Αθλητικά Παπούτσια

Ultraboost Light Αθλητικά Παπούτσια Running Γκρι Κωδικός: ID3285

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Νιώσε την απόλυτη ενέργεια με τα νέα Ultraboost Light, τα πιο ελαφριά Ultraboost ever. Η μαγεία κρύβεται στη Light Boost ενδιάμεση σόλα, τη νέα γενιά της adidas Boost. Ο μοναδικός της μοριακός σχεδιασμός επιτρέπει τον πιο ελαφρύ από ποτέ αφρό Boost.

Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 11 μήνες πριν

Αξιολογήσεις (45)

Αξιολογήσεις

  1. 24
  2. 6
  3. 4
  4. 3
  5. 8
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Άνεση
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • joempele
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Δυστυχώς τά χειρότερα ultra boost πού έχω αγοράσει.
    Ελαφρά μεν όπως πάντα αλλά μέχρι εκεί.
    Ξερό πάτημα, πλαστικό ανακυκλωμένο με κακή ποιότητα, στενά ιδιαίτερα με αίσθημα ασφυξίας και ενώ μετά από όλα αυτά ζήτημα να τά φόρεσα 10 φορές όλες και όλες μόνο για casual κυκλοφορία αυτά άρχισαν να ξεκολλάνε στο σημείο όπου σπάει το παπούτσι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα εχω 2 χρονια οτι καλυτερο για τα ποδια. Προερχομαι απο χειρουργιο κνημης περονης. Χωρις αυτα δεν ξερω τι θα εκανα. Εβαζα αλλα παπουτσια και στα 100 μετρα πονουσα. Με αυτα απλα πεταω. Δεν ξερω γιατι εχει 4 αστερια και οχι 500. Θα αγορασω αλλα 2 ζευγαρια τωρα να τα χω ντουλαπα για την επομενη 10ετια γιατι φοβαμαι μην δεν ξαναβγουν σαν αυτα.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GIORGOS_MARATHAKIS
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φοράω boost σχεδόν απ την μερα που βγήκαν στην αγορά με πάνω από 10 ζευγάρια πλέον στην κατοχη μου.
    Αυτό που παρατηρώ είναι ότι η δεύτερη γενιά με ανακυκλώσιμα υλικά, είναι απλά σκουπίδια για να αυξήσουν το κέρδος της εταιρείας. Καμμια σχέση τα πρωτα υλικά με τα ανακυκλωσιμα. Μόνο ανά καιρούς βγαίνει κάποιο μοντέλο με τις παλιές προδιαγραφές κ είναι κάπως καλό-ποιοτικό.
    Επίσης η εδώ αντιπροσωπεία δεν έχει νουμερα...είναι δυνατόν να μην βρίσκω 49⅓???? (δηλαδή 48.5 σε κανονικό παπουτσι) φέρνουν 2,3 ζευγάρια ολόκληρη εταιρεία, λες κ θα τους μείνουν κ θα πέσει έξω ο προϋπολογισμός τους...τραγικοί απλα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Bal27
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Φοράω πολλά χρόνια Ultraboost και στο παρελθόν φορούσα παντού μόνο Ultraboost. Πήρα όμως αυτά και δεν έμεινα τόσο ευχαριστημένος. Το πρόβλημα το διαπίστωσα σε ένα ταξίδι που έκανα κάθε μέρα 22.000 βήματα επί μια εβδομάδα. Σε πάτημα της φτέρνας είναι πολύ καλά και με βόλεψε..ΟΜΩΣ ο αφρός στη μύτη του ποδιού είναι πολύ λεπτός και από το μετατάρσιο και μπροστά δεν έχει την απορροφητικότητα που χρειάζεται και είχε συνηθίσει το πόδι μου με αποτέλεσμα να νοιώθω τα πάντα που πατάω. Τα Ultraboost του '20 που έχω ακόμα, μετά από 5 χρόνια έχουν καλύτερη απορροφητικότητα στο μετατάρσιο από ότι τα Ultraboost του '25. Αυτό είναι το light μοντέλο, το καταλαβαίνω αλλά δεν νομίζω ότι τα κανονικά έχουν κάτι διαφορετικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • amampalita
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το αγόρασα σε μαύρο, η σόλα ξεβαφει και άνοιξε μέσα σε ένα μηνα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsikrikich
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Φοράω τα boost από τότε που τα κυκλοφόρησε η εταιρεία και ήμουν πολύ ευχαριστημένη όλα αυτά τα χρόνια . Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι απαράδεκτο . Πολύ σκληρό με αποτέλεσμα να μου δημιούργησει πρόβλημα στο πέλμα με δύο τρεξίματα. Επίσης φορώντας τα 4 φορές κ χωρίς να έχω τρέξει μου άνοιξε στο πλάι . Έχουν γίνει παπούτσια γυμναστηρίου και μόδας σίγουρα όχι running . Ελπίζω να επανέλθουν !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nako_Dim
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι πολύ άνετα τα χρησιμοποιώ για τρέξιμο

