Από άποψη συστατικών, δεν υπάρχει καλύτερο. Το επέλεξα γιατί ανάρρωνα από μία μόλυνση σε νύχι και μετα τη θεραπεία πήρα breathable μανό για να αναπνέει και να είμαι σίγουρη πως εάν υπαρχει υπόλλειμα που δεν φαίνεται, δεν θα 'κλειστεί' όπως με regular μανό. Αλλά και γενικώς είναι πολύ πιο υγιεινό και θρεπτικό για τα νύχια. Το βουρτσάκι είναι τέλειο, μακρύ, λεπτό και κυρτό για να φτάνει σε κάθε γωνία χωρίς mess. Επίσης έχει αρκετό προϊόν το μπουκαλάκι και είναι κυριολεκτικά μέχρι πάνω γεμάτο. Δυστυχώς όμως δεν στεγνώνει τελείως ποτέ, είναι ακόμα και μετά από μέρες κάπως gummy. Μάλλον αυτό είναι το trade-off για το breathability. Επίσης, δεν είναι πολύ ανθεκτικό ειδικά σε επαφή με νερό, πόσο μάλλον με πιο σκληρές δουλειές. Ίσως ένα topper να βοηθούσε, αλλά δεν έχω βρει διαθέσιμο breathable στην Ελλάδα (τα συγκεκριμένα υποτίθεται είναι base+color+top coat all in one, αλλά δεν έχουν αντοχή και διάρκεια στην πραγματικότητα). Τέλος, δεν είναι αρκετά opaque, τουλάχιστον τα ανοιχτά χρώματα που πήρα εγώ (greatful heart & mind, body, spirit). Χρειάστηκε να περάσω 3 στρώσεις για να μην κάνει 'νερά'. Δε γνωρίζω αν τα πιο σκούρα είναι καλύτερα.