Αθλητικά Παπούτσια

Ride 17 Ανδρικά Αθλητικά Παπούτσια Running Λευκά Κωδικός: S20924-105

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ιδανικό για καθημερινό τρέξιμο ή προπόνηση και ήπιες διαδρομές. Διαθέτει αναβαθμισμένη αντικραδασμική προστασία και αυξημένη επιστροφή ενέργειας.

Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 3 μήνες πριν

Αξιολογήσεις (10)

Αξιολογήσεις

  1. 9
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Δε χτυπούν στο πόδι

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Stelios Xanthopoulos
    3
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πολύχρωμο

    Είμαι δρομέας (κυρίως βουνό) με 80χλμ τη βδομάδα. Τα έχω από το καλοκαίρι με πάνω από 400χλμ. και τα χρησιμοποιώ για τις διαλειμματικες. Είναι πολύ ανθεκτικά με σταθερό πάτημα και καλή επιστροφή ενέργειας. Δεν έχουν καλή απορρόφηση γι'αυτό και δε τα συστήνω για long (ειδικά για βαρείς δρομείς +90). Μετά από 10χλμ με χτυπούν στο κουντουπιε. Το upper mesh είναι γερό αλλά θα το ήθελα πιο άνετο. Τα πήρα σε προσφορά 100 ευρώ. Διαφορετικά δε θα τα έδινα.

    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Provo
    5
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειμαι δρομεας (1.85 υψος, 74 κιλά) με 5/7 προπονησεις κ χρόνους 3:29 μαραθωνιο κ 1:31 ημί. Αν ψάχνετε προπονητικό χωρις πλακα, workhorse για να φορτώσετε χλμ είστε εδώ. Εγω τα βρηκα στα 105€ κ τα πηρα. Πρόκειται για πολυ καλό και underrated παπουτσι, καθώς τα φωτα πεφτουν (όχι αδικα βεβαια) στη σειρά endorphin της εταιρειας. Κρατημα - εγγυηση, σταθερότατο πάτημα, ουτε μαλακό αλλα ούτε κ σκληρό, με ανταπόδοση καλή, οχι full, αλλα τουλαχιστον ικανοποιητική κ λιγο παραπανω (pebax στη σόλα). Οκ, δεν είναι ελαφρύ καπού 270 γραμ. το Νο 45 αλλά πως αλλιως θα σου προσφέρει προστασία, που χρειαζεται, ειδικά στα LRs; εχω κανει ηδη 70 χλμ (long στο 5'15-5'40 κ tempo 4'40-4'50) κ ειμαι απολυτα ικανοποιημένος. Επισης εχει εξαιρετικο κλειδωμα αστραγαλου κ πολύ καλο κορδονι που δε λυνεται (για μενα τοπ η εταιρεια σε αυτο τον τομέα). Για Νο παιρνετε ότι φορατε στα saucony, 46 για μενα, και ταιριαζει κ στο "φαρδύ" μου πόδι. Μείον η διαπνοή, για την οποία ειχα διαβασει κ δε με πειράζει τόσο. Καλοκαιρι βαζω κατι αλλο. Τελος η γλωσσα ειναι καπως κοντή. Παρολα αυτά, το συστήνω για οποιον θελει daily trainer, χωρις πλακα, με μεσαιας σκληροτητας πατημα!! Ειδικα κοντα στα 100€ παρτε τα με κλειστα ματια!!
    UPDATE (250χλμ): το παπουτσι εχει μαλακώσει ενα κλικ κ εχει γινει ακομα καλύτερο.το δοκιμασα κ σε γρηγορα LR (4'50) με tempo ενδιάμεσα στο 4'40 κ δεν είχα κανένα θέμα!! Επίσης αποδείχθηκε σταθερότατο (για το πατημά μου) κ στη βροχή!!
    UPDATE (500χλμ): η φθορά τους ειναι ελάχιστη, με το 90% των χλμ να ειναι σε άσφαλτο..ποσταρω και σχετικές φώτος..το παπουτσι παραμενει, οπως ήταν σαν αίσθηση κ με αφηνει απολυτα ικανοποιημένο..
    UPDATE (700χλμ): τα 4 αστέρια τα κανω 5, γιατι παρα τα μικρα μειονεκτηματα που προανεφερα, το παπούτσι έβγαλε 700 χλμ πολυ καλά και παραμενει αξιοπιστο (βασικό χαρακτηριστικό για μένα) για ρυθμούς 4:40 και πιο αργά, με πατημα σταθερότατο! Θα το ξανάπαιρνα άνετα!! WORKHORSE με ολη τη σημασία της λέξης!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sofianos_8
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εξαιρετικό κράτημα. Άνετη εφαρμογή σε ιδανική τιμή. Το παπούτσι που γύρευα για τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλό παπούτσι,άνετο και ελαφρύ