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Τα παπούτσια αυτά δεν ειναι μόνο για μόδα και δεν ειναι μονο για τρεξιμο. Αποτελούν πραγματικό εργαλείο σε εργασιές με πολύωρη ορθοστασία (πχ νοσοκομειο) και η boost σολα κυριολεκτικά εχει σωσει κόσμο.
    Το συγκεκριμένο ultraboost light , εχοντας δοκιμασει διαχρονικά ολες τις σόλες boost, ειναι το καλυτερο ολων των εποχων κατα τη γνωμη μου σε άνεση.
    Φυσικά υστερεί σε διαρκεια ζωής, καθώς ανεση/ποιότητα και διαρκεια ζωης ταυτόχρονα ειναι μη ρεαλιστικος στόχος.
    Εχει τα κλασσικα μειονεκτηματα, αντοχη, τιμή και καποιες φορες εξαρταται απο το ποδι αν θα κατσει καλά ή οχι.
    Για μένα αξιζει 1000% και δυστυχως βλεπω οτι αντικαθισταται απο τα ultraboost 5, νομιζω οτι επρεπε να παραμεινουν σαν επιλογή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GamatosNo1
    3
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μόνο εμένα μου φαίνονται θεοστενα στο κουντεπιε; Ελπίζω να ανοίξουν λίγο. Είμαι στη δεύτερη μέρα ακόμα. Κατά τ’άλλα πολύ ωραίο πάτημα

    • Βάρος
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν λίγο στο πόδι
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stathis72
    3
    7 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Αγοράστηκαν 29/12/23 από την Adidas και μετά από λίγες φορές που τα έχω φορέσει
    (περίπου 10) άρχισε και σε μένα να φαίνεται άσπρο από μέσα από την μαύρη σόλα. Τα πήγα σήμερα 17/02/24 και μου κάνανε αντικατάσταση χωρίς καμία αντίρρηση γιατί μάλλον ξέρανε το πρόβλημα. Πήρα αυτά με την άσπρη σόλα. Τουλάχιστον δεν θα ξεβάψει!!!
    Πάντως είναι απαράδεκτο για παπούτσι 200€ να γίνετε αυτό.
    Update.
    Αυτά είναι τα καινούρια παπούτσια με δύο φορές χρήση σε γυμναστήριο.
    Το αριστερό παπούτσι ξαφνικά είχε απάνω μια μαυρίλα και το καθάρισα με μωρομάντηλο.
    Την επόμενη μέρα έγινε έτσι.
    Θα το πάω και αυτό πίσω να δω τι θα μου πούν.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν λίγο στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nitro1821
    1
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα φόρεσα 3-4 φόρες οταν άρχισε να ξεφλουδίζει το μαύρο χρώμα απο την σόλα! Το κατάστημα αρνήθηκε να μου τα αλλάξει... απαράδεκτο για τοσο ακριβά παπούτσια!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Χτυπούν λίγο στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ottosyper
    1
    6 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εάν μπορούσα δε θα έβαζα ούτε ένα αστέρι,ότι χειρότερο έχω αγοράσει.Ασχημο,όχι άνετο,ούτε καμμία ιδιαίτερη εμφάνιση.Τοσος ντόρος για το τίποτα,προσέξτε μη τη πατήσετε και εσείς σαν εμένα.Αντε να χαλάσουν,με το καλό να τα πετάξω.

    • Άνεση
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • basilisnikolaou5c
    4
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    5 Αυγούστου 2025 τροποποιώ την κριτική μου γιατί δεν καταλαβαίνω κάποιες κριτικές είναι από τα πιο ανθεκτικά παπούτσια που μπορεί να πάρει κανείς ναι δε συγκρίνονται με τα σημερινά ultra boost 5 5x Σε τίποτα αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι ένα παπούτσι για τρέξιμο ή για περπάτημα για κάθε μέρα κτλπ θα έλεγα και για πιο γρήγορο τέμπο χωρίς να είναι το πιο ελαφρύ το πιο αντικραδασμικό αλλά σίγουρα είναι από τα πιο ανθεκτικά μόνο και μόνο αυτό αξίζει σήμερα είναι κοντά στην αρχική του τιμή και αυτό τα λέει όλα

