρήση...
Είναι SUPER!!!
Το πήρα σε πράσινο lght. Το ότι το ανδροιδ δεν έχει ΄σκουπίδια' έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ (Θετική) διαφορά. Δεν έχω πει ποτέ: "Είναι αργό" και έχω εγκαταστήσει ένα σωρό εφαρμογές.
Η οθόνη ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ. Ολοκάθαρη και ταχύτατη. Επίσης, αν σου αρέσει αυτό, οι γωνίες δεν είναι sharp 90 μοίρες αλλά καμπυλωτές, δηλαδή που ΄σβήνουν' και το νιώθεις στο χέρι διαφορετικά, για μένα ωραία (αυτό είναι και υποκειμενικό).
Φορτίζει ταχύτητα, οπότε λίγο το βράδυ, λίγο στο αμάξι δεν έχω αντιληφθεί μικρή διάρκεια, αλλά δεν είμαι και super heavy user.
Μου έχει πέσει και κάτω αρκετές εως ψιλοπολλές φορές (χωρίς την όντως πανεμορφη θήκη αλλά μόνο με προστατευτική μεβράνη) και δοξα τω Θεω, όλα καλά, λειτουργεί, no problem (κάτι χαζογρατζουνιές μόνο στην πλάτη).
Συμπέρασμα: Αν χρειαστεί να πάρω άλλο, πάλι motorola θα πάρω!
στην αρχή όλα καλά είχα πάθει πλάκα με το κινητό μετά από ένα διάστημα 1.5 μήνα ξεκίνησαν τα προβλήματα κυρίως με εφαρμογές πχ Facebook είχε θέμα από την αρχή αργούσε να φορτώσει message χρειάζεται να το ανοίξω 2 φορές για να φορτώσει μυνήματα μόνο με το Google δεν έχω θέμα με όλες ιδικά και με tiktok έχει θέμα με την φορτώσει μυνηματον κάτι που με το Samsung s10 δεν είχα κανένα από αυτά τα προβλήματα.Για μπαταρία και Bluetooth δεν έχω παράπονο όπως και με οθόνη πχ φωτεινότητα η ανάλυση
Αγόρασα αυτό το τηλέφωνο τον Ιανουάριο του 2024 και μετά από περίπου 6 μήνες έχω απογοητευτεί παντελώς.
1. Μπαταρία με μέτρια χρήση (1ωρα περίπου σε κλήση καμία 6-7 μέιλ και κάνα δίωρο σε βαϊμπερ μυνήματα κλπ και μερικές δουλειές στο browser) βγάζει 15-16 μετο ζόρι.
2. πολύ αργό και με πολλά κολλήματα.
3. κλήσεις πολύ μέτριες.
4. εφαρμογές που συνεχώς κρασαρουν.
5. Δεν αξίζει ούτε στα 200€ γτ υπάρχουν εξαιρετικές επιλογές σε αυτά τα χρήματα συγκριτικά με αυτό το τηλέφωνο.
6. το bluetooth έχει από τις χειρότερες συνδεσιμότητες που έχω βιώσει πολύ απλά χάνει συνέχεια το σήμα και ακόμα και όταν συνδέεται δεν είναι σταθερή η σύνδεση!!!
Να σημειωθεί ότι μου έχει πέσει δύο φορές από τα χέρια αλλά και πάλι με τη θήκη που έχω βάλει δεν παίζει να έχει πάθει κάτι.
Δεν ξέρω αν κάποιοι το αγόρασαν κάτω και από 300 ευρώ, εγώ το πήρα στα 350 και είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος. Συγκεκριμένα, προερχόμενος από xiaomi mi 10 lite με επίσης oled οθόνη και θεωρώντας το "value for money" (το xiaomi), καταλήγω πως και λόγω των ετών που πέρασαν, το motorola είναι πολύ πιο γρήγορο, πολύ πιο σταθερό, θα πω και εγώ πως δείχνει premium συσκευή, καλή σύνδεση με όλα, τεράστιος αποθηκευτικός χώρος, με 5g αληθινό, κα΄λή κάμερα, , νορμαλ μπαταρία, το edge του δίνει την αίσθηση του διαφορετικού που όμως δεν δημιουργεί δυσλειτουργία στην επαφή.. γενικά πολύ καλή επιλογή για αυτούς που δεν θέλουν iphone ή galaxy αλλά ούτε και xiaomi ή κάποια από τις υπόλοιπες κινέζικες εταιρείες..
