Αγορά 02/04/24
*********************
Αγοράστηκε προς αντικατάσταση προστατευτικού φιλμ της Olixar με την οποία ήμουν πάρα πολύ ευχαριστημένη για αρκετά χρόνια και έχει πια πολύ μεγάλο κόστος αγοράς από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Ακολούθησα τις οδηγίες του καταστήματος (εξαιρετικοί!), είδα τα βίντεο που μου προτάθηκαν και μου υπενθύμισαν όταν πήγα να το παραλάβω. Ωραία σκληρή συσκευασία με όλα τα αναγκαία υλικά. Τοποθετήθηκε στο κινητό πολύ εύκολα. Το μεσαίο μικρό τμήμα είναι το πρώτο που ακουμπάει την οθόνη (βοηθάει να έχεις λίγο σταθερό χέρι) και ευτυχώς η δομή του φιλμ είναι τέτοια που μπορείς να το αφαιρέσεις και να το ξανατοποθετήσεις χωρίς υπολείμματα και πρόσθετες φούσκες αέρα.
Στο τέλος δημιουργούνται μικρά bubbles αέρα που πολύ εύκολα αφαιρούνται με μια σκληρή κάρτα που περιλαμβάνεται στη συσκευασία. Ότι πολύ μικρό μείνει, απορροφάται μετά από 24 ώρες (ναι είναι αλήθεια, έπαθα πλάκα όταν το είδα)!
Το κινητό καλύφθηκε πλήρως μαζί με τις πλάγιες κούρμπες που είναι και το πιο δύσκολο σημείο του κινητού. Επίσης κόλλησε γύρω γύρω πολύ καλά και μέχρι τώρα δεν βλέπω κάποιο ξεκόλλημα λόγω πίεσης της θήκης (είναι και αυτή Olixar και ήταν ο φόβος μου μήπως το φιλμ πιέζεται και ξεκολλάει όπως γίνεται και με τα temp screens άλλων εταιρειών).
Πήρα την clear version και πράγματι είναι πεντακάθαρη η οθόνη, σαν να μην υπάρχει τίποτα πάνω στην οθόνη. Για αρχή δεν φαίνονται οι δακτυλιές και δεν βρωμίζει τόσο εύκολα.
Μέχρι τώρα είμαι πολύ ευχαριστημένη.
Θα αφήσω να περάσουν μερικές εβδομάδες να "ταλαιπωρηθεί" με τη χρήση και θα επανέλθω με νέα κριτική...