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gio_se
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    στα 110 ευρώ που τα βρίσκει κάποιος σε γνώστες αλυσίδες αθλητικών σε περίοδο εκπτώσεων είναι εξαιρετικά!!!!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KostasPant
    2
    7 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Για τόσο ακριβό παπούτσι είναι άθλιο. Στην πρώτη εβδομάδα μου ξεκολλησε ο πάτος με απλή χρήση. Απλά στη δουλειά το φοράω. Επίσης ο μαύρος πάτος ξεφτισε και φαίνεται το άσπρο από μέσα.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstakal95
    4
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Όμορφος σχεδιασμός, πολύ άνετα, αγκαλιάζει πολύ καλά το πόδι. Το μόνο θέμα είναι ότι η βαφή στον αφρό είναι εξωτερική. Όποτε από την πρώτη χρήση γδάρθηκε λίγο και έφυγε το χρώμα.. απαράδεκτο για παπούτσι των 200 ευρώ.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sedat__lyaz
    3
    1 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    θα έπρεπε να ήταν καλύτερη με την σύγκριση τιμή τους όμως μετά από πολύωρη περπατήματος είναι λίγο ξεκουραστώ με τη συκγρηση τα απλά μοντέλα της εταιρίας ευχαριστώ….

    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Χρησιμοποιώ παπούτσια για τρέξιμο τόσο σε διάδρομο όσο και σε ταρταν σε γήπεδο. Με έχουν βολέψει απόλυτα. Μόλις τα φόρεσα τα ερωτεύτηκα και μετά από δυο μέρες τα αγόρασα. Για ερασιτεχνική χρήση με καλύπτουν απόλυτα.

    • Άνεση
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannhstrunningshoes
    4
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Αγορα στα 120ευρω.Νουμερο 42 2/3 και βαρος 298γρ.Ειναι παπα για χιλιομετρα αλλα ειναι λιγο βαρυα.Η σολα εχει αρκετο υλικο και αυτο βαρενει τα παπα,αλλα ειναι πολυ καλη και δινει πολυ καλη αισθηση στο πατημα.Απορροφηση πολυ και ανταποδοση στα κοκκινα.Υφασμα ειναι ολο ελαστικο και συγκρατει πολυ το ποδι.Φτερνα δεν εχει καθολου προστασια.Ειναι πολλα τα λεφτα που εδωσα για αυτα.

    • Άνεση
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marsela_Treko
    4
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Λοιπόν τα φοραω από το Φεβρουάριο.Ειναι ότι καλύτερο μέχρι τώρα.Χρονια φοράω αdidas.Το μόνο πρόβλημα ότι σε βρεγμένο γλιστράει πάρα πολύ και από κάτω έχει ένα λάστιχο που ξεκόλλησε και αν φύγει όλο δεν ξέρω πως θα είναι στο περπάτημα.Και η συνάδελφος μου το ηδιο παπούτσι το ηδιο πρόβλημα .

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • peter_angelo3077
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Μετά από 20 χρόνια είπα να δοκιμάσω adidas παπούτσια.Με το που τα δοκίμασα έπαθα πλάκα . Αγκαλιάζει το πόδι τέλεια είναι παναλαφρα και με μαλακή σόλα τόσο όσο πρέπει για να περπατάς σταθερά.Τα πήρα για πολύωρο περπάτημα.Ειμαι φουλ ευχαριστημένος!!
    Το αγόρασα 140€

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sToNe_gARdEN
    4
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Άνετο παπούτσι, φαίνεται πιο "γερό" απτό προηγούμενο μοντέλο. Διαφορά στο βάρος εγώ προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω αλλά είναι ελαφρύ. Είναι πιο πλατύ απτά προηγούμενα μοντέλα. Επίσης θα ήθελα πιο μικρό το πίσω μέρος πετάει περισσότερο από όσο φαίνεται στις φωτογραφίες. 4 αστέρια γιατί έχει κάποιες ατέλειες στην ένωση του boost.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikfotino

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Χτυπούν λίγο στο πόδι
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ άνετα!! Εξαιρετικά για περπάτημα αρκετές ώρες την ημέρα!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τά παπούτσια ότι χειρότερο! Απλά μήν τά πάρετε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    οτι καλύτερο για τρέξιμο και προπόνηση χωρίς πολλά βάρη

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Άνεση
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

