Ηχεία Αυτοκινήτου

Pioneer TSG1730F Σετ Ηχεία Αυτοκινήτου Ομοαξονικά 7" με 40W RMS (3 Δρόμων) Κωδικός: TS-G1730F

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Διάμετρος ηχείου: 17cm
  • Διάμετρος tweeter: 10mm
  • Ονομαστική ισχύς RMS: 40W
  • Μέγιστη ισχύς Peak: 300W
  • Αντίσταση: 4Ω
  • Ευαισθησία: 90 dB SPL
  • Απόκριση συχνότητας: 36Hz - 18kHz
  • Δες τα όλα
28 98
Παράδοση Δευ, 06 Ιουλ - Τετ, 08 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Tenku 4,2 (26)
Ελλάδα
5+ τεμάχια
Δες Car Audio στη σελίδα του Tenku
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
TS-G1730F

Χαρακτηριστικά

Τύπος
3 Δρόμων
Σχήμα
Στρογγυλό

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
300 W
Ισχύς RMS
40 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διάμετρος
7 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (14)

Αξιολογήσεις

  1. 7
  2. 1
  3. 3
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ισχύς
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα ήχου
  • Μπάσο

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Από τα χειρότερα ηχεία που έχω ακούσει ποτέ στη ζωή μου.
    Όλες οι συχνότητες πολύ χάλι..
    Κλαίω τα λεφτά μου πραγματικά..
    Μεχρι να τα βγάλω πιστεύω θα τα έχω σπάσει από τα νεύρα μου.
    Βέβαια έπρεπε να το ψυλλιαστώ με τέτοια τιμή αλλά δεν τα περίμενα τόσο χάλια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • strs156
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα ηχεια εχουν αλλη διασταση στο κουτι (17εκ) και αλλη πραγματικη (16,2) εκ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick_Bit
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εβλεπα εδω τα σχολια για το μπασο οτι δεν υπαρχει.. Σε εμενα μπασο εχει και με το παραπανο θα ελεγα, ισως ειναι αναλογα το αυτοκινητο εγω τα εβαλα σε Σμαρτ και ειναι αψογα!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tiliakos
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ μέτρια τόσο σε χαμηλά,σε ψηλά,σε μπάσα παντού.Φυσικά κρίνονται για την κατηγορία των χρημάτων τους.Μπήκαν σε 207,έδωσαν μία ανάσα σχετικά με τα εργοστασιακά αλλά όχι τόσο που να δικαιολογούν την αγορά τους.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EVAN_GEORGE
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εβαλα σε ενα Hyundai Getz του 2003 5θ και δεν εμεινα ευχαριστημενος. Υποτιθεται οτι αντικατεστησα τα μπροστινα μαμα για καλυτερα και εγινε χειροτερος ο ηχος. Χαθηκε αυτο το γεμισμα της καμπινας που ειχα με τα μαμα ηχεια και αναγκαστικα θα τα βγαλω και θα τα βαλω στις πισω πορτες. Δεν ξερω εαν χρειαζεται ενισχυτης για να δειξουν την αξια τους γιατι ενω παιζουν καθαρα στα χαμηλα, μεχρι 15-20 volume ακουγεται ωραια αλλα φτωχα πολυ ρε παιδι μου, δεν εχουν ψυχη, και απο κει και περα μπουκωνουν και ακουγεται χαλια στο ραδιο... ελειψη μπασου και γενικα γεμισμα στον χωρο ( οσο και αν ασχοληθηκα με τις ρυθμισεις στο Pioneer ραδιο cd που φοραει ) Στο Cd δεν ακουγονται ασχημα αλλα και παλι οχι κατι ιδιαιτερο. Δεν περιμενα και τιποτα σουπερ απο 35 ευρω ηχεια αλλα οχι και ετσι... Γενικα νομιζω οτι δεν θα τα συνιστουσα σε καποιον να τα αγορασει, καλυτερα να δωσει κανα 20 αρικο παραπανω και να παρει κατι πιο ποιοτικο κατα την γνωμη μου.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GR_maza
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ευχαριστημένος! Τα έβαλα σε Ford focus mk2 , μπροστά, κανονικά θέλουν προέκταση για να μπουν αλλά μπορείς να τα τοποθετήσεις επάνω στα παλιά ηχεία φτάνει να ξηλώσεις το εσωτερικό τους!
    Πραγματικά ακούγονται πολύ ωραία!
    Είμαι πολύ ευχαριστημένος!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kirk81
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για την τιμή τους πολύ αξιόλογα ηχεία.
    Άνετα τα συγκρίνω με ηχεία 120 ευρώ που έχω, και μπορώ να πω ότι δεν βρίσκω ιδιαίτερες διάφορες παρά την χαμηλή τιμή τους!
    Μονό η τιμή είναι χαμηλή, όχι η ποιότητα και η απόδοσή τους!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αψογα με.σωστή τοποθέτηση-μόνωση!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέτρια ποιότητα ήχου χωρίς καθόλου μπάσο.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή εξυπηρέτηση και πολύ καλά Προϊόντα Ευχαριστώ ..

