Προληπτικά
- Παιδιά 4 -12 ετών: 1 δισκίο 3 φορές την ημέρα.
- Άνω των 12 ετών: 2 δισκία 3 φορές την ημέρα.
Κατά τη διάρκεια ασθένειας
- Παιδιά 4 -12 ετών: 1 δισκίο 3-5 φορές την ημέρα.
- Άνω των 12 ετών: 2 δισκία 3-5 φορές την ημέρα.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Συμπλήρωμα διατροφής με φρέσκια εχινάκια (Echinacea purpurea), η οποία χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση των κρυολογημάτων, του συναχιού, των ιώσεων και κάθε είδους λοιμώξεων.
Συμπλήρωμα διατροφής με φρέσκια εχινάκια (Echinacea purpurea), η οποία χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση των κρυολογημάτων, του συναχιού, των ιώσεων και κάθε είδους λοιμώξεων.
Το έχεις ήδη στο καλάθι σου από άλλο κατάστημα
Συμπλήρωμα διατροφής με φρέσκια εχινάκια (Echinacea purpurea), η οποία χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση των κρυολογημάτων, του συναχιού, των ιώσεων και κάθε είδους λοιμώξεων.
Προληπτικά
Κατά τη διάρκεια ασθένειας
Συστατικά-Έκδοχα
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Τα τελευταια 3 χρονια που αγοραζω τις ταμπλετες για τα κοριτσια μου, εχω δει μεγαλη διαφορα κατα του χειμερινούς μήνες στην αντοχη τους σε διαφορες ιώσεις.
Δεν τις αλλαζω!!
Must buy για τα παιδια για τις ιωσεις του χειμωνα οταν παρατηρω συμπτωματα το ξεκιναω και πολλες φορες γλυτωνουν απο ντεπον κτλ
Το ξεκινάω στον μικρό εδώ και 3 χρ κάθε Σεπτέμβριο. Πραγματικά δεν αρρωσταίνει σχεδόν καθόλου. Και αν αρρωστήσει δεν κρατάει πάνω από 2-3 μέρες και το περνάει ελαφριά.
Μας το σύστησε παιδίατρος επειδή αρρωσταινε συνέχεια τους πρώτους μήνες του προνηπιου. Το πήρε δύο μήνες σερί και όντως έχουμε δει μεγάλη διαφορά. Δεν αρρωσταίνει πια τόσο συχνά.. Ίσως μια φορά το δίμηνο και πιο ελαφρά από πριν.. Πολύ αποτελεσματικό πραγματικά..
To παίρνουμε χρόνια οικογενειακώς.Πρέπει να το ξεκινήσεις αμέσως μόλις εμφανιστούν τα πρώτα συμπτώματα ίωσης,γιατί μετά γίνεται λιγότερο αποτελεσματικό.Βοηθάει όμως σε όλα τα στάδια της ίωσης.Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Μας το προτεινε η παιδίατρος μας, μηπως και "γλιτωσουμε" και καμια ιωση του χειμωνα και οντως εκανε διαφορα! Ο μικρός μας αρρωστησε λιγότερες φορες και ξεπερνούσε πιο ευκολα καθε ιωση που κολλουσε!Να αναφερω οτι το πρωτοδωσαμε οταν πηγε σχολείο για πρωτη φορα (μικρα νήπια, περιπου 4και κατι ετων) και συνεχιζουμε καθε χειμωνα για τεταρτη χρόνια φετος!
Μόλις δω το πρώτο σύμπτωμα ίωσης στα παιδάκια μου είναι το πρώτο πράγμα που τους δίνω εδώ και χρόνια.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Προστατεύουν στα κρυώματα, όχι στον covid.
Επιβεβαιωμένη αγορά
εύγευστο και αποτελεσματικό
Επιβεβαιωμένη αγορά
Κάνει πολύ καλή δουλειά, το παίρνουν τα παιδιά προληπτικά και όντως έχουμε γλιτώσει πολλές ιώσεις
Επιβεβαιωμένη αγορά
Μας βοήθησε να περάσουμε ένα πιο εύκολο χειμώνα !
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τα τελευταια 3 χρονια που αγοραζω τις ταμπλετες για τα κοριτσια μου, εχω δει μεγαλη διαφορα κατα του χειμερινούς μήνες στην αντοχη τους σε διαφορες ιώσεις.
Δεν τις αλλαζω!!
Must buy για τα παιδια για τις ιωσεις του χειμωνα οταν παρατηρω συμπτωματα το ξεκιναω και πολλες φορες γλυτωνουν απο ντεπον κτλ
Το ξεκινάω στον μικρό εδώ και 3 χρ κάθε Σεπτέμβριο. Πραγματικά δεν αρρωσταίνει σχεδόν καθόλου. Και αν αρρωστήσει δεν κρατάει πάνω από 2-3 μέρες και το περνάει ελαφριά.
Μας το σύστησε παιδίατρος επειδή αρρωσταινε συνέχεια τους πρώτους μήνες του προνηπιου. Το πήρε δύο μήνες σερί και όντως έχουμε δει μεγάλη διαφορά. Δεν αρρωσταίνει πια τόσο συχνά.. Ίσως μια φορά το δίμηνο και πιο ελαφρά από πριν.. Πολύ αποτελεσματικό πραγματικά..