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πολύχρωμο

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Είμαι δρομέας (κυρίως βουνό) με 80χλμ τη βδομάδα. Τα έχω από το καλοκαίρι με πάνω από 400χλμ. και τα χρησιμοποιώ για τις διαλειμματικες. Είναι πολύ ανθεκτικά με σταθερό πάτημα και καλή επιστροφή ενέργειας. Δεν έχουν καλή απορρόφηση γι'αυτό και δε τα συστήνω για long (ειδικά για βαρείς δρομείς +90). Μετά από 10χλμ με χτυπούν στο κουντουπιε. Το upper mesh είναι γερό αλλά θα το ήθελα πιο άνετο. Τα πήρα σε προσφορά 100 ευρώ. Διαφορετικά δε θα τα έδινα.

    7
  • Ειμαι δρομεας (1.85 υψος, 74 κιλά) με 5/7 προπονησεις κ χρόνους 3:29 μαραθωνιο κ 1:31 ημί. Αν ψάχνετε προπονητικό χωρις πλακα, workhorse για να φορτώσετε χλμ είστε εδώ. Εγω τα βρηκα στα 105€ κ τα πηρα. Πρόκειται για πολυ καλό και underrated παπουτσι, καθώς τα φωτα πεφτουν (όχι αδικα βεβαια) στη σειρά endorphin της εταιρειας. Κρατημα - εγγυηση, σταθερότατο πάτημα, ουτε μαλακό αλλα ούτε κ σκληρό, με ανταπόδοση καλή, οχι full, αλλα τουλαχιστον ικανοποιητική κ λιγο παραπανω (pebax στη σόλα). Οκ, δεν είναι ελαφρύ καπού 270 γραμ. το Νο 45 αλλά πως αλλιως θα σου προσφέρει προστασία, που χρειαζεται, ειδικά στα LRs; εχω κανει ηδη 70 χλμ (long στο 5'15-5'40 κ tempo 4'40-4'50) κ ειμαι απολυτα ικανοποιημένος. Επισης εχει εξαιρετικο κλειδωμα αστραγαλου κ πολύ καλο κορδονι που δε λυνεται (για μενα τοπ η εταιρεια σε αυτο τον τομέα). Για Νο παιρνετε ότι φορατε στα saucony, 46 για μενα, και ταιριαζει κ στο "φαρδύ" μου πόδι. Μείον η διαπνοή, για την οποία ειχα διαβασει κ δε με πειράζει τόσο. Καλοκαιρι βαζω κατι αλλο. Τελος η γλωσσα ειναι καπως κοντή. Παρολα αυτά, το συστήνω για οποιον θελει daily trainer, χωρις πλακα, με μεσαιας σκληροτητας πατημα!! Ειδικα κοντα στα 100€ παρτε τα με κλειστα ματια!!
    UPDATE (250χλμ): το παπουτσι εχει μαλακώσει ενα κλικ κ εχει γινει ακομα καλύτερο.το δοκιμασα κ σε γρηγορα LR (4'50) με tempo ενδιάμεσα στο 4'40 κ δεν είχα κανένα θέμα!! Επίσης αποδείχθηκε σταθερότατο (για το πατημά μου) κ στη βροχή!!
    UPDATE (500χλμ): η φθορά τους ειναι ελάχιστη, με το 90% των χλμ να ειναι σε άσφαλτο..ποσταρω και σχετικές φώτος..το παπουτσι παραμενει, οπως ήταν σαν αίσθηση κ με αφηνει απολυτα ικανοποιημένο..
    UPDATE (700χλμ): τα 4 αστέρια τα κανω 5, γιατι παρα τα μικρα μειονεκτηματα που προανεφερα, το παπούτσι έβγαλε 700 χλμ πολυ καλά και παραμενει αξιοπιστο (βασικό χαρακτηριστικό για μένα) για ρυθμούς 4:40 και πιο αργά, με πατημα σταθερότατο! Θα το ξανάπαιρνα άνετα!! WORKHORSE με ολη τη σημασία της λέξης!!