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
  • Από τα χειρότερα ηχεία που έχω ακούσει ποτέ στη ζωή μου.
    Όλες οι συχνότητες πολύ χάλι..
    Κλαίω τα λεφτά μου πραγματικά..
    Μεχρι να τα βγάλω πιστεύω θα τα έχω σπάσει από τα νεύρα μου.
    Βέβαια έπρεπε να το ψυλλιαστώ με τέτοια τιμή αλλά δεν τα περίμενα τόσο χάλια

    0
  • Τα ηχεια εχουν αλλη διασταση στο κουτι (17εκ) και αλλη πραγματικη (16,2) εκ

    0
  • εβλεπα εδω τα σχολια για το μπασο οτι δεν υπαρχει.. Σε εμενα μπασο εχει και με το παραπανο θα ελεγα, ισως ειναι αναλογα το αυτοκινητο εγω τα εβαλα σε Σμαρτ και ειναι αψογα!

    4
  • Πολύ μέτρια τόσο σε χαμηλά,σε ψηλά,σε μπάσα παντού.Φυσικά κρίνονται για την κατηγορία των χρημάτων τους.Μπήκαν σε 207,έδωσαν μία ανάσα σχετικά με τα εργοστασιακά αλλά όχι τόσο που να δικαιολογούν την αγορά τους.

    4
  • Τα εβαλα σε ενα Hyundai Getz του 2003 5θ και δεν εμεινα ευχαριστημενος. Υποτιθεται οτι αντικατεστησα τα μπροστινα μαμα για καλυτερα και εγινε χειροτερος ο ηχος. Χαθηκε αυτο το γεμισμα της καμπινας που ειχα με τα μαμα ηχεια και αναγκαστικα θα τα βγαλω και θα τα βαλω στις πισω πορτες. Δεν ξερω εαν χρειαζεται ενισχυτης για να δειξουν την αξια τους γιατι ενω παιζουν καθαρα στα χαμηλα, μεχρι 15-20 volume ακουγεται ωραια αλλα φτωχα πολυ ρε παιδι μου, δεν εχουν ψυχη, και απο κει και περα μπουκωνουν και ακουγεται χαλια στο ραδιο... ελειψη μπασου και γενικα γεμισμα στον χωρο ( οσο και αν ασχοληθηκα με τις ρυθμισεις στο Pioneer ραδιο cd που φοραει ) Στο Cd δεν ακουγονται ασχημα αλλα και παλι οχι κατι ιδιαιτερο. Δεν περιμενα και τιποτα σουπερ απο 35 ευρω ηχεια αλλα οχι και ετσι... Γενικα νομιζω οτι δεν θα τα συνιστουσα σε καποιον να τα αγορασει, καλυτερα να δωσει κανα 20 αρικο παραπανω και να παρει κατι πιο ποιοτικο κατα την γνωμη μου.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

40 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
TS-G1730F

Χαρακτηριστικά

Τύπος
3 Δρόμων
Σχήμα
Στρογγυλό

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
300 W
Ισχύς RMS
40 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διάμετρος
7 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (14)

  1. 7
  2. 1
  3. 3
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ισχύς
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα ήχου
  • Μπάσο

