Παράγγειλα δύο ίδια παντελόνια με μία παραγγελία. Ίδιος κωδικός και ίδιο μέγεθος. Παρέλαβα δύο διαφορετικά brand (αυτό μου είναι αδιάφορο) και δυστυχώς δύο διαφορετικά παντελόνια σε μέγεθος. Ενώ και τα δύο παντελόνια έλεγαν ότι είναι το νούμερο που έκανα παραγγελία, δυστυχώς, δεν ήταν. Το ένα ήταν μικρότερο από το άλλο. Διαφορετικό brand, διαφορετική φόρμα και μέγεθος.
Και εδώ έρχεται το θέμα γιατί στάθηκα άτυχος και δεν μπορώ πλέον να τα επιστρέψω. Δοκίμασα το ένα από τα δύο, μου έκανε μια χαρά, το σημάδεψα και το έστειλα για κόντημα μαζί με το άλλο (το δεύτερο δεν το φόρεσα γιατί είχα παραγγείλει δύο ίδια).
Μόλις έγινε το κόντημα φόρεσα για δοκιμή, για να δω το μήκος, αυτό που είναι μικρότερο από τα δύο και δεν μου κάνει και εκεί το κατάλαβα. Τώρα... Τώρα τέλος...
Το λάθος αφορά ξεκάθαρα το κατάστημα γιατί αν είχαν βάλει μέσα στο δέμα δύο ίδια προιόντα, αυτό δεν θα είχε συμβεί. Ή θα ήταν το σωστό μέγεθος, ή όχι.
Θα πει κάποιος, φτηνό τζιν είναι, τι περιμένεις. Το ξέρω, για δουλειά το θέλω, το παντελόνι μια χαρά είναι για τα λεφτά του αλλά τώρα το ένα πήγε στην άκρη.