το έχω 2 εβδομάδες, αρκετά τίμιο κινητό με ωραία πολύ φωτεινή οθόνη POLED 144hz όπου νιώθεις το ποσό smooth είναι.Ηχεια dolby ουσιαστικά κάνουν ότι υπόσχονται σαν όνομα,κάμερα μετρια αλλά για χρήση σοσιαλ είναι οκ.Οσο αφορά τη μπαταρία είναι 5000 χωρητικότητα όπου κρατάει άνετα 1 μέρα με πολυ βαριά χρήση θα έχεις στο τέλος της μέρας ένα 20% διαθέσιμο.Το μοναδικό μειονέκτημα οι αναβαθμίσεις και η συμβατότητα που έχει με ορισμένες εφαρμογές καθώς καθυστερούν αρκετά ειδοποίησεις σε Facebook messenger κλπ καθώς έχει ακόμα android 13.
Νομίζω ότι κλέβει εκκλησία είναι σε όλα άψογο ωραία οθόνη φωτεινή στον ήλιο ήχος από τα ηχεία αρκετά δυνατός και ποιοτικός λίγο στο μπάσο υστερεί αλλά κινητό είναι όχι ηχοσύστημα.Υπεροχο στο κράτημα στη συνομιλίες άψογο, αδιάβροχο ποιότητα για την τιμή του,υπέρ του δέοντος .Σε εμένα η αυτονομία μου βγάζει μιάμιση μέρα με νορμάλ χρήση παιχνίδια δεν παίζω.Φορτιζει τάχιστα.Προερχομαι από σαμσουνγκ και ξιαομι μεσαίας κατηγορίας και αυτό το μοτορολα τελικά είναι για πιο πάνω κατηγορία αξίζει τα ευρώ του.
Το πιο άχρηστο τηλέφωνο. Πήρα ένα εγώ και ένα η γυναίκα μου. Προβληματικό Bluetooth σύνδεση στο αυτοκίνητο με χαλιά ποιότητα ήχου , ο άλλος δεν μπορεί να σε ακούσει κάνει διακοπές ασταμάτητα. Το ίδιο και στα hands free, το ίδιο και στην ανοιχτή ακρόαση , ασταμάτητες διακοπές στον ήχο . Η μπαταρία όταν φτάνει στο 9% κλείνει ακαριαία το τηλέφωνο. Η μπαταρία κρατάει με το ζόρι 1 μέρα με κανονική χρήση. Τα προβλήματα αυτά τα ίδια τα έχει και το κινητό της γυναίκας μου. Δύο στα δύο!!!
Update 16 2026: Δυόμισι χρόνια καθημερινής χρησης και δουλεύει ρολοι. Εξαιρετικά γρηγορο.
Οι κατασκευαστές έκαναν εξαιρετική δουλειά.
Αριστη συσκευή από κάθε άποψη- οθόνη, μπαταρια, φωτο, video, ηχος, συνδεσιμότητα, σημα, αισθητήρες, φορτιση, μεγεθος, βαρος. 2ο συνεχόμενο motorola που χρησιμοποιώ και ειναι εξαιρετικό. Ειδικά για τα 250 ευρώ που έδωσα τον Νοέμβριο του 2023, το κινητο ειναι πραγματικά μια απίστευτα καλή αγορά.
Ένα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του είναι το optimised charging. Ενώ τις ώρες που είσαι ξύπνιος- και το βάλεις να φορτίσει-η πλήρης φόρτιση διαρκεί πολύ λίγο, τις ώρες που κοιμάσαι θα φορτίσει πιο αργα. Αν πχ καταλάβει ότι κοιμάσαι συνήθως μετά τα μεσάνυχτα και ξυπνάς στις 9, σε περίπτωση που το βάλεις για φόρτιση πριν κοιμηθείς, θα φορτίσει γρήγορα την μπαταρία μέχρι το 80 τοις εκατό και το υπόλοιπο 20 θα το φορτίσει πολύ αργά μέχρι τις 9 το πρωί. Έτσι δεν γίνεται overcharge. Δεν εχει παρουσιάσει κανενα απολύτως πρόβλημα.
Το face unlock λειτουργει ταχύτατα ακόμα και σε συνθήκες χαμηλου φωτισμου και το ίδιο και όλα τα gestures για γρηγορη ενεργοποίηση καμερας, φακου κλπ
Ενημερωνεται τακτικά
Εχει μακράν το πιο ευχρηστο μέγεθος από όλα τα κινητα που εχω εχω χρησιμοποιήσει.
Η καλύτερη αγορά που έχω κάνει σε κινητό από κάθε άποψη.
