Απολαύστε περιεχόμενο με εξαιρετική ευκρίνεια. Με οθόνη 6,7 ιντσών FHD+, τα αγαπημένα σας περιεχόμενα και παιχνίδια γίνονται καθηλωτικά, με ζωντανή ποιότητα εικόνας.
Έχει δαχτυλικο αποτυπομα
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Απολαύστε περιεχόμενο με εξαιρετική ευκρίνεια. Με οθόνη 6,7 ιντσών FHD+, τα αγαπημένα σας περιεχόμενα και παιχνίδια γίνονται καθηλωτικά, με ζωντανή ποιότητα εικόνας.
Η ασφάλειά σας ελέγχεται από τον πλευρικό αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων στο πλάι του smartphone που είναι προσβάσιμος μόνο με το δακτυλικό σας αποτύπωμα.
Βρίσκεται εδώ για όταν τη χρειάζεστε. Η υποδοχή ακουστικών 3,5mm είναι μια απλή λύση, πάντα έτοιμη να δεχτεί ένα αξιόπιστο ζευγάρι ακουστικών.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Επιβεβαιωμένη αγορά
everything perfect
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
το πηρα για δευτερο για να εχω καποια social media που διαχειριζομαι ....κολλαει και καθυστερει τραγικα σε insta , fb , youtube.....δε θα το αγοραζα ξανα
Πολύ καλό στην κατηγορία του, αλλά πλέον με τα ίδια λεφτά παίρνεις το ενός έτους νεότερο Samsung A16 4G που έχει Super Amoled 90Hz οθόνη και διπλή (128G) χωρητικότητα. Το θέμα είναι ότι πριν κάποια χρόνια θα έπρεπε να πληρώσεις διπλά ως τρίδιπλα για κινητό με τέτοια χαρακτηριστικά. Επίσης, όταν πάνω από το 90% του χρόνου σου είσαι συνδεδεμένος σε wi-fi σε σπίτι ή γραφείο (άσε που δεν είναι τρομερές οι καλύψεις 5G μέχρι στιγμής όταν π.χ. είσαι σε διακοπές), είναι ανούσιο να απαιτείς αυτή τη στιγμή ένα τηλέφωνο 5G. Δεν θα υπάρξει καθημερινή δουλειά που να ζοριστείς να κάνεις με τη μνήμη και τους επεξεργαστές του A05s, φωτογραφίες και βίντεο εξαιρετικά βγάζει, NFC διαθέτει, μέχρι και 3,5mm jack για ακουστικά, ενώ αν ήσουν από εκείνους που παίρνει νόημα η ύπαρξή τους αγοράζοντας κινητό με 1 και 2 μισθούς, δε θα διάβαζες τώρα κριτική για το συγκεκριμένο.
Πολύ καλή μπαταρία και γενικότερα έξυπνες λειτουργίες συστήματος αλλά δυστυχώς έχει πολλά αρνητικά. Πολύ κακή ποιότητα βίντεο σε ήχο και εικόνα πχ σε λαηβ μουσική δεν ακούγεται κυριολεκτικά τίποτα, το κινητό σέρνετε - κολλάει σε σημείο που αν έχεις google maps και Spotify ανοιχτό σου βγάζει ειδοποίηση υπερθέρμανσης συσκευής όπου σου κλείνει όλες τις εφαρμογές και δεν μπορείς να πάρεις ούτε τηλέφωνο. Μου έχει τύχει σε οδήγηση να το κάνει αυτό αρκετές φορές και κυριολεκτικά να μην έχω πρόσβαση στα maps μεχρι να κρυώσει. Τραβάει γενικά πολλά κολλήματα όταν έχεις πάνω απο μια εφαρμογή ανοιχτή.
Οκ θα μου πείτε είναι 100€ κινητό αλλά σε άλλα παρόμοιας τιμής πχ Xiaomi δεν υπάρχουν τόσο έντονα αυτά τα προβλήματα.
Αν το θες μονο για κλήσεις, να μπαίνεις κάνα Facebook και να τραβάς καμιά φωτογραφία υποθέτω καλό είναι αλλά μέχρι εκεί.
Αγοράστηκε για τον θείο μου που δεν κάνει ιδιαίτερη χρήση και του κρατάει μέχρι και 2 βδομαδες χωρίς να το φορτίσει. Θεωρώ κάποιος που θέλει καθημερινή χρήση θα πάει σε άλλες επιλογές
100 ευρώ αλλά κολαει και στα βασικά . Βάλτε 30 ευρώ παραπάνω και πάρτε κάτι αλλο, αυτο ειναι πεταμενα λευτα.
