Τα εβαλα σε ενα Hyundai Getz του 2003 5θ και δεν εμεινα ευχαριστημενος. Υποτιθεται οτι αντικατεστησα τα μπροστινα μαμα για καλυτερα και εγινε χειροτερος ο ηχος. Χαθηκε αυτο το γεμισμα της καμπινας που ειχα με τα μαμα ηχεια και αναγκαστικα θα τα βγαλω και θα τα βαλω στις πισω πορτες. Δεν ξερω εαν χρειαζεται ενισχυτης για να δειξουν την αξια τους γιατι ενω παιζουν καθαρα στα χαμηλα, μεχρι 15-20 volume ακουγεται ωραια αλλα φτωχα πολυ ρε παιδι μου, δεν εχουν ψυχη, και απο κει και περα μπουκωνουν και ακουγεται χαλια στο ραδιο... ελειψη μπασου και γενικα γεμισμα στον χωρο ( οσο και αν ασχοληθηκα με τις ρυθμισεις στο Pioneer ραδιο cd που φοραει ) Στο Cd δεν ακουγονται ασχημα αλλα και παλι οχι κατι ιδιαιτερο. Δεν περιμενα και τιποτα σουπερ απο 35 ευρω ηχεια αλλα οχι και ετσι... Γενικα νομιζω οτι δεν θα τα συνιστουσα σε καποιον να τα αγορασει, καλυτερα να δωσει κανα 20 αρικο παραπανω και να παρει κατι πιο ποιοτικο κατα την γνωμη μου.