  • Δυστυχώς τά χειρότερα ultra boost πού έχω αγοράσει.
    Ελαφρά μεν όπως πάντα αλλά μέχρι εκεί.
    Ξερό πάτημα, πλαστικό ανακυκλωμένο με κακή ποιότητα, στενά ιδιαίτερα με αίσθημα ασφυξίας και ενώ μετά από όλα αυτά ζήτημα να τά φόρεσα 10 φορές όλες και όλες μόνο για casual κυκλοφορία αυτά άρχισαν να ξεκολλάνε στο σημείο όπου σπάει το παπούτσι

    1
  • Τα εχω 2 χρονια οτι καλυτερο για τα ποδια. Προερχομαι απο χειρουργιο κνημης περονης. Χωρις αυτα δεν ξερω τι θα εκανα. Εβαζα αλλα παπουτσια και στα 100 μετρα πονουσα. Με αυτα απλα πεταω. Δεν ξερω γιατι εχει 4 αστερια και οχι 500. Θα αγορασω αλλα 2 ζευγαρια τωρα να τα χω ντουλαπα για την επομενη 10ετια γιατι φοβαμαι μην δεν ξαναβγουν σαν αυτα.

    0
  • Φοράω boost σχεδόν απ την μερα που βγήκαν στην αγορά με πάνω από 10 ζευγάρια πλέον στην κατοχη μου.
    Αυτό που παρατηρώ είναι ότι η δεύτερη γενιά με ανακυκλώσιμα υλικά, είναι απλά σκουπίδια για να αυξήσουν το κέρδος της εταιρείας. Καμμια σχέση τα πρωτα υλικά με τα ανακυκλωσιμα. Μόνο ανά καιρούς βγαίνει κάποιο μοντέλο με τις παλιές προδιαγραφές κ είναι κάπως καλό-ποιοτικό.
    Επίσης η εδώ αντιπροσωπεία δεν έχει νουμερα...είναι δυνατόν να μην βρίσκω 49⅓???? (δηλαδή 48.5 σε κανονικό παπουτσι) φέρνουν 2,3 ζευγάρια ολόκληρη εταιρεία, λες κ θα τους μείνουν κ θα πέσει έξω ο προϋπολογισμός τους...τραγικοί απλα

    1
  • Φοράω πολλά χρόνια Ultraboost και στο παρελθόν φορούσα παντού μόνο Ultraboost. Πήρα όμως αυτά και δεν έμεινα τόσο ευχαριστημένος. Το πρόβλημα το διαπίστωσα σε ένα ταξίδι που έκανα κάθε μέρα 22.000 βήματα επί μια εβδομάδα. Σε πάτημα της φτέρνας είναι πολύ καλά και με βόλεψε..ΟΜΩΣ ο αφρός στη μύτη του ποδιού είναι πολύ λεπτός και από το μετατάρσιο και μπροστά δεν έχει την απορροφητικότητα που χρειάζεται και είχε συνηθίσει το πόδι μου με αποτέλεσμα να νοιώθω τα πάντα που πατάω. Τα Ultraboost του '20 που έχω ακόμα, μετά από 5 χρόνια έχουν καλύτερη απορροφητικότητα στο μετατάρσιο από ότι τα Ultraboost του '25. Αυτό είναι το light μοντέλο, το καταλαβαίνω αλλά δεν νομίζω ότι τα κανονικά έχουν κάτι διαφορετικό.

    2
  • Το αγόρασα σε μαύρο, η σόλα ξεβαφει και άνοιξε μέσα σε ένα μηνα

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Νιώσε την απόλυτη ενέργεια με τα νέα Ultraboost Light, τα πιο ελαφριά Ultraboost ever. Η μαγεία κρύβεται στη Light Boost ενδιάμεση σόλα, τη νέα γενιά της adidas Boost. Ο μοναδικός της μοριακός σχεδιασμός επιτρέπει τον πιο ελαφρύ από ποτέ αφρό Boost. Με εκατοντάδες κάψουλες Boost να ξεχειλίζουν ενέργεια και απόλυτη απορρόφηση κραδασμών, κάποια πόδια πραγματικά μπορούν να τα έχουν όλα.

Ενδιάμεση σόλα

Τα Ultraboost Light είναι τα πιο ελαφριά παπούτσια που δημιούργησε ποτέ η adidas, με 30% ελαφρύ BOOST υλικό. Οι μικροσκοπικές κάψουλες της ενδιάμεσης σόλας συνεργάζονται για να απελευθερώνουν ασύγκριτη ενέργεια σε κάθε βήμα.

Πάνω μέρος

Κατασκευασμένα με ανακυκλωμένα υλικά, τα Ultraboost Light χρησιμοποιούν τεχνολογία Primeknit+ FORGED για εφαρμογή σαν κάλτσα που δεν γλιστράει.