Μεγάλη πατάτα. Σε τίποτα δεν είναι καλό. 100 ευρώ μεν, αλλά πολύ κακό. Κολλάει, ζεστενεται πολύ, η μπαταρία για λίγες ώρες χρήσης. Τελευταίο κινητό του 100ρικου, που αγόρασα. Άλλαξα πολλά σε δύο-τρια χρόνια, των 100 ευρώ πάνω κάτω. Εφτά κινητά κι όλα ήταν σπαζαρχι...
Πάμε για κινητό στα 200-300 ευρώ στο εξής.
Ένα αστέρι και αυτό πολυ του ειναι κολλάει περισσότερο και απο το πρώτο κινητό που είχα στην κατοχή μου το 2001 ένα nokia 3310
το εχουμε 2μηνες περιπου.το πήρα για τη μητέρα μου και νμζ ειναι μια χαρα για τα λεφτά του,για ελαφριά χρήση. οτι πληρώνεις παίρνεις!
Κανονικά ειναι 3,5 αστέρια αλλα δυστυχώς δεν με αφήνει να βάλω λοιπόν το κινητό εχει τα καλα του εχει και τα κακά του
Θετικά:Εχει ωραια χρώματα ή οθονη καλο ηχειο δυνατη φωτεινότητα καλη μπαταρία με μέτρια Χρήση βέβαια
Αρνητικά:1 Εχει μέτρια καμερα και μπρος και selfie επίσης αμα θες να βγάλεις φωτογραφία την νύχτα και βάλεις την επιλογή νύχτα στην κάμερα δεν θα δεις καμια τεράστια διαφορά ελαφρώς πιο φωτεινός ο ουρανός. 2 ειναι αρκετα αδύναμο σμα θες να παίξεις κάποιο νεο παιχνίδι επίσης μην περιμένεις γρήγορη ταχύτητα απο ενα κινητο το 120€. 3 το κινητο τον πρώτο μήνα μου χάλασε η μπαταρία δεν ξέρω αν το κάνει και σε εσάς. 4 η οθόνη μου τουλάχιστον δρν μπορεί να παίξει ενα βίντεο καλα δηλαδή κολλάει και μένει πισω και πρέπει να πατήσω για λίγο pause στο βίντεο για να ξεκολλήσει ας το πω έτσι
Συμπέρασμα: Το κινητο ειναι για απλή χρήση και οχι για παιχνίδια και αλλα ειναι για τηλέφωνο για ινσταγκραμ τικ τοκ κλπ αν το θες για παιχνίδια πάνε σε ενα άλλο με καλύτερο επεξεργαστή οτι δίνεις παίρνεις
Αγόρασα το συγκεκριμένο κινητό έναν μήνα πριν. Για τα χρήματά του είναι πολύ τίμιο. Προορίζεται για απλή προς απαιτητική χρήση και η ανταπόκριση είναι ανάλογη με τα χαρακτηριστικά. Για κάτι πολυ πιο άμεσο και γρήγορο αναζητήστε σίγουρα παραπάνω απο 6GB RAM.
Για τα χρήματα του είναι μια πολυ καλη επιλογή. Νταξ μην περιμένετε να κάνει παπάδες αλλά για έναν χρήστη που μιλάει αρκετές ώρες την ημέρα, κάνει web χρήση και ακούει μουσική ειναι μια χαρά.
Για 100 ευρώ ειναι καλό. Από τα φθηνότερα μ αυτά τα χαρακτηριστικά. Για όσους έχουν απαιτήσεις για φωτογραφίες, παιχνιδια και μπαταρία δεν κανει. Τελευταίο φτηνιάρικο κινητό που αγοράζω. Με 50-100 ευρώ επιπλέον αγοράζει κανείς, πολλή καλές συσκευές, σήμερα.
Για τα λεφτά του είναι ΦΟΥΛ VFM. Οι ταχύτητες είναι πολύ ικανοποιητικές (βοηθάει και ο Snapdragon), η κάμερα εξαιρετική αν περαστεί και Gcam και η μπαταρία επίσης πολύ καλή. Τέλος, το UI της Samsung είναι πολύ όμορφο, εύχρηστο και ανώτερο από άλλων εταιριών. Γενικά το συστήνω ανεπιφύλακτα για ελαφριά χρήση.
