Ολη μου τη ζωη επαιρνα παμφθηνα βερνικια των 1€ - 2€, οπως Annie, Beauty Line, Kiss 60", Gina, Sixteen, Lovie κ.α. Πηρα για πρωτη φορα απο China Glaze, Essie, Orly και O.P.I. μονο κ μονο επειδη βρηκα πολλα χρωματα ωραια που δεν εβρισκα στα οικονομικοτερα. Περιμενα πως στη χειροτερη περιπτωση θα ταν το ιδιο με τα φθηνα μου βερνικια, τετοια απογοητευση παντως, σιγουρα δεν την περιμενα. Να ξεκινησω με το οτι θελουν τουλαχιστον 3 στρωσεις και τα 7 χρωματα που πηρα, εκ των οποιων μονο ενα ειναι απαλο/ανοιχτοχρωμο. Εγω εχω καλομαθει με πληρη καλυψη στις 2 στρωσεις απο τα 200+ παμφθηνα βερνικια μου. Αργουν παρα πολυ να στεγνωσουν και δε μιλαω καν για τις 3 στρωσεις, δοκιμασα ενα καφε κι ενα μπλε σκουρο με 2 στρωσεις και μια στρωση απο top coat. Δυο απο τα καλυτερα top coat για την ακριβεια (Seche Vite και Out the door απο INM).. Κανουν γυρω στη μιση ωρα να στεγνωσουν αν βαλω ενα απο αυτα τα top coat, ενω με αλλα κανουν quick dry top coats κανουν απο 45 λεπτα μεχρι 1 ωρα κι ενα τεταρτο.
Το προβλημα ειναι οτι εξακολουθουν να αφηνουν για παρα πολλες ωρες ευκολα αποτυπωματα, χαρακιες ή ζαρες. Αν για παραδειγμα ξυθεις ελαφρως θα ζαρωσει το μανο στις ακρες των νυχιων, σα να το χεις σπρωξει προς τα πισω, αποκαλυπτοντας τις ακρες των νυχιων.. Πριν κλεισει 24ωρο ξεφλουδιζει στις ακρες, με αποτελεσμα τη δευτερη μερα να φαινεται οπως φαινονται τ' αλλα μου μανο την 6η μερα!
Τελος τα 5 απο τα 7 χρωματα ηταν πολυ απογοητευτικά, δε φαινοντουσαν οπως στις φωτο και στα βιντεο που εψαξα ονλαην πριν τ αγορασω. Καμια σχεση σε θεμα εντασης και ζωντανιας ή αποχρωσης, κι αυτος ηταν ο λογος που αποφασισα να ξοδεψω παραπανω χρηματα γι αυτα τα βερνικια.. Το μετανοιωσα πολυ.