Εξωτερική σόλα

Η ελαφριά εξωτερική σόλα, ενισχυμένη με καουτσούκ Continental προσφέρει σταθερότητα και ελαστικότητα σε κάθε βήμα, για εξαιρετική πρόσφυση σε στεγνές και υγρές επιφάνειες.

Λεπτομέρειες:

  • Κανονική εφαρμογή
  • Δέσιμο με κορδόνια
  • Υφασμάτινο επάνω μέρος από adidas Primeknit+
  • Υφασμάτινη επένδυση
  • Σύστημα Linear Energy Push
  • Ελαφριά ενδιάμεση σόλα Boost
  • Βάρος: 299 γρ. (μέγεθος EUR 42 2/3)
  • Drop (Διαφορά ύψους φτέρνας με μπροστινό μέρος παπουτσιού): 10 χιλ. (φτέρνα: 30 χιλ., δάχτυλα: 20 χιλ.)
  • Εξωτερική σόλα από καουτσούκ Continental Better Rubber
  • Το νήμα στο επάνω μέρος περιέχει τουλάχιστον 50% Parley Ocean Plastic και 50% ανακυκλωμένο πολυεστέρα. Τουλάχιστον 10% λιγότερες εκπομπές άνθρακα από την προηγούμενη έκδοσή του

Brand

Κωδικός Προϊόντος
ID3285
Τύπος
Running
Φύλο
Unisex
Χρώμα
Γκρι
Δημοφιλής Σειρά
Adidas Ultraboost
Εφαρμογή
Κανονική
Εσωτερικός πάτος
-
Τεχνολογία Ενδιάμεσης Σόλας
BOOST
Drop
10 mm
Βάρος
-
Ορθοστασία
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (45)

  1. 24
  2. 6
  3. 4
  4. 3
  5. 8
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Άνεση
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • joempele
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Δυστυχώς τά χειρότερα ultra boost πού έχω αγοράσει.
    Ελαφρά μεν όπως πάντα αλλά μέχρι εκεί.
    Ξερό πάτημα, πλαστικό ανακυκλωμένο με κακή ποιότητα, στενά ιδιαίτερα με αίσθημα ασφυξίας και ενώ μετά από όλα αυτά ζήτημα να τά φόρεσα 10 φορές όλες και όλες μόνο για casual κυκλοφορία αυτά άρχισαν να ξεκολλάνε στο σημείο όπου σπάει το παπούτσι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα εχω 2 χρονια οτι καλυτερο για τα ποδια. Προερχομαι απο χειρουργιο κνημης περονης. Χωρις αυτα δεν ξερω τι θα εκανα. Εβαζα αλλα παπουτσια και στα 100 μετρα πονουσα. Με αυτα απλα πεταω. Δεν ξερω γιατι εχει 4 αστερια και οχι 500. Θα αγορασω αλλα 2 ζευγαρια τωρα να τα χω ντουλαπα για την επομενη 10ετια γιατι φοβαμαι μην δεν ξαναβγουν σαν αυτα.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GIORGOS_MARATHAKIS
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φοράω boost σχεδόν απ την μερα που βγήκαν στην αγορά με πάνω από 10 ζευγάρια πλέον στην κατοχη μου.
    Αυτό που παρατηρώ είναι ότι η δεύτερη γενιά με ανακυκλώσιμα υλικά, είναι απλά σκουπίδια για να αυξήσουν το κέρδος της εταιρείας. Καμμια σχέση τα πρωτα υλικά με τα ανακυκλωσιμα. Μόνο ανά καιρούς βγαίνει κάποιο μοντέλο με τις παλιές προδιαγραφές κ είναι κάπως καλό-ποιοτικό.
    Επίσης η εδώ αντιπροσωπεία δεν έχει νουμερα...είναι δυνατόν να μην βρίσκω 49⅓???? (δηλαδή 48.5 σε κανονικό παπουτσι) φέρνουν 2,3 ζευγάρια ολόκληρη εταιρεία, λες κ θα τους μείνουν κ θα πέσει έξω ο προϋπολογισμός τους...τραγικοί απλα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Bal27
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Φοράω πολλά χρόνια Ultraboost και στο παρελθόν φορούσα παντού μόνο Ultraboost. Πήρα όμως αυτά και δεν έμεινα τόσο ευχαριστημένος. Το πρόβλημα το διαπίστωσα σε ένα ταξίδι που έκανα κάθε μέρα 22.000 βήματα επί μια εβδομάδα. Σε πάτημα της φτέρνας είναι πολύ καλά και με βόλεψε..ΟΜΩΣ ο αφρός στη μύτη του ποδιού είναι πολύ λεπτός και από το μετατάρσιο και μπροστά δεν έχει την απορροφητικότητα που χρειάζεται και είχε συνηθίσει το πόδι μου με αποτέλεσμα να νοιώθω τα πάντα που πατάω. Τα Ultraboost του '20 που έχω ακόμα, μετά από 5 χρόνια έχουν καλύτερη απορροφητικότητα στο μετατάρσιο από ότι τα Ultraboost του '25. Αυτό είναι το light μοντέλο, το καταλαβαίνω αλλά δεν νομίζω ότι τα κανονικά έχουν κάτι διαφορετικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • amampalita
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το αγόρασα σε μαύρο, η σόλα ξεβαφει και άνοιξε μέσα σε ένα μηνα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsikrikich
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Φοράω τα boost από τότε που τα κυκλοφόρησε η εταιρεία και ήμουν πολύ ευχαριστημένη όλα αυτά τα χρόνια . Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι απαράδεκτο . Πολύ σκληρό με αποτέλεσμα να μου δημιούργησει πρόβλημα στο πέλμα με δύο τρεξίματα. Επίσης φορώντας τα 4 φορές κ χωρίς να έχω τρέξει μου άνοιξε στο πλάι . Έχουν γίνει παπούτσια γυμναστηρίου και μόδας σίγουρα όχι running . Ελπίζω να επανέλθουν !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nako_Dim
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι πολύ άνετα τα χρησιμοποιώ για τρέξιμο