Πρώτη φορά αγόρασα Samsung. Πολύ μέτριο κινητό. Σε σύγκριση με ένα Oppo κι ένα Vivo της ίδιας τιμής που πέρασαν από τα χέρια μου υστερεί σε πολλά. Δεν είναι και τόσο γρήγορο, ούτε κρατάει η μπαταρία του ικανοποιητικα. Η οθόνη μου αρέσει. Μεγάλο μείον η έλλειψη φορτιστη. Αγόρασα έναν που υποτίθεται ήταν γνήσιος με το λογότυπο της Samsung κι ήταν εντελώς άχρηστος. Ο δευτερος με καλώδιο μαζί, είναι καλός και φορτίζει γρήγορα χωρίς υπερθέρμανση όπως ο πρώτος. Επιπλέον 22 ευρώ χωρίς λόγο. Όλα τα άλλα κινητά που είχα είχαν δικό τους φορτιστη. Σαν να αγοράζεις αυτοκίνητο χωρίς ρόδες, ειναι αυτή η νέα μαγκιά. Τι να πει κανείς ?
πολύ καλό αλλά ζεστενεται πολύ γρήγορα.Επισης πολύ ευαίσθητο.... σέ ένα χρόνο 2 φορές στην αντιπροσωπεία για αλλαγή πλακέτας καί κουμπιού κεντρικού.... κατά τά άλλα πάει σφαίρα.... θά τό ξαναεπαιρνα ξέροντας ότι υπάρχει σοβαρό καί αξιόπιστο σέρβις...
Εξαιρετικό για απλή χρήση όπως facebook,viber και internet. Δεν κολλάει εύκολα και η κάμερα του είναι πολύτίμια για τα χρήματα του
Μόλις το έλαβα! Σούπερ δυνατό γρήγορο και σύντομη φόρτιση είτε με καλώδιο είτε power bank το αποτέλεσμα ειναι οτι είναι πολύ δυνατό ως κινητό και γρήγορο Για την κατηγορία του! Η μπαταρία του ανθεκτική κρατάει και τρεις ημέρες βέβαια εξαρτάται από θέμα ίντερνετ και χρήσης! Έχω και iphone 12 pro max , καμία σχέση με την ταχύτητα του κινητού βέβαια θα ήθελα λίγο πιο βελτίωση στην κάμερα πιο φωτεινότητα στην κοντινή λήψη και στα ζουμ. Κατά τα άλλα vlm κινητό για τα χρήματα του που έχει και NFC!!! Απλά τέλειο!!!
Με 100 ευρώ δεν είναι να περιμένει κανείς κάτι περισσότερο. Το μεγαλύτερο πρόβλημα του η μη ύπαρξη φορτιστή. Δεν αγοράζω ξανά κινητό που δεν έχει δικό του φορτιστή και καλώδιο. Αυτό που μ αρέσει περισσότερο στο συγκεκριμένο κινητό είναι η οθόνη του. Η ανάλυση και το μέγεθος της. Επίσης η δυνατότητα να ελαφρύνει το μενού διώχνοντας πολλές άχρηστες εφαρμογές. Ειδωμεν για αντοχή. Αν βγάλει δύο χρόνια θα είμαι ευχαριστημένος, για κινητό αυτής της τιμής.
Πήρα τρία κινητά για την οικογένεια μου. Και τα τρία μου βγήκαν καλά. Έχει περάσει περίπου ένας μήνας και έχω να πω ότι για τα λεφτά του ήταν καλή αγορά! Τα αρνητικά που μπορώ να βρω είναι ότι είναι λίγο αργό όταν χρησιμοποιούν το ίντερνετ και ότι δεν παρέχονταν φορτιστής μαζί με το κινητό.
Το μόνο θετικό είναι η μπαταρία του..το έχω 4 μήνες και χάλασε το ακουστικό χωρίς να έχει πέσει κάτω ούτε να πέσει τίποτα πάνω του
Πολύ καλο κινητό σχέση τιμής, αλλά πρέπει να περιμένετε λίγο χαμηλότερη ποιότητα. Επίσης πολλές φορές σταματάει να λειτουργεί η κάμερα που είναι μεγάλο θέμα δεν μπορώ να ανοίξω την κάμερα ακόμα και αν πειράξω τη ρυθμίσεις. Κάποιες φορές κολλάει αλλά είναι πολύ ευχάριστο κινητό.
Πολύ καλο κινητό σχέση τιμής, αλλά πρέπει να περιμένετε λίγο χαμηλότερη ποιότητα. Επίσης πολλές φορές σταματάει να λειτουργεί η κάμερα που είναι μεγάλο θέμα δεν μπορώ να ανοίξω την κάμερα ακόμα και αν πειράξω τη ρυθμίσεις. Κάποιες φορές κολλάει αλλά είναι πολύ ευχάριστο κινητό.