To παίρνουμε χρόνια οικογενειακώς.Πρέπει να το ξεκινήσεις αμέσως μόλις εμφανιστούν τα πρώτα συμπτώματα ίωσης,γιατί μετά γίνεται λιγότερο αποτελεσματικό.Βοηθάει όμως σε όλα τα στάδια της ίωσης.Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
353 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΗ δοσολογία ισχύει για παιδιά 6-12 ετών ή το δίνετε λιγότερο? Μου φαίνεται υπερβολή 3φ./μέρα..
Ευχαριστώ!
Συμπλήρωμα διατροφής με φρέσκια εχινάκια (Echinacea purpurea), η οποία χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση των κρυολογημάτων, του συναχιού, των ιώσεων και κάθε είδους λοιμώξεων.
Προληπτικά
Κατά τη διάρκεια ασθένειας
Συστατικά-Έκδοχα
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Τα τελευταια 3 χρονια που αγοραζω τις ταμπλετες για τα κοριτσια μου, εχω δει μεγαλη διαφορα κατα του χειμερινούς μήνες στην αντοχη τους σε διαφορες ιώσεις.
Δεν τις αλλαζω!!
Must buy για τα παιδια για τις ιωσεις του χειμωνα οταν παρατηρω συμπτωματα το ξεκιναω και πολλες φορες γλυτωνουν απο ντεπον κτλ
Το ξεκινάω στον μικρό εδώ και 3 χρ κάθε Σεπτέμβριο. Πραγματικά δεν αρρωσταίνει σχεδόν καθόλου. Και αν αρρωστήσει δεν κρατάει πάνω από 2-3 μέρες και το περνάει ελαφριά.
Μας το σύστησε παιδίατρος επειδή αρρωσταινε συνέχεια τους πρώτους μήνες του προνηπιου. Το πήρε δύο μήνες σερί και όντως έχουμε δει μεγάλη διαφορά. Δεν αρρωσταίνει πια τόσο συχνά.. Ίσως μια φορά το δίμηνο και πιο ελαφρά από πριν.. Πολύ αποτελεσματικό πραγματικά..
To παίρνουμε χρόνια οικογενειακώς.Πρέπει να το ξεκινήσεις αμέσως μόλις εμφανιστούν τα πρώτα συμπτώματα ίωσης,γιατί μετά γίνεται λιγότερο αποτελεσματικό.Βοηθάει όμως σε όλα τα στάδια της ίωσης.Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Μας το προτεινε η παιδίατρος μας, μηπως και "γλιτωσουμε" και καμια ιωση του χειμωνα και οντως εκανε διαφορα! Ο μικρός μας αρρωστησε λιγότερες φορες και ξεπερνούσε πιο ευκολα καθε ιωση που κολλουσε!Να αναφερω οτι το πρωτοδωσαμε οταν πηγε σχολείο για πρωτη φορα (μικρα νήπια, περιπου 4και κατι ετων) και συνεχιζουμε καθε χειμωνα για τεταρτη χρόνια φετος!
Μόλις δω το πρώτο σύμπτωμα ίωσης στα παιδάκια μου είναι το πρώτο πράγμα που τους δίνω εδώ και χρόνια.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Προστατεύουν στα κρυώματα, όχι στον covid.
Επιβεβαιωμένη αγορά
εύγευστο και αποτελεσματικό
Επιβεβαιωμένη αγορά
Κάνει πολύ καλή δουλειά, το παίρνουν τα παιδιά προληπτικά και όντως έχουμε γλιτώσει πολλές ιώσεις
Επιβεβαιωμένη αγορά
Μας βοήθησε να περάσουμε ένα πιο εύκολο χειμώνα !
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τα τελευταια 3 χρονια που αγοραζω τις ταμπλετες για τα κοριτσια μου, εχω δει μεγαλη διαφορα κατα του χειμερινούς μήνες στην αντοχη τους σε διαφορες ιώσεις.
Δεν τις αλλαζω!!
Must buy για τα παιδια για τις ιωσεις του χειμωνα οταν παρατηρω συμπτωματα το ξεκιναω και πολλες φορες γλυτωνουν απο ντεπον κτλ
Το ξεκινάω στον μικρό εδώ και 3 χρ κάθε Σεπτέμβριο. Πραγματικά δεν αρρωσταίνει σχεδόν καθόλου. Και αν αρρωστήσει δεν κρατάει πάνω από 2-3 μέρες και το περνάει ελαφριά.
Μας το σύστησε παιδίατρος επειδή αρρωσταινε συνέχεια τους πρώτους μήνες του προνηπιου. Το πήρε δύο μήνες σερί και όντως έχουμε δει μεγάλη διαφορά. Δεν αρρωσταίνει πια τόσο συχνά.. Ίσως μια φορά το δίμηνο και πιο ελαφρά από πριν.. Πολύ αποτελεσματικό πραγματικά..
To παίρνουμε χρόνια οικογενειακώς.Πρέπει να το ξεκινήσεις αμέσως μόλις εμφανιστούν τα πρώτα συμπτώματα ίωσης,γιατί μετά γίνεται λιγότερο αποτελεσματικό.Βοηθάει όμως σε όλα τα στάδια της ίωσης.Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.