Οθόνες Κινητών

Οθόνη με Μηχανισμό Αφής για iPhone XS Max (Μαύρο)

  • OEM Οθόνη LCD με μηχανισμό αφής, συμβατή με το iPhone Xs Max.
  • Δεν περιλαμβάνει frame.
  • Προτείνεται η εγκατάσταση της από εξειδικευμένο τεχνικό.
  • OEM Οθόνη LCD με μηχανισμό αφής, συμβατή με το iPhone Xs Max.
  • Δεν περιλαμβάνει frame.
  • Προτείνεται η εγκατάσταση της από εξειδικευμένο τεχνικό.
Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • OEM Οθόνη LCD με μηχανισμό αφής, συμβατή με το iPhone Xs Max.
  • Δεν περιλαμβάνει frame.
  • Προτείνεται η εγκατάσταση της από εξειδικευμένο τεχνικό.

Κατασκευαστής

OEM
Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Χρώμα
Μαύρο
Με Πλαίσιο
Όχι
Με Μηχανισμό Αφής
Ναι

Συμβατότητα

Apple
iPhone XS Max

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (15)

Αξιολογήσεις

  1. 7
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 2
  4. 3
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εφαρμογή
  • Χρώματα εικόνας
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή

Αξιολογήσεις χρηστών

  • lefteris_kiritsis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι πληρωνεις παιρνεις....με 16 € δε πρεπει να εχεις απαιτησεις.Παρολαυτα δουλευει καλυτερα απο τη γνησια που χαλασε οποτε λεω κ ευχαριστω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • FILDEL

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    αφύσικα μεγάλο bezel στο κάτω μέρος της οθόνης που κάνει το κινητό να δείχνει σαν κινέζικη απομίμιση. Μέτρια ανάλυση και αποτύπωση χρωμάτων.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimpan84
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την έχω βάλει 3 μέρες όποτε δεν έχω αποψη για αντοχή πάντως για τα λεφτά της τίμια αρκετά.είχα βάλει μια με τα δίπλα χρήματα και στις 15 μέρες ξεκινησε να τρεμοπαίζει και μετά μαύρισε η μισή.όποτε θα ξανα επανέλθω σε κανα μήνα να έχω αποψη για την αντοχή της.
    Update 2/1/2024 μετά από τόσο καιρό και 3-4 πτώσεις λειτουργεί αψογα ακόμα όποτε και σε αντοχή καλά τα παει

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • paulos_petrakis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλύτερη από ότι περίμενα τα χρώματα μια χαρά παρότι έγινε πολύ ερασιτεχνική εγκατάσταση από εμένα τον ίδιο το Face ID δουλεύει κανονικά και γενικότερα όλα εντάξει
    Θα δείξει ο χρόνος

    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • charalampos_kourtidis35

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την εβαλα σε εναν φιλο (την οθονη...:")
    Tα χρωματα εντωνα αλλα κακα
    Μεγαλητερο μπεζελ
    και το καλυτερο ηρθε και μου ειπε οτι μετα απο λιγο καιρο η οθονη εσβηνε και ηθελε επανακινηση.......
    δοκιμαστε κατι αλλο αυτη δεν...

    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρώματα εικόνας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zampion5

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    εντάξει είναι μια οθόνη καλή για τα χρήματα της . τώρα 3 μέρες δούλεψε άψογα μετά από 3 μέρες ξεκίνησε να ανάβει και να σβήνει μόνο του μπορεί να είμαι άτυχος και να είναι ελαττωματική θα δούμε στο μέλλον μόλις αλλάξω ξανά με την ίδια .

    • Εφαρμογή
    • Χρώματα εικόνας
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tolis_soulis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι μια οθονη μεντασιον
    Μην περιμένεις μετά χρήματα αυτά τα χρώματα και η φωτεινότητα να είναι ιδια με την αυθεντική.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η οθόνη ειναι LCD. Οχι OLED. Το γραφει στο κουτι της. Την επεστρεψα.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η οθονη αρχισε να αναβοσβηνει σε διαφορες στιγμες η να παραμενει μαυρη ενω πατουσα να ανοιξει!