Το εχω 1 εβδομαδα στα χερια μου,δειχνει ποιοτικο,αγοραστηκε στα 98,99 ευρο.Εχει προστασια φορτισης στο 80%,5000MΑh,η μπαταρια.σε σχεση με το HUAWEI P SMART Z που ειχα 5 χρονια του samsung πεφτει πιο γρηγορα το ποσοστο της μπαταριας του.Εχει λειτουργια υπνου στην οποια το κινητο μπαινει σε αθορυβη λειτουργια οσες ωρες και ημερες θελει ο χρηστης.Προς το παρον αυτοματη ενεργοποιηση-απενεργοποιηση δεν βρηκα να εχει οπως το HUAWEI P SMART Z. Η καμερα του ειναι καλη για φωτογραφιες,Ο φορτιστης 25w ειναι εξτρα,και ακουστικα δεν εχει στην συσκευασια.(το HUAWEI P SMART Z ειχε...)Συμπερασμα μειον 1 αστερι για την μπαταρια που πεφετει πιο γρηγορα και για τα ακουστικα που λειπουν απο την συσκευασια.Αν εχετε καλωδιο φορτισης TYPE C απο την μια πλευρα τοτε ο εξτρα φορτιστης 25w ειναι περιττο να αγοραστει αν δεν βιαζεστε να φορτιστει το τηλ.Αυτα προς το παρον,θα επανελθω αμα χρειαστει.Update....ο αισθητηρας δακτυλικου αποτυποματος στο πλαι δεν πιανει ολες τις φορες λογω μικρου μεγεθους του...Η αναγνωριση προσωπου ειναι ακριβης 100%..Το ΙU Αναβαθμιστηκε και τωρα η προστασια φορτισης μπαταριας ξεκιναει απο το 95%...Βγαζει ωραιες φωτο και τα βιντεο του ειναι ωραια με ζωντανα χρωμαρα.Ερχεται με καλωδιο φορτισης type c και απο τις 2 πλευρες του στην συσκευασια.
Για τα χρηματα που αγοραστηκε,ειναι ενα καλο προιον.Εχει καλη ποιοτητα κατασκευης,παρολο που ειναι ολο πλαστικο.Ενα αρνητικο που παρατηρησα,ειναι το γεγονος,οτι κατα την περιηγηση ιστοσελιδων,παρουσιαζει καποια κοληματα,ισως λογω των 4 giga μνημης ram που διαθετει.
Το πήρα στην πεθερά μου που ήθελε μόνο Samsung κινητό. Αρκετά γρήγορο και απλό στη λειτουργία του. Δεν περίμενα να βρω Samsung σε αυτά τα χρήματα που να μη σέρνεται. Το συγκεκριμένο είναι εξαιρετικό σε απλές λειτουργίες facebook, viber κτλ
Στον ένα μήνα χρήσης, το βρίσκω εξαιρετικό. Ειδικά για τα χρήματα που κοστίζει. Στην καθημερινή χρήση που κάνω για κλήσεις, messengers, email, internet κτλ λειτουργεί τέλεια και είναι γρήγορο. Μπαταρία επίσης μια χαρά. VFM
Το τηλέφωνο το αγόρασα για την μητέρα μου που κάνει καθημερινές χρήσεις όπως fb,messenger,viber κτλπ. Αξίζει τα χρήματα του για μια απλή χρήση.
everything perfect
το πηρα για δευτερο για να εχω καποια social media που διαχειριζομαι ....κολλαει και καθυστερει τραγικα σε insta , fb , youtube.....δε θα το αγοραζα ξανα
Πολύ καλό στην κατηγορία του, αλλά πλέον με τα ίδια λεφτά παίρνεις το ενός έτους νεότερο Samsung A16 4G που έχει Super Amoled 90Hz οθόνη και διπλή (128G) χωρητικότητα. Το θέμα είναι ότι πριν κάποια χρόνια θα έπρεπε να πληρώσεις διπλά ως τρίδιπλα για κινητό με τέτοια χαρακτηριστικά. Επίσης, όταν πάνω από το 90% του χρόνου σου είσαι συνδεδεμένος σε wi-fi σε σπίτι ή γραφείο (άσε που δεν είναι τρομερές οι καλύψεις 5G μέχρι στιγμής όταν π.χ. είσαι σε διακοπές), είναι ανούσιο να απαιτείς αυτή τη στιγμή ένα τηλέφωνο 5G. Δεν θα υπάρξει καθημερινή δουλειά που να ζοριστείς να κάνεις με τη μνήμη και τους επεξεργαστές του A05s, φωτογραφίες και βίντεο εξαιρετικά βγάζει, NFC διαθέτει, μέχρι και 3,5mm jack για ακουστικά, ενώ αν ήσουν από εκείνους που παίρνει νόημα η ύπαρξή τους αγοράζοντας κινητό με 1 και 2 μισθούς, δε θα διάβαζες τώρα κριτική για το συγκεκριμένο.