Πολύ δυνατό κινητό. Γρήγορο, με φοβερή οθόνη και καταπληκτικές φωτογραφίες και βίντεο! Παίζει και παιχνίδια πολύ γρήγορα. Έρχομαι από Xiaomi Redmi note 7 και μιλάμε για μέρα με τη νύχτα το upgrade! Η μπαταρία του επίσης πολύ καλή αλλά η φόρτιση που έχει τα σπάει. Το βάζω να φορτίσει μερικά λεπτά όσο ετοιμάζομαι για έξω και το παίρνω σχεδόν γεμάτο σε 5-10 λεπτά! Το έχω ήδη δύο εβδομάδες και είμαι πολύ ικανοποιημένος μέχρι στιγμής. Στα €330 που το βρήκα, αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω!
Το έχω από τον Οκτώβρη 2023 και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Πιστεύω είναι value for money για την κατηγορία του. Προφανώς μη περιμένετε κάμερα ποιότητας IPhone ή Pixel. Πολύ γρήγορο όμως μέχρι τώρα σε ανταπόκριση. Εκτιμώ επίσης πάρα πολύ το τελείως καθαρό android UI της Motorola. Όχι έξτρα themes και bloatware όπως άλλες εταιρείες (cough Xiaomi cough).
Α επίσης το έχω ρίξει πόσες φορές στο πάτωμα από το κρεβάτι ή το γραφείο και δεν έχει πάθει τίποτα (ίσως να είμαι και τυχερός αλλά κάτι δείχνει και αυτό ως ένα βαθμό). Έχει και πολλά ωραία features όπως gestures για να κάνεις πολλά διαφορετικά πράγματα πιο γρήγορα.
Η μπαταρία του είναι σούπερ και επίσης πώς φορτίζει τόσο αστραπιαία, κάθε φορά με εντυπωσιάζει τόσο καιρό μετά.
Φτου να μη το ματιάξω μέχρι τώρα.
Έχοντας στην κατοχή από τον Δεκέμβριο του 2020 ένα Huawei P Smart 2021, έψαχνα να το αντικαταστήσω από καιρό... ήταν ταλαιπωρία χωρίς Google services.Βρηκα αυτό το Motorola στα 250ε εκθεσιακό, πραγματικά για αυτά τα λεφτά εξαιρετικό κινητό! Το έχω κοντά 2 εβδομάδες,δεν έχω κάποιο παραπάνω για όλες του τις λειτουργίες. Στην αρχή ένα μικρό θέμα είχα με τον ήχο... αλλά ψάχνοντας στις ρυθμίσεις, προσβασιμότητα και προσαρμογή ήχου, πέτυχα ένα τελείως καλύτερο ήχο στις ρυθμίσεις που ανέβασα σε screenshot. Κατά τα άλλα.. φορτιστής τελείως το φορτίζει πολύ γρήγορα μέσα σε ένα 20 λεπτό είναι σχεδόν γεμάτο από 20%, κάμερα καλή σε όλες τις συνθήκες. Ελπίζω να με βγάλει και αυτό 2 με 3 χρόνια.
Πανέμορφο, γρήγορο και value for money!
Η οθόνη του τέλεια, η φόρτιση φοβερά γρήγορη και η κάμερα για αυτά τα λεφτά είναι εξωπραγματική...ειδικά στις βραδινές φωτογραφίες που άλλα κινητά αυτής της κατηγορίας δεν τα πάνε καθόλου καλά.
Το μόνο μείον για εμένα δεν είναι η μπαταρία που μια χαρά αρκετή μου φαίνεται αλλά η έλλειψη υποδοχής κάρτας sd. Όλα σώζονται με αποθήκευση στο cloud όμως...
Πάρτε το με κλειστά τα μάτια, δεν έχει ανταγωνιστή σε αυτά τα λεφτά!
Καταρχάς είναι ένα πολύ όμορφο κινητό λεπτό βολικό στο χέρι ελαφρύ δουλεύει πολύ ωραία χωρίς κολλήματα παρόλο που έχει MediaTek ..Η οθόνη είναι εξαιρετική για αυτό και αδειάζει την μπαταρία γρήγορα... ικανοποιητικές και οι φωτογραφίες και τα βίντεο...
Το κινητο για τα χρήματα του είναι εξαιρετικό σε οθόνη και ήχο...τώρα για την μπαταρία θα την ήθελα λίγο καλύτερη αλλά για αυτή την ανάλυση οθόνης λογικό να τρώει λίγο παραπάνω μπαταρία!!!Ήχος πολύ καλός δεν παραμορφώνει το κινητο!!! φωτογραφίες αρκετά καλές!!!μέγεθος κινητού τέλειο μπορώ να πω ότι δείχνει κινητό άνω τον 600 ευρώ...έφυγα μετά από χρόνια κάτοχος Xiaomi και μπορώ να πω η Motorola έκανε εξαιρετική δουλειά μπαίνοντας δυναμικά στην αγορά!!!Αξίζει και με το παραπάνω το κινητο δεν κολλάει πουθενά δοκιμασμένο!!!!