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Τα παπούτσια αυτά δεν ειναι μόνο για μόδα και δεν ειναι μονο για τρεξιμο. Αποτελούν πραγματικό εργαλείο σε εργασιές με πολύωρη ορθοστασία (πχ νοσοκομειο) και η boost σολα κυριολεκτικά εχει σωσει κόσμο.
    Το συγκεκριμένο ultraboost light , εχοντας δοκιμασει διαχρονικά ολες τις σόλες boost, ειναι το καλυτερο ολων των εποχων κατα τη γνωμη μου σε άνεση.
    Φυσικά υστερεί σε διαρκεια ζωής, καθώς ανεση/ποιότητα και διαρκεια ζωης ταυτόχρονα ειναι μη ρεαλιστικος στόχος.
    Εχει τα κλασσικα μειονεκτηματα, αντοχη, τιμή και καποιες φορες εξαρταται απο το ποδι αν θα κατσει καλά ή οχι.
    Για μένα αξιζει 1000% και δυστυχως βλεπω οτι αντικαθισταται απο τα ultraboost 5, νομιζω οτι επρεπε να παραμεινουν σαν επιλογή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GamatosNo1
    3
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μόνο εμένα μου φαίνονται θεοστενα στο κουντεπιε; Ελπίζω να ανοίξουν λίγο. Είμαι στη δεύτερη μέρα ακόμα. Κατά τ’άλλα πολύ ωραίο πάτημα

    • Βάρος
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν λίγο στο πόδι
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stathis72
    3
    7 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Αγοράστηκαν 29/12/23 από την Adidas και μετά από λίγες φορές που τα έχω φορέσει
    (περίπου 10) άρχισε και σε μένα να φαίνεται άσπρο από μέσα από την μαύρη σόλα. Τα πήγα σήμερα 17/02/24 και μου κάνανε αντικατάσταση χωρίς καμία αντίρρηση γιατί μάλλον ξέρανε το πρόβλημα. Πήρα αυτά με την άσπρη σόλα. Τουλάχιστον δεν θα ξεβάψει!!!
    Πάντως είναι απαράδεκτο για παπούτσι 200€ να γίνετε αυτό.
    Update.
    Αυτά είναι τα καινούρια παπούτσια με δύο φορές χρήση σε γυμναστήριο.
    Το αριστερό παπούτσι ξαφνικά είχε απάνω μια μαυρίλα και το καθάρισα με μωρομάντηλο.
    Την επόμενη μέρα έγινε έτσι.
    Θα το πάω και αυτό πίσω να δω τι θα μου πούν.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν λίγο στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nitro1821
    1
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα φόρεσα 3-4 φόρες οταν άρχισε να ξεφλουδίζει το μαύρο χρώμα απο την σόλα! Το κατάστημα αρνήθηκε να μου τα αλλάξει... απαράδεκτο για τοσο ακριβά παπούτσια!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Χτυπούν λίγο στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ottosyper
    1
    6 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εάν μπορούσα δε θα έβαζα ούτε ένα αστέρι,ότι χειρότερο έχω αγοράσει.Ασχημο,όχι άνετο,ούτε καμμία ιδιαίτερη εμφάνιση.Τοσος ντόρος για το τίποτα,προσέξτε μη τη πατήσετε και εσείς σαν εμένα.Αντε να χαλάσουν,με το καλό να τα πετάξω.