705 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Απολαύστε περιεχόμενο με εξαιρετική ευκρίνεια. Με οθόνη 6,7 ιντσών FHD+, τα αγαπημένα σας περιεχόμενα και παιχνίδια γίνονται καθηλωτικά, με ζωντανή ποιότητα εικόνας.
Η ασφάλειά σας ελέγχεται από τον πλευρικό αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων στο πλάι του smartphone που είναι προσβάσιμος μόνο με το δακτυλικό σας αποτύπωμα.
Βρίσκεται εδώ για όταν τη χρειάζεστε. Η υποδοχή ακουστικών 3,5mm είναι μια απλή λύση, πάντα έτοιμη να δεχτεί ένα αξιόπιστο ζευγάρι ακουστικών.
Επιβεβαιωμένη αγορά
everything perfect
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
το πηρα για δευτερο για να εχω καποια social media που διαχειριζομαι ....κολλαει και καθυστερει τραγικα σε insta , fb , youtube.....δε θα το αγοραζα ξανα
Πολύ καλό στην κατηγορία του, αλλά πλέον με τα ίδια λεφτά παίρνεις το ενός έτους νεότερο Samsung A16 4G που έχει Super Amoled 90Hz οθόνη και διπλή (128G) χωρητικότητα. Το θέμα είναι ότι πριν κάποια χρόνια θα έπρεπε να πληρώσεις διπλά ως τρίδιπλα για κινητό με τέτοια χαρακτηριστικά. Επίσης, όταν πάνω από το 90% του χρόνου σου είσαι συνδεδεμένος σε wi-fi σε σπίτι ή γραφείο (άσε που δεν είναι τρομερές οι καλύψεις 5G μέχρι στιγμής όταν π.χ. είσαι σε διακοπές), είναι ανούσιο να απαιτείς αυτή τη στιγμή ένα τηλέφωνο 5G. Δεν θα υπάρξει καθημερινή δουλειά που να ζοριστείς να κάνεις με τη μνήμη και τους επεξεργαστές του A05s, φωτογραφίες και βίντεο εξαιρετικά βγάζει, NFC διαθέτει, μέχρι και 3,5mm jack για ακουστικά, ενώ αν ήσουν από εκείνους που παίρνει νόημα η ύπαρξή τους αγοράζοντας κινητό με 1 και 2 μισθούς, δε θα διάβαζες τώρα κριτική για το συγκεκριμένο.
Πολύ καλή μπαταρία και γενικότερα έξυπνες λειτουργίες συστήματος αλλά δυστυχώς έχει πολλά αρνητικά. Πολύ κακή ποιότητα βίντεο σε ήχο και εικόνα πχ σε λαηβ μουσική δεν ακούγεται κυριολεκτικά τίποτα, το κινητό σέρνετε - κολλάει σε σημείο που αν έχεις google maps και Spotify ανοιχτό σου βγάζει ειδοποίηση υπερθέρμανσης συσκευής όπου σου κλείνει όλες τις εφαρμογές και δεν μπορείς να πάρεις ούτε τηλέφωνο. Μου έχει τύχει σε οδήγηση να το κάνει αυτό αρκετές φορές και κυριολεκτικά να μην έχω πρόσβαση στα maps μεχρι να κρυώσει. Τραβάει γενικά πολλά κολλήματα όταν έχεις πάνω απο μια εφαρμογή ανοιχτή.
Οκ θα μου πείτε είναι 100€ κινητό αλλά σε άλλα παρόμοιας τιμής πχ Xiaomi δεν υπάρχουν τόσο έντονα αυτά τα προβλήματα.
Αν το θες μονο για κλήσεις, να μπαίνεις κάνα Facebook και να τραβάς καμιά φωτογραφία υποθέτω καλό είναι αλλά μέχρι εκεί.
Αγοράστηκε για τον θείο μου που δεν κάνει ιδιαίτερη χρήση και του κρατάει μέχρι και 2 βδομαδες χωρίς να το φορτίσει. Θεωρώ κάποιος που θέλει καθημερινή χρήση θα πάει σε άλλες επιλογές
100 ευρώ αλλά κολαει και στα βασικά . Βάλτε 30 ευρώ παραπάνω και πάρτε κάτι αλλο, αυτο ειναι πεταμενα λευτα.