    15
  • Εξαιρετικό κράτημα. Άνετη εφαρμογή σε ιδανική τιμή. Το παπούτσι που γύρευα για τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας!!!

    2
  • Πολύ καλό παπούτσι,άνετο και ελαφρύ

    0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά:

  • Αναβαθμισμένη αντικραδασμική προστασία με τεχνολογία PWRRUN
  • Βελτιωμένη επαφή με το έδαφος
  • Νέα, ανανεωμένη δικτυωτή επιφάνεια στην πάνω πλευρά
  • Η απορρόφηση κραδασμών PWRRUN+ προσφέρει εξαιρετική άνεση και απόκριση
  • Εξομαλύνει την κίνηση
  • Το σχέδιο και η δομή του πλέγματος προσφέρει καλύτερο αερισμό στα δάχτυλα των ποδιών, βελτιωμένο κάλυμμα στο μέσον του ποδιού και «κλείδωμα» για μεγαλύτερη άνεση στη φτέρνα 
  • Ανθεκτικό πέλμα και ενισχυμένο ειδικά σε σημεία, όπου το πόδι δέχεται μεγαλύτερη πίεση και επομένως το παπούτσι υφίσταται μεγαλύτερη φθορά
  • Offset: 8 χιλιοστά (35/27 χιλιοστά) 
  • Βάρος: 282 γραμμάρια

Brand

Κωδικός Προϊόντος
S20924-105
Τύπος
Running
Φύλο
Άνδρας
Χρώμα
Λευκό
Εφαρμογή
Κανονική
Εσωτερικός πάτος
-
Τεχνολογία Ενδιάμεσης Σόλας
BOUNCE
Drop
8 mm
Βάρος
282 gr
Ορθοστασία
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (10)

  1. 9
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Δε χτυπούν στο πόδι

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Stelios Xanthopoulos
    3
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πολύχρωμο

    Είμαι δρομέας (κυρίως βουνό) με 80χλμ τη βδομάδα. Τα έχω από το καλοκαίρι με πάνω από 400χλμ. και τα χρησιμοποιώ για τις διαλειμματικες. Είναι πολύ ανθεκτικά με σταθερό πάτημα και καλή επιστροφή ενέργειας. Δεν έχουν καλή απορρόφηση γι'αυτό και δε τα συστήνω για long (ειδικά για βαρείς δρομείς +90). Μετά από 10χλμ με χτυπούν στο κουντουπιε. Το upper mesh είναι γερό αλλά θα το ήθελα πιο άνετο. Τα πήρα σε προσφορά 100 ευρώ. Διαφορετικά δε θα τα έδινα.