    • Εφαρμογή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τελεια ωραία χρωματα με τσιπ αντιγραφής

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
  • Οτι πληρωνεις παιρνεις....με 16 € δε πρεπει να εχεις απαιτησεις.Παρολαυτα δουλευει καλυτερα απο τη γνησια που χαλασε οποτε λεω κ ευχαριστω

    0
  • αφύσικα μεγάλο bezel στο κάτω μέρος της οθόνης που κάνει το κινητό να δείχνει σαν κινέζικη απομίμιση. Μέτρια ανάλυση και αποτύπωση χρωμάτων.

    0
  • Την έχω βάλει 3 μέρες όποτε δεν έχω αποψη για αντοχή πάντως για τα λεφτά της τίμια αρκετά.είχα βάλει μια με τα δίπλα χρήματα και στις 15 μέρες ξεκινησε να τρεμοπαίζει και μετά μαύρισε η μισή.όποτε θα ξανα επανέλθω σε κανα μήνα να έχω αποψη για την αντοχή της.
    Update 2/1/2024 μετά από τόσο καιρό και 3-4 πτώσεις λειτουργεί αψογα ακόμα όποτε και σε αντοχή καλά τα παει

    1
  • Καλύτερη από ότι περίμενα τα χρώματα μια χαρά παρότι έγινε πολύ ερασιτεχνική εγκατάσταση από εμένα τον ίδιο το Face ID δουλεύει κανονικά και γενικότερα όλα εντάξει
    Θα δείξει ο χρόνος

    0
  • Την εβαλα σε εναν φιλο (την οθονη...:")
    Tα χρωματα εντωνα αλλα κακα
    Μεγαλητερο μπεζελ
    και το καλυτερο ηρθε και μου ειπε οτι μετα απο λιγο καιρο η οθονη εσβηνε και ηθελε επανακινηση.......
    δοκιμαστε κατι αλλο αυτη δεν...

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

123 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
xristoss_3475

Αυτό που γράφει ότι δεν περιλαμβάνει το frame τι σημαίνει;; Πρέπει να βγάλεις από την προηγούμενη οθόνη σου το μεταλικό που έχει τα δοντάκια και κουμπώνει στο κινητό;

Rigas_Diamantis

οχι, η οθονη αυτη τοποθετειται απευθειας στο κινητο αφου περασεις το ακουστικο απ την παλια.. δε θελει καμια αλλη αλλαγη.

Giannhs_pav

Δουλεύει το apple pay για συναλλαγές ανέπαφες μετά την αλλαγή της οθόνης ;

Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • OEM Οθόνη LCD με μηχανισμό αφής, συμβατή με το iPhone Xs Max.
  • Δεν περιλαμβάνει frame.
  • Προτείνεται η εγκατάσταση της από εξειδικευμένο τεχνικό.

Κατασκευαστής

OEM

Γενικά

Χρώμα
Μαύρο
Με Πλαίσιο
Όχι
Με Μηχανισμό Αφής
Ναι

Συμβατότητα

Apple
iPhone XS Max

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (15)

  1. 7
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 2
  4. 3
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εφαρμογή
  • Χρώματα εικόνας
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή

Αξιολογήσεις χρηστών

  • lefteris_kiritsis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι πληρωνεις παιρνεις....με 16 € δε πρεπει να εχεις απαιτησεις.Παρολαυτα δουλευει καλυτερα απο τη γνησια που χαλασε οποτε λεω κ ευχαριστω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • FILDEL

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    αφύσικα μεγάλο bezel στο κάτω μέρος της οθόνης που κάνει το κινητό να δείχνει σαν κινέζικη απομίμιση. Μέτρια ανάλυση και αποτύπωση χρωμάτων.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimpan84
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την έχω βάλει 3 μέρες όποτε δεν έχω αποψη για αντοχή πάντως για τα λεφτά της τίμια αρκετά.είχα βάλει μια με τα δίπλα χρήματα και στις 15 μέρες ξεκινησε να τρεμοπαίζει και μετά μαύρισε η μισή.όποτε θα ξανα επανέλθω σε κανα μήνα να έχω αποψη για την αντοχή της.
    Update 2/1/2024 μετά από τόσο καιρό και 3-4 πτώσεις λειτουργεί αψογα ακόμα όποτε και σε αντοχή καλά τα παει