Μεγάλη πατάτα. Σε τίποτα δεν είναι καλό. 100 ευρώ μεν, αλλά πολύ κακό. Κολλάει, ζεστενεται πολύ, η μπαταρία για λίγες ώρες χρήσης. Τελευταίο κινητό του 100ρικου, που αγόρασα. Άλλαξα πολλά σε δύο-τρια χρόνια, των 100 ευρώ πάνω κάτω. Εφτά κινητά κι όλα ήταν σπαζαρχι...
Πάμε για κινητό στα 200-300 ευρώ στο εξής.
Ένα αστέρι και αυτό πολυ του ειναι κολλάει περισσότερο και απο το πρώτο κινητό που είχα στην κατοχή μου το 2001 ένα nokia 3310
το εχουμε 2μηνες περιπου.το πήρα για τη μητέρα μου και νμζ ειναι μια χαρα για τα λεφτά του,για ελαφριά χρήση. οτι πληρώνεις παίρνεις!
Κανονικά ειναι 3,5 αστέρια αλλα δυστυχώς δεν με αφήνει να βάλω λοιπόν το κινητό εχει τα καλα του εχει και τα κακά του
Θετικά:Εχει ωραια χρώματα ή οθονη καλο ηχειο δυνατη φωτεινότητα καλη μπαταρία με μέτρια Χρήση βέβαια
Αρνητικά:1 Εχει μέτρια καμερα και μπρος και selfie επίσης αμα θες να βγάλεις φωτογραφία την νύχτα και βάλεις την επιλογή νύχτα στην κάμερα δεν θα δεις καμια τεράστια διαφορά ελαφρώς πιο φωτεινός ο ουρανός. 2 ειναι αρκετα αδύναμο σμα θες να παίξεις κάποιο νεο παιχνίδι επίσης μην περιμένεις γρήγορη ταχύτητα απο ενα κινητο το 120€. 3 το κινητο τον πρώτο μήνα μου χάλασε η μπαταρία δεν ξέρω αν το κάνει και σε εσάς. 4 η οθόνη μου τουλάχιστον δρν μπορεί να παίξει ενα βίντεο καλα δηλαδή κολλάει και μένει πισω και πρέπει να πατήσω για λίγο pause στο βίντεο για να ξεκολλήσει ας το πω έτσι
Συμπέρασμα: Το κινητο ειναι για απλή χρήση και οχι για παιχνίδια και αλλα ειναι για τηλέφωνο για ινσταγκραμ τικ τοκ κλπ αν το θες για παιχνίδια πάνε σε ενα άλλο με καλύτερο επεξεργαστή οτι δίνεις παίρνεις
Αγόρασα το συγκεκριμένο κινητό έναν μήνα πριν. Για τα χρήματά του είναι πολύ τίμιο. Προορίζεται για απλή προς απαιτητική χρήση και η ανταπόκριση είναι ανάλογη με τα χαρακτηριστικά. Για κάτι πολυ πιο άμεσο και γρήγορο αναζητήστε σίγουρα παραπάνω απο 6GB RAM.
Για τα χρήματα του είναι μια πολυ καλη επιλογή. Νταξ μην περιμένετε να κάνει παπάδες αλλά για έναν χρήστη που μιλάει αρκετές ώρες την ημέρα, κάνει web χρήση και ακούει μουσική ειναι μια χαρά.
Για 100 ευρώ ειναι καλό. Από τα φθηνότερα μ αυτά τα χαρακτηριστικά. Για όσους έχουν απαιτήσεις για φωτογραφίες, παιχνιδια και μπαταρία δεν κανει. Τελευταίο φτηνιάρικο κινητό που αγοράζω. Με 50-100 ευρώ επιπλέον αγοράζει κανείς, πολλή καλές συσκευές, σήμερα.
Για τα λεφτά του είναι ΦΟΥΛ VFM. Οι ταχύτητες είναι πολύ ικανοποιητικές (βοηθάει και ο Snapdragon), η κάμερα εξαιρετική αν περαστεί και Gcam και η μπαταρία επίσης πολύ καλή. Τέλος, το UI της Samsung είναι πολύ όμορφο, εύχρηστο και ανώτερο από άλλων εταιριών. Γενικά το συστήνω ανεπιφύλακτα για ελαφριά χρήση.
Πρώτη φορά αγόρασα Samsung. Πολύ μέτριο κινητό. Σε σύγκριση με ένα Oppo κι ένα Vivo της ίδιας τιμής που πέρασαν από τα χέρια μου υστερεί σε πολλά. Δεν είναι και τόσο γρήγορο, ούτε κρατάει η μπαταρία του ικανοποιητικα. Η οθόνη μου αρέσει. Μεγάλο μείον η έλλειψη φορτιστη. Αγόρασα έναν που υποτίθεται ήταν γνήσιος με το λογότυπο της Samsung κι ήταν εντελώς άχρηστος. Ο δευτερος με καλώδιο μαζί, είναι καλός και φορτίζει γρήγορα χωρίς υπερθέρμανση όπως ο πρώτος. Επιπλέον 22 ευρώ χωρίς λόγο. Όλα τα άλλα κινητά που είχα είχαν δικό τους φορτιστη. Σαν να αγοράζεις αυτοκίνητο χωρίς ρόδες, ειναι αυτή η νέα μαγκιά. Τι να πει κανείς ?