    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Provo
    5
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειμαι δρομεας (1.85 υψος, 74 κιλά) με 5/7 προπονησεις κ χρόνους 3:29 μαραθωνιο κ 1:31 ημί. Αν ψάχνετε προπονητικό χωρις πλακα, workhorse για να φορτώσετε χλμ είστε εδώ. Εγω τα βρηκα στα 105€ κ τα πηρα. Πρόκειται για πολυ καλό και underrated παπουτσι, καθώς τα φωτα πεφτουν (όχι αδικα βεβαια) στη σειρά endorphin της εταιρειας. Κρατημα - εγγυηση, σταθερότατο πάτημα, ουτε μαλακό αλλα ούτε κ σκληρό, με ανταπόδοση καλή, οχι full, αλλα τουλαχιστον ικανοποιητική κ λιγο παραπανω (pebax στη σόλα). Οκ, δεν είναι ελαφρύ καπού 270 γραμ. το Νο 45 αλλά πως αλλιως θα σου προσφέρει προστασία, που χρειαζεται, ειδικά στα LRs; εχω κανει ηδη 70 χλμ (long στο 5'15-5'40 κ tempo 4'40-4'50) κ ειμαι απολυτα ικανοποιημένος. Επισης εχει εξαιρετικο κλειδωμα αστραγαλου κ πολύ καλο κορδονι που δε λυνεται (για μενα τοπ η εταιρεια σε αυτο τον τομέα). Για Νο παιρνετε ότι φορατε στα saucony, 46 για μενα, και ταιριαζει κ στο "φαρδύ" μου πόδι. Μείον η διαπνοή, για την οποία ειχα διαβασει κ δε με πειράζει τόσο. Καλοκαιρι βαζω κατι αλλο. Τελος η γλωσσα ειναι καπως κοντή. Παρολα αυτά, το συστήνω για οποιον θελει daily trainer, χωρις πλακα, με μεσαιας σκληροτητας πατημα!! Ειδικα κοντα στα 100€ παρτε τα με κλειστα ματια!!
    UPDATE (250χλμ): το παπουτσι εχει μαλακώσει ενα κλικ κ εχει γινει ακομα καλύτερο.το δοκιμασα κ σε γρηγορα LR (4'50) με tempo ενδιάμεσα στο 4'40 κ δεν είχα κανένα θέμα!! Επίσης αποδείχθηκε σταθερότατο (για το πατημά μου) κ στη βροχή!!
    UPDATE (500χλμ): η φθορά τους ειναι ελάχιστη, με το 90% των χλμ να ειναι σε άσφαλτο..ποσταρω και σχετικές φώτος..το παπουτσι παραμενει, οπως ήταν σαν αίσθηση κ με αφηνει απολυτα ικανοποιημένο..
    UPDATE (700χλμ): τα 4 αστέρια τα κανω 5, γιατι παρα τα μικρα μειονεκτηματα που προανεφερα, το παπούτσι έβγαλε 700 χλμ πολυ καλά και παραμενει αξιοπιστο (βασικό χαρακτηριστικό για μένα) για ρυθμούς 4:40 και πιο αργά, με πατημα σταθερότατο! Θα το ξανάπαιρνα άνετα!! WORKHORSE με ολη τη σημασία της λέξης!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sofianos_8
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εξαιρετικό κράτημα. Άνετη εφαρμογή σε ιδανική τιμή. Το παπούτσι που γύρευα για τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλό παπούτσι,άνετο και ελαφρύ

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πολύχρωμο

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Είμαι δρομέας (κυρίως βουνό) με 80χλμ τη βδομάδα. Τα έχω από το καλοκαίρι με πάνω από 400χλμ. και τα χρησιμοποιώ για τις διαλειμματικες. Είναι πολύ ανθεκτικά με σταθερό πάτημα και καλή επιστροφή ενέργειας. Δεν έχουν καλή απορρόφηση γι'αυτό και δε τα συστήνω για long (ειδικά για βαρείς δρομείς +90). Μετά από 10χλμ με χτυπούν στο κουντουπιε. Το upper mesh είναι γερό αλλά θα το ήθελα πιο άνετο. Τα πήρα σε προσφορά 100 ευρώ. Διαφορετικά δε θα τα έδινα.

