4o Ποντίκι που δοκιμάζω τους τελευταίους μήνες προς αναζήτηση του καλύτερου σχήματος για το χέρι μου σε Mixed use, (FPS competitive – regular gaming και δουλειά)
Μπορώ να πω ότι μου ταίριαξε στο 90% ίσως να το ήθελα ελάχιστα φαρδύτερο στα σημεία που το σφίγγω (αντίχειρα – παράμεσο(ring))
To mouse έχει σχεδιαστεί για Claw – pincher claw / fingertip στα δικά μου χέρια που δεν είναι τα μεγαλύτερα (περίπου 17cm/8cm) κάθεται σε pincher claw και σε αυτό το grip style Νιωθω ότι χρειάζεται ένα lightweight ποντίκι, το συγκεκριμένο είναι στα 58.5g ιδανικό για τα δικά μου γούστα και για το συγκεκριμένο Size. επίσης να σημειώσω εδώ ότι είναι διανεμημένο "σωστα" το βάρος και δεν είναι ούτε front ή back heavy.
Coating ωραίο soft και “grippy” μοιάζει με αυτά των τελευταίων Zowie αλλά όχι ακριβώς.
Προσωπικά εάν και το ποντίκι δεν γλιστράει δεν υπάρχει περίπτωση να μην βάλω οποιουδήποτε τύπου grips προφανώς με τα grips είναι καλύτερα.
Τα main switches του m1/m2 είναι λίγο προς βαριά μέρος δεν ξέρω ακριβώς πόσα G αλλά σίγουρα πάνω από 65, στην αρχή φοβόμουν ότι θα είναι κακό αλλά δεν βλέπω διαφορά στο performance και μου αρέσει που είναι λίγο περισσότερο tactical. Μπορείς όμως να τα αλλάξεις (θα επανέλθω) επίσης είναι optical kailh άρα λιγότερες πιθανότητες για double clicks και παρόμοια προβλήματα σε βάθος χρόνου.
Τα side buttons φοβερά, είναι ακριβώς εκεί που τα χρειάζεσαι (τουλάχιστον για το δικό μου χέρι και για το συγκεκριμένο σχέδιο ποντικιού) δεν έχουν σχεδόν καθόλου pre/post travel έχουν crispy ήχο και feeling σαν Huano και έχουν σχήμα σαν μυτερά όχι επίπεδα, κάπως φαίνεται στην φωτό.
Scroll wheel μαλακή rubberized αίσθηση, ωραίο tactility και δεν ακούγεται (όπως πολλά zowie) ή σκούζει όπως πολλά παλιότερα τουλάχιστον razer.
Γενικά η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία – θυμίζει πολύ Zowie δεν λυγίζει δεν υποχωρούν τα πλαστικά ή κουδουνίζει τίποτα μέσα.
Spec wise τώρα, εάν είσαι θες να γίνεις ο τιτανομέγιστος υπερπανίσχυρος Pro gamer και δεν μπορείς να παίξεις με οτιδήποτε κάτω από 8k polling rate πας αλλού.
To mouse έχει τον αξιοσέβαστο 3370 θα παίξει σε 1k PR σταθερό, πολύ καλή εκτέλεση του συγκεκριμένου setup με απλό Software το οποίο δεν χρειάζεται να τρέχει στο background (εάν και είναι πολύ ελαφρύ) ότι Settings κάνετε κλείνετε το Software αφού αποθηκεύονται πάνω στο ποντίκι. (από κάτω μπορείτε να αλλάξετε τα DPI σε 4 διαφορετικά preset έχει χρωματιστό led και ένδειξη για την μπαταρία – φόρτιση)
Μπαταρία το έχω πάει 3 μέρες και είχα ακόμη..., δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να το ψάχνει κανείς παραπάνω, 1k PR ποντίκι δεν τρώει πολύ μπαταρία και το μόνο που έχεις να κάνεις εάν γίνει η στραβή είναι να βάλεις το Angled cable type c που έχει το πακέτο μέσα ντυμένο με ύφασμα σχεδόν όπως αυτά των razer και να παίξεις με καλώδιο κανα μισάωρο φορτίζει πολύ γρήγορα)
Τέλος για να κλείνω την έκθεση να πω ότι μου αρέσει πολύ η δυνατότητα να το «πειράξεις» εντός εγγύησης, τα μέρη που ξεβιδώνει είναι επίτηδες ελεύθερα δλδ οι βίδες και μπορείς να του αλλάξεις switches και πιθανόν μπαταρία πχ εάν πεθάνει κάποια στιγμή και δεν έχει λιώσει το ποντίκι ή το έχεις κάνει κομμάτια σε κανα Rage quit) πουλάνε έτοιμο set με το board σε ελαφρύτερα switches που θα ήθελα να τα δοκιμάσω αλλά δεν τα βρισκω Ελλάδα και από εξωτερικό πχ Γερμανία κτλ ανεβαίνουν πολύ τα μεταφορικά. Μπορείς να βάλεις μεγαλύτερα Scates υπάρχει πρόβλεψη επίσης τα πουλάνε αλλά υπάρχουν και Aftermarket
Για την τιμή του 80e είναι φοβερό και δεν έχω βρει κάτι προς το παρόν που να πλησιάζει σε αυτή την ποιότητα κατασκευής / τιμή / specs (τουλάχιστον από Ελλάδα γιατί υπάρχουν κάποιες επιλογές που θα πληρώσεις μεταφορικά για να τα δοκιμάσεις και εάν δεν … θα πληρώσεις επίσης για να επιστρέψεις / εγγυήσεις κτλ)
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!