πολύ καλό αλλά ζεστενεται πολύ γρήγορα.Επισης πολύ ευαίσθητο.... σέ ένα χρόνο 2 φορές στην αντιπροσωπεία για αλλαγή πλακέτας καί κουμπιού κεντρικού.... κατά τά άλλα πάει σφαίρα.... θά τό ξαναεπαιρνα ξέροντας ότι υπάρχει σοβαρό καί αξιόπιστο σέρβις...
Εξαιρετικό για απλή χρήση όπως facebook,viber και internet. Δεν κολλάει εύκολα και η κάμερα του είναι πολύτίμια για τα χρήματα του
Μόλις το έλαβα! Σούπερ δυνατό γρήγορο και σύντομη φόρτιση είτε με καλώδιο είτε power bank το αποτέλεσμα ειναι οτι είναι πολύ δυνατό ως κινητό και γρήγορο Για την κατηγορία του! Η μπαταρία του ανθεκτική κρατάει και τρεις ημέρες βέβαια εξαρτάται από θέμα ίντερνετ και χρήσης! Έχω και iphone 12 pro max , καμία σχέση με την ταχύτητα του κινητού βέβαια θα ήθελα λίγο πιο βελτίωση στην κάμερα πιο φωτεινότητα στην κοντινή λήψη και στα ζουμ. Κατά τα άλλα vlm κινητό για τα χρήματα του που έχει και NFC!!! Απλά τέλειο!!!
Με 100 ευρώ δεν είναι να περιμένει κανείς κάτι περισσότερο. Το μεγαλύτερο πρόβλημα του η μη ύπαρξη φορτιστή. Δεν αγοράζω ξανά κινητό που δεν έχει δικό του φορτιστή και καλώδιο. Αυτό που μ αρέσει περισσότερο στο συγκεκριμένο κινητό είναι η οθόνη του. Η ανάλυση και το μέγεθος της. Επίσης η δυνατότητα να ελαφρύνει το μενού διώχνοντας πολλές άχρηστες εφαρμογές. Ειδωμεν για αντοχή. Αν βγάλει δύο χρόνια θα είμαι ευχαριστημένος, για κινητό αυτής της τιμής.
Πήρα τρία κινητά για την οικογένεια μου. Και τα τρία μου βγήκαν καλά. Έχει περάσει περίπου ένας μήνας και έχω να πω ότι για τα λεφτά του ήταν καλή αγορά! Τα αρνητικά που μπορώ να βρω είναι ότι είναι λίγο αργό όταν χρησιμοποιούν το ίντερνετ και ότι δεν παρέχονταν φορτιστής μαζί με το κινητό.
Το μόνο θετικό είναι η μπαταρία του..το έχω 4 μήνες και χάλασε το ακουστικό χωρίς να έχει πέσει κάτω ούτε να πέσει τίποτα πάνω του
Πολύ καλο κινητό σχέση τιμής, αλλά πρέπει να περιμένετε λίγο χαμηλότερη ποιότητα. Επίσης πολλές φορές σταματάει να λειτουργεί η κάμερα που είναι μεγάλο θέμα δεν μπορώ να ανοίξω την κάμερα ακόμα και αν πειράξω τη ρυθμίσεις. Κάποιες φορές κολλάει αλλά είναι πολύ ευχάριστο κινητό.
Πολύ καλο κινητό σχέση τιμής, αλλά πρέπει να περιμένετε λίγο χαμηλότερη ποιότητα. Επίσης πολλές φορές σταματάει να λειτουργεί η κάμερα που είναι μεγάλο θέμα δεν μπορώ να ανοίξω την κάμερα ακόμα και αν πειράξω τη ρυθμίσεις. Κάποιες φορές κολλάει αλλά είναι πολύ ευχάριστο κινητό.