    • Άνεση
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • basilisnikolaou5c
    4
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    5 Αυγούστου 2025 τροποποιώ την κριτική μου γιατί δεν καταλαβαίνω κάποιες κριτικές είναι από τα πιο ανθεκτικά παπούτσια που μπορεί να πάρει κανείς ναι δε συγκρίνονται με τα σημερινά ultra boost 5 5x Σε τίποτα αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι ένα παπούτσι για τρέξιμο ή για περπάτημα για κάθε μέρα κτλπ θα έλεγα και για πιο γρήγορο τέμπο χωρίς να είναι το πιο ελαφρύ το πιο αντικραδασμικό αλλά σίγουρα είναι από τα πιο ανθεκτικά μόνο και μόνο αυτό αξίζει σήμερα είναι κοντά στην αρχική του τιμή και αυτό τα λέει όλα

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gio_se
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    στα 110 ευρώ που τα βρίσκει κάποιος σε γνώστες αλυσίδες αθλητικών σε περίοδο εκπτώσεων είναι εξαιρετικά!!!!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KostasPant
    2
    7 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Για τόσο ακριβό παπούτσι είναι άθλιο. Στην πρώτη εβδομάδα μου ξεκολλησε ο πάτος με απλή χρήση. Απλά στη δουλειά το φοράω. Επίσης ο μαύρος πάτος ξεφτισε και φαίνεται το άσπρο από μέσα.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstakal95
    4
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Όμορφος σχεδιασμός, πολύ άνετα, αγκαλιάζει πολύ καλά το πόδι. Το μόνο θέμα είναι ότι η βαφή στον αφρό είναι εξωτερική. Όποτε από την πρώτη χρήση γδάρθηκε λίγο και έφυγε το χρώμα.. απαράδεκτο για παπούτσι των 200 ευρώ.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sedat__lyaz
    3
    1 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    θα έπρεπε να ήταν καλύτερη με την σύγκριση τιμή τους όμως μετά από πολύωρη περπατήματος είναι λίγο ξεκουραστώ με τη συκγρηση τα απλά μοντέλα της εταιρίας ευχαριστώ….

    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Χρησιμοποιώ παπούτσια για τρέξιμο τόσο σε διάδρομο όσο και σε ταρταν σε γήπεδο. Με έχουν βολέψει απόλυτα. Μόλις τα φόρεσα τα ερωτεύτηκα και μετά από δυο μέρες τα αγόρασα. Για ερασιτεχνική χρήση με καλύπτουν απόλυτα.

    • Άνεση
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannhstrunningshoes
    4
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Αγορα στα 120ευρω.Νουμερο 42 2/3 και βαρος 298γρ.Ειναι παπα για χιλιομετρα αλλα ειναι λιγο βαρυα.Η σολα εχει αρκετο υλικο και αυτο βαρενει τα παπα,αλλα ειναι πολυ καλη και δινει πολυ καλη αισθηση στο πατημα.Απορροφηση πολυ και ανταποδοση στα κοκκινα.Υφασμα ειναι ολο ελαστικο και συγκρατει πολυ το ποδι.Φτερνα δεν εχει καθολου προστασια.Ειναι πολλα τα λεφτα που εδωσα για αυτα.

    • Άνεση
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marsela_Treko
    4
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Λοιπόν τα φοραω από το Φεβρουάριο.Ειναι ότι καλύτερο μέχρι τώρα.Χρονια φοράω αdidas.Το μόνο πρόβλημα ότι σε βρεγμένο γλιστράει πάρα πολύ και από κάτω έχει ένα λάστιχο που ξεκόλλησε και αν φύγει όλο δεν ξέρω πως θα είναι στο περπάτημα.Και η συνάδελφος μου το ηδιο παπούτσι το ηδιο πρόβλημα .