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • paulos_petrakis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλύτερη από ότι περίμενα τα χρώματα μια χαρά παρότι έγινε πολύ ερασιτεχνική εγκατάσταση από εμένα τον ίδιο το Face ID δουλεύει κανονικά και γενικότερα όλα εντάξει
    Θα δείξει ο χρόνος

    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • charalampos_kourtidis35

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την εβαλα σε εναν φιλο (την οθονη...:")
    Tα χρωματα εντωνα αλλα κακα
    Μεγαλητερο μπεζελ
    και το καλυτερο ηρθε και μου ειπε οτι μετα απο λιγο καιρο η οθονη εσβηνε και ηθελε επανακινηση.......
    δοκιμαστε κατι αλλο αυτη δεν...

    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρώματα εικόνας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zampion5

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    εντάξει είναι μια οθόνη καλή για τα χρήματα της . τώρα 3 μέρες δούλεψε άψογα μετά από 3 μέρες ξεκίνησε να ανάβει και να σβήνει μόνο του μπορεί να είμαι άτυχος και να είναι ελαττωματική θα δούμε στο μέλλον μόλις αλλάξω ξανά με την ίδια .

    • Εφαρμογή
    • Χρώματα εικόνας
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tolis_soulis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι μια οθονη μεντασιον
    Μην περιμένεις μετά χρήματα αυτά τα χρώματα και η φωτεινότητα να είναι ιδια με την αυθεντική.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η οθόνη ειναι LCD. Οχι OLED. Το γραφει στο κουτι της. Την επεστρεψα.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η οθονη αρχισε να αναβοσβηνει σε διαφορες στιγμες η να παραμενει μαυρη ενω πατουσα να ανοιξει!

    • Εφαρμογή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τελεια ωραία χρωματα με τσιπ αντιγραφής

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
  • Οτι πληρωνεις παιρνεις....με 16 € δε πρεπει να εχεις απαιτησεις.Παρολαυτα δουλευει καλυτερα απο τη γνησια που χαλασε οποτε λεω κ ευχαριστω

    0
  • αφύσικα μεγάλο bezel στο κάτω μέρος της οθόνης που κάνει το κινητό να δείχνει σαν κινέζικη απομίμιση. Μέτρια ανάλυση και αποτύπωση χρωμάτων.

    0
  • Την έχω βάλει 3 μέρες όποτε δεν έχω αποψη για αντοχή πάντως για τα λεφτά της τίμια αρκετά.είχα βάλει μια με τα δίπλα χρήματα και στις 15 μέρες ξεκινησε να τρεμοπαίζει και μετά μαύρισε η μισή.όποτε θα ξανα επανέλθω σε κανα μήνα να έχω αποψη για την αντοχή της.
    Update 2/1/2024 μετά από τόσο καιρό και 3-4 πτώσεις λειτουργεί αψογα ακόμα όποτε και σε αντοχή καλά τα παει

    1
  • Καλύτερη από ότι περίμενα τα χρώματα μια χαρά παρότι έγινε πολύ ερασιτεχνική εγκατάσταση από εμένα τον ίδιο το Face ID δουλεύει κανονικά και γενικότερα όλα εντάξει
    Θα δείξει ο χρόνος

    0
  • Την εβαλα σε εναν φιλο (την οθονη...:")
    Tα χρωματα εντωνα αλλα κακα
    Μεγαλητερο μπεζελ
    και το καλυτερο ηρθε και μου ειπε οτι μετα απο λιγο καιρο η οθονη εσβηνε και ηθελε επανακινηση.......
    δοκιμαστε κατι αλλο αυτη δεν...

    0
  • Δες τα όλα
16,70 €
5,00 €   μεταφορικά