Το εχω 1 εβδομαδα στα χερια μου,δειχνει ποιοτικο,αγοραστηκε στα 98,99 ευρο.Εχει προστασια φορτισης στο 80%,5000MΑh,η μπαταρια.σε σχεση με το HUAWEI P SMART Z που ειχα 5 χρονια του samsung πεφτει πιο γρηγορα το ποσοστο της μπαταριας του.Εχει λειτουργια υπνου στην οποια το κινητο μπαινει σε αθορυβη λειτουργια οσες ωρες και ημερες θελει ο χρηστης.Προς το παρον αυτοματη ενεργοποιηση-απενεργοποιηση δεν βρηκα να εχει οπως το HUAWEI P SMART Z. Η καμερα του ειναι καλη για φωτογραφιες,Ο φορτιστης 25w ειναι εξτρα,και ακουστικα δεν εχει στην συσκευασια.(το HUAWEI P SMART Z ειχε...)Συμπερασμα μειον 1 αστερι για την μπαταρια που πεφετει πιο γρηγορα και για τα ακουστικα που λειπουν απο την συσκευασια.Αν εχετε καλωδιο φορτισης TYPE C απο την μια πλευρα τοτε ο εξτρα φορτιστης 25w ειναι περιττο να αγοραστει αν δεν βιαζεστε να φορτιστει το τηλ.Αυτα προς το παρον,θα επανελθω αμα χρειαστει.Update....ο αισθητηρας δακτυλικου αποτυποματος στο πλαι δεν πιανει ολες τις φορες λογω μικρου μεγεθους του...Η αναγνωριση προσωπου ειναι ακριβης 100%..Το ΙU Αναβαθμιστηκε και τωρα η προστασια φορτισης μπαταριας ξεκιναει απο το 95%...Βγαζει ωραιες φωτο και τα βιντεο του ειναι ωραια με ζωντανα χρωμαρα.Ερχεται με καλωδιο φορτισης type c και απο τις 2 πλευρες του στην συσκευασια.
Για τα χρηματα που αγοραστηκε,ειναι ενα καλο προιον.Εχει καλη ποιοτητα κατασκευης,παρολο που ειναι ολο πλαστικο.Ενα αρνητικο που παρατηρησα,ειναι το γεγονος,οτι κατα την περιηγηση ιστοσελιδων,παρουσιαζει καποια κοληματα,ισως λογω των 4 giga μνημης ram που διαθετει.
Το πήρα στην πεθερά μου που ήθελε μόνο Samsung κινητό. Αρκετά γρήγορο και απλό στη λειτουργία του. Δεν περίμενα να βρω Samsung σε αυτά τα χρήματα που να μη σέρνεται. Το συγκεκριμένο είναι εξαιρετικό σε απλές λειτουργίες facebook, viber κτλ
Στον ένα μήνα χρήσης, το βρίσκω εξαιρετικό. Ειδικά για τα χρήματα που κοστίζει. Στην καθημερινή χρήση που κάνω για κλήσεις, messengers, email, internet κτλ λειτουργεί τέλεια και είναι γρήγορο. Μπαταρία επίσης μια χαρά. VFM
Το τηλέφωνο το αγόρασα για την μητέρα μου που κάνει καθημερινές χρήσεις όπως fb,messenger,viber κτλπ. Αξίζει τα χρήματα του για μια απλή χρήση.
everything perfect
το πηρα για δευτερο για να εχω καποια social media που διαχειριζομαι ....κολλαει και καθυστερει τραγικα σε insta , fb , youtube.....δε θα το αγοραζα ξανα
Πολύ καλό στην κατηγορία του, αλλά πλέον με τα ίδια λεφτά παίρνεις το ενός έτους νεότερο Samsung A16 4G που έχει Super Amoled 90Hz οθόνη και διπλή (128G) χωρητικότητα. Το θέμα είναι ότι πριν κάποια χρόνια θα έπρεπε να πληρώσεις διπλά ως τρίδιπλα για κινητό με τέτοια χαρακτηριστικά. Επίσης, όταν πάνω από το 90% του χρόνου σου είσαι συνδεδεμένος σε wi-fi σε σπίτι ή γραφείο (άσε που δεν είναι τρομερές οι καλύψεις 5G μέχρι στιγμής όταν π.χ. είσαι σε διακοπές), είναι ανούσιο να απαιτείς αυτή τη στιγμή ένα τηλέφωνο 5G. Δεν θα υπάρξει καθημερινή δουλειά που να ζοριστείς να κάνεις με τη μνήμη και τους επεξεργαστές του A05s, φωτογραφίες και βίντεο εξαιρετικά βγάζει, NFC διαθέτει, μέχρι και 3,5mm jack για ακουστικά, ενώ αν ήσουν από εκείνους που παίρνει νόημα η ύπαρξή τους αγοράζοντας κινητό με 1 και 2 μισθούς, δε θα διάβαζες τώρα κριτική για το συγκεκριμένο.
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!