Το κινητό πραγματικά τα σπάει,από που να αρχίσεις, εκπληκτική οθόνη με πολύ καλή φωτεινότητα,το κινητό σκρολαρει σαν καυτό μαχαίρι πάνω σε βούτυρο,έπαθα πλάκα με τις φωτογραφίες και το βίντεο,ο ήχος πολύ καλός και τα ηχεία δυνατά,δεν παίζω παιχνίδια και δεν έχω γνώμη,δεν έχω βρει κάτι αρνητικό ίσως η μπαταρία να την περίμενα ελάχιστα πιο καλή αλλά η αστραπιαία φόρτιση ξεπερνά και αυτό το πρόβλημα,
Η μπαταρία όντως δεν κρατάει πολύ ανάλογα πάντοτε με τη χρήση. αλλά δεν είναι και τόσο μεγάλο πρόβλημα αυτό αφού φορτίζει πολύ γρήγορα. Το δοκίμασα underwater....δεν είχα ήχο για κάνα 2ωρο μέχρι να στεγνώσουν τα ηχεία Δεν το προτείνω για κάτω απο το νερό άσε που αν δεν είναι κλειδωμένο ανοίγει η μία εφαρμογή μετά την άλλη λόγω του νερού. Ο ήχος καλός αν και τον περίμενα ακόμα καλύτερο. Τέλος, δεν υπάρχουν προεγκατεστημένες εφαρμογές για την εκκαθάριση μνήμης κλπ. Δεν είναι φτηνό τηλέφωνο στα 400 ευρώ όταν το πήρα εγώ, το περίμενα λίγο καλύτερο, είναι και στενό , θα προτιμούσα τελικά ένα με λίγο μεγαλύτερη οθόνη. Πάντως είναι πολύ όμορφο και στα παιχνίδια επίσης άριστο. Κλήσεις πολύ καλές και wifi επίσης πολύ δυνατό. Γενικότερα όπως όλα τα motorola είναι πολύ ευαίσθητο και όλα όσα είχα και στο παρελθόν παρουσίασαν κάποιο πρόβλημα, είτε με την μπαταρία τους είτε με τα ηχεία τους ή το μικρόφωνο, πάντα βγάζουν προβλήματα. Το συγκεκριμένο παρουσίασε διάφορα θεματάκια και πήρα το Thinkphone που κι αυτό παρουσίασε πρόβλημα με το μικρόφωνο και δεν με ακούγανε , ενώ με το πρώτο πεσιματάκι ( λιγότερο από μισό μέτρο) ράγισε η οθόνη (έλεος!).
φίλοι μου το έχω εδώ και μια βδομάδα ,προέρχομαι από pocox3 pro και είμαι πολύ ευχαριστημένος και από το Motorola .
Κοντεύω τα τρία χρόνια χρήσης. Το κινητό πάει πιο γρήγορα από ποτέ. Δεν κολλάει πουθενά. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο ( δεν είμαι ο πλέον ειδικός) Είναι πολύ ελαφρύ, λεπτό. Θήκη απαραίτητη. Όχι αυτή που το συνοδεύει. Καλύτερα σιλικόνης. Επίσης φορτίζει ταχύτητα. Έρχονται ακόμα αναβαθμίσεις ασφαλείας.
Value for money επιλογή και με το παραπάνω, ειδικά για όταν πρωτοεμφανίστηκε, αλλά κρατάει πολύ καλά μέχρι σήμερα χωρίς να υστερεί. Με τις προσφορές που υπάρχουν σήμερα, θα μπορούσε κάποιος που ενδιαφέρεται να κοιτάξει και κάτι νεότερο (όπως edge 50 neo, edge 50 fusion, edge 60 fusion) για upgrade.
έχω την συσκευή από το 2023,απόλυτα ευχαριστημένος σε όλα του..αντέχει τα πάντα μέχρι και στο πλυντήριο ρούχων μπήκε κατά λαθος και μέχρι να το πάρω χαμπάρι έκανε κανονική πλύση για μισή ώρα χωρίς να πάθει απολύτως τίποτα! θα το ξανά έπαιρνα ανετα
Έχω στην κατοχή μου το συγκεκριμένο τηλέφωνο εδώ και δύο συν χρόνια...πριν περίπου έναν μήνα το ξανά αγόρασα για λογαριασμό της συζύγου μου ... πάρα πολύ καλό και τίμιο κινητό...πολύ καλύτερο από άλλα στην διπλάσια τιμή.
polu kalo kinito twra exei pesei h timh t sta 220 aksizei polu to mono arnhtiko einai h kamera alla se auta ta leuta einai poly kalo kai grhgoro ena zrono t eixa dn kolise pouthena