    7
  • Ειμαι δρομεας (1.85 υψος, 74 κιλά) με 5/7 προπονησεις κ χρόνους 3:29 μαραθωνιο κ 1:31 ημί. Αν ψάχνετε προπονητικό χωρις πλακα, workhorse για να φορτώσετε χλμ είστε εδώ. Εγω τα βρηκα στα 105€ κ τα πηρα. Πρόκειται για πολυ καλό και underrated παπουτσι, καθώς τα φωτα πεφτουν (όχι αδικα βεβαια) στη σειρά endorphin της εταιρειας. Κρατημα - εγγυηση, σταθερότατο πάτημα, ουτε μαλακό αλλα ούτε κ σκληρό, με ανταπόδοση καλή, οχι full, αλλα τουλαχιστον ικανοποιητική κ λιγο παραπανω (pebax στη σόλα). Οκ, δεν είναι ελαφρύ καπού 270 γραμ. το Νο 45 αλλά πως αλλιως θα σου προσφέρει προστασία, που χρειαζεται, ειδικά στα LRs; εχω κανει ηδη 70 χλμ (long στο 5'15-5'40 κ tempo 4'40-4'50) κ ειμαι απολυτα ικανοποιημένος. Επισης εχει εξαιρετικο κλειδωμα αστραγαλου κ πολύ καλο κορδονι που δε λυνεται (για μενα τοπ η εταιρεια σε αυτο τον τομέα). Για Νο παιρνετε ότι φορατε στα saucony, 46 για μενα, και ταιριαζει κ στο "φαρδύ" μου πόδι. Μείον η διαπνοή, για την οποία ειχα διαβασει κ δε με πειράζει τόσο. Καλοκαιρι βαζω κατι αλλο. Τελος η γλωσσα ειναι καπως κοντή. Παρολα αυτά, το συστήνω για οποιον θελει daily trainer, χωρις πλακα, με μεσαιας σκληροτητας πατημα!! Ειδικα κοντα στα 100€ παρτε τα με κλειστα ματια!!
    UPDATE (250χλμ): το παπουτσι εχει μαλακώσει ενα κλικ κ εχει γινει ακομα καλύτερο.το δοκιμασα κ σε γρηγορα LR (4'50) με tempo ενδιάμεσα στο 4'40 κ δεν είχα κανένα θέμα!! Επίσης αποδείχθηκε σταθερότατο (για το πατημά μου) κ στη βροχή!!
    UPDATE (500χλμ): η φθορά τους ειναι ελάχιστη, με το 90% των χλμ να ειναι σε άσφαλτο..ποσταρω και σχετικές φώτος..το παπουτσι παραμενει, οπως ήταν σαν αίσθηση κ με αφηνει απολυτα ικανοποιημένο..
    UPDATE (700χλμ): τα 4 αστέρια τα κανω 5, γιατι παρα τα μικρα μειονεκτηματα που προανεφερα, το παπούτσι έβγαλε 700 χλμ πολυ καλά και παραμενει αξιοπιστο (βασικό χαρακτηριστικό για μένα) για ρυθμούς 4:40 και πιο αργά, με πατημα σταθερότατο! Θα το ξανάπαιρνα άνετα!! WORKHORSE με ολη τη σημασία της λέξης!!

    15
  • Εξαιρετικό κράτημα. Άνετη εφαρμογή σε ιδανική τιμή. Το παπούτσι που γύρευα για τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας!!!

    2
  • Πολύ καλό παπούτσι,άνετο και ελαφρύ

    0
  • 0
  • Δες τα όλα
20% κουπόνι από το κατάστημα Dress4less μέχρι 26/06!
20% κουπόνι από το κατάστημα Dress4less μέχρι 26/06!
Δες περισσότερα