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • peter_angelo3077
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Μετά από 20 χρόνια είπα να δοκιμάσω adidas παπούτσια.Με το που τα δοκίμασα έπαθα πλάκα . Αγκαλιάζει το πόδι τέλεια είναι παναλαφρα και με μαλακή σόλα τόσο όσο πρέπει για να περπατάς σταθερά.Τα πήρα για πολύωρο περπάτημα.Ειμαι φουλ ευχαριστημένος!!
    Το αγόρασα 140€

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sToNe_gARdEN
    4
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Άνετο παπούτσι, φαίνεται πιο "γερό" απτό προηγούμενο μοντέλο. Διαφορά στο βάρος εγώ προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω αλλά είναι ελαφρύ. Είναι πιο πλατύ απτά προηγούμενα μοντέλα. Επίσης θα ήθελα πιο μικρό το πίσω μέρος πετάει περισσότερο από όσο φαίνεται στις φωτογραφίες. 4 αστέρια γιατί έχει κάποιες ατέλειες στην ένωση του boost.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikfotino

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Χτυπούν λίγο στο πόδι
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ άνετα!! Εξαιρετικά για περπάτημα αρκετές ώρες την ημέρα!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τά παπούτσια ότι χειρότερο! Απλά μήν τά πάρετε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    οτι καλύτερο για τρέξιμο και προπόνηση χωρίς πολλά βάρη

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Άνεση
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

  • Δυστυχώς τά χειρότερα ultra boost πού έχω αγοράσει.
    Ελαφρά μεν όπως πάντα αλλά μέχρι εκεί.
    Ξερό πάτημα, πλαστικό ανακυκλωμένο με κακή ποιότητα, στενά ιδιαίτερα με αίσθημα ασφυξίας και ενώ μετά από όλα αυτά ζήτημα να τά φόρεσα 10 φορές όλες και όλες μόνο για casual κυκλοφορία αυτά άρχισαν να ξεκολλάνε στο σημείο όπου σπάει το παπούτσι

    1
  • Τα εχω 2 χρονια οτι καλυτερο για τα ποδια. Προερχομαι απο χειρουργιο κνημης περονης. Χωρις αυτα δεν ξερω τι θα εκανα. Εβαζα αλλα παπουτσια και στα 100 μετρα πονουσα. Με αυτα απλα πεταω. Δεν ξερω γιατι εχει 4 αστερια και οχι 500. Θα αγορασω αλλα 2 ζευγαρια τωρα να τα χω ντουλαπα για την επομενη 10ετια γιατι φοβαμαι μην δεν ξαναβγουν σαν αυτα.

    0
  • Φοράω boost σχεδόν απ την μερα που βγήκαν στην αγορά με πάνω από 10 ζευγάρια πλέον στην κατοχη μου.
    Αυτό που παρατηρώ είναι ότι η δεύτερη γενιά με ανακυκλώσιμα υλικά, είναι απλά σκουπίδια για να αυξήσουν το κέρδος της εταιρείας. Καμμια σχέση τα πρωτα υλικά με τα ανακυκλωσιμα. Μόνο ανά καιρούς βγαίνει κάποιο μοντέλο με τις παλιές προδιαγραφές κ είναι κάπως καλό-ποιοτικό.
    Επίσης η εδώ αντιπροσωπεία δεν έχει νουμερα...είναι δυνατόν να μην βρίσκω 49⅓???? (δηλαδή 48.5 σε κανονικό παπουτσι) φέρνουν 2,3 ζευγάρια ολόκληρη εταιρεία, λες κ θα τους μείνουν κ θα πέσει έξω ο προϋπολογισμός τους...τραγικοί απλα

    1
  • Φοράω πολλά χρόνια Ultraboost και στο παρελθόν φορούσα παντού μόνο Ultraboost. Πήρα όμως αυτά και δεν έμεινα τόσο ευχαριστημένος. Το πρόβλημα το διαπίστωσα σε ένα ταξίδι που έκανα κάθε μέρα 22.000 βήματα επί μια εβδομάδα. Σε πάτημα της φτέρνας είναι πολύ καλά και με βόλεψε..ΟΜΩΣ ο αφρός στη μύτη του ποδιού είναι πολύ λεπτός και από το μετατάρσιο και μπροστά δεν έχει την απορροφητικότητα που χρειάζεται και είχε συνηθίσει το πόδι μου με αποτέλεσμα να νοιώθω τα πάντα που πατάω. Τα Ultraboost του '20 που έχω ακόμα, μετά από 5 χρόνια έχουν καλύτερη απορροφητικότητα στο μετατάρσιο από ότι τα Ultraboost του '25. Αυτό είναι το light μοντέλο, το καταλαβαίνω αλλά δεν νομίζω ότι τα κανονικά έχουν κάτι διαφορετικό.

    2
  • Το αγόρασα σε μαύρο, η σόλα ξεβαφει και άνοιξε μέσα σε ένα μηνα

    2
  • Δες τα όλα
20% κουπόνι από το κατάστημα Dress4less μέχρι 26/06!
20% κουπόνι από το κατάστημα Dress4less μέχρι 26/06!
Δες περισσότερα