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Από τα χειρότερα ηχεία που έχω ακούσει ποτέ στη ζωή μου.
    Όλες οι συχνότητες πολύ χάλι..
    Κλαίω τα λεφτά μου πραγματικά..
    Μεχρι να τα βγάλω πιστεύω θα τα έχω σπάσει από τα νεύρα μου.
    Βέβαια έπρεπε να το ψυλλιαστώ με τέτοια τιμή αλλά δεν τα περίμενα τόσο χάλια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • strs156
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα ηχεια εχουν αλλη διασταση στο κουτι (17εκ) και αλλη πραγματικη (16,2) εκ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick_Bit
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εβλεπα εδω τα σχολια για το μπασο οτι δεν υπαρχει.. Σε εμενα μπασο εχει και με το παραπανο θα ελεγα, ισως ειναι αναλογα το αυτοκινητο εγω τα εβαλα σε Σμαρτ και ειναι αψογα!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tiliakos
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ μέτρια τόσο σε χαμηλά,σε ψηλά,σε μπάσα παντού.Φυσικά κρίνονται για την κατηγορία των χρημάτων τους.Μπήκαν σε 207,έδωσαν μία ανάσα σχετικά με τα εργοστασιακά αλλά όχι τόσο που να δικαιολογούν την αγορά τους.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EVAN_GEORGE
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εβαλα σε ενα Hyundai Getz του 2003 5θ και δεν εμεινα ευχαριστημενος. Υποτιθεται οτι αντικατεστησα τα μπροστινα μαμα για καλυτερα και εγινε χειροτερος ο ηχος. Χαθηκε αυτο το γεμισμα της καμπινας που ειχα με τα μαμα ηχεια και αναγκαστικα θα τα βγαλω και θα τα βαλω στις πισω πορτες. Δεν ξερω εαν χρειαζεται ενισχυτης για να δειξουν την αξια τους γιατι ενω παιζουν καθαρα στα χαμηλα, μεχρι 15-20 volume ακουγεται ωραια αλλα φτωχα πολυ ρε παιδι μου, δεν εχουν ψυχη, και απο κει και περα μπουκωνουν και ακουγεται χαλια στο ραδιο... ελειψη μπασου και γενικα γεμισμα στον χωρο ( οσο και αν ασχοληθηκα με τις ρυθμισεις στο Pioneer ραδιο cd που φοραει ) Στο Cd δεν ακουγονται ασχημα αλλα και παλι οχι κατι ιδιαιτερο. Δεν περιμενα και τιποτα σουπερ απο 35 ευρω ηχεια αλλα οχι και ετσι... Γενικα νομιζω οτι δεν θα τα συνιστουσα σε καποιον να τα αγορασει, καλυτερα να δωσει κανα 20 αρικο παραπανω και να παρει κατι πιο ποιοτικο κατα την γνωμη μου.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GR_maza
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ευχαριστημένος! Τα έβαλα σε Ford focus mk2 , μπροστά, κανονικά θέλουν προέκταση για να μπουν αλλά μπορείς να τα τοποθετήσεις επάνω στα παλιά ηχεία φτάνει να ξηλώσεις το εσωτερικό τους!
    Πραγματικά ακούγονται πολύ ωραία!
    Είμαι πολύ ευχαριστημένος!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kirk81
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για την τιμή τους πολύ αξιόλογα ηχεία.
    Άνετα τα συγκρίνω με ηχεία 120 ευρώ που έχω, και μπορώ να πω ότι δεν βρίσκω ιδιαίτερες διάφορες παρά την χαμηλή τιμή τους!
    Μονό η τιμή είναι χαμηλή, όχι η ποιότητα και η απόδοσή τους!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αψογα με.σωστή τοποθέτηση-μόνωση!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέτρια ποιότητα ήχου χωρίς καθόλου μπάσο.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή εξυπηρέτηση και πολύ καλά Προϊόντα Ευχαριστώ ..

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
  • Από τα χειρότερα ηχεία που έχω ακούσει ποτέ στη ζωή μου.
    Όλες οι συχνότητες πολύ χάλι..
    Κλαίω τα λεφτά μου πραγματικά..
    Μεχρι να τα βγάλω πιστεύω θα τα έχω σπάσει από τα νεύρα μου.
    Βέβαια έπρεπε να το ψυλλιαστώ με τέτοια τιμή αλλά δεν τα περίμενα τόσο χάλια

    0
  • Τα ηχεια εχουν αλλη διασταση στο κουτι (17εκ) και αλλη πραγματικη (16,2) εκ

    0
  • εβλεπα εδω τα σχολια για το μπασο οτι δεν υπαρχει.. Σε εμενα μπασο εχει και με το παραπανο θα ελεγα, ισως ειναι αναλογα το αυτοκινητο εγω τα εβαλα σε Σμαρτ και ειναι αψογα!

    4
  • Πολύ μέτρια τόσο σε χαμηλά,σε ψηλά,σε μπάσα παντού.Φυσικά κρίνονται για την κατηγορία των χρημάτων τους.Μπήκαν σε 207,έδωσαν μία ανάσα σχετικά με τα εργοστασιακά αλλά όχι τόσο που να δικαιολογούν την αγορά τους.

    4
  • Τα εβαλα σε ενα Hyundai Getz του 2003 5θ και δεν εμεινα ευχαριστημενος. Υποτιθεται οτι αντικατεστησα τα μπροστινα μαμα για καλυτερα και εγινε χειροτερος ο ηχος. Χαθηκε αυτο το γεμισμα της καμπινας που ειχα με τα μαμα ηχεια και αναγκαστικα θα τα βγαλω και θα τα βαλω στις πισω πορτες. Δεν ξερω εαν χρειαζεται ενισχυτης για να δειξουν την αξια τους γιατι ενω παιζουν καθαρα στα χαμηλα, μεχρι 15-20 volume ακουγεται ωραια αλλα φτωχα πολυ ρε παιδι μου, δεν εχουν ψυχη, και απο κει και περα μπουκωνουν και ακουγεται χαλια στο ραδιο... ελειψη μπασου και γενικα γεμισμα στον χωρο ( οσο και αν ασχοληθηκα με τις ρυθμισεις στο Pioneer ραδιο cd που φοραει ) Στο Cd δεν ακουγονται ασχημα αλλα και παλι οχι κατι ιδιαιτερο. Δεν περιμενα και τιποτα σουπερ απο 35 ευρω ηχεια αλλα οχι και ετσι... Γενικα νομιζω οτι δεν θα τα συνιστουσα σε καποιον να τα αγορασει, καλυτερα να δωσει κανα 20 αρικο παραπανω και να παρει κατι πιο ποιοτικο κατα την γνωμη μου.

    2
  • Δες τα όλα
28,98 €
5,00 €   μεταφορικά